Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine – kuus sigmat (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on protsessi väljund?
  • Mida probleem tähendab rahaliselt?
  • Keda protsess puudutab kes peaksid olema lahendusmeeskonnas olema?
  • Mis on Six Sigma?
Vasakule Paremale
Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #1 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #2 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #3 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #4 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #5 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #6 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #7 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #8 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #9 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #10 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #11 Kvaliteedi mõõtmine ja hindamine –-kuus sigmat #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Anuise Õppematerjali autor
Anda ülevaade kvaliteedi mõõtmise ja hindamise ühest võimalikust meetodist – kuuest sigmast.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi:

Juhtimine
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

Organisatsiooni protsesside muutmisvõimalused · protsessi ümberkorraldamine (process re-engineering) - protsesside toimimise põhimõtete muutmine organisatsiooni strateegilisel ehk terviktasemel · protsessi ümberkujundamine (process redesign) - protsessi osade (alamprotsesside) muutmine töö määratluse muutmise või automatiseerimisega · protsessi parendamine (process improvement) - protsessi teostuse kvaliteedi tõstmine Protsesside muutmine põhineb protsessianalüüsil Protsessianalüüs ja modelleerimine (eesmärgid, sammud, viisid) Eesmärgid · saada aru, milliseid protsesse organisatsioonis teostatakse ja kuidas · leida võimalusi protsesside automatiseerimiseks · kaaluda protsesside ümberkorraldamist Tulemuseks protsessivaade · annab ülevaate protsessidest, millega organisatsioon huvigruppide poolt püstitatud eesmärke ja ootusi täidab

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

disaini, administratiivset juhtimist, palgasüsteeme jne y funktsionaalne tasand ­ võrreldakse tööstusharu analoogseid funktsioone täitvaid ettevõtteid y üldine tasand ­ seire ületab konkurentide ja tööstusharu tasandi. Kriteeriumiks on võime rakendada kogemust oma tegevusvaldkonnas. Tasuvusanalüüs ­ määratakse toote kogus, mille puhul toote valmistamise kulud võrdsustuvad kogutuluga ja millest alates tekib kasum. Projekti hindamine ­ projekt koosneb aja jooksul toimuvate majanduslike tegevuste jadast. Projekti analüüs kujutab endast tulevaste sündmuste hindamist. Hindamine koosneb kahest osast: eeldatavate tulude ja kulude kindlaksmääramisest ja hinnangu andmisest investeerimisvõimalustele. 1.3. Operatsioonifunktsioonide kriteeriumid Operatsioonifunktsioonide kriteeriumid on: y kvaliteet y paindlikkus y kiirus y hind (tootmiskulud) 1.4. Ettevõtte konkurentsivõime põhitegurid

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

Mainori Kõrgkool Kvaliteedijuhtimine Quality Management (õppematerjal) Koostanud: dotsent Katrin Kreegimäe Tartu 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................4 1. Kvaliteedi olemus............ ....................................................................................5 1.1.Toote kvaliteet..................................................................................................6 1.2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

...................................................... 49 4. CONTROLLINGUSÜSTEEM ETTEVÕTTE JUHTIMISSÜSTEEMI OSANA ...................................................................................................................... 51 4.1. Controllingu olemus ja ülesanded ...................................................................... 51 4.2. Tulemusjuhtimise kontseptuaalsed alused.......................................................... 56 4.3. Ettevõtte tulemuslikkuse hindamine ja juhtimine .............................................. 59 4.4. Tulemuslikkuse hindamise ja juhtimise näitajad ning meetodid Eesti ettevõtetes ............................................................................................................ 62 4.5. Strateegiline controlling ...................................................................................... 70 4.6. Strateegilise controllingu instrumentaarium ....................................................

Finantsjuhtimine
thumbnail
55
docx

UURIMISMEETODID

• Ma loodan, et • Usutavasti • “mulle õudsalt meeldis” • Mulle ei meeldi tema seisukoht IN • Analüüsin, uurin • Analüüs tõestas, et • Ma väidan, et • Hüpoteesi kohaselt • Nõustun lähenemisega • Raske on nõustuda seisukohaga Veel teaduslikust uurimisest… • Teaduslikus uurimistöös pole palju teha: müütide, uskumuste, autoriteetide põhjapanevate ütluste, intuitsiooniga • Selge ja täpne – Mõisted/protseduurid on selgelt defineeritud, mõõtmine täpne • Püüdleb lihtsuse ja mõistetavuse poole – Hinnatakse “elegantseid” teooriaid ja analüüse – Keskendutakse olulisele, mitte ei kuhjata kogu infot kokku • Tegeleb pigem empiiriliste väidetega: – Empiiriline väide – “tõendid näitavad, et asjad on nii” – Normatiivne väide – “asjad peaks olema nii” (poliitika filos.) – Retooriline väide – “ma usun, et asjad on nii” (ei ole teaduslik)

Uurimismeetodid
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

4.4.2.2 Juhtimist, töökorraldust ja tööjaotust reglementeerivate dokumentide sisu 78 4.4.2.3 Personali plaanimine (planeerimine) 83 4.4.3 Personali värbamine ja valik 84 4.4.3.1 Personali värbamine 84 4.4.3.2 Personali valik 85 4.4.4 Personali hindamine 87 4.4.5 Personali hüvitamine 88 4.4.5.1 Hüvitamise olemus ja koostisosad 89 4.4.5.2 Töö hüvitamise tegurid 90 4.4.5.3 Mitterahaline hüvitamine 92 4.4.5.4

Juhtimine
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

üle arutleda. kujunemine kommunikatsioon - - Rakendamine on võime kasutada õpitud kehakeel seaduspärasusi ja mudeleid teisel viisil või uutes oludes. - Analüüs - võime jaotada vaadeldav informatsioon osadeks. - Süntees - terviku loomine komponentidest. - Hindamine - kognitiivsete õpitulemuste kõrgemaks astmeks. Suutlikus hinnata vahendite ja meetodite sobivust püstitatud eesmärkide saavutamiseks. Kuivõrd rahuldavad vahendid ja meetodid hindamiskriteeriume. Nõrkuseks – sisuline külg jäi kajastamata 1 S

Alternatiivpedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun