Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Praktika aruanne: SAMURAI SUSHI OÜ - sarnased materjalid

kassal, administraator, kohvik, teenindaja, samurai, sushi, klient, kohviku, baaris, kokka, administraatori, kaubad, tegin, alkohol, töötaja, kohtade, kohvikus, kange, kokkade, enesehinnang, praktikat, esiteks, pidin, menüüd, kassat, tellida, otseloomulikult, mahlad, kollektiiv, tellimine, kogused, tellimust, karbid, pulgad, külmutatud, märke
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Praktika aruanne 3-kursus Veeriku Selver

olid ka spetsiaalsed joped. Kassapidajatel tuli enne tööga alustamist, kontrollida kas tšeki lint on olemas, lisaks pidi info letist kaasa võtma ka varu linte. Igaks juhuks tuli kontrollida põhikassat, mis oli teenindusjuhi poolt valmis pandud. Kui töö ala oli puhas ja kõik valmis siis võis teenindamisega alustada. Kliente teenindades peab kindlasti kasutama elementaarset viisakust (tere, aitäh, palun, nägemiseni, head päeva, head õhtut jne..). Tööpäeva lõpus pesti kassa dessifitseerimis vahendiga puhtaks. Kassa raha tuli kokku panna, seejärel helistada turvamehele ja koos temaga info letti edasi viia, et seal raha asetada seifi. Klientide maha unustatud tooted, tuli samuti info letti viia ja seal toodete koodid ja nimetused ülesse kirjutada. 6 Seal olid ka iseteenindus kassad mida kutsutakse SelveEkspressiks.

Majandus
54 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Teenindajatel oli lihtne liikuda laudade juures ja hõlpsasti laudu korrastama. Seadmetest oli õpperestoranis: kassaaparaat, kaal ja kaupa transporditi ettenähtud kärudega. Tartu Kaubamaja Müügisaali riiulid olid paigutatud piisavalt laiade vahedega. Peaaegu igas vahes sai liikuda kaubakärudega ja roklaga. Kui ka oli ruumi selle jaoks, et kaubakäru paigutada riiuli vahesse, et klient saaks ostukäruga ka seal vahes liikuda ringi kui tal vaja on. Kui on poes hetkel tipptund e. palju rahvast on poes ,,sagimas" ringi, siis on keerulisem kaubakäruga liikuda teatud riiuli vahesse, et kaup paigaldada omale kohale riiulisse. Lao- ja abiruumid asusid kala- ja liha leti taga kui ka kulinaaria leti taga. Kui ka laoruumidesse saab puuvilja riiulite juurest ning ka piimatoodete taga olev ruum on piimatoodete jaoks mõeldud.

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne kokandus erialal

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM32 Epp Nuhkat TREEGERI KOHVIKU OÜ Praktika aruanne Juhendaja: Tiia Paosalu, juhataja Särevere 2012 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................2 1.PRAKTIKA ETTEVÕTTE ISELOOMUSTUS...........................

Toiduvalmistamine
73 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Praktika aruanne müügieriala

..15 2.2 Hügieeninõuded...................................................................................................15 2.3 Kaubavastuvõtt....................................................................................................16 2.4 Kaupade müügiks ettevalmistamine....................................................................16 2.5 Kaupade väljapanek.............................................................................................16 2.6 Müüja - teenindaja kohustused............................................................................17 2.6.1 Müüja ­ teenindaja välimus..........................................................................17 2.7 Lisateenused .......................................................................................................17 3 Eneseanalüüs..............................................................................................................19 3.1 Hinnang ettevalmistusele.........

Müügiõpetus ja...
517 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

.6 2.4 Klienditeeninduse korraldus...............................................................................................................................7 2.5 Arvelduse korraldus, töövahendid ning arvutiprogramm...................................................................................7 2.6 Ametijuhendid.................................................................................................................................................... 8 VASTUVÕTU TEENINDAJA.............................................................................................................................8 ÖINE VASTUVÕTU TEENINDAJA................................................................................................................10 PORTJEE............................................................................................................................................................12 3. ÜLEVAADE KONVERENTSIOSAKONNAST..................

Hotellimajandus
183 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

Teenindajat võib võrrelda näitlejaga: kui tööle minnes on koduste probleemide tõttu halb tuju, peab siiski teesklema, et kõik on hästi, et olla professionaalne. Nii nagu on ka erinevaid teenindajaid, on ka erinevaid kliente, kelle nõudmised ja arusaamad teenindusest iga päevaga suurenevad. Tänapäeva tarbija on aina nõudlikum ja teab oma õigusi. Kliendil on vajadus olla lugupeetud ja meeldejäetud. Tänane klient väärtustab elu kvaliteeti, otsib elamusi ja emotsioone ning emotsioonid on just need, mis jäävad meelde. Kliendil on õigus saada seda, mida lubati. Teeninduskvaliteedile annab alati lõpliku hinnangu klient. Teeninduskultuuri moodustavad teenindamine, suhtlemine ja ettevõtte väljakujunenud tavad ja iseloom. Teeninduskultuur on osa kogukultuurist ning see mõjutab inimeste elukvaliteeti. Kvaliteet on suhe nõudmiste ja tegelike saavutuste vahel, erinevus selle

ostu-müügi juhtimine
59 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

puudumisel tuli teha kauba tagastus või tšeki tühistus. Kauba tagastuse korral tuli valida klaviatuuril vastavalt tagastuse klahv, siis noole nupuga valida tagastatav kaup ja selle kogus ning trükkida välja ka üks tšeki koopia, mis läks päeva lõpus peakassapidaja kätte. Tšeki tühistamise korral tuli kutsuda peakassapidaja, kes tühistas tšeki. Enne kassaaparaadi juurest lahkumist, tuli sellest teavitada peakassapidajat või vahetuse vanemat, siis lülitama kassa vastavasse võtmeasendisse ja võtme kaasa võtma. Kõige keerulisemad olid teisipäevad, kuna siis oli kampaaniavahetus, millega kaasnes palju erinevaid probleeme. Paljudele klientidele olid kampaania reklaamid arusaamatud, aeti tooteid omavahel segamini, vahel juhtus isegi, et kaupluse kassasüsteem polnud tehniliste tõrgete pärast uuenenud ning osad soodustused ei läinud kassas läbi. 6

Kaubandus
48 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Praktika aruanne, Valga Selver

Lootsin saada ka keelepraktikat. Võtsin endale eesmärgiks saada uusi töövõtteid, saada palju informatsiooni Selveris müüdavate kaupade kohta, täiendada ja kinnitada koolist saadud teadmisi. Kuna ees seisab kutseeksam, siis arvasin, et Selver on õige koht omandamaks uusi teadmisi, mida võib eksamil vaja minna. Minu praktika kestvus oli 10 nädalat, 15. veebruarist kuni 23. aprillini 2010. Praktika mahuks oli 400 tundi. Minu juhendajaks oli teenindaja- administraator Esta Järve. Selveri juhataja on Vahur Ilumets. Paktika ettevõtte iseloomustus Selver on Eestis ja Lätis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbe kaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS- le A- Selver. Selveri kauplustekile pandi alus 1995. Aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Selver alustas üksiku kauplusega, visioon arendada ühtsel põhimõttel toimivaks kauplusketiks

Müügitöö alused
271 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Nordea Kontserdimaja hea teeninduse ABC

kindlasti administraatori käest. Kui piletikontrolli aparaadid ei toimi nii, nagu peaksid, anda sellest võimalikult kiiresti teada administraatorile ning antud momendil teha E-piletitele visuaalne kontroll (99% olukordadest on tegemist piletimüügioperaatori poolse ühendusveaga). Ürituse ajal Naerata!!! Kõik piletid tuleb sisse skaneerida Peale piletite kontrolli liigub iga teenindaja edasi vastavalt päevaplaanile teadete stendil riietusruumide alal. esimesed 20 minutit suunatakse hilinejaid sinna tasandile, kuhu eelnevalt kokku lepitud. Teavitada vastava tasandi saaliteenindust külaliste tulekust. Naerata!!! 20 minutit peale kontserdi algust suhtleb teenindaja Meeskonna töötajaga, kes võtab üle piletikontrolli

Ametijuhend
3 allalaadimist
thumbnail
13
odt

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

KLIENDITEENINDAJAD Tabel 2. Kaupluse Rocca Al Mare struktuuriline ülesehitus. 9 Personalis töötab 3 meesterahvast ja 11 naisterahvast. Teenindajatest 6 on üliõpilased, kes töötavad kooli kõrvalt kas poole või kolmveerand koormusega kohal. Sportland Rocca Al Mare kollektiiv on võrreldes teiste Sportlandi poodidega püsivam, seega töövoolavus on siin märgatavalt väiksem. Kõige noorem teenindaja on 19 aastane ja kõige vanem 33 aastane. Teenindajad on pigem nooremapoolsed ning see paistab vahel välja kogenematusega, kuid oluline ning märkimisväärne on julgus ja pealehakkamine, mis on poe konseptsiooni puhul oluline. Tööaeg ja pausid Tööaeg käib graafiku alusel. Üldjuhul kestavad tööpäevad 11,5 tundi (9:30-21:00), millest tund aega on ette nähtud pausi jaoks. Igal hommikul kirjutavad töötajad väikesele

Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

Sain palju uusi kogemusi, teadmisi ning tutvusi. Üldiselt oli praktikal väga meeldiv olla, jäin oma tööga väga rahule ning rahule jäid ka juhataja ning praktika juhendaja. · Neil oli väga hea meel, et sain olla neile töös abiks. · · · · · · KASUTATUD KIRJANDUS · http://sportland.ee/ (20.11.2011) · Praktika juhendajalt saadud materjalid · Sportlandi TEENINDUSSTANDARD · LISA 1. Zeppelini sportlandi kassa · · · Kassa seina taga asub outdoori ruum · · · LISA 2. SPORTLANDI POODIDE SISUSTUSELEMENDID · · · LISA 3. SPORTLAND MAGAZINE · · · · · · ·

Praktika aruanne
585 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismi osakond Karina Lühi, Mare Paavel TEADLIKU KÜLASTAJANA LEHE KOHVIKUS Lühiuurimus Juhendaja: Tiina Tamm Pärnu 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS Autorid otsustasid külastatavaks ettevõtteks valida kohviku, kuna see võimaldab paremini ja hoolikamalt jälgida teenindaja käitumist ja ettevõtet ennast. Kuna Pärnus on kohvikute valik üsna suur, valiti kohvik, mis asub ühe autori elukoha lähedal. Käeoleva töö eesmärk on analüüsida ja hinnata klienditeeninduse kvaliteeti Lehe kohviku näitel. Lisaks on töö eesmärk kajastada töö autori eneseanalüüsi. Töö eesmärgi saavutamiseks on seatud järgnevad ülesanded: - teostada külastused Lehe kohvikusse - analüüsida teenindussuhtlust ja teeninduskogemust - anda hinnang ettevõtte teeninduskultuurile - koostada autorite eneseanalüüs.

Turismi -ja hotelli...
163 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Toidukauba praktika aruanne - KIVILINNA KONSUM

mis just on tulnud pannakse tahapoole. Saia-ja leivatoodetele tehakse allahindlus, kui sai on homse kuupäevaga tehakse talle allahindlus 25%, õhtuks või järgmise päeva hommikuks 50% ja kui kaup ei ole veel maha müüdud pannakse 75%. Kui aga kaupa ei ole saadud maha müüa, siis hallitavad ja riknenud kaubad visatakse ära või tehakse tagastus. 3.2 Müüja ja kassapidaja kohustused Kassapidaja tuleb hommikul kassasse koos turvamehega, kes hoiab kõigel toimuval silma peal, kuna kassa ei ole veel lahti tehtud, siis tehakse see koos turvamehega lahti ja pannakse sinna raha ning tööpäeva lõpus samamoodi. Enne tööle asumist peab kassapidaja tegema vajaliku kontrolli, vaatama, et tema tööpind oleks korras, kõik kaup mis on letilähedal on oleks täidetud, vajaduse korral täidavad neid. 3.3 Kaupade paigutus müügisaalis Kaupade paigutus on mugav ja käepärane ostjale. Kaubad on paigutatud kenasti eraldi,

Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
24
odt

Raamatupidamise praktika aruanne

nagu näiteks teatripiletite ja lotopiletite müük. 3.1.3 Algdokumendid Selveri majandustehingute kirjendamise aluseks olevad algdokumendid on sissetuleku algdokumendid ning väljamineku- ja muude kulude algdokumendid. Sissetulekute algdokumendid (tuludokumendid): klientidele esitatud arved; lepingud; pangakonto väljavõtted ja neid täiendavad raamatupidamisõiendid; kassa sissetulekuorderid või muud sularaha sissemakset tõestavad maksedokumendid; agentide, operaatorfirmade vms aruanded perioodi tulude kohta, kui õiendi põhjal ei koostata neile arvet; raamatupidamisõiendid (nt kassapidajate puudujäägi aktid); 8 muud tuludokumendid. Väljamineku- ja muude kulude algdokumendid: hankijate poolt esitatud aktid ja arved; lepingud; avansiesildised; aruandekohustuslike isikute kuluaruanded;

Praktika aruanne
240 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

hinnatuim söögikoht nii kohalike kui ka turistide seas. Eesmärk on olla üks tuntumaid ja tunnustatumaid toitlustuskohti Saaremaal. Üllatada kliente pidevalt uute ja maitsvate roogadega ning saada vähemalt 150 püsiklienti. Kohvik Mahedik pakub kiirelt ning tervislikult kättesaadavat toitu. Tootevalikust leiab toite mahe- ja toortoidu austajatele. Lisaks leiab menüüst tooteid allergikutele, inimestele, kes ei talu kas gluteeni või laktoosi. Samuti on kohviku sihtturuks toitumisteadlikud inimesed, kes teevad oma igapäevaseid toiduvalikuid puhta ning vitamiinirikka toidu kasuks. Kohviku tugevused konkurentsis püsimiseks on mitmekülgne ja vitamiinirohke menüü ning kodune ja hubane atmosfäär. Üheks suureks konkurentsieeliseks on see, et ettevõte kasutab vaid mahetoorainet ning hetkel ei ole turul ühtegi teist sarnast kohvikut Saaremaal, kus pakutakse toortooteid. Üheks lisaväärtuseks on ka see, et kohvik pakub

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09 KÕ Nastasja Musienko PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Kokk I kvalifikatsioon

Kelneri valged kindad (paar) 1 15 4. TEENINDUSKÄIK JA TÖÖPLAAN 4.1 Teeninduskäik Teeninduskäik algab sellest hetkest, kui kliendid astuvad restorani uksest sisse. Kuna aastaaeg on suvi ja väljas on soe, siis kliendid üleriideid ei kanna. Kliendid võetakse administraatori poolt vastu ja juhatatakse lauda. Vajadusel aitab teenindaja naisterahval laua taha istuda, juhul kui tema abikaasa seda ei tee. Kuna laual on isiklikud menüüd juba eelnevalt olemas, siis teenindaja süütab laual oleva küünla, tutvustab klientidele menüüd ning seletab lahti, mida toidud menüüs sisaldavad. Teeninduskäik peale klientide lauda juhatamist ja menüü tutvustamist näeb välja selline: Teenindaja võtab klientidelt joogitellimuse ja sisestab selle kassasse.

Kokandus
156 allalaadimist
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

Nastasja Musienko TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2011 SISSEJUHATUS. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega. Praktikaettevõte, Treegeri Kohviku OÜ teenindab Kultuurikeskuses toimuvaid kultuurisündmusi, seminare, õppepäevi ­ eelisjärjekorras. Tavapäevael on kohvik avatud kõikidele klientidele. Kuna praktika teema on ,,Töökorralduse praktika", siis pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Kõige rohkem tähelepanu pean pöörama töökorraldusele: üldpõhimõtted ja eesmärgid, töökorraldusliku suhtlemise tasandid, tööaja regulatsioon ja arvestus, ettevõtte töötasustamise süsteem.

Töö-ja palgakorraldus
370 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

hooliva tunda. Alati on mõnusam rääkida inimesega, masina asemel. Teisisõnu öeldes Swedbank püüab lihtsustada igapäevapangandust ja teha seda kliendile mugavamaks. Süsteemi püütakse hetkel rakendada ja katsetada ainult Tallinnas. Toimib see ilma järjekorranumbrideta. Klienti võtab ukse peal vastu vastu mitte masin, vaid rõõmsameelne administraator, kes uurib mis küsimusega tuldi ja informeerib klienti lühidalt selle tehingu kohta. Näiteks, kui peaks klient soovima teostada maksed kontoris, siis teavitab teda administraator sellest, et kõik tehingud sularahaga kontoris on tasulised. Räägib hinnakirjast ja pakub alternatiivseid võimalusi ( interneti tehingud, mobiiltehingud, pangaautomaadi tehingud ). Juhul, kui näiteks kliendi tehing nõuab professionaalsemat lähenemist, suunab teda administraator vastava telleri juurde. Uue süsteemiga tekitati ka kahte tüüpi tehingud, 7

Juhtimine
106 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes

10 4 SISSEJUHATUS Uurimustöö eesmärk on hinnata kahe toitlustusasutuse teeninduskultuuri ning nende vastavust teenindusmõttelaadi kriteeriumitele. Esimeseks külastuskohaks valisime kohviku Supelsaksad, mis asub Pärnus aadressil Nikolai 32, vanemas puumajas ning mis alustas oma tegevust 2010 a. algusel. Kohvikus saab nautida maitsvaid roogasid ja koogikesi hubases miljöös koos meeldiva teenindusega. Kohviku suureks plussiks on ka varajane lahtiolek, mis võimaldab enne tööle või kooli minekut kerge hommikueine võtta. Kohviku lahtioleku kellaajad on E-N 8.00-21.00, R 8.00-24.00, L 9.00-24.00, P 9.00-21.00. Teiseks kohaks valisime C. F. Hahn Pubi (Carl Friedrich Hahn), mis asub Pärnus aadressil Riia mnt 129. Pubis on lisaks väga mitmekesisele toidu- ja joogivalikule võimalus kuulata nädalavahetustel ka erinevaid esinejaid, tänu millele on pubil rohkesti külastajaid

Turismi -ja hotelli...
225 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Klienditeenindus

Uurimustöö sisuks on teenindusettevõtete ja teeninduse jälgimine, hindamine ja analüüsimine. Külastasin viite kaubandusettevõtet ja ka viite sotsiaalteeninduse ettevõtet: Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 1 3.10.08 17.50 Hesburger ­ Viisakas teenindus 2 3.10.08 22.30 Jõujaam ­ Viisakas, hea ja kiire teenindus 3 14.10.08 19.15 Türi Grossi kauplus ­ uimane teenindaja 4 17.10.08 14.30 Paide Maxima ­ viisakas ja hea teenindus 5 16.10.08 16.15 Kadri Tare ­ ebaviisakas, uimane, külm teenindus 6 1.10.08 13.55 Türi Apteek ­ viisakas ja hea teenindus 7 4.10.08 14.20 Tallina rong ­ Viisakas teenindus 8 3.10.08 13.35 Perearst ­ Ükskõikne teenindus 9 4.10.08 15

Klienditeenindus
312 allalaadimist
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09KÕ Nastasja Musienko STRATEEGILISE JUHTIMISE PRAKTIKA aruanne õppejõud: Ain Suurkaev Mõdriku 2012 SISUKORD Sissejuhatus. Minu strateegilise juhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Praktikaaruandega tahan välja tuua olulise osa nii juhtimises kui ka väljakujunenud juhtimise strateegiates,millist rolli see mängib,millised on eesmärgid ja ülesanded. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, strateegilise dokumentatsiooni

Strateegiline juhtimine
381 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Müügikorraldus – Teenindus-ja müügioskuste süvendamine

Minu eesmärk oli ettevõttes hästi töötada ja näidata, et olen koolis arenenud ja saanud palju uusi teadmisi erinevate müügikorralduslike erialade kohta. 2. Üldandmed praktika ettevõtte koht. AS Pere on eestimaine toidutööstuskontsern, mis koondab enda alla tootjad: AS Pere Leib Tootmine, AS Werol Tehased, AS Lihameister ning ettevõtte turundus käib läbi AS Pere. Kogu toodang kannab ühtset kaubamärki PERE. Lisaks kuuluvad AS Pere kontserni toidlustusettevõtted Tartu Ülikooli Kohvik, Pärnu Kuursaal, õllerestoran Place, Püssirohukelder ning müügipunktid (Leiko-1, Leiko-2, Pagarikiosk). Leikod on müügipunktid Tartu kesklinnas, bussijaama kõrval, Linnaturu piirkonnas, mis müüvad peaaegu kõikki AS Pere poolt pakutavaidtooteid. Lisaks veel välismaiseid komme, küpsiseid, jookidest - A.Le. Coq ja Coca ­ Cola tooted. Pakutakse veel kohvi teenust ning suvisel ajal väike valik Premia jäätiseid. 2.1 Pakutavad tooted

Müügiõpetus ja...
180 allalaadimist
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

Töötajad on seal praktikandid ja suvehooaja töötajad ning 7 täiskohaga töölist(kokk, neli teenindajat ja kaks töömeest). Koka põhiline töökeskkond on köök, kus ta korraldab töö ülesandeid. Koka tööks on tellimuste vastuvõtmine ja vormistamine, menüüde koostamine, muude dokumentide vormistamine vastavalt vajadusele, tooraine tellimine ja vastuvõtmine koos kvaliteedi kontrollimisega. Teenindajate põhi kohustusteks on teenindada kliente, katta laudu, pesta nõusid, aidata kokka kui vaja, koristada üleüldiselt hoovi peale üritusi, teha tubadele täielik koristus(vahetada voodipesu, wc koristada, vahetada käterätte), puhastada basseini ja purskkaevu, kütta saunu(tünnisaunad, tavalised saunad ja aurusaun) ja neid koristada, kasta lilli, ning aidata kliente kui neil mingi mure. Vahest kui mõni üritus kestab hommikuni, on teenindamine vahetustega. Kuna alati peab olema keegi klientide jaoks olemas kui neil on mõni küsimus või mõni soov

Turism
42 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Ettevõttetel on samas majas asuv müügipind, samuti on poed samadel korrustel. Otsustasin uurimuse jaoks valida need poed, sest neil on ühesugused tingimused mille põhjal analüüs koostada. Ettevõteteks on H&M riidekauplus Pärnu Keskuse 2. ja 3. korrusel ning New Yorker riidekauplus samuti Pärnu Keskuse 2. ja 3. korrusel. Ettevõtte külastusaeg eesmärk H&M 02.01.18, 13.30 Tutvuda poega, teha esimene analüüs teenindaja abivalmiduse põhjal. H&M 04.01.18, 12.33 musta t-särgi soovitamine ja ost H&M 06.01.18, 17.44 teenindajal lasta soovitada eset ning selle ost H&M 09.01.18, 10.12 eseme tagastus mittesobivuse pärast H&M 11.01.18, 13.01 pesu ostmine ja klienditeenindaja abivalmidus New Yorker 02.01.18, 15:16 Tutvuda poega, teha esimene analüüs

Turismindus alused
17 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Väljastusleti töökorraldus

kasutada soojendusega lauda või soojenduslampe. Tööd võidakse teha ka selliselt, et taldrikud liiguvad ja kokad püsivad paigal. Iseteenindusliini töökorraldus Iseteenindus ehk letiteenindus on kasutusel maanteeäärsetes söögipaikades, kaubamajade odavates kohvikutes, tehase- ja ülikoolisööklates, puhkekeskustes ning tervishoiuasutustes. Seda süsteemi saab rakendada mitmel viisil ja igal viisil on oma head ja halvad küljed. Iseteeninduse variandid on: • Otselett, kus klient juhitakse väljapandud toidu juurde. Ta valib road, lükates kandikut liugteel, sedamööda kuidas järjekord edasi liigub. • Ešelonisüsteem, kus klient saab minna otse selle leti juurde, kus asuvad tema soovitud toidud; see on soodsam kui ühe järjekorraga lett, eriti kui kõik kliendile vajalik asub ühel letil. • Vabavoolusüsteem, kus toit on sobivates konteinerites liikuvatel lettidel, mis säilitavad road vastavalt kas külmana või kuumana

Toitlustusettevõtete...
13 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Käsitöötrühvleid on võimalik osta kaasa eksklusiivsetes karpides. Ning ei puudu ka võimalus liituda Peccadello püsiklientide meililistiga, kus hoitakse kliente kursis uute toodete, eripakkumiste ja põnevate üritusetega. 3 Cafe Peccadello külastus (1) Öeldakse, et keti tugevuse määrab selle kõige nõrgem lüli ja nii on ka teeninduses. Asutuse teeninduskvaliteedi määrab iga teenindaja personaalne panus klienditeenindusse. Esimese teenindusettevõttena külastasime Cafe Peccadellot. Kuna kohvik asub Kaubamajakas, on see ideaalseks vahepeatuseks ja puhkuseks poodide külastamisel. Cafe Peccadello on jagatud kaheks- üks osa asub teiste poodide ja külastajate jalutamise vahelises alas ja teine on eraldi sisemine kohviku osa. Sisenedes oli tunda kliendisõbralikku õhkkonda, mis väljendus hubases keskkonnas ning ühtset riietust kandvates teenindajates

Sotsiaaltöö korraldus
316 allalaadimist
thumbnail
17
odt

ÄRIEETILISED PROBLEEMID ETTEVÕTTES

efektiivsust tõsta. Eesmärk on teada saada ja analüüsida juhataja arvamust, tema seisukohta. Samuti eesmärgiks on teada saada probleemi nägemuse töötajatel, selleks et edaspidi oleks võimalik ebaeetilist 3 käitumist ja konflikte üldse vältida ettevõtte töös. Ülesanded 1. Analüüsida eetika käsitlusi, äriettevõtte kontekstis. 2. Intervjuude tulemuste alusel välja selgitada antud kohviku olukorra põhjused. 3. Teha ettepanekuid Kohvikule, selleks et nende tööprotsess õnnestus paremini. 4 1. Ärieetika. Ärieetika on eetikavaldkond, mis reguleerib ettevõtete ja nende juhtide käitumist konfliktiolukordades. Eetilise konflikti äri vallas põhjustab eelkõige vastuolu osapoolte vajadustes ja ootustes: kasusaamise eesmärgil algatatud tegevus mõjutab paratamatult mitmeid huvigruppe nii positiivselt kui ka negatiivselt

Ärieetika
34 allalaadimist
thumbnail
11
odt

TEENINDAJAST TALENDIKS

tusplaanile, eelarvele jne (sise- ja väliskoolitus, uute töötajate adapteerimine, roteerimine, edutamine jms). Tulemuste saavutamise jooksev jälgimine ja kontroll on monitooring. Sisuks on hinnanguline tagasiside tegijale. Monitooringu teostajad võin ka olla koolitusjuht. Õige koolitus mängib väga suurt rolli töötaja arendamises. Selles töös mina koostan koolitusprojekti konkreetsele ettevõttele, konkreetsete töötajate jaoks. Ettevõtte nimi on OÜ Treegeri Kohvik, mis asub Paide linnas. Praegu käin selles ettevõttes praktikal. Minu arvamuses seal teenindajad ei teeninda kliente piisavalt hästi. Kohvik on väikese või keskmise suurusega ettevõte. Kirjutan hea koolitusprojekti, millest oleks igapäevatöös ka tegelikult abi ning mida oleks hea ja mugav kasutada. Projekti tasub luua juba ainuüksi sellel põhjusel, et asjad liikuma hakkaksid. Alguseks on vaja ,,vaadata otsa" kogu ettevõtte arengule

Klienditeenindus
94 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Koka praktikaaruanne

. ........(nimi) K08c Praktikaaruanne Juhendaja: Anne Loos Rakvere 2009 Sisukord 1. Praktikaleping 2. Praktikajuhend 3. Praktikaülesannete täitmise analüüs 3.1 Praktika kirjeldus 3.2 Täidetud ülesannete kirjeldus 4. Ettevõtte poolne hinnanguleht 5. Kokkuvõttev analüüs 6. Täiendavad lisad 3.Praktikaaruannete täitsmise analüüs 3.1 Praktika kirjeldus Ettevõtte nimetus: Vanemuise Kohvik OÜ Cafe Shakespeare Tööperiood ettevõttes: 28.09.09-09.10.09 , 80 h Ettevõtte tegevusala: 1 Pakub üritustele teenindajaid (kelnereid, ettekandjaid ja baarmene) 2 Kulinaartoodete valmistamine tellimise alusel 3 Ruumide rent (võimalik tellida ka dekoratsioonid, kaunistamine) 4 Ürituste korraldamine soovi korral (ansamblid, esinejad jmt) 5 Toitlustamine (pulmalauad, sünnipäevalauad, juubelilauad, buffetlauad, banketilauad, lastelauad, kokteili- ja suupistelauad, kondiitritooted,

Kokandus
301 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Raamatupidamise korraldamine Kokad Tootmine Toiduvalmistamine Roogade andmine kohvikusse Laoseisude kontroll Ettepanekute tegemine juhatajale Kohviku perenaine Teenindus Klientide teenindamine Sularaha vastuvõtmine Kassadokumentide vormistamine Köögitööline Abitööd Koristamine Nõudepesemine

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Praktikaaruanne 2013 M/S Silja Europa

Kassakapid asuvad taga puhketoas ning igas kapis on metallist lukustatud kohvrike, kus sees on 800 eurot kassapõhja. See käib niisama kassasse ja seda kusagile sisse ei arvestata. Õtul lihtsalt arvutatakse 800 jälle eraldi ja pannakse kappi tagasi. Kuna rahad on väga suured, siis on igas kassas rahakontrollija, selleks on lihtsalt selline uv lambi sarnane valgusti. Igal kassal on oma rahalugemise aparaat - käsitsi raha ei loeta, kuna päevakassad nädalavahetusteti ühe kassa kohta keskmiselt on 15 000 eurot. Kaardimakse tsekke laseb printer välja 3 ja keskmise kogusime kõrvale, ning õhtu lõppedes lüüakse need kõik käsitsi arvestiga kokku, see näitab kui mitu neid on ja näitab ka kogusummat. Need on olulised ja ära kaotada ei tohi. Töötajad ei tee kassas mitte mingeid operatsioone ise vaid on ATK ehk siis inimene, kellele tuleb helistada, siis ta oma peaarvutis näeb, mis on viga, logib oma arvuti kaudu sisse ja eemaldab

Ametijuhend
62 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun