Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"enesejuhitud" - 5 õppematerjali

thumbnail
18
docx

ÕPPEMEETODID TÄISKASVANUKOOLITUSES JA NENDE MÕJU ÕPPIMISELE.

ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS ÕPPEMEETODID TÄISKASVANUKOOLITUSES JA NENDE MÕJU ÕPPIMISELE Enesejuhitud õpiprojekt Lende Saluvee EKL-1kõ Eesmärk: Uurida milliseid õppemeetodeid kasutatakse täiskasvanukoolituses. Õpieesmärgid: 1. Uute teadmiste omandamine. 2. Enda silmaringi laiendamine. 3. Erinevate õppemeetodite olemusest tulenevate mõjude mõistmine õppimise tulemusele. 4. Enda kui õppija analüüsimine. Sissejuhatus.

Pedagoogika → Andragoogika
161 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Ennastjuhtiv õppija ja õpiprotsess

välja eelteadmised, luuakse õpimotivatsioon); tähenduste mõistmine (uue materjaliga tutvumine ning seoste loomine selle ja varem õpitu vahel) ning refleksioon (õpitule antakse hinnang, õpitut kasutatakse erinevates olukordades ning seda üldistatakse). Ennastjuhtiv õppija on see, kes juhib oma õpiprotsessi. 3 2. Õppija joonise erinevad tüübid On olemas neli erinevat õppuri tüüpi: sõltuv õppija ­ oskused enesejuhitud õppimiseks puuduvad. Õppimisel vajavad autoriteedipoolseid selgeid juhtnööre, mida, kuidas ja millal teha. Nende jaoks on oluline, et õppejõud oleks nende silmis õpetatava valdkonna ekspert ja autoriteet. huvitatud õppija ­ õpimotivatsioon on kõrge ja nad on küll õppimisest huvitatud, kuid ei tule täiesti iseseisva õppimisega väga edukalt toime. Oskused enesejuhitud õppimiseks on madalad, seega on õppejõu roll antud juhul olla motivaatoriks.

Meditsiin → Õendus
75 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Analüüsides nelja tüüpi õppija joonist

Mulle sobiks õppejõud kui toetaja, kellega ma oleksin võrdväärne. Mingil määral olen ma ka huvitatud õppija, sest minu praegune õppemotivatsioon on väga kõrge ja seetõttu, et minu õpioskus õenduses on veel puudulik, vajan ma ka sellist õppejõud, kes aitab õpioskusi arendada. Arvan , et sõltuv õppija ei sobi mulle, sest ma olen enesekindel ja tahan juhida oma õpiprotsessi ise, mitte et keegi juhiks. Edaspidi kippun ma olla enesejuhitud õppijaks, kes juhib oma õppimist täielikult ise. 2 Õppimise eesmärgid Enesejuhtimise ainekursus on väga tähtis õpijate jaoks, sest selle abil õppija võtab initsiatiivi oma õpetegevuse juhtimisel, määratleb oma õpivajadusi ja formuleerib oma eesmärke. Eesmärk muudab konkreetseks selle, kuhu tahetakse oma õppimisega välja jõuda. Selleks, et saada enesejuhtivaks õpijaks, peab oma kõik õpingud edukalt lõpetada. Tähtis on käia kõikidel seminaaridel, kuulama õppejõud,

Pedagoogika → Areng ja õppimine
15 allalaadimist
thumbnail
64
ppt

ÕPPIMINE TÄISKASVANUEAS

palk, preemia, edutamine, kvalifikatsioonijärgu tõstmine kursuse edukal läbimisel, oma kabinet jt ihaldusväärsed hüved Motivatsioon  Et muuta motivatsiooni, tuleb muuta arusaamu, uskumusi ja eesmärke. Kõik inimesed on motiveeritud, kuid osad uskumused ja arusaamad vähendavad õpiedu.  Ennastjuhtiv õppija – andragoogika põhimõiste  Miks ei ole täiskasvanu piisavalt ennastjuhtiv? Sest enesejuhitud õppimine eeldab motivatsiooni olemasolu Ennastjuhtiv õppija Enesejuhitud õppimine  Enesejuhitud õppimine on protsess, kus õppija iseseisvalt või teiste abiga selgitab välja oma õpivajadused, seab õpieesmärgid, leiab õppimiseks vajaminevad materiaalsed – ja inimressursid, valib vajalikud õpistrateegiad ja hindab oma õpitulemust (Knowles 1975)  Vajalikud oskused : oskus õppida

Pedagoogika → Õppe kavandamine
13 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Õpiteooriate võrdlev ülevaade

Õpiteooriate võrdlev ülevaade Õpiteooriate Eksistentsiaaln Narratiivne Transformatiivn Enesejuhitud võrdluse e õpiteooria õpiteooria e õpiteooria õpiteooria alus inimkäsitus Iseendaks Oluline on Identiteedi Pidev ehk millisele kujunemise inimese inimese protsess loomine isiklike mõtestatud eneseanalüüs

Psühholoogia → Psühholoogia
19 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun