Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Gordon Ramsay (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kust ta pärit on?
  • Kellena ta töötab?
  • Mis saadetes on ta esinenud?
  • Mitu auhinda on ta kokkamises kokku saanud?

Lõik failist


Tabasalu Ühisgümnaasium
Gordon Ramsay
Loovtöö
Koostaja : Ken Georg Simon
8.b klass
Juhendaja : Sigrid Mets
Tabasalu 2013

Sisukord


Sissejuhatus 3
1.Lapsepõlv 4
2.Eraelu 5
3.Karjäär 6
3.1. Kokakarjäär 6
3.2.Televisiooni karjäär 8
4.Küsitluse tulemused 9
Kokkuvõte 11
Kasutatud kirjandus 12
Lisa 1 13
Lisa 2 15



Sissejuhatus


Gordon Ramsay on väga edukas kokk ja sellepärast ma otsustasin teha töö temast. Selles loovtöös on üheks eesmärgiks teada saada, kuidas on saanud lihtsast Šoti perepojast ülemaailmselt tunnustatud tippkokk, kellel on mitmeid edukaid ja kõrgetasemelisi restorane üle kogu maailma ning on saavutanud mitmeid kokandusmaailmas tunnustust näitava kõrgeima autasu ehk nn Michelini tähe. Gordon Ramsay on suurepärane eeskuju nendele, kes tahavad kokaks saada. Samuti tahan ka mina saada kokaks. Tema saateid vaatan , sest tahan teada saada tippkoka teadmisi ja näpunäiteid, et ise sama hästi süüa teha. Tema saateid on ka meelelahutuslikus mõttes põnev jälgida.
Loovtöösse tahaksin lisada küsitluse, mis oleks minu teiseks eesmärgiks. Selle
Vasakule Paremale
Gordon Ramsay #1 Gordon Ramsay #2 Gordon Ramsay #3 Gordon Ramsay #4 Gordon Ramsay #5 Gordon Ramsay #6 Gordon Ramsay #7 Gordon Ramsay #8 Gordon Ramsay #9 Gordon Ramsay #10 Gordon Ramsay #11 Gordon Ramsay #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ilves302 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
doc

LENNART MERI ELULUGU

TURBA GÜMNAASIUM Daniel Rei, Andra Voosalu LENNART MERI ELULUGU Uurimistöö Juhendaja: õp. Andero Nimmer Turba 2013 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................................. 2 KUI KÕIK MUU ON VALMIS; TEE SISUKORD UUESTI..................................................2 SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 I LENNART MERI ELU JA TEGEVUS 1929­1988..................................................................5 1.1. Noorusaastad ja haridus...............................................................................................5 1.2. Meri kirjandus- ja kultuuritegelasena ............................................................................6 II POLIITILINE KARJÄÄR JA ÜH

Ühiskond
thumbnail
70
odt

Alkohol ning selle mõju Laagna koolinoorte seas

Tallinna Laagna Gümnaasium Kersti Annok 11IT ALKOHOL NING SELLE MÕJU LAAGNA KOOLINOORTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Pille Alonov Tallinn 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. ALKOHOL....................................................................................................................6 1.1. Alkoholi olemus.....................................................................................................6 1.2. Alkoholi mõju........................................................................................................7 1.2.1. Südame- ja veresoonkond..............................................................................8 1.2.2. Vähkkasvajad...............................................................

Uurimustöö
thumbnail
25
docx

Motzarti fenomen

) Grupp 30 rottide paigutada ruumi, kus kaks kuud, kuid 12 tundi päevas kõlas sama toote - Sonaat C-duur Mozart. Leiti, et pärast rottide jooksis labürindis keskmiselt 27% kiirem ja vähem 37% mitmeid vigu kui teised 80 rottidel, mis arenenud 2 kuu juhuslik (looduslik) müra või vaikus. / See eksperiment kinnitab asjaolu, et universaalne "mehhanism" mõju muusika elusorganismide (sealhulgas inimese) on valitsev - neurobioloogia ja mitte emotsionaalset laadi. / Ameerika teadlane Gordon Shaw ja tema kolleeg Los Angeles filiaal California ülikooli neuroloog Mark Bodner kasutada aju skaneerib kasutades magnetvälja resonaator (MRI), et saada ülevaade tegevusega nende osade patsiendi aju et vastata muusikat kuulates Mozarti, Beethoveni ("Fur Elise ") ja pop 30s. Kahekümnenda sajandi. Ootuspäraselt igasuguseid muusika hoogustada see osa ajukoorele, mis tajub õhu vibratsiooni tekitatud helilained (kuulmis- keskus), ja mõnikord põnevil aju osades, mis on seotud emotsioone

Muusika
thumbnail
16
doc

Apple´i kasutajate teadlikkusest uurimistöö

Tallinna Reaalkool APPLE´I KASUTAJATE TEADLIKKUSEST Näidisuurimustöö K. 10.C Juhendaja: õp Ott Metsla Tallinn 2008 Sissejuhatus_______________________________________3 Mac ja selle eelised__________________________________4 1. Küsimus............................................................................6 2. Küsimus.............................................................................7 Kokkuvõte_______________________________________13 Kasutatud materjalid______________________________14 Lisa1____________________________________________15 2 Sissejuhatus Tegin uurimistöö Apple´i kasutajate teadlikusest seetõttu, et esiteks olen ise Apple´i austaja ja mind huvitab, kui palju inimesed tegelikult Apple´ist teavad. Mis on Apple? Miks teda nii palju kiidetud on? Kas ta on tõepoolest nii hea kui r

Informaatika
thumbnail
22
pdf

Kehakeel ja Tunded

Kilingi-Nõmme Gümnaasium Diana-Maria Vahtramäe 11 RL KEHAKEEL JA TUNDED Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Pille Kadak Mõisaküla 2011 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................................................................... 3 1.Üldine ettekujutus kehakeelest................................................................................................................... 4 1.1 Põhilised suhtlemiszestid ja nende päritolu ........................................................................................ 4 1.2 Liigutuste kogum ................................................................................................................................ 4 1.3 Sõnade ja liigutuste kokkulangemine ................................................................................................. 5 1.4 Muud liigutuste tõlgendamist mõju

Psühholoogia
thumbnail
15
odt

Energiajookide kahjulikkus

MUSTVEE GÜMNAASIUM Energiajookide kahjulikkus Uurimistöö Sven Viitak 10. klass Uurimistöö juhendaja: Ene Lüüs Mustvee, 2013 2 SISUKORD Sissejuhatus.................................................................................................................................3 1.Kirjanduse ülevaade.................................................................................................................4 1.1 Kofeiin...............................................................................................................................4 1.2 Tauriin...............................................................................................................................4 1.3 Guaraana.......................................................................................................................... 4 1.4 Glükuronolaktoon.......................................

Keemia
thumbnail
86
docx

Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil

Keila Hariduse Sihtasutus Keila Kool mittestatsionaarne õpe Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil Uurimistöö Koostaja: Liina Virolainen Juhendaja: õp. Eve Torv Risti 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS ……...…………………………………………………….… 3 1. SUITSETAMISE OLEMUS ………………………..…………………..... 4 1.1 Alustamine ……………………………………………………………...….. 4 1.2 Suitsetamisest on raske loobuda, sest … …..….…………………………. 5 1.3 Suitsetamise mõju organismile ……………………………...………….…6 1.4 Organism pärast suitsetamisest loobumist ………………………………. 8 2. ABIVAHENDID SUITSETAMISEST LOOBUMISEKS …………….... 9 2.1 Nikotiini asendusravi ehk NAR ……

Bioloogia
thumbnail
24
docx

AUTISMI OLEMUS NING KSG ÕPILASTE TEADLIKKUS SELLE KOHTA

Kadrioru Saksa Gümnaasium AUTISMI OLEMUS NING KSG ÕPILASTE TEADLIKKUS SELLE KOHTA Uurimistöö Töö autor: Greete Rihkrand, 11-So Juhendaja: Liisi Rannast-Kask 2016 SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1.ÜLEVAADE AUTISMIST......................................................................................................4 1.1PEAMISED KÄITUMISPROBLEEMID..........................................................................6 1.1.1SOTSIAALNE VASTASTIKMÕJU...........................................................................6 1.1.2SOTSIAALNE SUHTLEMINE..................................................................................7 1.1.3KUJUTLUSVÕIME.........................

Psühholoogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun