Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #1 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #2 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #3 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #4 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #5 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #6 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #7 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #8 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #9 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #10 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #11 Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Hetuu Õppematerjali autor
Antud referaadi eesmärk on selgitada Jaapani tarneahelat, mida kutsutakse keiretsuks. Kuigi sellel süsteemil on Jaapanis pikk minevik ning teda kasutatakse seal laialdaselt, ei ole süsteem eriti mujale maailmasse jõudnud. Huvi on keiretsu vastu aastate jooksul tõusnud, sest Jaapani suurautotootjad Toyota, Honda ja Nissan saavad ette näidata jätkuvalt väga häid tulemusi.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
docx

Keiretsu

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut KEIRETSU Referaat Ärilogistika ja varude juhtimine Õppejõud: lektor Tarvo Niine Tallinn 2021 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................3 1. AJALUGU...................................................................................... 4 2. KEIRETSUD JAAPANIS....................................................................6 2.1. Keiretsude olemus.......................

Ärilogistika
thumbnail
13
docx

Keiretsu - tarneahel Jaapani moodi

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Ettevõtluse õppetool Tõnis Teinemaa Keiretsu ­ tarneahel Jaapani moodi Referaat õppeaines ärilogistika Õppejõud: lektor Tarvo Niine Tallinn 2013 SISUKORD SISSEJUHATUS Antud referaadi eesmärgiks on anda Jaapanis kasutatavaid süsteeme mitte tundvale inimesele ülevaade Jaapanis väga laialdaselt levinud ning ka mujale maailmasse jõudnud ärifilosoofia ning logistika vormist nimega keiretsu. Teema valikul sai saatuslikuks isiklik huvi Aasias, kui maailma ühes kiiremini arenevas

Ärilogistika
thumbnail
60
docx

TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE „TOYOTA MOTOR CORPORATION“ NÄITEL

sunnitud pidevalt kohaneda uute väljakutsetega, kaasata sadu uusi partnereid, tarnijaid, arendajaid, et liikuda konkurentsivõimelises tempos. Paljudel riikidele need väljakutsed osutusid üle jõud käivateks, teistele aga vastupidi – avasid uued uksed ja võimalused. Aastani 2005 USA juhtis maailma autotootmist. 1929. aastaks oli maailmas kasutusel 32 028 500 mootorsõidukit ja USA autotööstus oli neist 90% tootnud. Tol ajal oli USA-s üks auto 4,87 inimese kohta. 2006 aastal Jaapan esmakordselt ületas USA-d ning hoidis esikoha kuni 2009 aastani. Sellest hetkest esikohta hoiab Hiina, mis ainuüksi 2010 aastal tootis kaks korda rohkem autosid kui eelmine liider – Jaapan [2]. Tänavu juba müüakse ligi 80 miljonit uut autot aastas. Kuhu autotööstus liigub lähiaastatel? Kuidas tüüpiline auto näeb välja aastal 2025 või 2050? Millised firmad domineerivad sel turul ja millised on sunnitud lahkuma? 5

Majandus
thumbnail
42
doc

Referaat - Jaapan

GEOGRAAFIA Avinurme Gümnaasium 10.klass JAAPAN Koostaja : Rahel Pihlak Õpetaja : Ene Lüüs Sissejuhatus Mina valisin Jaapani, sest sellest riigist ei teadnud ma varem suurt midagi. Uurimise käigus sain teada palju, nii geograafia vallast, põllumajandusest, energeetikast, metsandusest, riigi valitsemisest, majandusest, haridusest, kultuurist ja religioonist, spordist, muusikast, keraamikast, pühadest, nende igapäevaelu korraldusest, kliimast, usunditest, suurematest linnadest, kalandusest, haridusest, Jaapani ja Eesti suhetest ja ajaloost. Samuti ka uutest

Geograafia
thumbnail
66
docx

Maailmamajanduse geograafia

võimuvahetus/karismaatiline valitsus ratsionaalne valitsus. Passioners energilised juhid, kellel on võime suunata ja mõjutada inimesi ja korda saata suuritegusid. Revulutsiooni algataja. Subpassioners pole kontakti, ei ole aktiivsed, aga on kergesti mõjutatavad passioneride poolt, neid saab kasutada revolutsiooni elluviimisel. Huntingtoni järgi üheksa tsivilisatsiooni: aafrika, buda, hiina, hindu, islami, jaapani, ladina-ameerika, lääne, (vene) õigeusu (ortodoksi) tsivilisatsioon Lääne tsivilisatsioon Põhineb kristlikul religioonil. Sünniasukoht: Kesk Euroopa. Siia kuuluvad Euroopa, USA, Austraalia, Uus-Meremaa. Erineb teistes tsivilisatsioonidest, sest peamiselt valitseb demokraatia, inimõiguste tagamine. Mitmed tseremooniad pärinevad paganliksest kommetest. NT aastavahetus. Judaism ehk juutlus, vanim tänapäeva monoteistlik religioon, mis tugineb Toorale, tekkis II eKr

Maailma majandus
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

• Materjali nõudluse prognoosimine; • Materjalide otsimine ja omandamine; • Materjalide kohale toimetamine ettevõttesse; • Hangete monitooring (kontroll) $ 3. Mis on jaotuslogistika? Eesmärgiks on toimetada lõpptoode lõpptarbijani neid rahuldaval moel ja ajal. 4. Mis on tarnelahel? Tarnelahel on jada logistilisi üksteisele järgnevaid tegevusi, mille eesmärgiks on kliendi rahuldamine. Tarneahel ulatub algtarnijast lõpptarbijani. 5. Mis on logistika missioon?  Maksimeerida tänast ja tulevast kasumit läbi kliendi tellimuste ja kulusäästliku tegutsemise kaudu. Suurenenud kasum saavutatakse läbi kauba tarnimise, siirdamise, laomajanduse ja kaupadesse investeeritud kapitali strateegilise juhtimisega.  Transpordi- ja kommunikatsioonikulude vähendamine  Kogukulude vähendamine = hindade alanemine kasumi samaks jäädes.

Baaslogistika
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

rahvusvahelised normid, Keskkonnakaitse, Võõrkeeled, suhtlemine, Psühholoogia Logistika missiooniks on pidevalt otsida parimat tasakaalu klientidele maksimaalse väärtuse loomise ja tegevuse minimaalsete kulude vahel. Tarneahel on võrgustik jaemüüjatest, vahendajatest, vedajatest, ekspedeerijatest, logistikafirmadest ja tootjatest mis osalevad ühe kindla toote loomises, jaotuses ja toimetamises tarbijani. Tarneahel on ärilogistiliste tegevuste toimumisruumiks. Ettevõtete konkureerimisele lisandub tarneahelate konkureerimine. Tarneahel on kõigest lihtsustus. Reaalsed tarneahelad on pigem läbipõimunud võrgustikud vägagi paljudest ettevõtetest. “Ahel” aga rõhutab olulisi detaile.  Ahela nõrgim lüli määrab ahela tugevuse. Ahela kaal = tarneahela kogukulu, iga liige lisab natuke kulusid ehk “ahela massi”  Iga lüli peab looma lisandväärtust

Ärilogistika
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

Transaktsioonid, nagu näiteks saadetiste vastuvõtt, ladustamine, tellimuste täitmine ja lähetamine jms. genereerivad suurtes kogustes andmeid. Selliseid infomahtude haldamine ning jagamine firmasiseselt ning firmaväliste partneritega ilma vastavate info- ja kommunikatsioonisüsteemideta on võimatu. Kommunikatsioonil on võtmeroll iga integreeritud süsteemi efektiivsel funktsioneerimisel, olgu see siis ettevõtte logistiline süsteem või kogu tarneahel. 3. Varude haldamine. Üks logistika olulisemaid komponente. Firma peab omama piisavaid varusid klientide vajaduste ning oma tegevussisendite vajaduste rahuldamiseks. Samas nõuab kaubavarude hoidmine täiendavalt ruumi ja kulutusi ning varudesse seotud kapital on käibest väljas. Edukaks laovarude suuruse kontrolliks on vajalik soovitud klienditeenindustaseme juures vajaliku laovaru kindlaksmääramine, arvestades seejuures ka teiste logistiliste tegevuste kuludega. 3. Nõudluse prognoosimine

Logistika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun