Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Lojaalse kliendi olulisus kaubanduslikus müügis - sarnased materjalid

klient, ettevõttele, edukad, kliendina, firmaga, ajame, edukat, aeglase, reageerimise, ettevõtjad, mahuindeks, tasemele, säästmine, suurendamine, taguse, suhtumise, võtmeteguriks, klienditeeninduses, truuks, vist, müügitulu, hinnatundlikkus, teenindamine, mõjusid, levitajad, tarbimiseks, soovitusi, suuremal, timpmann
thumbnail
5
docx

Kliendisuhete juhtimine

kaubandusel hea positsioon mõjutamaks nii ostuturge e. tootjaid kui ka müügiturge e. tarbijaid. Tarbijate poolt tulnud ostusoovid edastatakse tootjatele, mõjutades nii tootjaid tootma tarbijatele meelepäraseid tooteid; teiselt poolt on erinevaid võimalusi mõjutada tarbijate ostukäitumist. Just viimane aspekt tingibki kliendisuhete väärtustamise, sest mõjutada saab tarbijat siiski positiivsete suhete pinnalt. Kliendisuhete kvaliteet kajastub ettevõtte jaoks käibes, sest rahulolev klient jätab oma sissetuleku talle meeldivatesse ostukohtadesse. Kliendisuhete turundust nimetatakse teisiti ka kliendisuhete juhtimiseks ja see mõiste on vastavas teemakirjanduses leidnud isegi laiemat kasutamist. Eestis hakati suhteturunduse- alaste (sh suhete juhtimise) teemadega tegelema 2000-ndate alguses. Erinevused traditsioonilise turunduse ja kliendisuhete väärtustamisel põhineva turunduse vahel (Kuusik 2011): 1) Traditsiooniline tootjaturundus:

Kliendisuhete juhtimine
35 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

See, kui viisakalt ja abivalmilt käitutakse kliendiga, määrab ära ettevõtte edukuse pikemas perspektiivis. Teenindusele spetsialiseerinud ettevõtete puhul on iseenesest mõistetav, et kliendi soovid ja vajadused on kõige tähtsamad. Need ettevõtted investeerivad pidevalt kliendisuhete parendamisele ning turu-uuringutele, et teada saada, millist teenindust tuleb pakkuda. See kajastub kliendi tagasisides, kui palju nad on valmis pakutava teenuse peale kulutama. Lõppkokkuvõttes on klient see, kes maksab palga. Kliendisuhete ja -lojaalsuse olemust hakati põhjalikumalt uurima 1940ndate aastate lõpul 1950ndate aastate algul Ameerika Ühendriikides. 1960ndate aastate keskpaigaks keskendus suur osa uuringuid teabe ökonoomikale, s.t. klientide kulutustele ja võimele otsida informatsiooni alternatiivide kohta ning mõista margivalikuid. 1970ndate aastate alguses tõstatasid Jacoby ja Kuner küsimuse margitruuduse ja taasostukäitumise vaheliste suhete kohta

Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

edukuse omavahelisi seoseid. Teises osas tõestatakse maailmakuulsa kiiretoidurestorani McDonald'si näitel, kuidas strateegia ümberkujundamine kliendikeskseks võib päästa ettevõtte. 5 1. KLIENDIKESKSE TURUNDUSE LOOMINE Ettevõte saab säilida vaid siis, ta suudab hoida oma vanu kliente ning juurde leida uusi. Seetõttu peaksid firmad olema struktureeritud ning juhitud nii, et klient oleks kõige keskmes. Kliendikeskseks nimetatakse ettevõtet, mille tähtsaimaks prioriteediks on klient, kõik muu tuleneb vastavalt kliendile (Talpau jt 2011). Ehk firma põhiväärtuseks on kliendid ning turundusstrateegia ning -taktika kujundatakse vastavalt tarbijale. Kliendikeskse ettevõtte teenindav personal tegeleb klientide murede lahendamise ning vastavate lahendite leidmisega. Ettevõttele kirjutatud negatiivseid tagasisidekirju loetakse kui võimalusi suhteid klientidega tugevdada

Turundus
97 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

x tagasiside x fookus x aeg Mida annab kõrge tarbija rahulolu? x Lojaalsuse suurenemine ettevõtte suhtes x Ettevõtte mainekuse kasv x Tarbijate vähenev hinnaelastsus x Tööjõu tootlikkuse kasv x Madalamad ettevõtte kulud tulevikus x Ettevõtte kasumi suurenemine x Tarbijate kaebuste oluline vähenemine x Rahulolevad kliendid toovad ise kliente x Tarbija rahulolu suurendab innovatsiooni Hea äri kuldreeglid: x Klient on minu äri jaoks kõige tähtsam inimene x Klient ei ole meist sõltuv, ettevõte sõltub kliendist x Klient ei sega meie tööd, ta on meie töö eesmärk x Kliendi teenindamine ei ole talle meiepoolse teene osutamine x Klient on meie äri osa x Klient ei ole meie jaoks külm statistika, vaid inimene oma tunnete ja emotsioonidega nagu meiegi x Kliendiga ei vaielda x Klient toob meile oma vajadused ja soovid, meie ülesanne on neid täita

Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid ei saa mõjutada otseselt põhivajadusi. Soovid on vajaduste kohandatud väljendused, kus kohandajaks on

Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Viimati nimetatud müümise võimalused kuuluvad vahendatud müügi alla. Otsemüügi levinumad tooted - isikliku hügieeni tooted (kosmeetika, parfümeeria, hügieenitarbed); moeaksessuaarid ja - ehted; majapidamiskaubad (elektriseadmed, iluesemed jms); toidukaubad ja heaolutooted; kaubad kogu perekonnale (raamatud, ajakirjad, mänguasjad, riided, audio- ja videokaubad) Massturundus vs otseturundus RFM mudel (RECENCY, FREQUENCY, MONETARY VALUE) Parim klient on see, kes Ostis hiljuti; Ostab sageli; Kulutab tootele kõige rohkem raha Mudeli probleemid: • Raske mõõta tarbija lojaalsust (kõiki kaupu ei osteta sarnase sagedusega). Osa kaupu vajatakse tihedamini, teisi harvemini. • Rahaline väärtus pole alati kõige tähtsam, kuna mudel ei arvesta kliendi kasumlikkust Turustuskanali valimise protsess Turufaktor; Tootefaktor; Tootjafaktor Turufaktor turustuskanalis • kas vahendaja on hulgi- või jaeettevõte;

Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi, ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe.

Sotsiaaltöö
152 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Veel tuleb otsida ettevõte, kes aitab meid mööbli sisustusega. Ettevõte ise eelistab antiikajalist, kuid odavamas hinnaklassis mööblit, et pöörata tähelepanu siiski taaskasutusele. 7 4 INFRASTRUKTUUR Partnerlus viitab siin eelkõige koostööle oma allhankijatega, kuid potentsiaalselt ka kolmandate osapooltega. Allhankijaid käsitledes ei ole mõistlik keskenduda allhankijate analüüsile, kes toodavad ettevõttele visiitkaarte või puhastavad kohvimasinat. Oluline on esile tuua allhankijad, kes osalevad toodete ja teenuste müügis ning, kes osalevad väärtuse loomise protsessis. Teeme koostööd kvaliteetse firmaga JYSK, kes on spetsialiseerinud sisustuskaubale ning aitab sisustada riidepuude ja stangedega. Mööbli soetame pigem taaskasutuskeskustest ning võimalikult hea hinna eest. Põhi kaup tuleb oma klientidelt, kes

Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

 Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess  Physical evidence - tõendus 4C mudel - keskendub tarbijale:  Klient, tarbija - customer, consumer  Kliendi kulu - customer cost  (Kasutus)mugavus, käepärasus - convenience  Suhtlus – communication 4D mudel:  Define – brändi olemuse defineerimine  Differentiate – toote selge ja tähendsulik eristumine  Deepen – brändi ja tarbija eesmärgiliste seoste pikaaegsem süvendamine  Defend – konkurentsi ja tarbijaeelistuste muutumisel positsiooni mõtestatud kaitsmine Maslow 2

Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

ning positsioneeritakse teenindusettevõte turul. Tehniline joonis on teenuse kättetoimetamisprotsessi tehinguid sisaldav tootmise organiseerimise skeem (mida nimetatakse ka tehnoloogiakaardiks). Tehingud võivad olla andmetöötlus, suhtlemine klientuuriga ning osa otsustuspunktidest, millel on tähtis osa vigade vältimisel. Joonisel 1. toodud nähtavuspiir eraldab eesliinis toimuvaid tegevusi tagaliinis toimuvatest. Eesliini tegevustega puutub klient kokku, tagaliinis toimuvaga mitte. Teenuse kättetoimetamise protsessi suure ja väikese kontaktsusega osad võivad asuda teineteisest eraldi, kuid nad on omavahel seotud. Käesolev eristus tõstab esile vajadust pöörata erilist tähelepanu nähtavuspiirist ettepoole jäävale osale, mille põhjal kujuneb kliendi kogemus teeninduse tõhususest. Teeninduskeskkonna paigutus, kujundus, teenistuja suhtlemisoskus ning isegi trükitud materjal — need kõik jätavad teenindamisest teatud mulje

Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

*ettevõte hakkab vaikselt kokku varisema Vananemine kokkuvarisemine kiireneb *eitamisfaas ­ probleemid pole suured *fookus sellel, et sina oled ohver *hakkad süüdistama ja teisi ründama *andekad inimesed hakkavad lahkuma Institutsionaliseerumine Organisatsiooni hoitakse kunstlikult elus Surm Visioon ei ole enam jätkusuutlik *Ei ole inimesi, kes visiooni toetaks MIS ON SINU TÕELINE ANNE? On ülimalt oluline mõista, mis on sinu tõelises loomuses. Tihtilugu kipuvad ettevõtjad eriti algusjärgus tegema kõike ise ­ teenindama, haldama kõiki ettevõtte osasid ja protsesse ja sealjuures ka mõtlema välja äriplaane. Kuid enamikel juhtudel on selle tulemus täielik ajapuudus ning stress, sest sa pead pidevalt tegelema asjadega mis on sinu loomusele vastu. Kui sa mõistad, kes oled sina oma loomult, siis tegele nende asjadega ja leia sobivad partnerid või töötajad kohtadele, mis sinu loomuses ei ole. 3 annet ­ mõista oma tõelist loomust! 1

Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

logistikateenuste integreeritud juhtimises. Nõuded loodussäästlikusele. IT ja teenindus said võtmesõnadeks. Turule orienteeritus. Täpsus ja usaldus, et tegevus vastab kliendiga kokkulepitule. Tarnetäpsus (on-time delivery) – mõõdetakse tegeliku ja planeeritud tarneaja kokkulangemist. Kliendi jaoks on kõige tähtsam tarneajast kinnipidamine, kuna see võimaldab kliendil paremini planeerida ja teostada oma tegevusi. Klient tahab professionaalset ning tema jaoks mugavat teenust. Kliendi jaoks avaldub see praegu e- arvetes, Interneti vahendusel saadetise jälgimise, tellimuste esitamise, päringute saatmise, laovarude jälgimise süsteemis, paljudes maades elektroonilises tollimises. Hakati sisse ostma ka muid teenuseid kui ainult transport nt laoteenus. 2. Väärtusahela keskne arenguetapp logistikas Väärtusahel (Value Chain) kirjeldab lisaväärtuse teket tarneahelas

Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

1. Loeng (1 ptk) Strateegia on levinud teema, mis rõhutab strateegiliste otsuste valikuvõimalusi. Strateegia on valikuküsimus! Strateegiliste otsuste: Eesmärk on luua ettevõttele väärtust (võib realiseeruda või mitte) Tulemusel tehakse olulised ressursipaigutused, et teha muutuseid ettevõtte toodetes, turgudes ja oskuste profiilis Tagasipööramine on keeruline Tunnuseks on pikajaline seotus Strateegiline juhtimine on kontseptsioon, mis integreerib ettevõttevälise strateegilise planeerimise ja ettevõttesisese organisatsiooni kujundamise kui võrdsed valdkonnad.

Juhtimine
62 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

· omame antud valdkonnas väga häid oskusi ning teadmisi ning näeme välisturul edu saavutamiseks potentsiaali; · kaitsta end koduturu kõikumise riskide vastu; · saada prestiizi, mida annab rahvusvahelise firma imidz. Soovime alustada oma toodete tutvustamist välisturul juba esimeste selleks ettenähtud ja kavandatud investeeringute toel. See tähendab: firma kasumi suurenedes, eraldame finantse toodete edendamiseks välisturul. Lõppkokkuvõttes loome ettevõttele mitu müügikanalit, seeläbi kindlustame end oluliste hinna alanduste ja tellimuste lõppemise eest. 3. MAJANDUSKESKKOND 4. TEGEVUSALA TÄHTSAMAD REGULATSIOONID · Tähtsaim seadus, millest mööblitootja peab lähtuma, on Töötervishoiu ja tööohutuse seadus. · Puidutöötlemise puhul on väga oluline järgida mürataset, mis seaduse kohaselt ei tohi ületada 85 dB (detsibelli). Juhul, kui see siiski ületab nimetatud suurust, tuleb

Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi tähtsus...............................................................................................8 2. Klient...................................................................................................................11 2.1.Kliendikeskne organisatsioon.........................................................................11 2.2.Kvaliteedisuunitlus ­ kliendi rahulolu............................................................13 2.2.1.Kliendikesksuse juurutamine...................................................................14 2.2.2

Inimeste juhtimine...
399 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu...

Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
60
docx

Probleemi (juhtumi) analüüs

Infrastructure-as-a-Service (IaaS) pakub seega ostjale tervet IT infrastruktuuri (tavaliselt virtualiseeritud keskkonnaga platvormil). Firma ei pea nüüd ise ostma servereid, tarkvara, riistvara, võrgujubinaid jne vaid ta rendib need kõik antud teenusepakkujalt - ta võib teenusepakkujalt saada cloud storage, virtual machines või web hosting teenusi või siis kõiki neid korraga. Terve infrastruktuuri juhtimine toimub teenusepakkuja enda poolt, aga klient juhib ainult operatsioonisüsteemi ja installeeritud programme. Maksta tuleb siin ainult süsteemi reaalse/faktilise kasutamise eest ja tellija võib vastavalt oma vajadustele ning rahakotile kas kasutatava infrastruktuuri mahtu suurendada või siis vähendada - spetsiaalsete 10 PaaS Renditakse platvormi, mis koosneb tavaliselt operatsioonisüsteemist ja selle juurde kuuluvatest teenustest, näiteks nagu .Net framework, VS.Net, SQL Server jne - siin võib tuua taoliseks

Infosüsteemid ja nende...
28 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

Laondus ja veokorraldus Töövihik Tallinn 2006 Tellija: Paide Kutsekeskkool Täitja: PAC Training OÜ Koostanud: A. Tulvi 2 Sisukord 1. Laod .................................................................................................................4 2. Kauba mahalaadimine.....................................................................................10 3. Hoiuühikute moodustamine............................................................................ 12 4. Vastuvõtukontroll............................................................................................ 13 5. Kauba paigutamine hoiukohtadele...................................................................17 6. Väljastustellimuste komplekteerimine.............................................................18 7. Saadetiste pakkimine........................................................................................21 8. Saadetiste loovutamine

Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

Laondus ja veokorraldus Töövihik Sisukord 1. Laod .................................................................................................................4 2. Kauba mahalaadimine.....................................................................................10 3. Hoiuühikute moodustamine............................................................................ 12 4. Vastuvõtukontroll............................................................................................ 13 5. Kauba paigutamine hoiukohtadele...................................................................17 6. Väljastustellimuste komplekteerimine.............................................................18 7. Saadetiste pakkimine........................................................................................21 8. Saadetiste loovutamine.....................................................................................22 9. Saadetiste pealelaadimine........................

Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

Kapitalitooted · Suured ja olulised tootmiskaubad, kaudselt sisendid aga siiski ei lähe valmistavate toodete sisse · Ehitised ja sisseseaded ­ tootmishooned, maa, suuremad tootmismasinad. Kohandatakse konkreetsele ostjale ja peetakse ka läbirääkimisi. Ostuotsus võtab tavaliselt rohkem aega · Tootmisvahendid ­ lühikese elueaga tootmiskaubad, millega on võimalik tootedi valmistada nt akutrell, haamer, naelad jne Abimaterjalid · Pole sisendiks ettevõttele · Kontoritarbed ja hoolduseks vajavad asjad nt värvid, pintslid · Kulutatakse vähe aega ja energiat, odavad ning sarnanevad mugavustoodetele Teenused äriturul · Toetavad ettevõtte põhitegevust. · Konsultatsioonid ja muud teenused nt kuidas juhtida, raamatupidamine, puhastusteenus · Hinda võrreldakse sisse ostetava teenuse ja selle vahel kui seda teeksid ära oma töötjad TOOTE KUJUNDAMINE Toote tasemed 1

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine.

Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Turunduse eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja ühtlasi realiseerida ka ettevõtte enda eesmärgid. Treegeri kohvikus tegeleb turunduse ja selle alaste küsimustega kohviku juhataja Tiia Paosalu. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Brändi tuntuse mõõtmise meetodeid on erinevaid: dominantne tuntus, esimesena-meenuv tuntus (top-of-mind), spontaanne tuntus, aidatud tuntus. Brändi tuntus viitab tarbija võimele meenutada ja ära tunda brändi erinevates tingimustes ning seostada brändi nime, logo jne mingite kindlate assotsiatsioonidega. See aitab kliendil aru saada, millisesse toote või teenuse kategooriasse mingi bränd kuulub ja milliseid tooteid/teenuseid müüakse mingi brändi nime all. Samuti aitab see tagada, et klient teab, milliseid vajadusi bränd läbi oma toodete rahuldab. Brändi väärtus on otseses sõltuvuses teadmistest brändi kohta, mida tarbijad omavad. Teadmised haaravad eelkõige tuntust ja mainet. Pikaajalise brändi juhtimise eesmärk peaks seega olema tuntuse pidev suurendamine ja integreeritud kommunikatsiooni abil maine ülesehitamine. Brändi tuntust mõõdetakse nt Brand Equity Ten mudelis (autor D. Aaker), mis mõõdab 5 tarbijaväärtuse

Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

 tehnoloogiline – hõlmab tehnoloogiat ja tehnikat (sh toote säilitamine, elektrienergia, tööolud, keskkonnanõuded);  majanduslik – tegurid, mis mõjutavad tarbijate ostujõudu ja kulutamismustreid;  kultuuriline – hõlmab sotsiaalset struktuuri, haridust, religiooni, väärtushinnanguid, äriklutuuri jne. Makrokeskkonna moodustavad mikrokeskkonda laiemalt mõjutavad jõud. Mikrokeskkonna teguritena käsitletakse: tarnijaid – teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; tarbijaid; konkurente; konkurentsisituatsiooni; huvigruppe – rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. Sõltuvalt vastastikmõjust ettevõttega eristatakse kolme huvigruppide rühma: 1

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

Logistikat nähakse äritegevuse arengu peamise võimaldaja ja katalüsaatorina. Võrreldes eelmise etapiga tähtsustub logistika väärtuse lisajana, erinevalt traditsioonilisest kulude vähendaja rollist. 1.2. Logistika komponendid Logistikas kasutatakse olemasolevat informatsiooni, materiaalseid, inim- ja finantsressursse. Ressursid tagavad logistilise keti funktsioneerimise. Efektiivne funktsioneerimine nõuab arvukate logistiliste tegevuste edukat planeerimist, teostamist ja kontrolli. Lotiistiliste tegevuste alla kuuluvad: 1. Klienditeenindus: Kõik tegevused, mis on seotud klientide soovide ja vajaduste rahuldamisega. Klienditeenindust on väga raske üheselt defineerida, kuna see ei ole konkreetne tegevus, vaid firma strateegia, mis orienteerib kõiki ülejäänud logistilisi tegevusi arvestama tarbija nõudmiste ja soovidega Seega võib klienditeenindust mõista kui logistilise süsteemi väljundit.

Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Ärilogistika aine

Kerge lähenemine sobib kõige rohkem stabiilsesse keskkonda ja masstootmisele ning kõige vähem kõrge muutlikkusega tingimustesse. 10. Väle strateegia (agile) • Vastand “kergele”, keskendub kulude ja efektiivsuse asemel reageerimisvõimele klientide vajaduste muutusele ning kohanemisele üha uutes tingimustes. • Eesmärk: pakkuda parimat võimalikku kvaliteeti igas olukorras • Kliendi fookus: vajaduste ja rahulolu monitooring, kerge firmaga kontakteeruda, suhete arendamine. • Paindlikum struktuur, arenemisvõimeline motiveeritud personal, kiire info liikumine • 2 väleduse aspekti: reageerimiskiirus nõudluse muutusele võime pakkuda klientidele spetsiaalselt disainitud lahendusi. 11. Order qualifiers & order winners ehk Kvalifikatsiooninormid ja võidu võtmed  Turul tegutsemise hindamisel võib jagada mõjutavad faktorid kahte gruppi:

Ärilogistika
10 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Ärilogistika eksamiküsimused ja vastused TTÜ

Kerge lähenemine sobib kõige rohkem stabiilsesse keskkonda ja masstootmisele ning kõige vähem kõrge muutlikkusega tingimustesse. 10. Väle strateegia (agile) · Vastand "kergele", keskendub kulude ja efektiivsuse asemel reageerimisvõimele klientide vajaduste muutusele ning kohanemisele üha uutes tingimustes. · Eesmärk: pakkuda parimat võimalikku kvaliteeti igas olukorras · Kliendi fookus: vajaduste ja rahulolu monitooring, kerge firmaga kontakteeruda, suhete arendamine. · Paindlikum struktuur, arenemisvõimeline motiveeritud personal, kiire info liikumine · 2 väleduse aspekti: reageerimiskiirus nõudluse muutusele võime pakkuda klientidele spetsiaalselt disainitud lahendusi. 11. Order qualifiers & order winners ehk Kvalifikatsiooninormid ja võidu võtmed · Turul tegutsemise hindamisel võib jagada mõjutavad faktorid kahte gruppi:

Ärilogistika
642 allalaadimist
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

standardsete, masstoodetavate kaupade puhul. Loomulikult tuleb selle strateegia kasutamisel jälgida, et turustatavate kaupade omadused on konkurentidega võrreldes võrdväärsed. Vastasel korral peab ettevõte oma kaupade hindu alandama ja kaotab seega võidetud kulueelise. Kulueelistusstrateegiat saab kasutada turul, kus on suhteliselt vähe konkurente. Ettevõtte muudab oma kauba konkurentide samalaadsete kaupadega võrreldes kliendile ligitõmbavamaks, nii et klient on nõus juurde maksma rohkem, kui ettevõttele kauba ligitõmbavamaks muutmine maksma läheb. Seda nimetatakse eristumiseks. Eristumisstrateegiaga üritab ettevõte olla oma tegevusalal ainulaadne mingis sellises mõõtmes, mida kliendid laialdaselt väärtustavad. Ettevõte valib välja ühe või mitu kaubale iseloomulikku omadust, mida kliendid tähtsaks peavad ja positsioneerib ennast neid omadusi ainulaadsel viisil pakkuma. Ainulaadsus

Ärilogistika
215 allalaadimist
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

) Lühiajalised finantsnäitajate parandamise sammude põhjused Finantsraskused Strateegiliste sammude pidamine riskantne Lühiajaliste tulemuste saavutamise suurem ahvatlus Pikaajaliste eesmärkide olulisus Fikseerida tulemused viie aasta pärast või veelgi kaugemas tulevikus Kaalutakse tänaste juhtide sammude mõju tulevikule Lühiajaliste eesmärkide olulisus Fikseerivad edasiliikumise kiiruse ja mingi perioodi tulemuste oodatava taseme. Eesmärgid tuleb ... püstitada nii ettevõttele tervikuna, kui ka üksikutele allüksustele seada ülalt alla Ettevõtte üldine strateegia tuleks seada ja fikseerida esimesena. Strateegiat vajatakse selleks, et teada, kuidas saavutada püstitatud eesmärke ja järgida organisatsiooni missiooni. Küsimusi strateegia väljatöötamiseks KUIDAS.... suurendada turuosa? saavutada püsiv konkurentsieelis? edestada konkurente? siseneda välisturgudele?

Juhtimine
85 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

Seega tuleb äriplaani kirjutama hakates meeles pidada, et: 1) äriplaani (3 EAP) ei ole võimalik koostada ühe õhtuga, kuigi on olemas käsiraamat „Äriplaan 30 minutiga“; 2) töö tuleb kirjutada ise ja panna sellesse sisse oma teadmised – ei ole mõtet kopeerida olemasolevaid äriplaane, sest teadmisi ja oskusi nõnda juurde ei tule; 3) enne kirjutamist tuleb tutvuda äriplaanile esitatavate nõuetega – nii sisuliste kui ka vormistuslikega; 4) äriplaan tuleb koostada loodavale ettevõttele – äriplaan ei saa olla juba turul tegutseva ettevõtte eduloo kirjeldus. Samuti ei saa äriplaanina käsitleda tööd, kus ettevõtte töötaja hakkab samast ettevõttest FIE-na palga asemel teenuste eest osutatud tulu saama ning sellega „ettevõtjaks olemine“ piirdubki. Äriplaani koostamise kergendamiseks on olemas töövihik, mille küsimustikud aitavad oluliselt kirjutamisele kaasa. Seetõttu ei ole käesolevas juhendis võimaliku dubleerimise põhjusel rohkem

Majandus
69 allalaadimist
thumbnail
60
doc

Tarbija ostukäitumine

5. TARBIJATE OSTUKÄITUMINE Turunduskontseptsiooni kohaselt on turundustegevuse aluseks tarbijate vajaduste selgitamine ja järgnev rahuldamine sobiva turunduskompleksi abil. Seega sõltub turunduse resultatiivsus tarbijate ja nende ostukäitumise tundmisest. Ostukäitumise all mõeldakse kõiki tegevusi ja otsustusi, mis seonduvad kaupade valimise, ostmise ja ostujärgse kasutamisega. Teatavasti ei saa tarbija ennast olulisel määral ümbritsevast keskkonnast eraldada, seepärast on ka tema käitumine sünnipäraste karakteristikute, ümbritseva keskkonna ja turundustegevuse vastasmõju tulemus. Kahjuks puudub tänapäeval üldine teooria, mis selgitaks piisava põhjalikkusega, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad käituvad. “Pigem võib võlukepikese abil rauda kullaks muuta kui ostjaid tunda ja nende käitumist ennustada,” on kriitiliselt kommenteerinud selle valdkonna alaseid teadmisi oma turundusõpikus Geoffrey Randall (Randall, 1993: 37). Teisa

Tarbijakäitumine
47 allalaadimist
thumbnail
41
docx

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks

finantsjuhtimine, transport jnejne. Logistikajuht ei saa olla pelgalt spetsialist vaid oma alas Logistika tähtsus ja arengu mõjutegurid, arenguetapid, logistika kui süsteem Logistika tähtsustumise põhjus a ­ kommunikatsiooni ja transpordikulude alandamine tarneahela ulatus, turu kvalifitseerijad ja turu võitjad Turu kvalifitseerijad ­ minimaalsed standardid, mis tuleb saavutada selleks, et turul tegutsed Turu võtjad ­ omadused mille tõttu klient eelistab just sinu toodet Tavaline T-särk Moetoode Valiku laius standardsuurused, vähe Palju värve, lõikeid, disaini värve Tootearendus harv Pidev Hind taskukohane X % ++ Kvaliteet tavapärane Originaalsed materjalid ja töövõtted

Ärilogistika
58 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

hinnangutega, selleks viiakse läbi turundusalaseid uuringuid. Turundustööd analüüsitakse ja kontrollitakse pidevalt. Turustuskonseptsiooni eesmärk on kasumi kasv müügimahu suurendamise kaudu, turunduskonseptsioonis tuginetakse seevastu tarbijate vajaduste ja nõuete väljaselgitamisele ja rahuldamisele. Turunduskonseptsioon kaasab turundusjuhi töösse juba tootmistsükli alguses. Turu-uuringud annavad teada, mida klient antud tootes soovib nähe ning kus, millal ja millise hinnaga on ta nõus seda ostma. Turundus tähendab: · Suunitlust tarbijate vajadustele · Organisatsiooni kõikide tegevusalade integreerimist nende vajaduste rahuldamiseks · Pikaajalise kasumi saamist tarbijate vajaduste rahuldamise kaudu Eelarvelistes organisatsioonides keskendutakse tarbijate vajaduste rahuldamisele, kuid

Turundus
430 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun