Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"reklaami analüüs" - 456 õppematerjali

thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs

Selleks kasutatakse inimesi, kes räägivad, kuidas see neile mõjunud on ja kui hea see on. Samas võivad need inimesed olla ära ostetud, et nad räägiks sellist juttu. Interneti leheküljel on välja toodud mitu plusspunkti selle kohta. Näiteks, et see leevendab seljavalu või kaotab selle sootuks, kõrvalmõjudeta, ei vaja täiendavaid energiaallikaid ning ikka ja jälle korratakse, et see on 100% turvaline ja mõjuv. Ei saa kunagi kindel olla, kas see ikka on nii mõjuv ja tõhus kui räägitakse. Televiisoris on reklaamitud sama tekst, mis internetis kirjas ja selle võib juba peast ära rääkida. Lisatud on juurde veel erinevaid pakkumisi, mis ostuga kaasa saab , et inimesed rohkem ostaksid. Tavaliselt sellised topshopi tooted ei ole nii tõhusad ja head kui räägitakse. Kui tellid sa...

Eesti keel
69 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs

Ehk kõige odavamad ja kvaliteetsemad tooted asuvad RIMI-s. Poeg on rahuliku olemisega, see ei aja ka vaatajaid närvi. Visuaalne süsteem: Hiljem on hind punasel taustal valge värviga kirjutatud, mis vaatajatele hästi silma paistab. Liha pilt on sildist tagapool, järelikult on rõhutatud hinda. Auditoorne süsteem: Ema karjub pojale, et kas ta poes käis. Ta teeb seda kriiskaval ja nõudval hääletooni, mis paneb vaatajad kohe vaatama mis televiisoris toimub. Poeg vastab, et käis. Ta vastab üpriski närvis hääletooniga. Mõni võib arvata, et nüüd tuleb kaklus ja vaatajatele kaklused meeldivad, mis suunab samuti pilgud ekraanile. Žestiline süsteem: Poja nägu on päris tüdinud, kuna ta on mitu korda head, maitsvat ja odavat liha reklaamida, aga ema segab vahele koguaeg. Poeg li...

Kirjandus
80 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs - e24

e24.ee reklaamid . Esilehel oli kohe märgata nelja reklaami. Reklaamiti uut Porchet, AS krediidiinfo veebilehte, mis pakub erinevadid reitingu teenuseid, aruandeid ja raporteid.Reklaamiti veel mööbli müüjat Tank, mis tegeleb mööbli müügi ja paigaldamise teenusega. Näha oli ka e24 siseseid reklaame nagu näiteks nende uudiskirja tellimise reklaami. Neljast reklaamist kolm asusid lehe ülaosas ning neid märkas kohe kui lehele siseneda. Kolmas reklaam oli lehe põhjas ja libises lehe allapoole minemisel kaasa, olles nii kogu aeg nähtaval. Kõik reklaamid olid liikuvate piltide ja kirjadega. Nad olid väga atraktiivse välimusega ja vilkusid pidevalt, nii et oli raske neid mitte märgara. Kaks reklaami koosnesid nii piltidest kui tekstist, ülejäänud kaks koosnesid ainult tekstist. Reklaamides rõhuti usaldusväärsusele, teadmistele, kogumestele ja mugavusele. Neud tunnuseid nägi erinevates re...

Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaami analüüs Pentax'ist ja Renault'ist

Reklaami analüüs _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1...

Meedia
25 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Reklaami analüüs "Ajab vanad kadedaks"

Samuti on pealkiri väga tabav ja huvitav. Reklaam jääb silma oma hästi õnnestunud illustratsiooni ja sõnumiga, mis kokku moodustavad ühtse terviku. Figuuri tunnuseks on esileulatuvus, ümbritsev kontekst toob figuuri hästi esile. Reklaamitav toode on keskpunktis ja jääb silma, tekib tunne nagu ese oleks käeulatuses. Visuaalselt on reklaam pilkupüüdev ja kiiresti mõistetav, samuti väga huvitav ja tabav. Sõnumi põhiapelleeringuks on atraktiivsus, maitsekus. „Ajab vanad kadedaks” viitabki sellele, et uued talvejalatsid on paremad, ilusamad, väljendavad maitsekust ning on kadestamisväärsed. Toote reklaam on unikaalne ja huvitava kontrastiga. Võrdlus vanade jalanõudega, mis kujutavad endast kadedat ussi ja tigedat krokodilli on väga efektne. Tegemist on väga huvitava lahendus...

Reklaamipsühholoogia
18 allalaadimist
thumbnail
4
xls

Swot analüüs

Kogenud ja kompetentne juhtkond 1. Suured üldkulud (suured laoruumid seisavad 2. kaasaegne tehnoloogia osaliselt tühjalt.) 3. kõrge kvalifikatsiooniga spetsialistid 2. Laotööliste keeleoskus on puudulik 4. koolitatud ning kogenud spetsialistid 3.Suur konkurents tollitmaakleri teenuste 5. Kliendisõbralikud teenuste hinnad pakkumisel. 6. Pikaajalised koostööpartnerid 4. Halvad töötingimused ( külmad tööruumid) 7. Geograaafiline asend ­ transiitkaubateed. 5.Reklaami puudumine 8. Eurostandartitele vastavad tollilaoruumid 6.Vananenud seadmed (tõstukid) 9. Töökeskkonna koosseis ­ hästi töötav 7. Halb transpordiühendus meeskond,puuduvad pinged. 8. Madal palgatase, puudub motivatsioon o p...

Finantsjuhtimine ja...
378 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Reklaamipsühholoogia analüüs

Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Haridusteaduste instituut Humanitaar- ja sotsiaalainete õpetamine põhikoolis (2.kursus) Reklaami analüüs Maarja Lepind Tartu 2017 Antud analüüsiks kasutan televisioonis väga tihti nähtud reklaami, milleks on Viru valge reklaam uuest retseptist tehtud viinast. Reklaam ise on taktidena pilte muutev,m võimendatud on väga nõrgad loodusehelid, seotult on loodud üleüldine pilt eestimaloodusest erinevate kaamera nurkadega. Retsipiendi tähelepanu hoitakse väga tuttava saarema valsi viisi rütmiga, mille juurde on...

Reklaamipsühholoogia
9 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Reklaamide analüüs

youtube.com/watch?v=VG0JwZKkhqk&NR=1 Reklaami näidatakse telekas, kust paljudpaljud inimesed seda näevad. See on ka kuuldav raadiost, kust paljud seda kuulevad. Reklaam on küll sokeeriv, kuid heamõtteline reklaam peabki inimesi mõtlema panama. Reklaam on tehtud võimalikult ilusaks. Reklaamis pole verd, mis võiks panna mõne inimese end halvasti tunda. See on õpetlik, mis peaks panema inimesi helkurit kandma. Samuti paneb see mõtlema sellele, mida teised tunnevad, kui Sind enam pole. Vabalt valitud reklaam ­ Elioni digiTV reklaam http://www.youtube.com/watch?v=MTT3Zdv_M7Y See võib panna mõne inimese reklaamis tehtut järgi tegema, kuid vee all olemine võib olla ohtlik. Küünlad on maas, mis võib olla tuleohtlik. Küünaldel pole ka aluseid, mis teeb asja v...

Informaatika
55 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Turunduskaasus - Suusapuri analüüs

ÄRIKAASUSE PROGRAMM SUUSAPURI ANALÜÜS Bruno Märss September, 22, 2009 I KOKKUVÕTE · David Varilek leiutas toote nimetusega suusapuri. Oma leiutise müügile toomiseks sõlmis David lepingu firmaga Mistral Windsurfing AG, et too oma kuludega toodet arendaks ning maailmas turustaks. Leping on selline, et kui 1986 aasta lõpuks jääb müügitulemus alla 5000 ühiku siis võib kumbki osapool lõpetada lepingu ja patendi õigused lähevad tagasi Davidile. · Kahjuks on viimase aasta müügitulemused ainult 708 ühikut ja Mistrali juhtkond kaalub toote arendamisest ja müügist loobuda. II PROBLEEM Suusapurje müügimaht ei ole saavutanud eesmärgipärast taset. III OSATÄITJAD A. INIMESED 1. David Varilek, tehniline nõustaja, 23-aastane a. Suusapurje leiutaja b. Su...

Turundus
43 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Reklaamide analüüs

02.098 Elame tarbimisühiskonnas ning seetõttu on kaubal ( toode, teenus, idee) meie jaoks väga suur tähendus. Turundus ja reklaam loovad asjadele väärtuse ning tihtipeale jääb kauba kasutusväärtus suuresti alla kaubamärgile endale. Ostetakse pigem märki, kui toodet ennast. Põhjuseks võib tuua ehk inimeste väärtushinnangud, mida kujundab meie endi ümbritsev ühiskond. Reklaam on sõnum tootjalt tarbijale. Reklaami eesmärk on eelkõige kauba müügi edendamine. Reklaamija arvestab reklaami koostades eelkõige tarbijaskonnaga, et saavutada reklaamiefekt. Tema käsutuses on palju erinevaid vahendeid, et täita eesmärke. Kõige ulatuslikum osa reklaamist kuulub ilmselt visuaalile ehk pildile, sellele järgneb tekstuaalne osa, milles kantakse edasi idee. Käesolevaks analüüsiks olen valinud viis er...

Tekstianalüüs
134 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turundusplaani analüüs

Tartu Kutsehariduskeskus Turismiosakond Jaanika Karp ja Riho Majas TURUNDUSPLAANI ANALÜÜS Juhendaja Maarja Nõmme TARTU 2016 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS....................................................................................................................................................3 2.SWOT.....................................................................................................................................................................4 3.MISSIOON.............................................................................................................................................................6 4.EESMÄRGID.........................................................................................................................................................6 5.VÄLIS- JA SISEKESKKONNA ANALÜÜS...

Turundus
32 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Intervjuu analüüs

Intervjuu analüüs Mõtteliselt seisab Kalev Aasmäe intervjueeritavast üsna kaugel, on kui plaani järgiv automaatne küsija. Ta ei suhestu saadava materjaliga jooksvalt, ootab vaid vastuseid ja liigub edasi, v.a teises küsimuses ,,Kui rääkida Venemaast ...". Küsimused on üles ehitatud loogiliselt, pinge kasvamise suunas, kõige lõpuks jõutakse reklaami - ja kasumiküsimusteni ­ kokku kuus ­, mille hulka kuuluvad kõik viis intervjuus esitatud suletud küsimust. See paneb lugeja jaoks paika fookuse. Avajana kasutab ajakirjanik taustana mõjuvat kuidas- läheb-soojendusküsimust. Paraku esitatakse (mitmel korral) järjest kaks küsimust, mis mõjub küsitletavat mittearvestavalt ja ründavalt. Tehtud on eeltööd, küsimused ei ilmu tühjalt kohalt. Mitmele eelneb asjakohane faktilause, mis seotakse järgneva küsimusega, näiteks teises ,,Kui rääkida Venemaast ...". Vastust nõudvate...

Eesti keel
12 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

REKLAAMI ANALÜÜSI

REKLAAMI ANALÜÜS REKLAAMI EESMÄRK · Teha reklaami Saaremaa lihatööstusele · Mõjutada tarbijaid läbi dramaatilise lause ,,Taimetoitlased on jändid!" · Eesmärk pole täiesti täidetud, sest olulist informatsiooni on üsna vähe · Küll on aga viidatud tootjale ja kujundusega vaeva nähtud SUUNAMINE · Suunatud on eelkõige tarbijale · Selles reklaamis aga tundub, et rohkem üritatakse mõjutada taimetoitlasi või tavalisi tarbijaid tähelepanu pöörama läbi kõmu tekitava lause. KIRJELDUS · Esmalt paistab silma, et reklaam on mõõtmetelt üsna suur · Samuti on kasutatud palju erksaid värve · Kujundus on samuti läbi mõeldud OTSTARBEKUS · Kaubareklaam ­ reklaamitakse Saaremaa lihatööstuse tooteid DEMAGOOGIA · Argumentum ad hominem (ladina k inimesest lähtuv argument) 1. Alahinnatakse taimetoitlasi 2. Kasutatakse sõna ,,jänt" ehk näidatakse negatiivset hoiakut taimetoitlaste suhtes · Argumentum ad populum (ladina k enamusele apelleeri...

Reklaam
3 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Mati Unt - analüüs

Kuna meie üheksakümnendate eurovaimustus ning tarbimisühiskonna poole liikumise õhin meenutab üsna levinud arvamuse, näiteks Ants Juske kohaselt lääneriikide kuuekümnendaid aastaid ja kuna Undi argimüüdid on praegu sama akuutsed kui Barthes'i Mütoloogiad "revolutsioonieelsel" Prantsusmaal, siis võib neid kenasti kõrvutada. Strukturalistlik maailma- ja ühiskonnakäsitlus, ideekunsti võidukäik ning algjärgus olev tarbimisühiskonna, meedia ja reklaami analüüs iseloomustavad nimetatud perioodil Euroopas ja Ameerika Ühendriikides levinud trende ning Eesti ühiskondliku mõtte praeguseid juhtmotiive, mainstream'i. Strukturalism püüab teatavasti defineerida inimest ümbritsevaid asju organiseeritud strukturaalse meetodi abil, mis toetub keele struktuurile. Strukturalism on Barthes'i jaoks eelkõige "analüüsimeetod, mis ühendab keeleteaduse, antropoloogia ja semioloogia elemente." (Barthes, 1965, lk.11). Selle meetodi kasutamine põhineb eeldusel,...

Kirjandus
220 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamips ühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasutatavad ka poliitilises propagandas ja olmelises psühholoogilises mõjustamises. Reklaami ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami edastamise vahendeid on palju ­ Internet, raadio, TV, ajalehed, ajakirjad, plakatid, pakendid, tooted ise, reklaamiprospektid, reklaamkirjad, videokassetid jm. Reklaami esmaseks funktsiooniks on eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Reklaam peab ärgitama tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid, kaasa ait...

Meedia
176 allalaadimist
thumbnail
11
doc

ÄRIPLAANI ANALÜÜS

TALLINNA MAJANDUSKOOL Majandusarvestuse ja maksunduse osakond ÄRIPLAANI ANALÜÜS Juhendaja: Helle Liblik Tallinn 2010 Ettevõttest....................................................................................................................................3 Turg ja tarbijad............................................................................................................................4 Konkurents..................................................................................................................................5 Konkurendid............................................................................................................................5 Konkurentsieelis......................................................................................................................5 Reklaam...

Ettevõtlus alused
328 allalaadimist
thumbnail
30
doc

E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS

Abja Gümnaasium Tõnis Liiber E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS Referaat Abja-Paluoja 2010 2 SISUKORD Abja Gümnaasium..........................................................................................................1 Tõnis Liiber................................................................................................................ 1 Abja-Paluoja 2010..........................................................................................................1 SISSEJUHATUS............................................................................................................3 1.E-ÕPPESÜSTEEMI TEOREETILINE KÄSITLUS.................................................. 5 1.1.E- õppesüsteemi olemus...

Informaatika
45 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Essee analüüs

Ainestik. Essee kirjutamiseks on andnud autorile tõuke ühiskonna liigne meele mõnude tarvitamine. Seda nii narkootikumide, kui ka raha ning kompuutri ja paljude muude mõjude näol. 2. Probleemid ja lahendus. Probleemideks on sõltuvuses olevad inimesed. Alkohoolikud tarbivad alkoholi rohkelt ning see hävitab tasapisi nende elusid. Lõpuks on alkohoolikutel ainult alkohoolikutest sõbrad, kellega koos juua ning nende jutt muutub banaalsemaks. Nad korrutavad üht ja sama, tuleb aina tagasi oma kinnisideede, antipaatiate ja sümpaatiate juurde. Säravast intellektuaalist võib viimaks järele jääda robot, kes vaimutult kordab omaaegseid vaimukusi, kelle intellekt on kaotanud peened narmasjuured. Lisaks alkoholiprobleemidele on ka narkootkumide, raha ning muude sültuvust tekitavatest asjade...

Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Analüüs Eesti mõisahotellide kohta

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismi osakond Kristiina Kuusik KONKURENTS MÕISATE KUI TURISMIATRAKTSIOONIDE TURUL JA SEDA MÕJUTAVAD TEGURID Pärnu 2010 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. MÕISAD TURISMIKESKUSTENA............................................................................4 1.1 Turu Üldiseloomustus..............................................................................................4 1.2 Turunduse mikro- ja makrokeskkond...................................................................... 5 1.3 Toote hinnakujundusega seonduvad aspektid...

Turunduse alused
200 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Suurbritannia majandusarengu analüüs

EESTI MAAÜLIKOOL Majandus- ja Sotsiaalinstituut Suurbritannia majandusarengu analüüs Koostaja: Juhendaja: Tartu 2008 Sisukord Sisukord...................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus.................................................................................................................................3 1.Riigi üldiseloomustus ja lühike ajalooline ülevaade................................................................4 2.Geograafiline asend..................................................................................................................5 2.1 Kliima...

Arenguökonoomika
70 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun