Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link

Kliendisuhete juhtimine - sarnased materjalid

klient, kliendisuhete, kasumlik, kuusik, konkurents, automatiseerimine, teiselt, kaubandusturundus, segmenteerida, esmalt, võrgustiku, segmenteerimine, väärtusahel, loobuda, management, partnerid, kliendisuhted, ühiste, lihtsustamine, artiklit, timpmann, lihatoodete, kuuluma, investorid, edukam, baseerub, sooritama, samast, saadab, tipptundidel
82
doc

Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem

,,Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem" Projekt aines ,,Infosüsteemi strateegiline analüüs" Sisukord 1 Projekti spetsifikatsioon...........................................................................................................8 1.1 Projekti taust...................................................................................................

Infosüsteemide strateegiline... - Tallinna Tehnikaülikool
110 allalaadimist
130
rtf

Amundsoni raamat

...d vastu igasugustele katsetele nende vabadust piirata. P?devus - see eelistus on tihedalt seotud kindlate annete v?i oskuste arenda?misega. Selle ankruga inimesed on v?ga huvitatud iseenda proovile-panekust, et end mingis kindlalt piiritletud valdkonnas t?ielikult teostada. Juhtimine - siin on t?helepanu keskmes oskused, mis v?imaldavad organi?satsiooni juhtida. Selle ankruga inimesed kasutavad organisatsiooni juhtimiseks mitmesuguseid oskusi (suhtlemisoskus, erialane ja anal??sioskus) ja m??rat?levad enna 130 Aktiivne kaasamine ...

Psühholoogia -
28 allalaadimist
92
doc

Fototellimuse projekt aines kontseptuaalne süsteemianalüüs

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines IDU5360 “Kontseptuaalne süsteemianalüüs” Fototellimus Tallinn 2013 Autorideklaratsioon De...

Kontseptuaalne... - Tallinna Tehnikaülikool
24 allalaadimist
1072
pdf

Logistika õpik

...tarneahela juhid juhtima klienditeenindust strateegiliselt ja pakkuma selliseid teenuseid, mis on klientide jaoks olulised. Tarneahela juhtimine eeldab ühtlasi nii kliendisuhete kui ka klienditeeninduse juhtimist. Selles kontekstis vaadeldakse klienditeenindust kolmes vaates: • klienditeenindus kui juhtimistegevus • kliendi...

Logistika alused - Kutsekool
540 allalaadimist
81
doc

Andmebaaside programmeerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Online Restoran Andmebaaside programmeerimine IDU0120 Juhendaja: Erki Eessaar Tallinn 2011...

Andmebaaside projekteerimine - Tallinna Tehnikaülikool
254 allalaadimist
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Müügi põhitõed Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? [Type the author name] "Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes." Sisukord Sissejuhatus 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? ...

Müügitöö alused - Kutsekool
12 allalaadimist
575
docx

Nimetu

Sisukord Eessõna Hea õpilane! Microsofti arenduspartnerid ja kliendid otsivad pidevalt noori ja andekaid koodimeistreid, kes oskavad arendada tarkvara laialt levinud .NET platvormil. Kui Sulle meeldib programmeerida, siis usun, et saame Sulle pakkuda vajalikku ja huvitavat õppematerjali. Järgneva...

Informaatika -
26 allalaadimist
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

LISAMATERJAL KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS Eva Vahtramäe 2 EESSÕNA Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM'i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, in...

Klienditeenindus - Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
231 allalaadimist
36
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse-videolaenutus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Virumaa Kolledz Projekt aines ,,Sissejuhatus infosüsteemidesse" Videolaenutuse infosüsteem Üliõpilane:***** Õpperühm: **** Üliõpilaskood: ***** Juh...

Sissejuhatus... - Tallinna Tehnikaülikool
129 allalaadimist
110
doc

Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Iseseisev töö aines 'Infosüsteemide projekteerimine': Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon ...

Infosüsteemi projekteerimine - Tallinna Tehnikaülikool
116 allalaadimist
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

... arvestame ja omavahelisi suhteid väärtustame - Klient peab olema veendunud, et teenindaja on seda eriti pinge- ja konfliktiolukordades - on olulisim tegur, mis mõjutab väliskliendisuhete mõistnud tema olukorda ning vajadusi, alles siis kvaliteeti mõjuvad soovitused tõsiselt võetavatena. (vt Kliendi tüübid) Teeninduse (ja paljuski organisatsiooni taset) saavad kliendid kirjeldada ainult läbi tunnete, mis neil tekkisid asutuse ...

Teenindus - Kutsekool
95 allalaadimist
64
pdf

Projekt aines “Infosüsteemide strateegiline analüüs”

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Infosüsteemide strateegiline analüüs” Solaris Kino Infosüsteem Õpilased: ...

Kontseptuaalne... - Tallinna Tehnikaülikool
23 allalaadimist
60
doc

Projekt Fototellimus aines Sissejuhatus infosüsteemidesse

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse” FOTOTELLIMUS Tallinn 2012 AUTORIDEKLARATSIOON Kinnitan, et käesolev projekt on ...

Sissejuhatus infoteadustesse - Tallinna Tehnikaülikool
6 allalaadimist
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoologia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs” Stones Health spordiklubi infosüsteem Julia Visnap...

Kontseptuaalne... - Tallinna Tehnikaülikool
22 allalaadimist
25
docx

Andmebaasi eksami eeldustöö IT Kolledžis

EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ KÕNEKESKUS Iseseisev töö Kaari Adamsoo A21 Juhendaja: Kaarel Raspel Tallinn 2012 Autori deklaratsioon Deklareerin, ...

Andmebaasisüsteemide alused -
284 allalaadimist
13
docx

My pocket money - Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

TALLINA TEHNIKAÜLIKOOL My Pocket Money Aine sissejuhatus infosüsteemidesse projekt Tatjana Kruglova 2014 Sisukord 1.Üldvaade................................................................................................................. 2 1.1Taust...............................................................................................

Infosüsteemi projekteerimine - Tallinna Tehnikaülikool
10 allalaadimist
27
doc

Klienditeenindus

...siis ignoreeri väidet ja liigu edasi. Kui jah, siis: a) küsi kliendilt üks-kaks küsimust, et selgitada välja tema väite tagamaad b) kasutades tema enda sõnu paku talle seletust, mida ta mõistab, mis on fakte selgitav ja probleemi lahendamisele kaasaaitav. Viga 4 ­ jäikus kliendisuhetes Klienditeenindusosakonnad vajavad standardeid ja protseduuri reegleid, millest oma tegevuses lähtuda. Kuid mitmed teenindajad käsitlevad reeglistikku väga jäigalt pannes sellega kliendi ebamugava valiku ette ­ kas leppida olukorraga või minna konkurendi juurde. Ma sooviksin selle toot...

Sotsiaaltöö - Kutsekool
142 allalaadimist
66
doc

Klienditeenindus

...e..............................................................................................................................................31 8.Enesekontroll ja pingete juhtimine........................................................................32 LISA 1 - Kasutatud kirjandus...................................................................................36 LISA 2 - TEST. Hoiakute kujundamine......................................................................

Kommunikatsioon - Kutsekool
549 allalaadimist
10
doc

Turundus juhtimine

... ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid e...

Turundus - Tartu Ülikool
268 allalaadimist
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

... 15 1.4 Järjekordade haldamine 17 1.5 Teenindustase 20 1.6 Kvaliteet 24 1.7 Mahu ja nõudluse juhtimine 29 1.8 Informatsioon 32 2. ESMOFON AS TEGEVUSE ANALÜÜS 33 2.1 Esmofon AS lühitutvustus 33 2.2 Esmofon AS teenusepakett ...

Ärijuhtimine - Estonian Business School
28 allalaadimist
42
doc

Nõustamispsühholoogia

...lgida kahte asja. Kuidas räägib ja mida räägib. Võite teha märkmeid (aga tuleb kooskõlastada kliendiga) (lindistada võib aga ei ole soovitatav. Sest kunagi ei tea mis nendest lintidest saab ja keda selle sisu kahjustada võib) Struktuur: · Kontakti loomine · Juhtimine (julgustamine, empaatia, rahustamine, kokkuvõtete tegemine, raskete küsimuste esitamise taktiga tuleb läbi mõelda, info edastamine kliendile arusaadaval viisil) · Avatud ja suletud küsimuste kohandamine (millal küsimused nt millal juhtus. Tuleb luua nn ajatelg) ...

Psüholoogia - Tallinna Ülikool
204 allalaadimist
17
docx

Nõustamispsühholoogia

Nõustamispsühholoogia K. Uriko Eksam ­ ei ole pähe õppimise peale, vaid asjadest aru saamise peale. I loeng. 31.01.17 Eneseteadvustamine on nõustajatöös marginaalne punkt. Tihti inimesed ei muuda ennast, kuna ...

Nõustamine - Tallinna Ülikool
30 allalaadimist
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

Klienditeeninduse konspekt Teema 1. Teenindusühiskond ja -mõttelaad 1.1. Teenindusühiskond Kaasaja ühiskonnale on omistatud väga mitmesuguseid nimetusi, sh tarbimisühiskond, infoühiskond, teenindusühiskond, õpiühiskond, meelelahutusühiskond, heaoluühiskond jm. Mis on siis selles ühiskonnas uus ja tei...

Klienditeenindus - Kutsekool
92 allalaadimist
5
doc

Suverehvide ostmine / Äri- ja kutseeetika kodutöö

Suverehvide ostmine autokauplusest. Juhtumi kirjeldus. Enne kevade saabumist uuris Interneti kaudu auto-omanik uusi suverehve,kuna vanad olid juba suhteliselt kulunud. Leidnud sobivad otsustas ta poodi asja lähemalt uurima minna. Räägiti hinnast ja sellest, millal rehvid toodetud on ja kas on k...

Ärieetika - Kutsekool
127 allalaadimist
8
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" Taksofirma ,,Tulika" Üliõpilane: xxxxxxxxxxx Õp...

Infosüsteemide analüüs ja... - Tallinna Tehnikakõrgkool
15 allalaadimist
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

.../synergetic) x Efektiivne (efficient) x Käegakatsutav (tangible) x Nauditav/üllatav (enjoyment/enchantment) Lojaalsusprogrammi varjuküljed: x Ettevõte pole korrastanud enne programmi elluviimist teeninduse ja kliendisuhete põhimõtteid x Ettevõtte ebapiisav eeltöö kliendimotivaatorite välja selgitamisel x Programmi maksumuse ja tulukuse arvestamata jätmine x Halb programm vähendab kliendile pakutavat väärtust ja lojaalsust ning devalveerib ettevõtte maine Lojaalsusprogrammi ülesehitus: x Ühetaseme...

Tarbijakäitumine - Tallinna Tehnikaülikool
210 allalaadimist
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

...oote kvaliteeti või klienditeenindust. Et saada uus klient, on vaja teha sageli pika aja jooksul suuri jõupingutusi ja kanda arvestatavaid kulusid. Ettevõte võib tunda jõupingutuste vilja ainult sel juhul, kui ta suudab selle kliendi säilitada. Üldiseks põhimõtteks kliendisuhete loomisel ja säilitamisel on see, et olemasolevate klientidega tuleb tegelda niisama innukalt kui uute kliente juurdesaamisega. On leitud, et uue kliendi juurdesaamise kulud on viis korda suuremad kui kulud olemasolevate klientide säilitamiseks. Mida kauemaks on klient ettevõttesse jäänud...

Logistika alused - Kutsekool
260 allalaadimist
114
doc

Laondus ja veokorraldus

... 49 Et saada uus klient, on vaja teha sageli pika aja jooksul suuri jõupingutusi ja kanda arvestatavaid kulusid. Ettevõte võib tunda jõupingutuste vilja ainult sel juhul, kui ta suudab selle kliendi säilitada. Üldiseks põhimõtteks kliendisuhete loomisel ja säilitamisel on see, et olemasolevate klientidega tuleb tegelda niisama innukalt kui uute kliente juurdesaamisega. On leitud, et uue kliendi juurdesaamise kulud on viis korda suuremad kui kulud olemasolevate klientide säilitamiseks. Mida kauemaks on klient ettevõttesse jään...

Laomajandus - Kutsekool
619 allalaadimist
21
docx

Nõustamise põhialused

...näeb kuidas keegi reageeris jne. Grupiseanss kestab tavaliselt 2-3 tundi, pikem seanss toob kaasa tähelepanu hajumise. Grupiprotsessid. Grupiprotsesside seisukohalt on olulised grupi koostegevuse mudelid, grupi arengu astmed, teabe levik grupis ja otsustamine grupis. Grupijuhtimine (seisneb) on suuresti grupi iseregulatsiooniprotsesside tunnetamine ja suunamine. Võimeline kohanduma selle elusorganismiga, märkama suhteid, emotsioone, mis seal toimub. Grupi areng I Algusfaas ­ grupp on suhteliselt hästi juhitav, kuid tema produktiivsus on madal tänu sellele, et grupi tundmaõ...

Nõustamine - Tartu Ülikool
70 allalaadimist
12
docx

Klienditeenindus standardid

Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool Arvuti ja arvutivõrgud AA-11 Kustas Jõe KLIENDITEENINDUSSTANDARD Aruanne aines " KLIENDITEENINDUSE ALUSED" Juhendaja: õp. Silver Püvi Kehtna 2014 SIS...

Klienditeenindus - Kutsekool
70 allalaadimist
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab se...

Kliendisuhete juhtimine - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
138 allalaadimist
20
doc

SPORDIASUTUSEPROTSESSI MODELLEERIMINE

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Infosüsteemide õppetool SPORDIASUTUSEPROTSESSI MODELLEERIMINE Tallinn 2009 Autorideklaratsioon Deklareerin, et käesolev iseseisev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole kellegi teise poolt varem esitatud. ....

Ettevõtete infosüsteemid - Tallinna Tehnikaülikool
39 allalaadimist
24
docx

Nõustamispsühholoogia konspekt

...usaldav, liiga üksikasjalik, jutukas, potentsiaalselt ohtlik jne. Intervjuul peab olema eesmärk ja kindlad küsimused. Tuleb vaadata mida klient räägib ja kuidas ta räägib. Mille alusel hinnangud tehakse, kas normide või tajumehhanismide vigade? Struktuur: kontakti loomine, juhtimine, julgustamine/empaatia/rahustamine/kokkuvõtete tegemine jne, raskete küsimuste esitamise taktika tuleb läbi mõelda. Avatud ja suletud küsimuste kohane kasutamine. Info edastamine kliendile arusaadaval viisil. Lõpetamine kokkuvõttega mida tehti (klient teeb kokkuvõtte), tagasiside, mingisugune...

Psüholoogia - Tallinna Ülikool
122 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun