Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Hipoteraapia turu-uuring (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kõige lähemad konkurendid?
  • Kuidas on turg konkurentide vahel jaotunud?
  • Kuidas ja kus nad reklaamivad ja müüvad oma toodet?
  • Kuidas kliendid neid hindavad?
  • Mida unikaalset on konkurentidel pakkuda?
  • Mida nad teevad hästi mida halvasti?
  • Millised on toote konkurentsieelised sihtturul?

Lõik failist

MAINORI KÕRGKOOL



Hipoteraapia turu- ja konkurentide uuring
Uurimustöö õppeaines turunduse alused
Koostajad: Kristina Kalinina
Katri Kauniste
Õpperühm: PS-1-S-E-Tln
Õppejõud: Aet Kull
2009Sissejuhatus
Hipoteraapia ehk ratsutamisteraapia on kogu maailmas tuntud ravimeetod , mis aitab suhtlemisraskustega lastel ja täiskasvanutel ühiskonnas paremini kohaneda. Ratsutamine haarab kõiki  ratsaniku meeli, mõjutab tema sõnalist väljendust, liikumist ja mõtlemist. Ratsutamine aitab puudega inimesel oma liigutusi ja rühti kontrollida, samuti arenevad hobust juhtima õppinud patsiendi minateadvus ja iseseisvus .
Ratsutamisteraapia on täiendav või alternatiivne teraapiavorm füsio-, tegevus-, kõne- või psühhoteraapiale. Hipoteraapia avaldab positiivset mõju nii inimese kehalisele kui ka psüühilisele seisundile. Selle eesmärgiks
Vasakule Paremale
Hipoteraapia turu-uuring #1 Hipoteraapia turu-uuring #2 Hipoteraapia turu-uuring #3 Hipoteraapia turu-uuring #4 Hipoteraapia turu-uuring #5 Hipoteraapia turu-uuring #6 Hipoteraapia turu-uuring #7 Hipoteraapia turu-uuring #8 Hipoteraapia turu-uuring #9 Hipoteraapia turu-uuring #10 Hipoteraapia turu-uuring #11 Hipoteraapia turu-uuring #12 Hipoteraapia turu-uuring #13 Hipoteraapia turu-uuring #14 Hipoteraapia turu-uuring #15 Hipoteraapia turu-uuring #16 Hipoteraapia turu-uuring #17 Hipoteraapia turu-uuring #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-07-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katsyounow Õppematerjali autor
referaat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

............................................................................................................. 10 2VÄLISKESKONNA ANLÜÜS .............................................................................................12 2.1 Äri ­ ja majanduskeskkonna analüüs .......................................................................12 2.2 Potentsiaalsed tarbijad ................................................................................................ 13 2.3 Turu-uuring ..................................................................................................................14 2.4 Turu suurus .................................................................................................................. 15 2.5 Konkurents .................................................................................................................. 15 3TURUNDUSEESMÄRK ..............................................................................................

Turundus
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED...................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID.................................................5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE..................................................................................................6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE.......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS............................................................................9 3.4 PROJEKTI KIRJELDUS....................................................................

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.......................................................................... 10 ................................................................................

Majandus
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.................................................................... 19 5.6 Turukõlbulikkus......................................................................................................... 22 5.7 Sihtrühmad................................................................................................................. 23 5.8 Positsioneerimine....................................................................................................... 24 5.9 Turu-uuring ................................................................................................................ 25 5.10 Uuringu tulemus..................................................................................................... 26 5.11 Turustamine ........................................................................................................... 27 6 TURUNDUSPLAAN ......................................................................................

Ettevõtlus alused
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine ...................................

Turunduse alused
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu...

Ainetöö
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

Alje Nohrin Äriplaani koostamine E-kursus Tallinn 2013 SISUKORD Õpijuhis.................................................................................................................................................... 3 1. ÄRIPLAAN............................................................................................................................................. 4 1.1 Äriplaani koostamise vajadus .................................................................................................. 4 1.2 Äriidee leidmine ...................................................................................................................... 4 1.3 Äriplaani struktuur .................................................................................................................. 5 1.4 Kirjutamisstiil .................................................................................................................

Majandus
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................

Turunduse alused




Kommentaarid (1)

katukas009 profiilipilt
katukas009: See tuli nagu taevane kingitus!
19:59 26-10-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun