Semiootika esseeReklaamklipi analüüs
Antud essees analüüsin Maakera ühte reklaami võttes aluseks
Umberto Eco visuaalsete kujutiste kodeerimise mitmetasandilise
struktuur. Valik selle konkreetse firma telereklaami kasuks oli
tingitud hiljuti kirjutatud põhjalikust uuringust AS Nordic
Foods ´i
kommunikatsioonist ning brändingust ning seetõttu tundus loomuliku
jätkuna, et ma ka selles töös analüüsin sama kaubamärki.
Maakera kaubamärk loodi 2004. aasta mais ning tegemist on täiesti
Eestimaise asutusega, nimelt loodi antud firma (AS Nordic Foods)
Eestimaist kapitali kasutades. Müügiartikliteks on valimistoidud,
supid ja kapsad.
Poodides paistavad Maakera tooted välja oma nö
eriliste pakendite poolest – st need näevad õige lihtsad välja:
pakendis oleva toidu pilt, Maakera logo, toidu nimetus (need on küll
kohe väga erilised) ning kena valge taust, mis vaheldub kohati
rohelisega (seda põhjendas Maakera
turundusjuht Katre Kõvask
sellega, et see väljandab Eestimaisust ning looduslähedust ning et
rohelise ja valge värviga elemendid assotseeruvad just
loodusläheduse ja Eestimaisusega).
Maakeral
on kokku 6 telereklaami ning pea kõigis on kasutatud ikonograafilist
Kõik kommentaarid