Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #1 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #2 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #3 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #4 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #5 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #6 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #7 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #8 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #9 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #10 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #11 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #12 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #13 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #14 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #15 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #16 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS #17
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 134 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MariMets89 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Kohalike omavalitsuste sotsiaaltöötaja ametijuhendi analüüs

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool KOHALIKE OMAVALITSUSTE SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDITE ANALÜÜS Analüüs Mõdriku 2014 1 Valisin sotsiaaltöötaja ametijuhendi võrdluseks Viljandi Vallavalitsuse, Suure- Jaani Vallavalitsuse ja Abja Vallavalitsuse.Kõigi kolme ametijuhendites on välja toodud, et sotsiaaltöötaja nimetab ametisse vallavanem. Ametijuhendites on väljatoodud, kellele sotsiaaltöötaja allub, see on kõigil erinev: Viljandi Vallavalitsuse sotsiaaltöötaja allub abivallavanemale, Suure-Jaani Vallavalitsuse sotsiaaltöötaja sotsiaalosakonna juhatajale ning Abja Vallavalitsuse sotsiaaltöötaja vallavanemale. Arvan, et kõige mõistlikum on sellekohapealt Suure-Jaani Vallavalitsuse ametijuhend, kuna sotsiaaltöötaja

Sotsiaaltöö
thumbnail
3
docx

Kolme vallavalitsuse sotsiaaltöötaja ametijuhend

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST13 KÕ1 Irina Vassiljeva KOLME OMAVALITSUSE SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS Õppejõud: Anu Varep Mõdriku 2013 Valisin kolme vallavalitsuse sotsiaaltöötaja ametijuhendi analüüsiks Kohtla-Nõmme, Salme ja Halinga vallavalitsust. Kõikides kohtades määrab sotsiaalnõuniku oma ametikohale vallavanem. Kohtla-Nõmme ja ka Salme sotsiaaltöötajad omavad

Sotsiaaltöö
thumbnail
2
docx

KOV sotsiaaltöötaja ametijuhendi analüüs

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST13KÕ2 KOHALIKU OMAVALITSUSE SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHEND Analüüs Õppejõud: Anu Varep Mõdriku 2014 Valisin sotsiaaltöötaja ametijuhendi võrdluseks Tapa Vallavalitsuse, Põltsamaa Vallavalitsuse ja Tarvastu Vallavalitsuse. Erinevalt Tapa Vallavalitsuse ametijuhendile on Põltsamaa ja Tarvastu ametijuhendis väljatoodud, et sotsiaaltöötaja nimetab ametisse vallavanem. Tapa Vallavalitsuse ametijuhendis pole ka välja toodud, kellele sotsiaaltöötaja allub. Tarvastu Vallavalitsuse puhul on selleks vallavanem, kuid Põltsamaa Vallavalitsuse puhul on selleks sotsiaalabi osakonna juhataja

Ühiskond
thumbnail
42
docx

Ettevõtluspraktika aruanne

........................................................................................15 Lisa 2...............................................................................................................................17 Lisa 3...............................................................................................................................18 2 SISSEJUHATUS Sooritasin praktika .............. Vallavalitsuses sotsiaaltöö vanemspetsialisti juures. Praktikakoht sai valitud eesmärgiga tutvuda kohalikus omavalitsuses sotsiaaltööd korraldava tööga ning täpsemalt töö osaga, mis puudutab toetuste ja teenuste määramist. Kõige olulisemaks eesmärgiks on tutvuda sotsiaaltoetuste määramise, menetlemise ja väljamaksmise süsteemiga läbi STAR-i keskkonna. See on üks põhivaldkondi omavalitsuste töös kus ka järelvalvete korras on avastatud enam puudusi. Teine on töö uute sihtrühmadega

Ettevõtte praktika aruanne
thumbnail
16
doc

----

11. 2000. aasta määruse nr 72 ,,Vangla sisekorraeeskiri" (VSkE) ja teiste õigusaktidega sätestatud ning vangistusega seotud otsuste täideviimise üldist korda ja korraldust Viru Vanglas. Täpsustused hõlmavad eelnimetatud õigusaktidega täpsemalt reguleerimata sätteid. Kodukorda on kohustatud täitma kinnipeetavad, vahistatud, vangla teenistujad ja vanglas käivad isikud.9 Lisaks Viru vangla kodukorrale reguleerib Vangla teenistuajate tööd ka üksuse põhimäärus, ametijuhend, ametikoha juhend ja vanglateenistuja eetikakoodeks10. 2.4. Viru vangla struktuuriüksused Vanglat juhib direktor, kelle nimetab ametisse ja vabastab ametist justiitsminister. Vangla struktuuri kuuluvad osakonnad, talitused ja üksused. Osakonnal, talitusel ja üksusel puuduvad täitevvõimu volitused. Vangla osakonnad ja üksused on: arvestusosakond; avavangla- ja töötavate kinnipeetavate osakond; julgeolekuosakond;

Riigiõigus
thumbnail
3
docx

Valitsemine

Vabariigi Valitsuse seadus- VV ja ministri nimetab ametisse ministeeriumi valitsemisalas tegutsev valitsusasutus, kui Vabariigi President kolme päeva jooksul päevast, mil seaduses ei ole ette nähtud teisiti. Inspektsiooni põhiülesanne on põhiseaduse § 89 2. lõike alusel Riigikogult valitsuse teostada riiklikku järelevalvet ning kohaldada riiklikku sundi moodustamiseks volituse saanud peaministrikandidaat on seaduses ettenähtud alustel ja ulatuses. Juhib peadirektor, kelle esitanud talle tähendatud valitsuskoosseisu.VV on nimetab ametisse ja vabastab ametist minister kantsleri otsustusvõimeline, kui istungist võtab osa peale peaministri ettepanekul. Riigikantselei on valitsusasutus, mis täidab vähemalt pool valitsuse koosseisust. Istungi aja ja päevakorra seadusest tulenevaid

Ühiskond
thumbnail
70
docx

SOTS MÄÄRUSE KODUTÖÖ

..................................................................................30 EELNÕU........................................................................................................................30 Seletuskiri........................................................................................................................30 1.Sissejuhatus ja eesmärk................................................................................................30 2.Eelnõu sisu ja võrdlev analüüs.....................................................................................31 3.Määruse mõju analüüs..................................................................................................34 2 SISSEJUHATUS Kohalik omavalitsus omab omaenda võimu ning kogukonnal on loomulik ja võõrandamatu õigus juhtida oma asju

Õigus
thumbnail
31
doc

AVALIK HALDUS 2016 kevad

Estonian Business School 20152016 õppeaasta kevadsemester AVALIK HALDUS Kordamisküsimused eksamiks ettevalmistumisel aineprogrammi teemade osas Teema 1. Riik ja ühiskond 1. Avaliku-, erasektori ning kodanikuühiskonna olemus, struktuur ja sektorite omavaheline koostoime tasakaalustatud ühiskonnakorralduses ( Loengu materjal) I Avalikusektori olemus (poliitika, riik)- osa majandusest, mis on seotud valitsuse rahaliste ülekannetega. Kontrolli funktsiooni teostab valitsus monetaar - ja fiskaalpoliitikaga. A/S tuumaks on riik. A/S tegeleb valitsemise ja haldamisega. A/S-i põhiülesanne on rahvusliku julgeoleku ja sotsiaalse heaolu kindlustamine. Institutsionaalsest aspektist lähtudes on A/S see osa majandusest, kuhu kuuluvad riigi- ja munitsipaalasutused, - fondid ja ­ettevõtted. Avaliku sektori funktsioonid: 1) riigivalitsemise ja omavalitsuse korraldamine 2) seadusandluse ja õigusemõ

Avalik haldus




Kommentaarid (1)

295603 profiilipilt
12:48 10-10-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun