Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TooteKontseptsiooni presentatsioon ja toote elutsükkel (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.
Vasakule Paremale
TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #1 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #2 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #3 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #4 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #5 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #6 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #7 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #8 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #9 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #10 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #11 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #12 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #13 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #14 TooteKontseptsiooni presentatsioon------ja toote elutsükkel #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Abadya Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise asemele. Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun