Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Koolinoorte suvi (0)

1 Hindamata
Punktid
Suvi - Päike, soe õhk, head sõbrad, ujumine ja kõik muu, mida saab teha ainult suvel.

Esitatud küsimused

  • Kestva vaba ajaga?
  • Kui käid siis kellega?
  • Millistes ja kaua kestavad?
  • Millistest suurematest üritustest suvel osa võtad?
  • Kui käid siis kus?
  • Missuguseid vabaaja veetmise võimalusi võiks veel Kohilas olla?
  • Mida sa veel suvel teed?
  • Kui käid siis kellega?
  • Millistes ja kaua kestavad?
  • Millistest suurematest üritustest suvel osa võtad?
  • Kui käid siis kus?
  • Mida sa veel suvel teed?
  • Kui käid siis kellega?
  • Millistes ja kaua kestavad?
  • Millistest suurematest üritustest suvel osa võtad?
  • Missuguseid vabaaja veetmise võimalusi võiks Kohilas veel olla?
  • Mida sa veel suvel teed?
Vasakule Paremale
Koolinoorte suvi #1 Koolinoorte suvi #2 Koolinoorte suvi #3 Koolinoorte suvi #4 Koolinoorte suvi #5 Koolinoorte suvi #6 Koolinoorte suvi #7 Koolinoorte suvi #8 Koolinoorte suvi #9 Koolinoorte suvi #10 Koolinoorte suvi #11 Koolinoorte suvi #12 Koolinoorte suvi #13 Koolinoorte suvi #14 Koolinoorte suvi #15 Koolinoorte suvi #16 Koolinoorte suvi #17 Koolinoorte suvi #18 Koolinoorte suvi #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor revilo1212 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
56
pdf

“NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

- 12 Finantsaruanne JRK PROJEKTI TEOSTAJA VÕI PROJEKTI NIMI LASTE LAAGRI- TOETUSE ARV PÄEVAD SUURUS 73. Nõmme Spordiklubi 20 120 2 160.- 74. MTÜ Noor Suvi ­ Narva-Jõesuu laager 246 2 665 47 970.- 75. Tallinna Kurtide Selts Tankur 15 180 3 240.- 76. MTÜ Sirtsucamp 85 700 12 600.- 77. Merivälja Aedlinna Selts 30 360 6 480.- KOKKU: 13 404 124 200 2 235 600

Ühiskond
thumbnail
29
docx

Spordiajaloo konspekt

Spordiajaloo kt konspekt I KONTROLLTÖÖ Spordiajalugu kui teadus: ajalugu ­ teadus, mis uurib ühiskonna arenemist ja selle seaduspärasusi spordiajalugu ­ ajaloo haru, mis keskendub spordiajaloo uurimisele (kehaliste harjutuste kasutuselevõtu põhjusi ja arengut jms.) kehakultuur ­ ühiskonna kultuuri ja inimeste sotsiaalse suhtlemise koostisosa; hõlmab ühiskonna saavutusi spordiga seotud aladel sport ­ mänguline, valdavalt võistlusliku ja kehalise iseloomuga tegevus kehaline kasvatus ­ kasvatusprotsessi osa, mis on suunatud liigutusvilumuste kujundamisele, kehaliste võimete arendamisele ja spordialaste teadmiste omandamisele Spordiajaloo allikad: ainelised(igasugused esemed); etnograafilised (tavad, kombed); lingvistilised(väljandid, suuline pärimus); rahvaluule; kirjalikud; audio-visuaalsed Uurimismeetodid: rekonstrueerimine; tüpologiseerimine(tüüpide alusel liigitamine); periodiseerimine; kirjeldamine; intuitiivne interpreteerimine (va

Spordiajalugu
thumbnail
574
pdf

The 4-Hour Body - An Uncommon Guide to Rapid Fat-Loss, Incredible Sex, and Becoming Superhuman - Timothy Ferriss

PRAISE FOR The 4-Hour Workweek "This is a whole new ball game. Highly recommended." --Dr. Stewart D. Friedman, adviser to Jack Welch and former director of the Work/Life Integration Program at the Wharton School, University of Pennsylvania "It's about time this book was written. It is a long-overdue manifesto for the mobile lifestyle, and Tim Ferriss is the ideal ambassador. This will be huge." --Jack Can eld, cocreator of Chicken Soup for the Soul®, 100+ million copies sold "Stunning and amazing. From mini-retirements to outsourcing your life, it's all here. Whether you're a wage slave or a Fortune 500 CEO, this book will change your life!" --Phil Town, New York Times bestselling author of Rule #1 "The 4-Hour Workweek is a new way of solving a very old problem: just how can we work to live and prevent our lives from being all about work? A world of in nite options awaits those who would read this book an

Inglise keel
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 [email protected] www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile

Psühholoogia
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

EESTI NOORSOOTÖÖ KESKUS HARIDUS- JA TEADUSMINISTEERIUM NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT Tallinn 2005 Koostanud: Elo Talvoja Viire Põder Helen Veebel Argo Bachfeldt Anne Luik Kadri Kurve Kujundaja: Tiina Niin Keeletoimetaja: Anne Karu Tehniline toimetaja: Reet Kukk ISBN 9985-72-158-6 (trükis) ISBN 9985-72-159-4 (PDF) SISUKORD Noorsootöö seadus 5 Noortelaagri tegevusloa väljastamise kord 10 Noortelaagri ning projektlaagri juhataja ja kasvataja kvalifikatsiooninõuded 12 Noortelaagri registri asutamine ja noortelaagri registri pidamise põhimääruse kinnitamine 15 Noortelaagri registri pidamise põhimäärus

Amet
thumbnail
226
doc

Portugali põhjalik referaat

Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................

Geograafia
thumbnail
27
doc

Kaasaegsed pop-ja rockmuusika stiilid ja nende eelistused koolinoorte seas

Edukalt on defineeritud popmuusika ja rokkmuusika erinevused ning küsitluse käigus saadud infole vastavalt on välja toodud need muusikaliigid, mida kaasaegne noor kõige rohkem hindab ja kuulab. Sealjuures selgitati välja, millised meediakanalid hetkel kõige rohkem põhikooliõpilaste muusikamaitse kujunemist mõjutavad Töö alguses püsitatud hüpoteesidest vastas tõele väide, et klubimuusika on eelistatuim muusikastiil koolinoorte hulgas - Tõele ei vastanud esimene hüpotees, mis väitis, et muusikamaitse ja sotsiaalne staatus ja aksepteeritus on omavahel seotud. Selgus, et ainult väga väike osa tänaseid kooliõpilasi hindab ennast ümbritsevaid inimesi nende muusikaliste eelistuste järgi. Teemat võiks edasi uurida, laiendades klubimuusika osakaalu ­ erinevate stiilide tutvusted, täpsem ajalugu. Samuti võiks küsitleda inimesi vanuses 16-18, et

Muusika
thumbnail
66
docx

Eesti 20. sajandi ajaloo baaskursus

1941, 1944-1953  Represseeritud (arreteeritud  Repressioonides kannatanuid ja küüditatud) üle 85 000 üle 20 000 Eesti elaniku  sh hukkunud üle 26 000  sh hukkunud ca 8000  Hukkunud ja mõrvatud mittekohalikud tsiviilelanikud üle 7000 Repressioonid pärast 1953. aastat  Poliitiliste põhjustel arreteerituid ca 500 o koolinoorte põrandaalused grupid o dissidendid  „Pehmed“ repressioonid (töölt vallandamine, koolist väljaviskamine, parteiline karistamine)  Profülaktiline tegevus (hirmutamine, ähvardamine, värbamine koostööle) Majandus Majanduse 3 põhiküsimust  Mida toota?  Kuidas toota?  Kellele toota? Eesti NSV versus Eesti Vabariik Käsumajandus Turumajandus

Eesti ajalugu



Lisainfo

Uurimustöö koolinoorte suve kohta. Kuidas veedavad aega? Kuidas veeta?

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun