kes tüdinud näoga ootasid, kuid sellepeale ei tulnud siiski veel kedagi. Ootamisest oli möödas juba 30 minutit ja ma otsustasin lahkuda ilma kohvita ja wc-s käimata. Analüüs: Töötaja ei tohiks tööajal telefoniga oma isiklikke asju arutama Töötaja ei tohiks lasta klientidel nii kaua enda järgi oodata Töötaja ei pea lugu enda ametist ning klientidest, kes tema järgi ootama peavad Ettepanekud: Tööjatele võiks õpetada õigeid klienditeenindus nõudeid Tööandja võiks jälgida, millega nende töötajad tööajal tegelevad Võiks olla mitu töötajat, ehk siis tegeletakse kliendiga ka Asukoht, kättesaadavus: Avatud 24h Asub Vändras 15 Olemas suur parkimisplats Teepeal reklaamsilt 1km enne tanklat ja suur reklaam tanklal Saab minna ratastooli ja lapsevankriga
Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 UURIMUSTÖÖ Koostaja: Helena Aedma Juhendaja: Ruth Muru Paide 2013 Sisukord Sissejuhatus Mina on uurimustöö koostamisel analüüsisin mitme teenindusettevõtte teenindamist ja mitme sotsiaalala teenindamist. Toon välja positiivseid ja negatiivseid kogetud situatsioonidest. Loetlen kümme märksõna, mis minu arvates iseloomustavad head teenindust. Analüüsin ettevõttete teenindust. Tabel Külastus koht Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus ,,Kadri Tare'' 21.01.2013 14:00 Positiivne: Ettevõttesse sisenedes, märk
Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus toitlustamise suunaga KM3 Uurimustöö Teenindamise situatsioonid ja hinnangud Koostaja: Eneken Lakk Juhendaja: Ruth Muru Särevere 2009 Sisukord Sisukord........................................................................................................................ 2 SISSEJUHATUS...........................................................................................................3 1.TABEL........................................................................................................................3 1.1. Paide haiglas......................................................................................................4 1.2.Sõit Taisto bussiga..............................................................................................6 1.3.
Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 Kati Pall Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: Õpetaja- metoodik Ruth Muru Paide 2014 2 Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 Sissejuhatus........................................................................................................... 2 Kümme Situatsiooni koos lühihinnanguga..............................................................4 Paide Kaubamaja.................................................................................................... 5 Paide Tele2.............................................................................................................. 9 Paide Selver.......................................................................................................... 13 Kümme märksõna heast klienditeenindusest............
Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus Särevere õppekoht Reelika Vinter KM2 Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: õpetaja-metoodik Ruth Muru Paide Särevere 2010 SISUKORD Sisukord............................................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................................... 3 1 Kümme situatsiooni koos lühihinnanguga........................................................................ 4 2 Paide säästumarket......................................................................................................... 6 3 Paide kaubamaja............................................................................................................. 7 4 Koeru konsum..............................
Kuigi C.F.Hahni Pubi on suurem ja toidu ning joogivaliku suhtes laialdasem, tekitavad mõningate teenidajate käitumis- või suhtlemisprobleemid negatiivset meelestatust. Arenev teeninduskultuur toob kindlasti nendegi juurde rohkem kliente ning suurendab kliendikeskset mõtteviisi. Selle uurimustöö käigus veendusime, et Cafe Peccadello on küllaltki kliendikeskne mõtteviis. Saime aru, et nendele on iga klient tähtis. Suurepärane klienditeenindus ja kliendikeskne mõtteviis ongi selle toitlustusasutuse edu ning suure klientuuri saladus. 14 Kasutatud kirjandus: 1. Cafe Peccadello andmed [http://www.kaubamajakas.ee/index.php?page=79&kid=51] 2. C.F.Hahni Pubi kodulehekülg [http://www.hahnpub.eu/pub/] 15
Aastasadade eest, kui tööd alustasid esimesed teenindusasutused, ei pööratud kuigi palju tähelepanu teenindaja käitumisele ja kommetele. Tähtsust omas kaup, selle hind ning kvaliteet. Tihtipeale ei koheldud kliente viisakusega ja abivalmidusega, neisse suhtuti hoopiski ükskõikselt. Tänapäeval on lood veidi teistmoodi. Paljud inimesed valivad kauplusi, kuhu minna, selle järgi, kui hea teenindus seal on. Aga mis on üldse hea teenindus? Iseenesest see küsimus ei ole raske, kuid kas sellele on võimalik anda ühte ja kindlat vastust? Teenuse pakkumist teostavalt töötajalt oodatakse viisakust ning sõbralikku suhtumist. See inimene peab oskama teistega probleemideta suhelda ja samuti on oluline meeldiv välimus ning korrektne riietus. Ei taha ju keegi minna asutusse, kus teenindaja pole suhtlemisaldis ega riietu vastavalt ametile. Kliendid hindavad ka kiirust keegi ei taha aega raisata näiteks postkontoris pikas järjekorras seistes. Igas riigis on erinev teenindusk
see oli varem. Kliendi seisukohalt on tähtis, et talle pöörataks tähelepanu ja tahetaks, et tehingutest saaks kasu just klient. Samamoodi nagu esimesel korralgi toodi pool tellimusest meile hiljem lauda. See oli ainus asi, mis veidi häiris. Minu arvates ei suuda nende köögipool oma aega piisavalt 6 hästi planeerida või on neil töökäsi vähe. McDonald's võiks proovida lahendada seda probleemi. Üldiselt võib eölda, et väga hea klienditeenindus oli ja mina jäin kõigea väga rahule. Kui olime juba peaaegu lõpetanud, siis tuli üks ootamatu üllatus. Seekord positiivne. Meile tutvustati uut toodet, milleks oli kana tsilliga. Samamoodi on ka see väga hea viis kuidas tuua kliente enda juurde tagasi. Kuna see toode oli hea maitsega, siis mina oleksin küll tagasi minema ja ostma seda. Kui küsisime, et kui vürtsikas see on, siis teenindaja oskas kohe väga ilusti meile vastata ja see on kõik mida üks klient tahta võib.
Kõik kommentaarid