Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"telekanalid" - 45 õppematerjali

thumbnail
9
ppt

Vene telekanalid Eestis

Vene telekanalid Eestis Sissejuhatus 25,7% Eesti kogu rahvastikust moodustavad venelased. Televiisori tähtis roll inimese elus. Venelaste vajadus emakeelsete telekanalite järgi. Hetkelised vene telekanalid Eestis Hetkel saavad Eesti elanikud vaadata Elioni DigiTV võrgus 7 kanalit. Nendeks on Pervõi Baltiiski Kanal, REN TV, RTR Planeta, Orsent, TVN, MUZTV, Pervõi Baltiiski Muzõkalnõi. Pervõi Baltiiski Kanal Balti riikides näidatav venekeelne telekanal, kus näidatakse kõige armastatumaid venekeelseid filme ja seriaale. Seal antakse ka lühike ülevaade uudistest Venemaal. REN TV Vene telekanal, kus jutusaated pakuvad mitmekülgset infot ja professionaalset analüüsi....

Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Eesti telekanalite positiivsed ja negatiivsed küljed

See on muidugi ka loogiline, sest enamus inimesi on oma loomuselt laisad. Teleka ees lösutamine ei nõua pingutamist ja on väga meelelahutuslik. Firmade jaoks on televisioon tähtsaim reklaamimisvõimalus, sest juba iidsetest propagandaaegadest on teada, et liikuval pildil on eriline võim. Kuna aga Eesti inimene veedab keskmiselt päevas 3,5 tundi teleka ees, siis on ülimalt tähtsad telekanalite näidatavad saated. Muidu on võimalus, et järgmine generatsioon huvitub sellest, kas ,,Lihtsa Elu" Triinul on rinnaimplataadid, mitte oma riigis toimuvast. Minule seostub ETV kultuuriga, Kanal 2 ja TV3 aga lõpmatute reklaamidega ja vaimuvaesete saadetega. Erinevalt ETV-st, ei rahasta Kanal 2-te ja TV3-e riik, seetõttu on reklaam vältimatu- kuidas muidu saaks telekanal end ülal pidada. Kuid need on ületanud...

Meedia
91 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Riste Keskpaiga II poolaasta Loeng

ka nendel on ette tulnud survet suurte korporatsioonide poolt, mis mõjutavad eetrisse minevate uudiste iseloomu, samuti sõlmitakse hiigelkorporatsioonidega erinevaid tehinguid, mis toovad meediakanalile majanduslikku kasu ning kohustavad neid vastutasuks firmat reklaamima. 9. Miks ei ole Lasni meelest Ameerikas sõnavabadust? Sest ei ole olemas sellist meediakanalit, milles saaks vaidlustada erinevaid inimesi ära kasutavaid reklaamikampaaniaid, suured telekanalid eelistavad inimesi lollitavaid reklaame tegelikkust näitavatele ning ei lase viimastel endale eetriaega osta. 10. Millised on kaks majandusteooria koolkonda, millest Lasn räägib, millised on mõlema koolkonna põhiseisukohad? Ekspansionism- arusaam, mille kohaselt päästab majanduskasv kogukonna nii headel kui ka halbadel aegadel; väidavad, et majanduskasv on kõigi hädade lahendus ning leiavad, et see võiks jätkuda lõputult....

Filosoofia
66 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Trendid roogade kujundamisel

Moodi tulid kokavõistlused ja koka amet muutus popiks. Restoraniköökidesse levisid ka vähemrasvased toorained, nagu kohupiim, viili, jogurt ja lahja hapukoor. Kiirtoit jätkas oma tõusuteed ja sellele hakati otsima uusi visioone. Restoranides käimine ei olnud enam nii reglementeeritud vaid muutus vabamaks. Telekanalid hakkasid hoogsalt kokasaateid tootma. Kokaraamatud muutusid soosituteks ja neid ilmus hulgi. Menukaiks said tume sokolaad ja sokolaadist järelroad. Veinibuum vallutas Skandinaaviamaad ja eelistustelt möödus punane vein valgest veinist. Ülemkelnerite arv restoranides vähenes, asemele tulid sommeljeerid. Moodi tulid uudsed kohvi ja baristatooted. Paljudes lehtedes hakkasid ilmuma restoraniarvustused....

Värvusõpetus
28 allalaadimist
thumbnail
104
doc

Nimetu

Kuna sellekohast õppekirjandust kehakultuuriteaduskonna bakalaureuseõppe üliõpilastele eesti keeles ei ole, oli vajadus sellise õppemateriali koostamiseks olemas. Teiseks eesmärgiks sellise õppevahendi koostamisel oli pöörata üliõpilaste tähelepanu küsimustele, mis on seotud spordi kui sotsiaalse elu ühe osaga. Õppevahend koosneb neljast peatükist. Esimese peatükis antakse ülevaade spordisotsioloogia mõistest ning iseloomustatakse spordi ja ühiskonna vahelisi seoseid. Teine peatükk on pühendatud spordi sotsialiseerumise temaatikale ning lähemat käsitlust leiavad teemad, mis on seotud spordi ning indiviidi suhetega. Paljusid spordiga seotud inimesi huvitab näiteks küsimus kuidas toimub endiste sportlaste üleminek "nor...

55 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Antiikaja pärand Euroopa kultuuritraditsioonis

Antiikaja pärand Euroopa kultuuritraditsioonis: sport antiikajal ja täna Suur osa tänapäeva maailma kultuurist baseerub antiikajal sündinud filosoofial, loodusteadustel, arhitektuuril, kultuuri- ja spordiüritustel. Ühelt poolt on see loomulik ­ järgnev sõltub eelnevast ning tol ajal ei olnud Euroopas teist nii arenenud kultuuri lihtsalt mujalt võtta. Antiik-Kreeka kultuur sai eeskujuks hilisematele kultuuridele ja ajastutele. Vana-Kreeka loodusteadused, filosoofia, religioon ja kultuuritraditsioonid ning iluideaalid näitasid teed teistele ka siis, kui hiilgeajad möödas. Mina peatun pikemalt antiikaja sporditraditsioonidel ning nende mõjust praeguse aja sporditraditsioonidele. Sport ja spordivõistlused kuuluvad tänapäeva eurooplase igapäevaellu. Teame tipp-, harrastus- ja nn "tugitoolisportlasi", kes eelistavad jääda publiku sekka, ent teevad seda samasuguse fanatismiga nagu tippsportlased tegelevad väljavalitud spordialaga. Traditsioo...

Ajalugu
115 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mõtisklen tänapäeva televisioonist

See kui palju ja mida teleris näidati sõltus riigipea otsustest. Aja möödudes on tihenenud konkurents ning on suurenenud ka sõnavabadus. Ühiskonnas on levinud ütlus, et inimesele on õnneks vaja tsirkust ja leiba. Seda võib pidada paljude kanalite alustalaks. Raha teenimiseks on vaja rahvale anda, seda mida nad soovivad. Tsirkuse ja lõbu pakkujaid tekib üha juurde ning telekanalid peavad mõtlema uusi viise, et meelitada just neid vaatama. Suure konkurentsi tõttu kaotavad erakanalite peremehed inimlikuse ja on valmis eetrisse laskma kõike, mis vähegi võiks poolehoidjaid juurde tuua. Näiteks hiljaaegu jõudis Eesti erakanali, kanal kaks, läbi eetrisse kõmuline mäng ,,Tõehetk", saade mis intrigeerib, tekitab vaidlusi, saab tähelepanu. Põhimõte seisneb miljoni krooni teenimises. Raha võitmiseks ei ole vaja teha muud kui lõpuni ausaks jääda. Tundub lihtne,...

Kirjandus
41 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meedia tänapäevamaailmas

Kui kaugetel aegadel olid ainukeseks meediaallikaks rahva suu. Siis nüüd on aga väga palju erinevaid meedia liike. Nendeks on näiteks Internet, televisioon ning ajakirjandus. Arvutid ja Internet on teinud kõige suurema arengu. Kui mõned aastakümned tagasi olid arvutid suurte saali suurused siis nüüd on need imeõhukesed ja kaasaskantavad. Arvutit kasutatakse töötamiseks, meelelahutuseks, teabe saamiseks. Ka telekanalid on teinud suuri muutusi. Vanasti oli olemas paar algelist telekanalit, nüüd on kanaleid aga tuhandeid ja need on pühendunud teatud aladele. Näiteks on olemas spordi,-ajaloo,- muusikakanaleid. Meedia ülesandeks on anda infot teatud inimestele just neile sobival viisil, seda just seetõttu, et noored ja vanad inimesed on väga erinevad. Heaks näiteks on uudistesaated AK ja Reporter. AK on suunatud inimestele, kes tahavad teada rohkem poliitikast ning tõsiseid uudiseid...

Meedia
387 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

Kui vaadata natukenegi meie prügilate ümbrusi, siis võin julgelt väita, et vähemalt 40% paberikonteinerist täidab mõtetute reklaamide infolehed. Isegi auto klaasipuhastajate vahele on hakatud juba igasuiguseid reklaamilipikuid toppima, rääkimata muudest asjadest. Eriti õõvastavaks saab juba see, et isegi õllereklaam trügib lastefilmide vahele. Laste- ja noortefilmide ning koguperesaadete reklaamipauside ajal näitavad telekanalid õllede ja siidrite reklaame, samas, kui uuringute järgi tarvitavad teismelised neid jooke üha enam (Postimees Extra 08.03.2008). Ning veelgi õõvastavam on lugeda, et sotsiaalreklaam hirmutab väikelapsi. SEB heategevusfondi reklaamiklipp kutsub üles annetama laste varjupaikadele reklaamiga, kus joobes isa vandudes ajab taga väikelast ning ähvardab teda roppude sõnadega. (Eesti Päevaleht 15.12.2007) Siin on, millele mõelda.......

Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
12
rtf

Abielukriisid ja nende üleelamise võimalused

Ei jäägi midagi üle, keegi peab loobuma ja kaotaja olukorraga leppima. Et aga pahameelt väljendada või õiglust jalule seada, võetakse kasutusele sõnajõud, mis võib olukorda halvendada, kuid ka tühiseks urisemiseks jääda. Elades koos teistega, tuleb leppida ka nende soovide ja vajadustega, alati ei saa seada ennast ja oma tahtmisi esikohale. Tuleb leida muid võimalusi, telekanalid näitavad tihti kordusi ja üks osapooltest võib oma saadet vaadata järgmisel päeval. Mõnikord tahavad lapsed vanematelt sageli rohkem kui need anda suudavad ja vanemad omakorda nõuavad ka lastelt liigset. Alguses võivad tülid olla lihtsalt kõrgeteks lahkarvamusteks ja küllaltki jõuetud, kuid kui ei mõisteta teineteist, siis võib sellest areneda juba tõsisem probleem. Tüli on nagu lumepall, mis ajajooksul aina suuremaks kasvab ja mida tuleb kohe takistada...

Psühholoogia
49 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Palju vajame reklaami?

sotsiaalne reklaam. Kuid selle reklaami pinna rentimisel on siiski positiivne külg koolile. Kool saab raha reklaamipinna eest ning paneb selle raha kooli kassasse mida kasutatakse kooli jaoks. Tuleb tunnistada, et ilma reklaamita ei saa. Firmad teenivad sellega kasumit ning mõni inimene võib telereklaami abil tõesti leida uue pesupulbri, mis on parem, kui eelmine, kuid tuleks mõelda ka sellele, et ei tasu inimesi reklaamiga liialt üle ujutada. Lahendus oleks see, kui telekanalid tõesti jälgiks neile reklaamiseadusega tehtud ettekirjutust, et ühe tunni jooksul võib reklaamipause olla 12 minuti jagu....

Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaamid televisoonis

Reklaamid televisiionis. Reklaam on üks turunduse tähtsamaid instrumente, mille eesmärgiks on teavitada läbi erinevate meediate tarbijat toodetest, rakendusdest, ideedest ja selle läbi muuta reklaami sihtgrupi suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi soovitud suunas. Tuntud Eesti telekanalid Kanal 2 ja TV3 edastavad enne iga filmi või saadet, filmi pauside ja pärast filmi mitmeid minuteid reklaame. Mõeldakse küll, et suudetakse reklaamidest üle olla ja nende ohvriks mitte langeda, sest need vihastavad alati inimest, kui põneval hetkel film jäetakse 15 minutiks pooleli. Kuid alateadlikult, tegutsetakse ikkagi reklaamide järgi. Kui esitatakse uut toodet, siis poes tekib ikka soov see järgi proovida, kuigi toode, mida eelnevalt...

Meedia
33 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Tänapäeva maailma hirmud

Terrorism võib muuta inimese elukäiku või selle sootuks lõpetada. Maailmas on kõige enam tuntud Lähis-Ida terroristid, kelle korraldatud on näiteks kurikuulus Maailma Kaubanduskeskuse (ingl.k World Trade Center) hävitamine 2001. aasta 11. septembril New York'is. Ülemaailmselt tuntud uudistekanalite vahendusel oli kogu maailmal võimalik seda otse-eetris pealt näha. Näiteks telekanalid CNN ja BBC edastavad iga päev uudiseid terroriaktide kohta. Islamimaailmast pärit terroriste ajendab niiviisi käituma nende eluolu. Kui Ameerika Ühendriikides kuulutakse keskklassi, siis Euroopas on enamik islamiusulisi majanduslikult halvas seisus. Vaesus ja hüljatustunne on üks oluline faktor, teiseks Lääne poolt tehtud ammused ja hiljutised poliitilised vead ning kolmandaks kultuuriline lõhe traditsioonilise islami ja moodsa maailma vahel...

Eesti keel
55 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meedia - sõber või vanlane

Meedial on meelelahutusel suur osa. Võib isegi õelda, et meedia võrdub meelelahutus. Paljudel ajalehtedelgi on eraldi lehekülg meelelahutuse jaoks. Meelelahutusliku meedia alla kuuluvad ka kõik raadiod. Igat raadioprogrammi kuulates on võimalik samal ajal teada saada uudiseid ja ka lõbusalt aega veeta. Kõik telekanalid omavad oma meelelahutussaateid alates realityshoudega lõpetades uudistega. Ka koomiksid ja raamatud on meedia. Kõige suurem meedia edastaja on ikkagi internet. Palju saidid pakuvad meelelahutus teenuseid. Internet omab suurt osa noorte elus ­ meelelahutus- ja suhtlusportaalid nimega Rate.ee, Orkut ja ka Facebook on noorte seas väga levinud. Inimesed satuvad lihtsalt nende küüsi. Nad ei suuda enam nendest mitte sõltuda....

Kirjandus
68 allalaadimist
thumbnail
6
xls

Majandusalused

84 Hesburger 0 1 2 3 4 5 6 7 8 85 Peetri pizza 0 1 2 3 4 5 6 7 8 86 Brezza a la carte kohvik 0 1 2 3 4 5 6 7 8 87 Reval Coffee 0 1 2 3 4 5 6 7 8 88 Telekanalid ETV 0 1 2 3 4 5 6 7 8 89 Kanal 2 0 1 2 3 4 5 6 7 8 90 Tv 3 0 1 2 3 4 5 6 7 8 91 ETV2 0 1 2 3 4 5 6 7 8...

Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas konkurents mõjutab minu elu

Miks mitte langeda meelituste võrku, anduda ja saada õnnelikuks tarbijaks. Tarbija olen ma nii või teisiti. Iga hommik, kui raadio avan, iga minuni jõudev sõna, teade, kõik ahmin endasse ja seedin seda.Õgin lõpmatuseni infot, mida saadavad välja tuhanded raadiojaamad, levitavad kümned tuhanded trükitud väljaanded ja toovad minuni lõpmatud telekanalid . Mõtlen kergelt kuuldu üle ning omastan selle. Täpselt nii teevad ka miljardid inimesed üle kogu maakera, kuulates ja lugedes päevas sadu kordi samu sõnumeid ja teateid, omastades samu mõtteid ja teadmisi. Lastes end ahistada igal vabal minutil. Järeldusi ei ole vaja teha, sest need tehakse meie eest. Oma mõtteid ei ole vaja kasutada, need võib alla suruda. Vabalt! Kogu info, mis meile edastatakse, läbi teleekraani, raadio, ajalehtede, on juba teiste poolt valmis mõeldud ja...

Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Meedia juhib ja mõjutab meie elu

Meediakesksuse all tuleb mõista protsessi, milles meedia küllastab järjest rohkem nii ühiskonda, kultuuri, identiteeti kui ka argielu. Tänapäeva meedia on pidevalt laienev nähtus, milles põimuvad mitmesugused suhtlusvahendid. Meedia mõiste hõlmab nüüdisajal ka palju muud peale teabevahetuse. Selle all võib mõista info- ja sidetehnoloogiat ning arvuti- ja konsoolimänge, mille põhieesmärk on meelt lahutada, mitte teadmisi pakkuda. Oleme jõudmas olukorda, kus selgelt eristuvaid meediavorme on raske esile tuua. Me elame meediast tihedalt läbi põimunud ajal, mis tähendab seda, et meedia saadab meid nii argipäeval kui ka meelt lahutades, tööl ja vabal ajal. Läbivaks teemaks on alati olnud poliitika. Küllap seepärast, et see ei seisku kunagi. Pidev ülevaade valitsuse tegevusest vormib kodanik...

Eesti keel
179 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Balti kett

Kanada filmifestivalil valiti see aasta saja tõsielufilmi hulka. «Müügiedu mujal maailmas oli aga pisike, kuna film oli liiga emotsionaalne, liiga väikese rahva ja liiga kohalik lugu,» nendib Osolin. Belti ketti olid kajastama tulnud paljud välismaa telekanalid ­ CNN, ABC, BBC, ORT jt. Õhust sai aga filmida ainult Eesti firma. «Siis müüsin neile seda ERFi videomaterjali, mida helikopterilt filmiti. Mäletan, kuidas hüüti: kus on siin see helikopterimees? Samad kaadrid jõudsidki õhtul kogu maailmas telepilti,» räägib Osolin. Film monteeriti Soomes ja selle tegijad vaatasid läbi tundide kaupa materjali. «Nende käest küsiti juba siis, kas ketis seisis ikka 600 kilomeetrit inimesi, käest kinni, või oli ka tühje kohti...

Ajalugu
19 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Walt Disney

klass Tallinn - 2009 - Walter Elias Disney sündis 5.detsembril 1901 iiri asukatest Disney'de perekonda. Osa oma lapsepõlvest veetis Walt Kansas Citys, kus ta koos oma ligi kümme aastat vanema venna Roy'ga kell kolm hommikul tõusma pidi, et tellijatele ajalehed kätte toimetada. Nende perekond oli alati olnud rahalistes raskustes ning poiste isa Elias saavutas majandusliku kindlustatuse alles siis, kui pojad juba täisikka olid jõudnud, saades osanikuks ühes Chicago puuviljazeleed tootvas ettevõttes. Chicagosse kolides sai ka Walt zeleevabrikus tööd, kuid oli vägagi rahul kui tal avanes võimalus asuda alaliselt tööle öövahina, sest see andis talle võimaluse õppida joonistamist, mis oli paelunud teda juba varasest east peale. Oma algsed teadmised kunsti vallas sai Walt õppides Kansas City Kunstiinstituudis ja Chicago Kauni...

Kunst
12 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Balti kett, uurimustöö

Peeti kõnesid, põletati MRP-sisulisi plakateid. Meeleolu oli ülev ja rahva üksmeel hästi tajutav. [2, lk 66] 10 3. Järelkaja Kogu maailma hämmastas omapärane meeleavaldus, Balti riikide ühtsus ja keti suursugusus. Seda kajastati kui tähtsat sündmust või koguni peauudist. Balti ketti olid kajastama tulnud ka paljud välismaa telekanalid ­ CNN, ABC, BBC, ORT jt. Tänu sellele pöörati Balti riikidele suuremat tähelepanu. Kuigi ülekaalus olid siiski positiivsed materjalid, tuli hiljem ka negatiivset vastukaja ­ mõned välismaa ajalehed kahtlesid Balti rahvarinnete töös ja tegevuses. [2, lk 67] Rein Taagepera on öelnud: ,,Kahtlemata oli see selline asi, mis maailma tähelepanu tõmbas ja pidigi tõmbama ­ väga heal ajal, sest üldiselt on augustis uudiseid vähe." [3] 25...

Ajalugu
41 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun