Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsiooniline käitumine Variant B (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised tegurid mõjutavad organisatsioonikultuuri?
  • Millistest osadest koosneb McKinsey 7s mudel?
  • Mis iseloomustab tugevat ja positiivset organisatsioonikultuuri?

Lõik failist

Organisatsiooniline käitumine Variant B #1 Organisatsiooniline käitumine Variant B #2 Organisatsiooniline käitumine Variant B #3 Organisatsiooniline käitumine Variant B #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-09-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor aleksander01 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Organisatsioonikäitumise kordamisküsimused

Organisatsioonikäitumise olemus ja organisatsioonid 1. Organisatsioonikäitumine ­ mõiste ja olemus OK on teadus, mis uurib süsteemselt ja rakendab teadmisi indiviidide ja gruppide käitumisest organisatsioonis, kus nad töötavad. Organisatsioon on inimgruppi, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel ja on loonud määratletava omavaheliste suhete struktuuri. Organisatsioonikäitumine on teadus sellest, mida inimesed teevad organisatsioonis ja kuidas nende käitumine mõjutab organisatsiooni saavutusi. Organisatsioonikäitumine uurib töötaja käitumise seletamise, mõistmise, ennustamise, loomise ja muutmise protsessi organisatsiooni kontekstis. 2. Organisatsioonikäitumise kui õpetuse eesmärgid eesmärgid: mõista ja ennetada inimeste käitumist tööl.indiviidide, gruppide ja struktuuride käitumise mõju organisatsioonile. 3. Organisatsioonikäitumise uurimismeetodid Vaatlus ja osalusvaatlusJuhtumite kirjeldus ja analüüsKüsitlusEksperiment ja

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
17
docx

Organisatsiooni käitumise eksami küsimused/vastused

Võitlev konfliktis osaleja tahab domineerida Tasandamine – lastakse domineerida teiste poolte soovidel, et säilitada näiline harmoonia. Kompromiss – osapooled on valmis mingist osast oma nõudmistes loobuma. Konsensus - mõlemad osapooled saavutavad üksmeele. Probleemi lahendamine – püütakse leida tegelikku, osapooli rahuldavat lahendust ning arutletakse erimeelsuste põhjuste üle 9. Selgitage kehtestava käitumise olemust. Kehtestav käitumine võimaldab inimesel väljendada oma mõtteid, soove ja vajadusi teistele vastuvõetavalt. Kolm käitumisalternatiivi: 1. Passiivne käitumine 2. Agressiivne käitumine 3. Kehtestav käitumine Kehtestav inimene väljendab oma mõtteid vahetult kuid taktitundeliselt. Kehtestav käitumine on abivahendiks “ei” ütlemise situatsioonis. 10. Mis on eustressi ja distressi erinevus? Olenevalt tingimustest on stress kas: 1

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
13
docx

JUHTIMISE KONTROLLTÖÖ nr 1

Sotsiaalse lähenemisega juhtimine ­ organisatsiooni sotsiaalne vastutus kajastub tema missioonis, heategevusürituste korraldamises, erinevate sotsiaalsete gruppide toetamises, keskkonna parandamises. 21. Mida nimetatakse organisatsioonikultuuriks? Väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest org. Lähtub oma igapäevases tegevuses. Kultuur määrab ära, kuidas peab tööd tegema, mis on lubatud ja mis on keelatud, milline on õige ja milline väär käitumine, 22. Kirjeldage organisatsioonikultuuri tasandeid. Sõnastage eluline/praktiline näide. Jälgitav tasand Töökeskkonna füüsilised elemendid, nt mööbel, töövahendid jne. Jagatud väärtused Väärtused, mida org. Aktsepteeritakse ning mis omakorda võivad olla mot allikaks, nt lojaalsus, õiglane tasustamine jne. Ühiselt jagatud arusaamad, tõekspidamised. Kõige abstraktsem. 23. Kirjeldage organisatsioonikultuuri kahte omadust: mõju määr ja sisu.

Juhtimine
thumbnail
20
pdf

JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE-kordamisküsi mused

keskkonnaanalüüsi lisamisega, on kui tuntud PESTEL või PESTLE analüüsina. Analüüs annab ülevaate erinevatest väliskeskkonda kirjeldavatest teguritest, millega ettevõte peab arvestama. Analüüs on töövahend mõistmaks muutusi turul, hindamaks ettevõtte positsiooni ja võimalusi ning kavandamaks ettevõtte tegevust. 37. Selgitage kolme peamist juhtide eetilist käitumist kujundavat tegurit. • Juhi isiksus (kasvatus, väärtushinnangud, religioon) • Firma (poliitika, ülemuste käitumine, kaastöötajate käitumine) • Keskkond (seadustik, ühiskonna väärtushinnangud ja kõlblusnormid, tegevusharu eetiline kliima). 38. Mida nimetatakse organisatsiooni sotsiaalseks vastutuseks? Organisatsiooni sotsiaalne vastutus tähendab seda, et organisatsioonid tegutsevad vabatahtlikult ja ilma seadusest tuleneva kohustuseta sotsiaalsete ja keskkonnaalaste eesmärkide saavutamiseks oma igapäevases äritegevuses. • Sotsiaalse vastutuse kontekstis on rõhk org

Juhtimine ja eestvedamine
thumbnail
22
docx

Juhtimise kordamisküsimused 2010

Organisatsiooni kultuur on väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest organisatsioon lähtub oma igapäevases tegevuses 11. Mis on eetika? Eetika on üldtunnustatud kõlblusnormide süsteem. Eetika väljendab uskumuste (veendumuste) süsteemi, mis toetab ja põhjendab moraalistandardit. 12. Mis on moraal? Moraal väljendab käitumisstandardit, mille järgi inimese üle otsustatakse. Näiteks, suheted teiste inimestega, kuidas inimese käitumine mõjub teistele. 13. Millised tegurid mõjutavad juhi eetilist käitumist? Juhi isiksus ·Kasvatus ·Isiklikud käitumismallid,väärtushinnangu ·Religioon 14. Mida nimetatakse organisatsiooni sotsiaalseks vastutuseks? Organisatsiooni sotsiaalseks vastutuseks nimetatakse juhtkonna kohustust oma tegevuses silmas pidada nii ühiskonna kui ka organisatsiooni huve. 15. Kirjelda organisatsiooni juhtkonna täielikku sotsiaalset vastutust.

Juhtimine
thumbnail
56
docx

Juhtimine TMO0010

teadmisi , oskusi ja võimeid, mis muudavad seniseid teadmisi ja arusaamu. Teadlikkus ja vastuvõtlikkus ­ uute võimete arenedes tõuseb teadlikkuse ja vastuvõtlikkuse tase Suhtumine ja veendumused ­ aja jooksul hakkavad inimesed mõistma maailma teisiti, tekivad uued veendumused Baseerub viiel juhtival põhimõttel: isiklik professionaalsus, mõtlemismudelid, ühine nägemus, meeskonnaõpe, süsteemne mõtlemine. 6. Mis on organisatsiooniline inerts? Organisatsiooniline inertsus on takistus, mis seisab ees organisatsiooni muutmisel. Mida vanem ja suurem on organisatsioon, seda inertsem ning seda keerulisem on neid muuta ja arengut läbi viia. Organisatsioonide võime ja tahtmine muutuda väheneb koos nende arenguga. Kriisiolukordades võib inerts aidata, aga mujal pole hea. Nooremad ja väiksemad org-d reageerivad muutustele paremini. 17

Juhtimine
thumbnail
16
pdf

JUHTIMISE EKSAMI kogukonspekt

11. Mis on eetika? Üldtunnustatud kõlblusnormide süsteem. Eetika väljendab uskumuste (veendumuste) süsteemi, mis toetab ja põhjendab moraalistandardit. 12. Mis on moraal? Moraal on ühiskondliku teadvuse vorm, printsiipide ja normide süsteem, mis reguleerib inimese käitumist teise inimese, inimgruppide, inimese loodud asjade, looduse ja iseenesegi suhtes. Väljendab käitumisstandardit, mille järgi inimese üle otsustatakse. Näit. suheted teiste inimestega, kuidas inimese käitumine mõjub teistele. 13. Millised tegurid mõjutavad juhi eetilist käitumist? Juhi isiksus Organisatsioon Keskkond Kasvatus Organisatsiooni kultuur Seadusandlus Isiklikud käitumismallid, Juhtide käitumine Ühiskonna väärtushinnangud ja väärtushinnangud kõlblusnormid

Juhtimine
thumbnail
14
doc

Organisatsioonikäitumise eksamikonspekt

Klassikaline teooria: · Eesmärk: leida moodused, kuidas organisatsiooni panna toimima edukalt ja ilma tõrgeteta. · Korralduse ühtsus - korraldused ühelt juhilt (õige töö jaoks õige inimene). · Astmeline käsuliin - volituste suund ülemalt alluvale, kasutatakse suhtlemise ja otsustamisel. · Tööjaotus - spetsialiseerumine, mis tagab efektiivsuse. · Volitused ja vastutus - õigus anda korraldusi ja nõuda kuuletumist. · Distsipliin - reeglitele ja tavadele vastav käitumine, kuuletumine · Üksikisiku huvi allutamine üldistele huvidele - ranguse, eeskuju ja pideva kontrolliga. · Henry Fayol - sõnastas esimesena juhi peamised kohustused: planeerimine, organiseerimine, valitsemine, koordineerimine, kontrollimine. 1 Inimsuhete koolkond: · Keskmes on inimene ja tema erinevad vajadused. · Lisaks juhi vaatenurgale arvestati sotsiaalset aspekti kui tootlikkuse suurendamise tegurit.

Organisatsioonikäitumine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun