Küsitlusleht müra kohta. Küsimustik on koostatud uurimustöö tarbeks, uurimustöö eesmärgiks on erinevates linnaosades leida põhilisi müra tekitajaid, mis elanikke kodus ja kodukohas neid häirivad. Palun täitke küsimustik enda kodu ja kodukoha andemete põhjal. Valikuvarjantidega küsimuste juures, palun ringistage endale sobiv vastus. Elurajoon: Vanus: Elan : · eramajas · kortermajas 1.Müra tekitajad 1.1 Mis on teie kodus müratekitajad, alusta kõige suuremast müraallikast(number 1.) PÄEVAL ÖÖSEL 1. 1. 2. 2. 3. 3. 4. 4. 5. 5. 1.2 Mis on teie elukoha lähedal müratekitajad, alusta kõige suuremast müraallikas(number1.) PÄEVAL ...
Kohvik Lindstorm küsitlusleht Lugupeetud kliendid! Soovime saada teilt tagasisidet meie kohviku kohta. Pakume teile parimaid teenuseid, aga sooviksime teada teie arvamust ja palume tagasisidet Lindstormile. Kõik teie ettepanekud on meile väga olulised! Seega ootame teie tagasisidet. (Oma arvamusele tõmmata joon alla) 1. Kuidas avastasite meie kohviku ? Jalutasin mööda ja nägin Sõbrad/tuttavaid soovitasid Meedias Ajakirjanduses Mingi muu:..........................................................................
7. Anna oma tööle hinnang. Probleemi püstitamine ja materjali kogumine 1) Pane võimalikult täpselt kirja probleem, millele tahad vastuse leida. 2) Otsusta, milliste võtete abil on võimalik tulemuseni jõuda. 3) Kirjuta uurimusele sissejuhatus, milles põhjendad probleemi valikut ning tutvustad lühidalt, kuidas kavatsed töö korraldada. Materjali kogumise võtted * Intervjuu ehk inimeste küsitlemine. Mitme inimese puhul kasutada samu küsimusi. * Küsitlusleht. Küsitlus lühike, küsimused arusaadavad, vastusevariandid või oma sõnad. * Vaatlus. Alati tuleb fikseerida vaatluse aeg ja koht ning selle osalised. * Uuritavate tekstide eesmärgistatud lugemine. Tuleb kindlaks teha millele tekstides tähelepanu pöörata. Kasutatud kirjanduse nimekiri RAAMATUD: märgitakse töö autor, ilmumisaasta, teose pealkiri, ilmumiskoht ja kirjastus. Aastaarv võib olla ka rea lõpus. AJALEHE JA AJAKIRJA ARTIKLID: märgitakse töö autor, artikli pealkiri,
TALLINNA MAJANDUSKOOL Äikorralduse osakond II AJ Turundusuuring: OÜ Filmimaania Koostaja: Ragnar Matson Juhendaja: Rein Sirkel Tallinn 2004 1. Firma lühikirjeldus: Osaühing Filmimaania on plaanitav ettevõte, kes kavatseb siseneda videolaenutuse valdkonda. Tegemist on väikeettevõte, kes tegeleb VHS ja DVD videode laenutamise ja müügiga ning väikesel viisil DVD ja videomagnetofonide laenutamisega. Ettevõttes on kolm töötajat, kes ise on ka omanikud. 2. Turundussituatsioon: Plaanitav ettevõtte asutamise koht on Haapsalus, kus praegu tegutseb juba üks selle valdkonna ettevõtte (Filmari AS Haapsalu filiaal), kes laenutab ja müüb ainult VHS kasette ning kelle valik on üsna kesin. Samuti küsivad nad oma teenuse eest ka küllalt kõrget hinda. OÜ Filmimaania originaalsuseks on see, et lisaks filmide laenutamisele ja müümisele laename me ka videomakke...
Uurimustöö ,,Vesipiip" Koostajad: Sandra Lillemets ja Tiiu Hanson Juhendaja: Marika Ristmäe Häädemeeste 2010 Sisukord 1. Sissejuhatus 2. Vesipiibu ajalugu 3. Eksiarvamused seoses vesipiibu suitsetamisega 4. Küsitlusleht 5. Küsitluse tulemused 6. Järeldus 7. Kasutatud kirjandus Sissejuhatus Praeguseks ajaks ei ole vesipiip keskmisele eestlasele enam mingi uudis. Inimesed on hakanud rohkem reisima ning muutunud ka muidu avatumateks teistest kultuuridest pärilt positiivsetele asjadele. Paljud eestimaalased on vesipiibud reisilt mõnda araabiamaasse kaasa toonud ja ka erinevatel üritustel on võimalik neid proovida olnud.
................4 UURIMUSTULEMUSED...........................................................................7 KOKKUVÕTE......................................................................................10 KASUTATUD KIRJANDUS.....................................................................11 LISA 1. Tegevusloaga noortelaagrid 2007..................................................12 LISA 2. Välislaagrid 2007.......................................................................16 LISA 3. Küsitlusleht...............................................................................18 2 SISSEJUHATUS Võimalusi vaba aja sisustamiseks on mitmeid, alustades niisama sõpradega koosolemisest, arvutis surfates ja kinos käimisest ning lõpetades laagris olles, töö või sporditegevusega. Vaba aja sisustamise viisi valik saab alguse noore
(nt. vääveldioksiidid). Osad tekitavad närvisüsteemi või veresoonkonna haigusi (nt. lämmastik- ja süsinikoksiidid). Üheks ohtlikumaks loetakse pliid, sest see kinnitub ümbritsevatele taimedele ja mulda ning on mürgine (seepärast ei tohigi korjata seeni ja marju teede äärest).Keskmine auto, mille läbisõit aastas on 20 000 kilomeetrit ning millel on 2,0 liitrine mootor paiskab aastas õhku 5 tonni heitgaase. Küsitlusleht 1 Autokütuse reostus 1. Mis sinu arvates on peamine alternatiivkütus ? · Päike · Elekter · Vesinik · Vesi · Piiritus · Tuul · Muu (õled , geotermiline energia , tuumaenergia , eeter , etanool , maagaas , bensiin , nafta , diisel ) · Ei tea 2. Kui palju sinuarvates auto kesmiselt aastas heitgaase välja paiskab ? · 10tonni · 5 tonni · 3 tonni · 1 tonn · 500 kg · Ei oska vastata 3
Kadri Plaks Kliendirahulolu uuring Turu-uuringud-projekt Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 71/81 Juhendaja: Marge Täks Tallinn 2013 Sisukord: Sissejuhatus...................................................................................................................3 Uurimismeetod .............................................................................................................4 Küsitlusleht...................................................................................................................6 Uuringu tulemused......................................................................................................11 Kokkuvõte..................................................................................................................18 Sissejuhatus: Klient on oluline osa teenindusettevõtja argipäevas. Klient on see, kes tellib teenuse ja kellele tee...
Tallinna Järveotsa Gümnaasium Uurimistöö 8.klassi õpilaste söömisharjumused Juhendaja: C-E.Luik Koostajad: Joosep Lember Erik Kuzovkov Kevin Kauber Kenneth Kalaus ...
Andmekogumismeetodid Ankeet Mõiste Ankeet küsitlusleht mingite andmete saamiseks, kirjalik ringküsitlus. Üks andmete kogumise meetodeid on ankeetküsitlus. Inimeste grupile jaotatakse kätte kas paberil või internetikeskkonnas küsimused kindla teema kohta. Ankeedi eesmärgiks on suurema grupi uurimine mingi teema teadlikkuse kohta või osaluse kohta. Ankeet Organiseeritud küsimuste kogu Saab koguda suure andmestiku. Võib haarata palju inimesi ja esitada neile rohkelt küsimusi
KEILA KOOL 10B klass Olari Tõnison ja Mikk Kelement Energiajoogid Uurimistöö Juhendaja: õp. Heli Israel Keila 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................ 3 1 ENERGIJOOGID JA NENDE KOOSTIS....................................................................... 4 1.1 Kofeiin.......................................................................................................................4 1.2 Tauriin........................................................................................................................5 1.3 Glükoronolaktoon......................................................................................................5 1.4 Guaraana ........................................
Olen paremakäeline ja kasutan arvutihiirt parema käega kasutan toetus käerandmele. Klaviatuur ja hiir on ühel tasapinnal. Oma töökoha (Lisa 3) mina olen nii plaaneerinud, et kõik vajalikud vahendid on käeulatuses. 5 2. TERVISERISKIDE VÄLJASELGITAMINE JA KASUTANUD METOODIKA. Enne oma töökohta riskianalüüsi alustada mina kasutasin küsitlusleht (http://www.enop.ee/tok.php) iseendale, et välja selgitada võimalikud puudused töökeskkonnas. Töökeskkonna ohutegurite hindamisel arvestati Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte ja standardid (Lisa 5), töötamiskohtade ergonoomiline ülevaatus, võetud aluseks järgmistes metoodilistes materjalides antud soovitused: ,,Elukutsed ja terviseriskid" (2008), Tallinn, Naomi Loogna 2.1 Ohustatute väljaselgitamine, kirjeldamine ja hindamine.
Robert L. Powers.(2008) Kuidas saavutada laste poolehoid? http://www.puhjag.edu.ee/lastepoolhoid.pdf Tiia Tulviste.Imik vajab lähedust (1996) http://www.perekool.ee/index.php?id=937 T.Annuk.(1999) Kuidas mõjutavad vanemad lastevahelisi suhteid http://www.miksike.ee/documents/main/referaadid/laste_suhted_polinity.htm T.Kaasik(2004). Mida noored arvavad suhetest vanematega http://www.lastekaitseliit.ee/public/T_nis_Kaasik.pdf 18 LISA: Küsitlusleht Seoses uurimustööga laste ja vanemate suhted palun vastata allpool toodud küsimustele Sugu: a) Poiss b) Tüdruk Vanus: ................. 1: Kas suhted vanematega on head? a) Jah b) Jah, kuigi vahel esineb tülisid c) Ei 2: Millise vanemaga saate paremini läbi? a) Emaga b) Isaga 3: Mis põhjustab teie peres põhiliselt probleeme ? a) Raha ( Nt liiga väike taskuraha ) b) Õppimine c) Vaba aja veetmine 4: Kuidas lahendate neid probleeme ?
10.2010 19. Rasestumisvastased vahendid. www.kliinik.ee 12.10.2010 20. Rasestumisvastased vahendid. www.beebiweb.ee 12.10.2010 21. Rasestumisvastased vahendid. www.terviseinfo.ee 25.10.2010 22. Tüdrukute murdeiga. http://www.amor.ee 20.10.2010 37 Lisad Lisa 1 Küsitlusleht 10.-12. klassi tütarlastele Tere! Olen 11A klassi õpilane Krista Severev ning koostan uurimistööd keskkooliealiste tüdrukute teadlikkusest rasedusest ning rasestumisest. Küsitlusleht on mõeldud ainult tüdrukutele. Tõmmake ring ümber sobivale vastusele ning palun vastata ausalt. Klass: 1. Kas elate aktiivset suguelu? (Ei-vastuse korral vastake veel ainult küsimusele 3.) JAH EI 2. Kas kasutate rasestumisvastaseid vahendeid? JAH EI 3. Mitut erinevat rasestumisvastast vahendit oskate nimetada? · ...............
Iisaku Gümnaasium HARIDUSEST EESTIS NÕUKOGUDE VÕIMU AJAL Uurimuslik töö tasemeeksamina Koostas: Anu Järvepera Juhendas: Karin Voist Iisaku 2009 1 Sisukord 2 1. Sissejuhatus.......................................................................................................... ....4 2. Eesti hariduse ajalugu (keskkoolid ja gümnaasiumid).............................................5 3. Ideoloogiline surve õpikute näol..............................................................................9 3.1. Lugemik kui mõjutusvahend.........
Rahvusvaheline CIDESCO-kool, õppeaasta 2009-2010 38 Eesti Esimene Erakosmeetikakool Mari Sarv Rahvusvaheline CIDESCO kool 38E LISAD Lisa 1. Küsitlusleht Tere, olen Mari Sarv ja õpin Eesti Esimeses Erakosmeetikakoolis Rahvusvahelises CIDESCO koolis. Kirjutan kursusetööd teemal ,,Mehhaanilise puhastuse asendusvõimalused". Selgitamaks välja klientide suhet mehhaanilisse puhastusse, on tegevkosmeetikute arvamus väga oluline. Olen väga tänulik, kui Te leiate aega vastata järgmistele küsimustele. 1. Millised puhastavad hooldused on Teie arvates tõhusad? ..........................
Forum 1. Méthode de français. Leçon 1, p. 19. Mots et expressions N Français Eesti p. 19 -20 lk. 19 -20 . 19 -20 1. un module moodul 2. au jour le jour päevast päevani 3. une unité osa 4. une présentation esitamine 5. une rencontre kohtamine 6. une pause vahearg, paus, peatus , 7. un jeux mäng 8. interculturel. le kultuuridevaheline , -, - 9. un point punkt 10. ...
struktuuriüksusteks. Esimeses peatükis luuakse tööle teoreetiline raamistik, mis annab üldise ülevaate betooni ja puidu tähtsamatest omadustest, eelistest ning puudustest, kasutusaladest ja põhilistest kasutusvigadest. Teises peatükis on vaatluse all kümme ,,Stesamex" ehitustöölist, kes vastasid neljale uurimistöös püstitatud küsimusele. Kolmandas peatükis on välja toodud küsitluse tulemused graafiliselt ning järeldused. Lisana on paigutatud töö lõppu küsitlusleht, millele vastasid ehitusfirma ,,Stesamex" töölised. Antud uurimistöö eesmärgiks on uurida betooni ja puidu kasutamist ehituses. Hüpoteesiks on väide, et ehitusmaterjalidena kasutatakse betooni rohkem kui puitu. 1. TEOREETILINE TAUST 1.1. Betoon Betoon on põletamata tehiskivi, mis tekib sideaine, täitematerjali ja vee kivinemisel. Koostisosade segu nimetatakse betooniseguks või värskeks betooniks. Sideainena
33.CAPI - Intervjueerijal on sülearvuti ning ta sisestab vastused koheselt arvutisse. 34.CATI- Keskarvuti valib juhusliku numbri ning helistab sellele ning ühendab intervjueerijaga. Intervjueer istub arvuti taga, ekraanile ilmuvad tutvustav tekst ning küsimused üksteise järel. Intervjueerija esitab küsimu ja sisestab saadud vastuse koheselt arvutisse (andmebaasi), tulemusi saab kohe analüüsida. 35.Ankeet- standardiseeritud küsitlusleht. 36.Poolstruktureeritud intervjuu- Küsimuste järjekord ja täpne sõnastus pole ette antud. Eelnevalt on koostatud ainult üldine visand, mis sisaldab teemade nimekirja ning võimalikke ettepanekuid küsimustest, mi küsitleja võiks intervjuu käigus käsitleda. 37.Fookusrühma intervjuu - Laialdaselt kasutatav kvalitatiivse intervjuu meetod, mille abil uuritakse mitte üksikisikute vaid rühma väiteid/kommunikatsiooni mingi teema suhtes. Uurija poolt moodustatud rühm, nn
TALLINNA ÜHISGÜMNAASIUM SUHTUMISEST ENERGIAJOOKIDESSE JA NENDE TARBIMISEST TALLINNA NELJATEIST KUNI ÜHEKSATEISTAASTASTE ÕPILASTE HULGAS Uurimustöö bioloogias Kristi Rannat 11.C klass Juhendaja: Leili Järv Tallinn 2010 SISSEJUHATUS............................................................................................................ 2 ENERGIAJOOGID JA NENDE KOOSTIS ..................................................................... 4 ENERGIAJOOKIDE MÕJU.......................................................................................... 13 MATERJAL JA METOODIKA....................................................................................... 16 TULEMUSED................................
..........18 KOKKUVÕTE.........................................................................................................24 KASUTATUD ALLIKAD..........................................................................................26 LISAD Lisa 1. Küsitlus........................................................................................................28 Lisa 2. Kaardid........................................................................................................30 Lisa 3. Küsitlusleht..................................................................................................33 2 SISSEJUHATUS Sügis on Ameerika avastamise hooaeg. Viikingid tegid seda 9. oktoobril, Kolumbus 12. oktoobril ja hiinlased oktoobri lõpus, kui pidada silmas Gevin Menzies´i. Kuid neid sündmusi ei lahuta siiski mitte mõni päev või nädal, vaid sajandid. (Vahtre 2005:18)
Euroopa liidu ametlikud keeled Euroopa Liidus on 23 ametlikku keelt: bulgaaria, eesti, hispaania, hollandi, iiri, inglise, itaalia, kreeka, leedu, läti, malta, poola, portugali, prantsuse, rootsi, rumeenia, saksa, slovaki, sloveeni, soome, taani, tsehhi ja ungari. 8 Küsitlus 1 Viisime oma klassis (8a) läbi anonüümse küsitluse, mis käsitles eelkõige teemasi seoses Eesti ja Euroopa eluga. Küsitlusleht koosnes 7-st valikvastustega küsimusest ja tekstvastamisega küsimusest. Küsimustele 6 ja 7 järgnevad selgitused, mida küsitletud vastasid. Valikvastustega küsimuste tulemused on järgmised: 1. Kas oled uhke, et oled eurooplane? ,,Jah" vastas 100% õpilastest ,,Ei" 0% 2. Kas oled rahul oma praeguse eluga Euroopas? ,,Jah" vastas 77% õpilastest; ,,Ei" 23% 3. Kui keegi (kes ise ei ole pärit Euroopast) küsib Sinult, kust Sa pärit
ee/index.php? sisu=teemakeskus¢ral_id=40&article_id=105&idr=CeUyXmL8ttXCjiaCmTQ9g- kq1fa. 14.10.2009. 4. Silla, R. 1978. Sport ja tervis. Tallinn: Valgus, lk 72. 5. Detroidi maratonil suri tänavu koguni kolm jooksjat. http://sport.err.ee/index.php? 06100014 26.10.2009. 6. Maiste, M. & Matsin, T. & Utso, V. 1999. Tervise ja kehalise töövõime arendamine noorukieas. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus, lk 131-132. 18 Lisa 1. Küsitlusleht Paide Ühisgümnaasiumi vanema astme õpilastele Tere minu nimi on Reimu Saaremaa ja ma teen uurimustööd teemal ,,Paide Ühisgümnaasiumi vanema astme (10-12kl) füüsiline koormuse koormuse osatähtsus.". Palun täita küsitlus ausalt, ilusa käekirjaga ja valida endale kõige sobivam variant. Aitäh vastamast! VANUS: _______ SUGU: M N 1. Millega tegeled peale kooli vabal ajal?
· Osalege kõigis õppetundides ja omandage õppekavas ettenähtud oskused. · Mõjuval põhjusel, näiteks haiguse tõttu puudumisest teatage kohe kursuse korraldajale ja tööturuameti konsultandile. · Haiguse tõttu puudumise kohta esitage tööturuameti konsultandile arstitõend. · Pöörduge tööturuametisse konsultandi määratud ajal. Pärast kursuse lõpetamist esitage konsultandile koolituse läbimist tõendav dokument. · Täitke kursuse lõpetamisel küsitlusleht. Tööturu koolitusel osalemise toetused Stipendiumi on õigus saada töötul, kes osaleb vähemalt 40 tundi kestval tööturukoolitusel. Stipendium arvutatakse koolitaja esitatud andmete alusel iga õppetööl osaletud tunni eest. Ühe osaletud tunni eest saab stipendiumi 3,75 krooni. Stipendiumi makstakse kord kuus töötu soovi alusel tema pangakontole või posti teel. Sõidu ja majutustoetuse saamiseks esitab tööturukoolitusel osaleja iga kuu kohta avalduse.
http://sekretar.ee/blog/2010/06/17/Jooksmine_on_odav_ja_tohus_treening 20. november 2010 6. Olümpiamängud http://www.miksike.ee/documents/main/referaadid/ateena_olumpiamangud.ht m 7. juuni 2011 7. Tervise uuring ja selle vajalikkus? http://www.trimm.ee/article/terviseuuring-spordis 23. november 2010 8. Vastupidavustreening. http://www.treenitargalt.ee/tag/jooksmine/ 10. detsember 2010 25 Lisa 1. Küsitlusleht Paide Ühisgümnaasiumi gümnaasiumiastme õpilastele Lugupeetud vastaja! Tere, minu nimi on Eveli Tammik ja palun Sul ära täita selle küsitluslehe, et aidata mind oma uurimistöö tegemisel. Minu uurimistöö teemaks on ''Jooksmise populaarsus Paide Ühisgümnaasiumi gümnasistide seas''. Ankeet on anonüümne! Sugu: M / N Vanus: .... Klass: .... 1. Kas käid regulaarselt jooksmas? a) Jah b) Ei, sest................................
niinimetatud Mozarti efekt või meloodiline muusika üldiselt. Teadlaste sõnul tuleb muusikateraapia enneaegsetele vastsündinutele kasuks ja seda tuleks nende arengu tagamiseks ka rakendada. II. Uurimuslik osa 4.1 Uurimuse meetodid ja kontingent Uuringu meetoditena oli valitud anketeerimise metod. Urimuse kontingent on 6. 8. ja 10. klasside Haabersti Vene Gümnaasiumi õpilased ja õpetajad. Küsitlusleht oli koostatud autori poolt iseseisvalt seoses töö eesmärgiga. Küsitlus koosnes 6-st küsimustest. Kõik andmed olid tagasi antud, kogutud ja analüüsitud. 4.2 Küsitluse analüüs Uurimuses osalesid Haabersti Vene Gümnaasiumi 6- 8- ja 10. Klassid ja kooliõpetajad. Küsimustiku järgi vastasid Haabersti Vene Gümnaasiumi 60 õpilast 6-st 8-st ja 10-st klassist ja 20 õpetajad.
inimest, siis aastaks 2012 oli arv kahanenud 462 inimeseni. Rahvaarv vähenes 95 inimese võrra. Vähenemine on toimunud kõigis külades, välja arvatud Kolski, Mähkli ja Rebasemõisa külad. Ka nende külade rahvaarvu suurenemine 25 ei kompenseeri üldist vähenemist. Et anda täpsem ülevaade olen lisanud lisadesse tabeli ja diagrammid, mis näitavad andmeid aastast 2000 ja 2012 aastat võrreldes. Viimane lisa on küsitlusleht, mis aitas saada aimu kohalike arvamusest ja hetkeolukorra tegelikkusest külades. (5)Töös kasutasin andmete saamiseks internetti, küsitlusi ja vallavalitsuste andmeid, abi sain ka Karula Rahvupargist.Kõige suuremaks takistuseks töö tegemisel olid minu jaoks info vähesus ja lahknevused andmebaaside vahel.Töö käigus ilmnes, et 2002 aasta kohta pole uurimistöö korrektseks läbiviimiseks piisavalt andmeid võimalik saada. Korralikud andmebaasid olid statistikaametil
EESTLASTE SUHTUMINE TAASTUVENERGIASSE Uurimistöö Koostaja: Klass: Juhendaja: 2009 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1. Taastuvenergia..................................................................................................................................5 1.1 Päike...........................................................................................................................................5 1.1.1 Päikeseenergia eelised:.......................................................................................................5 1.1.2 Passiivne päikeseenergia......................................................................................
järelduste tegemiseks. (Mõõtmistulemuste matemaatiline analüüs, s.a.) Valimi mõõtevahendina soovib autor kasutada küsitlust. Küsitlusuurimuste eeliseks peetakse tavaliselt seda, et nende abil saab koguda suure andmestiku: uurimusega võib haarata palju inimesi ja esitada neile rohkelt küsimusi, selgitavad Hirsjärvi, Remes ja Sajavaara (2005, lk 182). Küsitlusmeetod on tõhus, sest säästab uurija aega ja vaeva. Küsitlusleht või ankeet võidakse saata kas või tuhandele kutsealusele või väikeettevõtjale. Kui ankeet on hoolikalt koostatud, saab andmeid kiiresti talletada ja arvuti abil analüüsida. Andmete analüüsimiseks plaanib autor kasutada statistilist analüüsi. Tulemused esitatakse kokkuvõtetena, tabelitena, graafikutena. Sidudes kokkuvõtlikke tabeleid jms., moodustab tulemuste peamise osa autori tekst, milles analüüsitakse, sünteesitakse, võrreldakse ja üldistatakse saadud andmeid
conclusion of results which are based on the survey, theory of curling and the interview. The results showed that the students know a lot and a little at the same time about curling. People know what game it is and how it more or less works, but it is not known how it is developed and how much people deal with it. The Secretary General of the Estonian Curling Association interview coincided with the theory, but the students knowledge was at times wrong. LISAD Lisa1. Küsitlusleht Küsitlus curlingust Hea vastaja! Olen Marie Turmann, 11A klassist. Kirjutan uurimust teemal - curlingu teadlikkus 32.kk kooliõpilaste seas. Minu uurimuse eesmärgiks on saada ülevaade Tallinna 32.Keskkooli õpilaste teadmiste curlingu kohta. Ankeet on anonüümne ning garanteerin, et Teie täidetud ankeeti kasutan ainult käesoleva uuringu raames. Kas te olete midagi kuulnud curlingust? Jah Ei Kui Te teate midagi curlingust, siis kust Te selle kohta kuulsite?
.....................44 4.2.2 Autori ettepanekud iluteenuste pakkujatele ja sellega seotud ettevõtetele..........46 KOKKUVÕTE.............................................................................................................48 KASUTATUD KIRJANDUS.......................................................................................50 LISAD..........................................................................................................................53 Lisa 1. Klientide küsitlusleht........................................................................................54 SISSEJUHATUS Inimese välimust on hinnatud läbi aegade erinevalt. Väljanägemise aluseks on erinevatel ajastustutel kehtivad moraalinormid, väärtushinnangud, mood, maitse ja kired. Iluideaali kehastuseks on olnud alati naine. Antud uurimistöö teemaks on naiskliendi tarbimisharjumuste muutused rõiva- ja ilutoodete kategoorias. Uurimisobjekt on: Eesti naiste ostuharjumused, eelistused ja
Tartu Emajõe Kool ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................................................................ 4 1. UURIMUSTÖÖ KOOSTAMINE .............................................................................................. 5 1.1. Uurimustöö olemus ................................................................................................................. 5 1.2. Teema valik ja eesmärgipüstitus ............................................................................................. 5 1.2.1. Hüpoteesi või uurimisküsimuse sõnastamine................................................................... 7 1.3. Kirjandusega tutvumine ....................................................................................................
isikuomaduste nõuete vastavust määruses Abipolitseiniku kutsesobivuse nõuded sätestatule aga samuti selgitada välja isiku motiivid abipolitseinikuks kandideerimisel. 4. Testimispäev B, kus viiakse läbi erinevad psühholoogilised uuringud, selgitamaks välja kandidaadi psühholoogiline seisund ning tema isikuomadused ning nende vastavus politseinikele sätestatud isikuomadustega. Hollandis tuleb kandidaadil kõigepealt täita põhjalik küsitlusleht oma igapäevaste tegevuste ja harjumuste kohta, misjärel toimub individuaalne intervjuu psühholoogiga, kes hindab juba eelmistes etappides väljendatud seisukohti ja arvamusi, aga samuti küsitluslehel toodud vastuseid. Samuti tuleb kohapeal lahendada praktiline ülesanne, 4 Arvutivõrgus: https://www.riigiteataja.ee/akt/127032015028?leiaKehtiv 8
2.4 ETTEPANEKUD.................................................................................................... 41 KOKKUVÕTE........................................................................................................... 43 KASUTATUD KIRJANDUS.....................................................................................45 LISAD..........................................................................................................................46 Lisa 1. Sihtgrupi küsitlusleht Lisa 2. Küsitluse valikvastuste koondtabel Lisa 3. Küsitluse avatud küsimuste vastuste koond 4 SISSEJUHATUS Ettevõtte edukas juhtimine ning liidriks olek on küllaltki keeruline ja raske tegevus. Mitte iga juht ei saa sellega hakkama. Juhtimise, liidriks olemise ja eestvedamise üle on palju arutlenud nii eesti tuntud autorid kui välismaised teadlased. Kuid tundub, et
numbritega vastavalt neile tekstis viitamise järjekorrale. Lisa lehekülje paremasse ülanurka kirjutatakse sõna ,,Lisa" ja selle number, näiteks Lisa 1 ja punkti lõppu ei panda. Kui lisa sisumaht on >1 lehekülje, siis järgmiste lehekülgede ülanurka lisatakse sõna ,,järg", näiteks: Lisa 1 (järg). Iga lisa peab algama uuelt lehelt. Lisadele tuleb töös kindlasti viidata. Lisad ja nende pealkirjad tuuakse ära töö sisukorras, näiteks: LISAD Lisa 1. Küsitlusleht Lisa 2. Bioeetika komisjoni otsus 39 4. TEADUSTÖÖ KEEL Üliõpilastööd kirjutatakse eesti keeles. Diplomitööle lisatakse inglis- või saksakeelne kokkuvõte. Kõneviis ja -vorm peab olema ühtne kogu töö ulatuses. Kasutada umbisikulist teguviisi, näiteks töös käsitletakse, analüüsitakse või töös on käsitletud, analüüsitud. Tuleb vältida mina-vormi kasutamist. Sõnastus peab olema korrektne ja loogiline ning vastama
Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on küsitlusleht, ankeet, st uurija ja respondent ei suhtle vahetult. Kvalitatiivne mõõtmine e vahetu mõõtmine respondent ja uurija vahetult ajavad juttu suunitlemata intervjuu (vahetu). Õiguse sotsiloogia objekt: - õiguse, õigusliku tegelikkuse uurimine. Selleks on tarvis natuke ühiskonda uurida, ühiskondasid kõrvutada. - Õigus kui sotsiaalne nähtus. Õigus areneb koos ühiskonnaga, õiguse areng ja ühiskonna areng peavad olema
analüüsimine jms. Oluline on jälgida, et uurimuse asemel ei valmiks pelgalt referaat või materjalimapp, st et kindlasti tuleks sõnastada uurimuse põhiidee (põhiväide) ja jõuda järelduste, üldistusteni. Põhiidee sõnastamisel aitab õpilast nt väide: Ma tahan oma uurimistööga uurida seda, kas/kuidas/miks ... Töö planeerimine. Pärast teema valimist tuleks koostada ajakava. Kui on plaanis uurimise käigus kedagi intervjueerida, tuleb koostada küsitlusleht. Pannakse paika esialgne uurimistöö struktuur. Teemakohase allikmaterjali kogumine ja bibliograafia koostamine. Õpilane uurib õpetaja juhendamisel teemakohaseid materjale internetist, raamatukogust jm, küsitleb vajadusel teemaga seotud inimesi. Huvipakkuvate materjalide põhjal koostatakse allikmaterjalide nimekiri koos vajalike viidetega (autor, pealkiri, Interneti aadress jm). Kui uurimistöö aluseks on ilukirjandusteos, loeb õpilane teose läbi ja täidab lugedes
(antakse kindlad vastusevariandid ette, millest respondent peaks leidma endale sobiva vastusevariandi), poolkinnistest (on antud vastusevariandid, aga viimasel real on variant ,,muu" ja sulgudes palun kirjutage) ja lahtistest (vastusevariante pole ette antud, respondent peab ise vastama) küsimustest. Parimaks peetakse poolkinnisi küsimusi. Ankeet lõpeb tavaliselt küsimustiku passiga, kus küsitakse mis soost, mis rahvusest on respondent. Küsitlusleht sisaldab põhiküsimusi (tulenevad otseselt uuringu vajadusest), kontrollküsimusi (nende kaudu saab teada, kas respondent vastab ausalt talle esitatud küsimustele. Küsitakse sarnase sisuga küsimusi nii ankeedi alguses kui ka lõpus) ja filtreerivaid (eesmärgiks on selekteerida välja inimesed, kes saavad vastata järgmisele küsimusele) küsimusi. Et küsitlus õnnestuks, tehakse enne prooviküsitlus ehk pilotaazuuring, mis viiakse läbi ühe osa tulevase kogu valimi seas.
· Berkeley on tõeline subjektiivne idealist. · Kui jumalamõiste muutub abstraktsemaks hakkab · Mingit materiaalset eset ei eksisteeri sõltumatult rahvamassides lokkama taas ebausk. tajuvast subjektist. · Hing · Idealism · Hing on nagu paljude kujutlustega täidetud · Kõik on tingitud vaimust, mis mõjutab kõike kõiges küsitlusleht. ja millest kõik koosneb. · Minu mina on vaid lõputu hulk kujutlusi, mis tohutu · Kuidas siis eristada fantaasiat ja tõelisust? kiirusega üksteisele järgnevad sünnitades pidevate · Esimesi võime esile kutsuda omal soovil, teised liikumiste voo. kujutlused tekivad meist sõltumatult ja seda teatud · Sellele kompleksile oleme nimeks pannud hing
raamatupidaja ja vb andma veel loenguid tudengeile 7. Ankeet ja intervjuu. (Mõiste, liigid). Ankeet Intervjuu - Mõlemad on küsitluse vormid Tavaliselt öeldakse, kas ankeetküsitlus või küsitlus intervjuu vahel Mõlema puhul peab olema küsimustik juba varem koostatud Nende küsimustik võib olla ka ühesugune Mõlema juhul vastused märgitakse üles Erinevused Ankeet on kirjalik Selle täidab küsitletav ehk respondent Intervjuu suulises vormis Vastuste kohta täidetakse küsitlusleht või ankeet, kuid selle täidab intervjueerija või siis assistent 7.1. Küsimuste liigid. Lahtised, kinnised ja poolkinnised Kinnised antud vastuste ammendav leotelu, mille vahel tuleb respondendil teha valik Poolkinnine sama mis eelmine, kuid inimene võib kirjutada mingi muu variandi, kui ühtegi sobivat varianti pole Lahtine võib vastata vabas vormis Filtreerivad, jms küsimused ka, aeg tiksub 7.2. Pilotaazuuring. Ääretult oluline asi Kasutatakse just küsitluse puhul