Britta Peetso SISETURUNDUS EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES Referaat Tartu 2003 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................................................................3 Strateegiline planeerimine .........................................................................................................................4 Teenuste turundus sisemine turundus.....................................................................................................7 Kokkuvõte..................................................................................................................................................9 Kasutatud kirjandus..................................................................................................................................10
Joosep Kruusmaa Pärnumaa Kutseharidus keskus PK-09 Joosep Kruusmaa Siseturundus Lühiuurimus Juhendaja: Külli Sorin 2011 1 Joosep Kruusmaa Sisukord Sisukord ................................................................................................................................. 2 Sisemine turundus.......................................................
Seda tegevust peavad läbi viima nii sügavas konkurentsivees ujuvad väikeettevõtted kui suured turumonopolid, kuna ka nende eesmärk on teenida võimalikult suurt ning pikaldast tulu ning oma turupositsiooni hoida. Eesolevaks turundustegevuseks strateegiate ehitamine ongi see plaan, mis võiks aidata ettevõtjatel näha võimalikke takistusi ja neid vältida, või siis võimalusi, mille realiseerimiseks on vaja ettekavatsetud käike. Turundustegevuse mingi piirini planeerimine toimub igas ettevõttes, kuid kindlasti ei saa selle kõige kohta öelda strateegiline turundus. Turundustegevuse strateegilist juhtimist nimetatakse strateegiliseks turunduseks. Esmalt koostatakse turundusplaanid, siis viiakse need käiku. Tulemusi jälgitakse ning kohandatakse vastavalt vajadusele. Kui oluline on ettevõtte eduka tuleviku määramises strateegilise turunduse roll? 1. Strateegilise turunduse olemus Strateegiline turundus juhtimisprotsess, mis hõlmab turundusplaanide kavandamist,
(Krumm, 2010; Tarbija24). Ainuke asi, mis siinse teeninduse juures imestama paneb, on naisteenindajate rohkus. (Kruusmägi, 2011; Pärnu Postimees). Nii riietepoodides, toidukauplustes kui ka restoranides ja kohvikutes märkab üldjuhul naisteenindajaid. Kui meesteenindajate osakaal oleks suurem, kasvaks klientide usaldus, aga praegu on arvamus selline, et naised töötavad teenindajatena ja mehed on ettevõtte omanikud või juhatajd. Kui kliendil tekib ettevõttes probleem ja palub kutsuda välja juhataja, siis enam jaolt on selleks meesterahvas. 6 1.2. Teenindus Eesti pankades Pankades peavad inimesed käima vahel tihemini ja vahel harvemini, kuid siiski on pankade külastamine vajalik kõikidele Eesti kodanikele, seega toob autor välja ka klienditeeninduse Eesti pankades. Eesti tuntumad pangad on: 1) BIGBANK 2) Danske Bank 3) Krediidipank 4) LHV Pank 5) Nordea Pank 6) SEB 7) Swedbank
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Kinnisvara, logistika ja ettevõtluse õppetool Referaat TARNIJA JUHITUD LAOVARUD Kristina Kusmirtsuk Tallinn 2010 2 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................................................3 Sissejuhatus.............................................................................................................................4 1. VMI mõiste......................................................................................................................... 5 2. VMI protsess....................................................................................................................... 6 3. VMI konkurentseelis...........................................................................................................8 Kokkuvõte.....................................
TURUNDUSE EKSAM 1. Ansoffi maatrix ja milles seisneb selle tähtsus. Kasvustrateegia on firma tegevuse laiendamiseks, kvalitatiivseks arendamiseks. Põhilisi strateegiaid eristatakse kahe muutuja, toote ja turu alusel. Ansoffi maatriksis on kesksel kohal turg ja toode, mis rahuldab turu vajadust. See soodustab selle mudeli rakendamist strateegilises turunduses ja juhtimises. l. Ekspansioon turule ehk turu hõlvamine -- käibe kasvatamine vanadel turgudel vanade toodetega, kuid uue turundusstrateegiaga (reklaami suurendamine, hinna alandamine,
EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppesuund Raili Tiits, Paula-Liisi Nurm INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat 2012 Sisukord 1. Sisukord.......................................................................................2 2. Sissejuhatus..................................................................................3 3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3 4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja tulemused.....................................................................................5 5. ITK Tööriistad............................................................................7 6. Bränd.........................................................................................9 7. Integreeritud
10 VIIDATUD ALLIKAD 1. Tooman, H., Mae, A. 1999. Inimeselt inimesele. Avita. 2. Toomas, H., Rekkor, S. Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused: Kliendi mõiste. [https://www.is.ut.ee/pls/ois_sso/tere.tulemast?pn_id_materjal =299713&pn_id_sessioon=27907110460121573944] 01.12.2011. 3. Siseinfo. PerCapita. [http://www.percapita.ee/index.php?option=com_content&tas k=view&id=465&Itemid=36] 30.11.2012. 4. Turismiettevõtete siseturunduse kodulehekülg [http://eope.ehte.ee/turundus2/]30.11.2012 5. Turismiettevõtete siseturunduse kodulehekülg [http://eope.ehte.ee/turundus2/? Siseturundusmeetmed] 30.11.2012 6. - 11
Kõik kommentaarid