Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kliendirahuloluuuring (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas kasutada?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
  • Kui vastasite 1 või 2 miks?
  • Mis on olnud halvasti?
Vasakule Paremale
Kliendirahuloluuuring #1 Kliendirahuloluuuring #2 Kliendirahuloluuuring #3 Kliendirahuloluuuring #4 Kliendirahuloluuuring #5 Kliendirahuloluuuring #6 Kliendirahuloluuuring #7 Kliendirahuloluuuring #8 Kliendirahuloluuuring #9 Kliendirahuloluuuring #10 Kliendirahuloluuuring #11 Kliendirahuloluuuring #12 Kliendirahuloluuuring #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 77 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kadri plaks Õppematerjali autor
Klient on oluline osa teenindusettevõtja argipäevas. Klient on see, kes tellib teenuse ja kellele teenindus on suunatud. Klient maksab saadud teenuse eest, nii et tegelikult klient maksab teenindussektori töötajate palga. Klient võib olla eraisik või äriühing.Iga ettevõtte edukus sõltub sellest, kui hästi suudavad tema tooted või teenused rahuldada praeguste ja tulevaste klientide vajadusi. Märksõna on siin kliendikesksus. See ei ole iga hinna eest klientidele meelejärele olemine või erinevate klientide kohtlemine erineval viisil. See on mõtteviis, mille tuum on arusaam, et klient on äris kõige olulisem.Äritegevuse toetab kliendisuhete loomist, kliendid on kui partnerid, kellega tuleb olla aktiivses suhtluses . Suhtlemist kasutavad mõlemad pooled. Klient saab ettevõttelt vajaliku toote või teenuse ja võib-olla osaleb ka tootearenduses. Ettevõte omakorda võib näiteks paluda kliendilt luba kasutada tema nime turunduses. Ettevõtted peavad üritama luua võimalikult pikki kliendisuhteid, kuna uute klientide otsimine on kallis ja usalduse võitmine raske. Tegevuse üks eesmärk on luua klientide ootusi ületavat kvaliteeti. Lisaks tuleb pakkuda klientidele tooteid, millest nad saavad ka kasu. UurimismeetodKlientide kvantitatiivne küsitlusMis see on ?Tarbijate ja/või klientide küsitlus on levinumaid turundusliku info kogumise meetodeid algallikalt ehk sihtrühmalt. Eesmärk on saada sihtrühma kohta statistiliselt usaldusväärsed andmed. Küsitluse olemus seisneb suurema hulga vastajate haaramises ning vastuste statistilises töötluses ja analüüsis.Miks kasutada?Sobib siis, kui eesmärk on selgitada tarbijate või klientide üldiseid hoiakuid, eelistusi, hinnanguid ja käitumisharjumusi, aga ka tarbijaskonna segmentimiseks ja tüpologiseerimiseks, segmentide erinevuste võrdlemiseks ning üldisemate tarbimistrendide selgitamiseks. Regulaarselt sama metoodika alusel korraldatud küsitlused võimaldavad hinnata muutusi ja suundumusi. Kuidas kasutada?Statistiliselt usaldusväärsete andmete hankimise peamised meetodid:• postiküsitlus;• personaalintervjuu (küsitleja küsib ja märgib vastused ise);• ankeetküsitlus (vastaja loeb küsimused ja märgib vastused iseseisvalt);• telefoniküsitlus;• elektrooniline küsitlus (veebi- või e-postipõhine);järgmisel leheküljel.)Näited :Postiküsitlus – kui vastajaid on väga raske kätte saada mistahes muu meetodiga (näiteks VIP-id).Personaalintervjuu – kui vastaja on vahetult kättesaadav, intervjuuks piisava aja leidmine ei ole suur probleem, küsimustik on pikk, uuringu metoodilised nõuded ja kasutatavad küsimuste koostamise tehnikad on mitmekesised (meetodiga tehakse suurem osa laiematest ja mahukamatest tarbijauuringutest).Ankeetküsitlus – kui vastajal on raske leida aega vahetuks intervjuuks ning tal on lihtsam vastata vabal hetkel või kui küsimustik nõuab vastamiseks süvenemist ning täiendavate andmete otsimist (näiteks mõned juhtide ja spetsialistide küsitlused äriturul).Telefoniküsitlus – eeldab, et küsimustik ei ole pikk (max 15 minutit) ning küsimuste-vastuste ülesehitus on lihtne. Elektroonilised küsitlused – sobivad selgelt piiritletud ning arvutisidet omava kliendibaasi küsitlemiseks. Klientidel peab olema motivatsioon vastata (kasutataksegi ettevõtte püsiklientu

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

XXX AS müügipersonali rahuloluuuring

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL XXX XXX AS müügipersonali rahuloluuuring Uurimustöö aines "Müügitöö" Juhendaja: XXX 2016 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.UURIMISMEETOD................................................................................................. 4 2. HETKEOLUKORD................................................................................................. 5 2.1 Ülevaade vastajatest..................................................................................... 5 ............................................................................................................................ 5 2.2 Küsimuste analüüs..........................

Müügitöö alused
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast! Meie siirad vabandused... · Vajadusel tänada tagasiside eest · Selgitatakse välja probleemi/pretensiooni põhjus/sisu, vajadusel küsitakse kliendilt emaili või telefoni teel lisaselgitusi · Seejärel saadetakse kliendile teda võimalikult rahuldav lahendus/vastus 10 ÜLESANNE 3 Ühes Lõuna-Eesti kodumajutus ettevõttes viidi läbi kliendirahulolu uuring. Selleks kasutati klassikalist ja ammu turul olnud küsimustikku. Tulemused olid head, kuid klientide hulk ei suurenenud ning kasum näitas kahanemise märke. Tegemist on ettevõttega, mis asub loodukaunis kohas, pakkudes oma külastajatele ka hommikusööki. Talus asub 5 hubast ja mugavat tuba koos teleriga. Kokku on talus 12 põhi voodikohta pluss 5 lisavoodi võimalust. Talul on mitmeid kõrvalhooneid ­ ait, küün, laut, saun ning hobusetall, kus elab 12 hobust

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond SUGARCLUB Uurimustöö Juhendaja: dotsent Tiina Merkuljeva Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Pragusel ajal on peaaegu et traditsiooniks saanud iga nädalavahetuseline pidutsemine. Olgu selleks kodused peod, väljas sõpruskonnaga kokteiliklaasi taga aja veetmine või täiesti tavaline reedene filmiõhtu ­ pärast südaööd leiavad paljud noored end ikka ööklubidest. Otsustasime grupiga anda teeninduskvaliteedi hinnangu Pärnu ühele külastatavamale klubile ­ ööklubi Sugar. Uurimustöö on jaotatud kaheks osaks. Esimene osa ettevõtte tausta kirjeldus ja teeninuskvaliteedi hindamisega seotud teoreetiline taust. Töö teine osa koosneb andmestikust, kuhu on kogutud kirjeldus, kuidas koostasime SERVQUAL ankeedi, millised olid uuringu tulemused ning järeldused. 1. ETTEVÕTTE TAUST 1.1.Teeninduskvaliteedi hindamisega seot

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

sõltuvuses imidzist (who). Nii ootused kui kogemused võivad viia tajutava lüngani tarbija ootustes. x C. Gröönroosi mudelid - Lugege lisatud artikleid moodles. Üks artikkel on seal tema enda kirjutatud 2010 aastal, kus palju viiteid tema varasematele töödele. Samuti toodud üks näide, kuidas teised autorid kasutasid tema 1990 aasta metoodikat 2002. aastal finantssektori turu peal. x ACSI - Ameerika kliendirahulolu indeks (American Customer Satisfaction Index) ­ Tubineb rootslase Jan Eklöf metoodikale. Tegemist on põhjus-tagajärg mudeliga. Mõõtmisskaala 0 kuni 100. x EPSI ehk Euroopa sooritusrahulolu indeks (European Performance Satisfaction Index) ­ hindamine 0 kuni 100, indeksi väärtus viitab riigi keskmisele. Tugineb jällegi Jan Eklöf metoodikale. 11 x Mystery shopping meetod - Pimeostud

Tarbijakäitumine
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

On selge, et iga organisatsioon soovib endale lojaalseid kliente, sest ta ostab toodet ja teenust pidevalt pika aja vältel. Ettevõte soovib, et lojaalne tarbija ignoreerib konkurentide erinevaid veenmiskatseid ja pakkumisi (Jones, Sasser 1995). Tänapäevalgi pole täpselt defineeritud lojaalsuskäsitlust, mis rahuldaks kõiki turundusspetsialiste, teoreetikuid ja praktikuid. Viimase aja suurimaks küsimuseks on tõusnud kliendilojaalsuse ja kliendirahulolu seosed. Siiani on peetud lojaalsuse puhul rahulolu kõige olulisemaks komponendiks. Kuid lojaalsust on käsitletud kliendirahulolust täiesti sõltumatuna. Lojaalsuskäsitluste puhul on probleemiks puuduv ühtne arusaam sellest, mis lojaalsus tegelikult on, kuidas see tekib ja kuidas kliente lojaalsetena hoida. Praktikas on keeruline sisse viia lojaalsusprogrammi, mis vastaks kõikidele lojaalsuse teoreetilistele juhistele, kuna puudub universaalne teoreetiline alus.

Klienditeenindus
thumbnail
22
doc

Nimetu

Pärnu Ülejõe Gümnaasium OÜ Amps'n'Go Äriplaan Koostas: Kristina Bauer Juhendaja: Kristi Suppi Pärnu 2011 Sisukord 1 Kokkuvõte................................................................................................................................4 1.1 Ettevõtte põhiandmed....................................................................................................... 4 1.2. Ettevõtte taustaandmed.................................................................................................... 4 1.3. Äriidee .............................................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus........................................................................

Majandus
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Äriplaan Koostanud: Taavi Müürsepp Sisukord 1.Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline vorm: reklaamindus Registreerimisnumber Registreerimise aeg ja koht: Omanikud, nende osa kapitalist: osakapital 40000 on jaotatud võrdselt. Juhatuse liikmed: Põhikapital: Aadress: Telefonid: E-mail: Kontaktisik, tema telefon: 2. Lühikokkuvõte ------------------------------ asutati 18.02.2007 ---------------------- ja tegutseb reklaaminduse ja trükinduse valdkonnas. Peamisteks väljakujunenud toodeteks, mida ettevõte toodab ja teenusteks, mida ettevõte müüb, on kleebised, erinevad reklaamelemendid ja trükised ning "knowhow" disainis ja turunduses. Ettev

Majandus
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

SISUKORD Sissejuhatus 4 1. SRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI TEOREETILINE OLEMUS 6 1.1 Kättetoimetamissüsteem 7 1.2 Rajatise kujundus 12 1.3 Asukoht 15 1.4 Järjekordade haldamine 17 1.5 Teenindustase 20 1.6 Kvaliteet 24 1.7 Mahu ja nõudluse juhtimine 29 1.8 Informatsioon 32 2. ESMOFON AS TEGEVUSE ANALÜÜS 33 2.1 Esmofon AS lühitutvustus 33 2.2 Esmofon AS teenusepakett 35 2.3 Strateegilise teeninduskontseptsiooni o

Ärijuhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun