Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

MAINORI KÕRGKOOL
Ettevõtluse Instituut
Aigar Romanovski
EV-1-E-S-tal
SISETURUNDUSE TÄHTSUS JA ROLL ETTEVÕTTES
Referaat

Tallinn 2009
Sisukord



Sissejuhatus
Tänapäeva turul on tekkinud olukord, kus kaupu toodetakse märgatavalt rohkem, kui tarbijad suudavad osta. Seda osaliselt tänu viimasel ajal kogu maailma raputavale finants - ja majanduskriisile. Tekkinud on hüperkonkurents, kus kõik ettevõtted püüava meeleheitlikult kliente enda poole meelitada, korraldades sellek igasuguseid sooduskampaaniaid ja hinnasõdu. Et aga sellised strateegiad toovad paraku endaga kaasa vähenevad kasumid ja tihtipeale ka pankrotistunud ettevõtteid, siis siin kohal on tuleb meile appi turundusteooria, mis õpetab kuidas konkureerida peale hinna, ka teiste vahenditega.
Turundus on ärifunktsioon, mis sõelub välja täitmata soovid ja vajadused, piiritleb ja mõõdab nende suuruse ja võimaliku kasumlikuse. Teeb kindlaks milliseid sihtturge saab ettevõte kõige paremini teenindada, valib välja sobivad tooted ja programmid , millega valitud turgusid teenindada ning ärgitab organisatsioonist igaühte mõtlema kliendile ja teda teenindama“ ( Kotler , 2003, 7-8). Viimane
Vasakule Paremale
Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #1 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #2 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #3 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #4 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #5 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #6 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #7 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #8 Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 101 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor aigar romanovski Õppematerjali autor
referaat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES

Britta Peetso SISETURUNDUS ­ EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES Referaat Tartu 2003 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................................................................3 Strateegiline planeerimine .........................................................................................................................4 Teenuste turundus ­ sisemine turundus.....................................................................................................7 Kokkuvõte..................................................................................................................................................9 Kasutatud kirjandus..................................................................................................................................10

Turundus
thumbnail
7
doc

Siseturundus

Joosep Kruusmaa Pärnumaa Kutseharidus keskus PK-09 Joosep Kruusmaa Siseturundus Lühiuurimus Juhendaja: Külli Sorin 2011 1 Joosep Kruusmaa Sisukord Sisukord ................................................................................................................................. 2 Sisemine turundus.......................................................

Turundus
thumbnail
10
docx

Informaatika kodutöö 1.

Seda tegevust peavad läbi viima nii sügavas konkurentsivees ujuvad väikeettevõtted kui suured turumonopolid, kuna ka nende eesmärk on teenida võimalikult suurt ning pikaldast tulu ning oma turupositsiooni hoida. Eesolevaks turundustegevuseks strateegiate ehitamine ongi see plaan, mis võiks aidata ettevõtjatel näha võimalikke takistusi ja neid vältida, või siis võimalusi, mille realiseerimiseks on vaja ettekavatsetud käike. Turundustegevuse mingi piirini planeerimine toimub igas ettevõttes, kuid kindlasti ei saa selle kõige kohta öelda strateegiline turundus. Turundustegevuse strateegilist juhtimist nimetatakse strateegiliseks turunduseks. Esmalt koostatakse turundusplaanid, siis viiakse need käiku. Tulemusi jälgitakse ning kohandatakse vastavalt vajadusele. Kui oluline on ettevõtte eduka tuleviku määramises strateegilise turunduse roll? 1. Strateegilise turunduse olemus Strateegiline turundus ­ juhtimisprotsess, mis hõlmab turundusplaanide kavandamist,

Informaatika
thumbnail
14
docx

EESTI TEENINDUSE HINNANG

(Krumm, 2010; Tarbija24). Ainuke asi, mis siinse teeninduse juures imestama paneb, on naisteenindajate rohkus. (Kruusmägi, 2011; Pärnu Postimees). Nii riietepoodides, toidukauplustes kui ka restoranides ja kohvikutes märkab üldjuhul naisteenindajaid. Kui meesteenindajate osakaal oleks suurem, kasvaks klientide usaldus, aga praegu on arvamus selline, et naised töötavad teenindajatena ja mehed on ettevõtte omanikud või juhatajd. Kui kliendil tekib ettevõttes probleem ja palub kutsuda välja juhataja, siis enam jaolt on selleks meesterahvas. 6 1.2. Teenindus Eesti pankades Pankades peavad inimesed käima vahel tihemini ja vahel harvemini, kuid siiski on pankade külastamine vajalik kõikidele Eesti kodanikele, seega toob autor välja ka klienditeeninduse Eesti pankades. Eesti tuntumad pangad on: 1) BIGBANK 2) Danske Bank 3) Krediidipank 4) LHV Pank 5) Nordea Pank 6) SEB 7) Swedbank

Restoraniteenindus
thumbnail
10
doc

TARNIJA JUHITUD LAOVARUD

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Kinnisvara, logistika ja ettevõtluse õppetool Referaat TARNIJA JUHITUD LAOVARUD Kristina Kusmirtsuk Tallinn 2010 2 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................................................3 Sissejuhatus.............................................................................................................................4 1. VMI mõiste......................................................................................................................... 5 2. VMI protsess....................................................................................................................... 6 3. VMI konkurentseelis...........................................................................................................8 Kokkuvõte.....................................

Logistika alused
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

TURUNDUSE EKSAM 1. Ansoffi maatrix ja milles seisneb selle tähtsus. Kasvustrateegia on firma tegevuse laiendamiseks, kvalitatiivseks arendamiseks. Põhilisi strateegiaid eristatakse kahe muutuja, toote ja turu alusel. Ansoffi maatriksis on kesksel kohal turg ja toode, mis rahuldab turu vajadust. See soodustab selle mudeli rakendamist strateegilises turunduses ja juhtimises. l. Ekspansioon turule ehk turu hõlvamine -- käibe kasvatamine vanadel turgudel vanade toodetega, kuid uue turundusstrateegiaga (reklaami suurendamine, hinna alandamine,

Turundus
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppesuund Raili Tiits, Paula-Liisi Nurm INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat 2012 Sisukord 1. Sisukord.......................................................................................2 2. Sissejuhatus..................................................................................3 3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3 4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja tulemused.....................................................................................5 5. ITK Tööriistad............................................................................7 6. Bränd.........................................................................................9 7. Integreeritud

Majandus
thumbnail
11
doc

Siseklienditeeninduse analüüs

10 VIIDATUD ALLIKAD 1. Tooman, H., Mae, A. 1999. Inimeselt inimesele. Avita. 2. Toomas, H., Rekkor, S. Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused: Kliendi mõiste. [https://www.is.ut.ee/pls/ois_sso/tere.tulemast?pn_id_materjal =299713&pn_id_sessioon=27907110460121573944] 01.12.2011. 3. Siseinfo. PerCapita. [http://www.percapita.ee/index.php?option=com_content&tas k=view&id=465&Itemid=36] 30.11.2012. 4. Turismiettevõtete siseturunduse kodulehekülg [http://eope.ehte.ee/turundus2/]30.11.2012 5. Turismiettevõtete siseturunduse kodulehekülg [http://eope.ehte.ee/turundus2/? Siseturundusmeetmed] 30.11.2012 6. - 11

Klienditeenindus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun