Räägib erinevatest suhtlusviisidest.
nende ületamine ja jagunemine
Kursuse lõputöö... Tehtud PowerPointiga!
suhtlemise abimaterjal
Suhtlemine on inimestevaheline teabevahetuse protsess, mille käigus toimub vastastikune tajumine ja tundmaõppimine ning sotsiaalsete suhete jaluleseadmine. Suheldes tehakse sihipärast koostööd, antakse edasi teadmisi, vilumusi, oskusi. Inimene suhtleb kogu oma isiksusega, kogu oma olemusega.
Konspekt
Väga ülevaatlik ja sisaldab kõike vajalikku eksami materjal gümnaasiumile.
Erinevad suhtlemistakistused
Referaat ning tegemist on suhtlemistõketega ja kuidas lahendada nende probleeme
kuidas suhelda
Suhtlemisõpetus (klienditeenindajatele) kehakeel!
eneseavamine, suhtlemistõkked, kuulamisoskused, minatasandid, enesekehtestamine, probleemlahendusoskused, positiivsed ja negatiivsed mõtted ja tunded
Suhtlemistõkked, kuulamine, kuulamistõkked, esmakohtumine, valetamise ära tundmine, eneseavamine, verbaalne suhtlemine, kehakeel, konfliktit ja lahendusviisid...
anda teadmisi suhtlemispsühholoogiast, mõista iseenda kui suhtleja iseärasusi, seostada õpitu tulevase erialase tegevuse vajadustega. Seostub teistest ainetest sotsioloogia, juhtimispsühholoogia, ka filosoofiaga. Gümnaasiumis õpitust toetub psühholoogiaalastele teadmistele ja perekonnaõpetusele
Siin on välja toodud postitiivne kui ka negatiivne teenindussituatsioon ning analüüs
Minu tugevused suhtlemisel on kindlasti sõbralikkus ja kuulamisoskus. Teiste inimeste erinevuste suhtes, pean ennast üsnagi tolerantseks inimeseks. Esmamulje jA parasiitsõnad.Kuulamistõkked.Käitumine - alistuv, kehtestav
2012 aasta konspekt, osaline, osalt teises konspektis
Konspekt
Suhtlemispsühholoogia 2015 Kordamisküsimused
Thomas Gordoni nägemus sellest, kuidas saab panna lapsi endaga koostööd tegema.
ork.käitumiseeksam
Kultuurilised erinevused
Kordamisküsimused
"Igapäevaoskused" Robert Bolton
väga põhjalik kogu gümnaasiumi psühholoogiast koosnev konspekt
Organisatsiooni käitumise eksami küsimused
Organisatsiooni mõiste. Organisatsioonikäitumise mõiste. Organisatsioon kui süsteem. 3 allsüsteemi, nende omavaheline seos. 25 küsimust organisatsioonikäitumise kohta ja vastused
EKSAMIKÜSIMUSED ORGANISATSIOONIKÄITUMISEST I Ä –I MT 2008/09
Käesolevas kursusetöös on kasutatud 10 raamatut ja 2 interneti allikat. Kursusetöö eesmärgiks on teha ülevaade suhtlemisest ja seda takistavatest teguritest. Samuti välja selgitada toitlustusasutuse kontoritöötajate suhtemisoskus ja saada teada, mida peetakse enim suhtlemist häirivateks teguriteks. Eesmärgi täitmiseks seatakse järgmised ülesanded: • Tutvuda suhtlemist käsitleva teoreetilise kirjandusega ning anda ülevaade suhtlemisest ja erinevatest suhtlemist takistavatest teguritest; • Valida uurimismeetod ja sobivad küsimustikud, moodustada valim ning viia läbi töötajate suhtlemisoskuste uuring; • Teostada analüüs ning teha ettepanekud. Uurimismeetodina kasutatakse kahte küsimustikku, mille küsitletavad ära täidavad. Töö koosneb teoreetilisest ja praktilisest osast. Teoreetiline ülevaade baseerub erinevatel teemat käsitlevatel kirjandusallikatel. Töö teoreetilises osas antakse ülevaade suhtlemisest ja erinevatest suhtlustõ...
Eksamiküsimused organisatsioonikäitumisest 2015.a 25 küsimust, koos vastustega.
Kordamisküsimused 1. Enesehinnang 2. Johari aken 3. Prosoodia 4. Polükrooniline ja monokrooniline ajakäsitlus 5. Puudutuste funktsioonid 6. Võimukad poosid 7. Pilkude funktsioonid (5) 8. Asjalik, sotsiaalne ja intiimne pilk 9. Feromoonide funktsioonid (5) 10. Suhtlemisdistantsid (4) 11. Petmise tunnused 12. Sotsiaalsete suhtumiste ring 13. Transaktsionaalne analüüs (ego-tasandid ja transaktsioonid) 14. Sõltuvussüsteemid (Boulding) 15. Enesekehtestamise olemus. Suhtlemisviisid (3) 16. Enesekehtestamise võtted (vähemalt 5) 17. Peegeldav kuulamine (Robert Bolton Igapäevaoskused lk 76) 18. Konflikti kulgemise protsess 19. Suhtlemisel põhinev konfliktide lahendamine 20. Läbirääkimised.Jaotava kauplemise strateegia. 21. Läbirääkimised. Liitvate läbirääkimiste strateegia. 22. Armastuse stiilid (Lee) 23. Armastuse liigid (Sternberg) 24. Kiindumusmudelid (Bartholomew) 25. Suhete lagunemise mudel (Duck) 26. Investeerimismudel (Rusbult) 27. Mulje ...
klienditeenindus
“Ma suhtlen täitsa vabalt” - on väljend, mida küll vist igaüks onkuulnud. Sageli märkate suhtlemise käigus, et just sellel nö. vabalt suhtlejal on terve rida tunnuseid, mis teevad temaga suhtlemise kas ebamugavaks, ebameeldivaks või katkestavad selle üldse. Suhtlemisoskus kuulub sotsiaalsete oskuste alla ja nii nagu iga oskus nõuab ka suhtlemisoskus õppimist. Inimene õpib kogu elu. Suhtlemiseõppimine algab sünnimomendist (ehk varemgi) ja arvatavasti lõpebsurmaga.