Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest räägime?
  • Miks ei ole täiskasvanu piisavalt ennastjuhtiv?
  • Kuivõrd need rahuldavad minu vajadusi?
  • Mida minult oodatakse?
  • Kuidas hindan oma toimetulekut perekonnas?
  • Kuidas sa oma eesmärki täites igapäevaselt käitud?
  • Millal ja kui tihti nimekirju teha?
  • Kes on ajavampiirid?

Lõik failist


ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS
 
Kui mees ei tea, millise sadama poole ta 
purjetab, pole ükski tuul õige. ( Seneca )
Kadri Koha
2010
Millest räägime?
  Õpimotivatsioonenesemotivatsioon
 Täiskasvanu  õpivajadused  ja eesmärkide 
püstitamine
 Väärtused
 Aeg ja efektiivne aja kasutamine 
 Enesearendamine, eneseuuendamine
Motivatsioon
 Movere (ld. k)- liigutama, liikuma panema
 A.  Maslow  (1976)- inimest motiveerivad tema 
bioloogilisest loomusest tulenevad vajadused, mis 
on üldinimlikud ja kultuurist sõltumatud.
Motivatsioon
 Isiksuse omadus,  kusjuures  iga isiksus on 
kordumatu  st inimestel on erinevad 
vajadused, ootused, hoiakud, eesmärgid
 On teadvustatud protsess – inimese enda 
poolt kontrollitav ja suunatav
 Täiskasvanu õpimotivatsiooni allikatena 
nähakse tema rahuldamata vajadusi
Motivatsioon
Vasakule Paremale
ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #1 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #2 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #3 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #4 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #5 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #6 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #7 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #8 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #9 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #10 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #11 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #12 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #13 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #14 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #15 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #16 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #17 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #18 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #19 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #20 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #21 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #22 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #23 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #24 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #25 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #26 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #27 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #28 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #29 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #30 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #31 ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS #32
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 32 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-05-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MARK WILSON Õppematerjali autor
Kuidas ennast motiveerida ja aega planeerida.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
94
docx

Juhtimise alused - slaidid piltidega ja kahed eksamiküsimused

• Organisatsiooni areng teatud faasini, kui õppimise eeltingimus • Iga organisatsioon õpib oma moodi • Suurendatakse võimet saada tulemusi • Üksikute liikmete õpitulemused on kõigele organisatsioonis kättesaadavad ÕPPIV ORGANISATSIOON • 5 DISTSIPLIINI: 1) Süsteemne mõtlemine (uus maailmataju) 2) Isiklik meisterlikkus (KK kui võimalus, vastutus) 3) Mõttemudelid (avatus, analüüs, kaitsemehhanismid) 4) Ühise visiooni loomine (pühendumine ajas) 5) Meeskondlik õppimine (üksteisemõistmine) Juhtimisteooriate areng 7 • PIIRANGUTE TEOORIA 1990ndad • Eliyahu Goldratt “Eesmärk” • Igas süsteemis on piirang (inimene, masin, ruum), indikaator: täitmata ülesanded • Ahela tugevuse määrab tema kõige nõrgem lüli • Süsteemipiirangute äratundmine- pudelikael • 100% saab kasutada ainult ühte ressurssi. Mida teha jõude seisva ressursiga? • Ülejäänud on varuga

Juhtimispsühholoogia
thumbnail
5
docx

Juhtimise alused esimene osa

saavutamise tegevused ja meetmed. Klassikaline planeermisprotsess: 1.) Eesmärkide püstitamine 2.) Probleemi analüüsimine 3.) Informatsiooni kogumine 4.) Alternatiivplaanide väljatöötamine 5.) Plaani vastuvõtmine 6.) Plaani elluviimine 7.) Tulemuste kontroll Põhjused planeerimiseks: Eelarvestamise funktsioon, kompassi funktsioon, motivatsiooni funktsioon, ennetava analüüsi funktsioon, muud funktsioonid(keerukuse vähedamine, optimeerimine, õppimine, kontroll) Mintzberg: 10 planeerimise koolkonda 1.) Mitte plaan vaid planeermine on probleem 2.) 3 kontrollipõhist(design, planning, positioning) 3.) 6 mõju põhised(enterpreneurial, cognitive, learning, power, culture, enviromental Edukad väikeettevõtted ei tee 5 aasta plaane. Nad arendavad ärivõimalusi, mitte plaane. Eesmärgid ebamäärased ja pidevas muutumises. Kestlik kasumlikkus -> Rahulolevad kliendid(teenuse kvaliteet, toote kvaliteet), Rahulolevad

Juhtimine
thumbnail
56
docx

Juhtimine TMO0010

Juhtimine TMO0010 I loengu kordamisküsimused 1. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates juhtimise definitsioon. Juhtimine on teiste inimeste tegevuse suunamise kaudu organisatsiooni eesmärkide saavutamise protsess, mis toimub muutuvas keskkonnas. Protsessi keskmes on efektiivsuse ja säästlikkuse tasakaal piiratud ressursside kasutamisel. (,,Juhtimise alused" Ruth Alas) Juhtimine on sihipärane tegevus, mille tulemusena organisatsiooni eesmärgid saavutatakse teiste inimeste vahendusel ja abil. (Kreitner??) 2. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates organisatsiooni definitsioon. Organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. (,,Juhtimise alused" Ruth Alas). Organisatsioon on inimeste grupp, kes on ühinenud selleks, et saavutada ühised eesmärgid. (Raoul Üksvärav) 3. Kirjeldage McKinsey 7S käsitlust. McKinsey kirjeldab organisatsiooni olemust 7S kaudu: Tugevad S-id (iseloomulikud juhile) - STRATEGY, SYSTEMS, STRUCTURE N

Juhtimine
thumbnail
15
docx

Töötajate motiveerimine

KÕRGKOOL "I STUDIUM" Majandusteaduskond Ettevõtlus ja ärijuhtimine Kaja Urbel ME-21k. TÖÖTAJATE MOTIVEERIMINE Uurimus ettevõtte majandusõpetuses Tallinn 2009 SISUKORD Sissejuhatus ...............................................................................................................................3 1. Motivatsioon .......................................................................................................................4 1.1. Mis motiveerib töötajaid? .............................................................................................5 2. Demotivaatorid ...................................................................................................................8 2.1. Demotiveeritud töötajad uuristavad ettevõtet ...............

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
13
docx

Juhtimine kordamisküsimused

Muutus on jaotatud kindlateks etappideks, mis tuleb läbida ettemääratud reeglistikule või koodile vastavas järjekorras, et jõuda soovitud tulemuseni. Iga eelnev samm loob eeldused järgmiseks. Muutus on seotud ühe üksiku e organisatsiooniga, mis säilitab läbi kogu protsessi oma identiteedi. Teleoloogiline teooria – Siia alla paigutavad teoreetilistest lähte kohtadest funktsionalism, adaptiivne õppimine, sotsiaalne konstrueerimine, süsteemiteooriad ning teooriad strateegilise planeerimise ja eesmärgistamise kohta. Teleoloogiline teooria baseerub eeldusel, et areng on seotud konkreetse eesmärgi või lõppseisundi saavutamisega. Organisatsiooni liige või grupp püüab pidevalt monitooritava tegevuse kaudu konstrueerida ja jagada ühist lõppeesmärki. Eesmärgid võivad tulendeda nii organisatsiooni sise- kui väliskeskkonnast

Juhtimine
thumbnail
26
docx

Juhtimine kordamisküsimused

Muutus on jaotatud kindlateks etappideks, mis tuleb läbida ettemääratud reeglistikule või koodile vastavas järjekorras, et jõuda soovitud tulemuseni. Iga eelnev samm loob eeldused järgmiseks. Muutus on seotud ühe üksiku e organisatsiooniga, mis säilitab läbi kogu protsessi oma identiteedi. Teleoloogiline teooria – Siia alla paigutavad teoreetilistest lähte kohtadest funktsionalism, adaptiivne õppimine, sotsiaalne konstrueerimine, süsteemiteooriad ning teooriad strateegilise planeerimise ja eesmärgistamise kohta. Teleoloogiline teooria baseerub eeldusel, et areng on seotud konkreetse eesmärgi või lõppseisundi saavutamisega. Organisatsiooni liige või grupp püüab pidevalt monitooritava tegevuse kaudu konstrueerida ja jagada ühist lõppeesmärki. Eesmärgid võivad tulendeda nii organisatsiooni sise- kui väliskeskkonnast

Juhtimine
thumbnail
15
docx

Juhtimine: kordamisküsimuste vastused

JUHTIMISE KORDAMISKÜSIMUSED I loeng: PÕHIMÕISTED 1. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates juhtimise definitsioon. Juhtimine on teiste inimeste tegevuse suunamise kaudu organisatsiooni eesmärkide saavutamise protsess, mis toimub muutuvas keskkonnas. Protsessi keskmes on efektiivsuse ja säästlikkuse tasakaal piiratud ressursside kasutamisel. ("Juhtimise alused" Ruth Alas) Juhtimine on sihipärane tegevus, mille tulemusena organisatsiooni eesmärgid saavutatakse teiste inimeste vahendusel ja abil. (Kreitner??) 2. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates organisatsiooni definitsioon. Organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. ("Juhtimise alused" Ruth Alas). Organisatsioon on inimeste grupp, kes on ühinenud selleks, et saavutada ühised eesmärgid. (Raoul Üksvärav) 3. Kirjeldage McKinsey 7S käsitlust. McKinsey kirjeldab organisatsiooni olemust 7S kaudu: Tugevad S-id (iseloomulikud juhile) - STRATEGY, SYSTEMS, STRUCTURE N

Juhtimine
thumbnail
16
doc

Töötaja motivatsiooni toetamine

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ,,TÖÖTAJA MOTIVATSIOONI TOETAMINE" Iseseisev töö Õppejõud: M 2017 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS.........................................................................................................3 2 JUHTUMI ANALÜÜS...............................................................................................4 3 MASLOW JA HERZBERGI TEOORIAD.................................................................7 4 SKINNERI TEOORIA..............................................................................................11 5 V.VROOMI VALENTS.............................................................................................13 6 MCCLELLANDI TEOORIA....................................................................................14 7 KOKKUV?

Juhtimise alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun