Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teadusartikli analüüs: Alkoholireklaam (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #1 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #2 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #3 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #4 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #5 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #6 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #7 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #8 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #9 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor märten vaikmaa Õppematerjali autor
Teadusartikli analüüs
Teadustöö metodoloogia.
Ülevaade
ALCOHOL MARKETING IN TELEVISED ENGLISH PROFESSIONAL FOOTBALL: A FREQUENCY ANALYSIS

Peamised probleemid
Alkoholi suurenenud tarbimine suurendab inimeste terviseriske
Ligi 4% kõigist surmajuhtumitest on tingitud alkoholit (World Health Organisatsioon, 2012)
*Kulutused alkoholi reklaamile UK-s on umbes 202 500 000£ aastas, kokku kulutati aga kogu alkoholi turustamisele üle 800 000 000 £ aastas (Institute of Alcohol Studies, 2010).
Spordisaadete (sh jalgpall) ajal tubakatoodete reklaamimine on reguleeritud kuid alkoholi tarbimise kohta piiranguid pole


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun