Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Avaliku sektori kommunikatsioon - sarnased materjalid

komm, sponsorlus, heategevus, planeerimine, suhtekorraldus, promotsioon, sihtgrupp, organisatsioon, reklaam, sihtrühm, klient, koosta, sihtrühmad, taktikaline, sihtgrupid, reklaamikampaania, mess, määratlus, elluviimine, identiteet, tegevusega, puudutava, monopoolse, tehtav, sõnumid, toetuste, messid, lahtiste, koolitada, vastutasu, mainet, imago
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

 Nutiseadmete osakaal ja mobiiliturunduse kasv (info on koguaeg kättesaadav)  Sotsiaalmeedia  Info ja teenuste vaheliste piiride hägustumine ITK definitsioone  ITK on vaade turundusprotsessile kliendi vaatepunktist  Organisatsiooni koordineeritud ja ühtlustatud viis kommunikeerida brändi ideed, kasutades mitmeid kommunikatsioonivahendeid, mis „kõnelevad ühel häälel“ Integreerimise 8 põhimõtet  Ole kliendile suunatud organisatsioon  Kasuta outside-in planeerimist  Keskendu kliendikogemusele tervikuna  Vii klientide eesmärgid kooskõlla organisatsiooni omadega  Sea käitumise muutmise eesmärgid  Kohtle klienti kui kapitali  Vii organisatsiooni funktsionaalsed üksused kooskõlla  Kommunikatsiooni sõnumid on üksteisega kooskõlas ITK suurendab sünergiat (ITK kasulikkus)  Sõnumid lähtuvad ühtsest loovstrateegiast

Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO

Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

SUHTEKORRALDUSE EXAM 1. Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus ja kommunikatsiooni auditi läbiviimine Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus Maailmas üldiselt tunnustatud suhtekorralduse planeerimise ja elluviimise mudel on neljaosaline: · probleemide defineerimine · planeerimine ning programmi koostamine · suhtekorraldustegevus · programmi hindamine, tagasiside kogumine. Kõik mudeli osad on võrdselt tähtsad, kuid kogemusele tuginedes võib väita, et nn kodutöö tegemine on tegelikult programmi õnnestumise võti. Kahjuks on igapäevaelus just see etapp tihti vaeslapse osas ning nii nagu teistelgi elualadel tormatakse ka suhtekorraldustegevuses "pea ees tulle" teadmata, milline on tegelik probleem ning mida arvavad sihtgrupid, kellega suhelda tuleb.

Suhtekorraldus
203 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

saab sõnastada müügisõnumid vastavalt vahetule kliendi tagasisidele ning olla kaasatud kliendi otsustusprotsessidesse (Belch 1997: 622, 623). Personaalsel müügi miinusteks on kõrge hind, võimalus müüa korraga vähestele klientidele (vastupidiselt näiteks telereklaamile) ning oht, et müügitöötajad edastavad sõnumeid, mis ei ole kooskõlas ettevõtte eesmärkidega või teiste turunduskommunikatsiooni sõnumitega (Belch 1997: 623, 624). Sponsorlus: Sponsorlus on ürituse või tegevuse toetamine eesmärgiga saada ettevõttele meediakajastust või muul viisil sidusrühmade tähelepanu. Näide: Kui Olympic Casino oli Olümpiakomitee kuldsponsor, oli neil õigus kõigile ettevõtte visiitkaartidele jm dokumentidele trükkida nurka ka olümpiarõngastega komitee logo, mis tekitab inimestes reeglina positiivseid emotsioone. Samuti sai kasiinokett kuldsponsorina äramärkimise Rahvusringhäälingu kanalites ülekannete ees, vahel ja järel

Majandus
58 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

Avalikud suhted Suhtekorralduse kujunemislugu Mis on suhtekorraldus? · Suhtekorraldus on kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate sihtgruppide vahel; see on kindel planeeritud ja pidev jõupingutus rajada ning säilitada head tahet ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ning tema sihtgruppide vahel (F. Seitel, 1996) · 1923.a. oli suhtekorralduse isa E.Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust

Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

· positiivne hoiak kui stiil. AVALIKE SUHETE MUDELID Organisatsioonil on võimalik suhtekorraldust läbi viia firmasiseselt või osta vastavat teenust suhtekorraldusfirmalt. Ameerika professor Grunig pakub välja 4 avalike suhete mudelit: 1.Press Ettevõte saadab meediakanalile oma informatsiooni. 2.Avalikkuse teavitamine Ettevõte palkab inimese, kes suhtleb infokanalitega või otse sihtgruppidega. 3.Kahepoolsed asümmeetrilised avalikud suhted Kommunikatsioon on kahepoolne,kui organisatsioon püüab väljaselgitada inimese käitumise motiive ning käitub nii, et saavutada tema mõistmine ja sellele vastav käitumine. On arvestatud rohkem organisatsiooni kui avalikkuse huve. 4.Kahepoolsed sümmeetrilised suhted Need suhted baseeruvad organisatsiooni soovil arvestada avalikkusega, isegi siis, kui see põhjustaks organisatsioonile ebamugavust ja lisakulutusi. Sellised suhted oleksid ideaalvariant,mida küll praktikas väga vähe leidub. SUHTEKORRALDAJAD

Suhtluskorraldus
28 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

Informatsiooni talletamine ja töötlemine Emotsionaalse ja industriaalse intelligentsi toetamine Firma suhted ametiühingutega Sisemine turundus Töötajate suhted piirkonna org-dega Töötajate rahulolu uuringud Firmasisese kommunikatsioonistrateegia loomine ja elluviimine Firmakultuuri (tegutsemistava) sõnastamine Töötajate lojaalsuse suurendamine Organisatsiooni sisene suhtekorraldus 11.1 Eesmärgid: · Suurendada töötajate motivatsiooni, rahulolu ja organisatsioonilojaalsust · Vähendada info abil töötajate ebakindlust Lisaväärtus ettevõttele = sisekommunikatsiooni põimimine väliskommunikatsiooni ja ettevõtte põhitegevusega

Suhtekorraldus
234 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

2. Selgita mis on 7P? 4P mudelile on lisatud inimesed (personnel), protsess (process) ja tõendus (physical evidence) 3. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Juhtimisfilosoofia , mis aitab firmal leida õigeid kliente, õppida tundma klientide vajadusi ja leida õigeid vahendeid klientideni jõudmiseks. 4. Kirjelda tarbija ostuprotsessi.  Eelarve planeerimine  Toote valimine  Kaupluse valimine  Brändi ja stiili valimine  Makseviisi valimine o Probleemi tunnetamine o Info otsimine ja alternatiivide hindamine o Otsustamine ja ostmine o Tarbimine ja hindamine o Tuleviku otsustusprotsess o Ostueelne protsess o Ostuprotsess o Ostujärgne protsess

Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

pikaajalises perspektiivis. Samuti on vajalik luua tarbijatega pikaajaline vastastikune kasumlik suhe. Turundusmeetmestik sisaldab 4 P-d: Produkt (toode), Price (hind), Place (koht), Promotion (edustus), mida võib käsitleda ka eraldi strateegiatena. Näited: Toode (sortiment, kvaliteet, disain, lisad, pakend, suurus), Hind (baashind, allahindlus, makseperiood), Jaotus (jaotuskanalid, kindlustus, sortiment), Edustus (müügiedendus, reklaam, suhtekorraldus). 5. Turunduse areng ajas ja põhilised kontseptsioonid: tootmiskontseptsioon, tootekontseptsioon, müügikontseptsioon, turunduskontseptsioon, sotsiaalse turunduse kontseptsioon Ettevõtte turundusfilosoofia väljendub turunduskontseptsioonis. Nende erinevus seisneb ettevõtte, tarbija ja ühiskonna eesmärkide osatähtsustes. Tootmis-, toote ja müügikontseptsioon on passiivsed. Tootmiskontseptsioon - Kaup peaks olema tarbijate jaoks odav ning kättesaadav

Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Meediasuhete põhialused

· Loeng 4 · Meediasuhted Uudise kriteeriumid Proaktiivsed meediasuhted: pressiteade, pressikonverents Reaktiivsed meediasuhted: telefonipäring, intervjuu Meediakriis. Kriisikommunikatsioon Suhtekorraldus 2.0 ja sotsiaalmeedia Tunnitöö. Eksam · Meediasuhete põhialused 7.2 Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures meediakanaleid. PR-töötaja roll on leida üles ja edastada ajakirjanikele olulisi, arusaadavaid sõnumeid organisatsiooni tegevuse kohta tähenduslikus kontekstis. Ajakirjaniku ülesanne on teha valik talle pakutud info seast, lähtudes meediakanali lugejate huvidest. · Meediasuhete põhialused

Suhtekorraldus
86 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

Sõnumid, mis võimaldavad kõiki veenda, kui uuendusliku ja hooliva firmaga on tegemist. Eraldi on loodud erinevaid sõnumeid, mis on määratud spetsiaalselt igale peamisele huvigrupile. Uute toodete või teenuste turule toomisel pakub investoritele huvi, kas see mõjutab ka aktsiate hinda. Meedia ja üldsuse huvi võib olla koondunud sellele, kuidas ettevõtte tegevus keskkonda mõjutab. Igale sihtgrupile tuleb jagada infot, mis lähtub tema huvidest. Strateegiline suhtekorraldus eeldab tõsist uurimistööd, plaanimist ja arutelu. Kuidas sihte saavutada? Kuidas saad soovitud sõnumid peamistele sihtgruppidele edastada? Eesmärke aitab saavutada, kui paned kirja mitu võimalust. Otsusta, millised neist ellu viia ja koosta ajakava. Tööülesanded tuleb ära jagada, kes millise töö eest vastutab. Tuleb leida infokanal, mis on kooskõlas sihtgrupi ja sõnumiga. Plaanide elluviimisega tegelevate

Organisatsiooni...
187 allalaadimist
thumbnail
48
odt

Avalik juhtimine - kordamisküsimused

mitte formaliseeritud formaliseeritud mitte tsentraliseeritud ega tsentraliseeritud * Juhib üks isik või * Tähtis see, milline on * Mingi konkreetse * Hea rühmasisene väike grupp inimese positsioon projekti elluviimiseks kommunikatsioon ja * Olulised mitte * Selged käsuliinid ja ülesehitatud organisatsioon integratsioon protseduurireeglid, vaid vastutusvaldkonnad * Pingutuste ühtsus * Enese sidumine lojaalsus juhile vähendavad konflikte, saavutamaks kõikide poolt vastuvõetud otsusega on * Ühendab kõigi omavahelist konkurentsi, väärtustatud eesmärke tugev individuaalsed segadust ja * Kõrge sisemine * Koostöö on kõrgel

Politoloogia
28 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

1. TURUNDUSE MÕISTE, OLEMUS, KONTSEPTSIOONID Olemus: Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab: turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Mõiste: Turundus tähendab mõista kliendi soove ja vajadusi paremini, kui ta ise. Turundus on klientide vajaduste kindlaks tegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Turundus ühendab mitmeid erinevaid valdkondi: reklaam, bränding, internet/multimeedia, toote/teenus, uuringud, turundusmeetmestik. Turunduse funktsioonid: koha, aja, koguse, valiku, info, väärtuse, omandiõiguse vahetamise mugavus. Turundus kui süsteem: Turunduse eesmärk: tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turunduse areng: Kaubanduslik ajastu Tootmis ajastuMüügiTurundus-osakonna

Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Juhtimise alused konspekt

Väljund- tootmine vs teenindus. Orgi sisekeskkond: töötajad,protsessid,kultuur(väärtushinnangud,tõekspidamised),strukt, suurus. Vahetu keskkond: org'iga otsestes seostes olevad org'id, grupid ja isikud (kliendid/kodanikud, konkurendid, partnerid, (poliitiline) juhtimine) Üldine keskkond: eelkõige seotud org'i tegutsemisega teatud geograafilises asukohas (poliitiline, õiguslik, majanduslik, tehnoloogiline, kultuuriline, rahvusvaheline keskkond) Juhtimise põhifunktsioonid: POKOKE- planeerimine, organiseerimine, kontroll, otsustamine, kommunikeerimine, eestvedamine. Organisatsiooni struktuur EI VÕRDU organisatsiooni joonisega!!! See on reeglite, ülesannete ja võimusuhete süsteem, mis määrab kindlaks, kuidas inimesed koos töötavad ja org'i ressursse ühise eesmärgi savautamiseks kasutavad. Tööjaotus- kuidas org'i ülesannete kogumik on jagatud väiksemateks töökohtadeks. Spetsialiseeritus, rollid, vertikaalne eristumine, horisontaalne, ruumiline eristumine.

Juhtimise alused
244 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

täidetust.Terviklikkust iseloomustab süsteemi jaoks ühtne funktsioon, eesmärk, otstarve jne, mis võimaldab süsteemi vaadelda ka jagamatu tervikuna ja samas ümbrusest eristuvana. Süsteemi põhiomadusteks on struktuuri- ja käitumisomadused. Süsteemid võivad olla füüsikalised, bioloogilised, sotsiaalsed, mõttelised, abstraktsed, algoritmilised jne. http://www.dcc.ttu.ee/automaatika/LAS/SILTERM.html#s Kommunikatsioon on sotsiaalsüsteemi üks algelementidest. MIS ON REKLAAM? ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ..

Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada kulueelsele ja rahvusvaheliste brändide

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Avalik juhtimine ja avalik teenus

Millistes situatsioonides on avaliku sektoris võimu tsentraliseerimisel suurim mõju ? – ??????? 3. Millal on otstarbekas liidrile/ juhile tagada alluvatest paremad, võrdsed või halvemad tingimused? * EGALITAARNE ( võrdsus)- ehk juhil on alluvatega sarnased tingimused - sotsiaalse võrdsuse pooldamise süsteem on orienteeritud saavutustele. See tagab individuaalsuse. Sobib rohkem väiksemate kollektiividega ettevõtetele ; * ELITAARNE ehk juhil on paremad tingimused alluvatest- suur organisatsioon, kus juhil tunduvalt suurem vastutus ,kui alluvatel. *Juhil halvemad tingimused – mikro ettevõte, paari inimesega?????????????????? 4. Mis on vastandlike väärtuste raamistik ja mis on selle idee? -??????????????? Mis on juhi tüübi negatiivne tsoon ja mis positiivne ? (Quinn et al artikkel)-???????????????? 5. Iseloomustage üldiselt erinevaid juhi tüüpe, mis on neile tüüpidele iseloomulik.- **Lepitaja- liider – kujundab meeskonda, kujundab osalusotsustamise mehhanismid

Avalik haldus
52 allalaadimist
thumbnail
48
docx

Avalik juhtimine kokkuvõte

o Pärast NPM-i juurutamist ühtne definitsioon  Avalik juhtimine (public management)- juhtimistegevus, -tehnikad eesmärkideks o Juhtimistehnikad, et suurendada raha väärtust, mis on antud avalike teenuste osutamiseks o Nii avaliku sektori organisatsioonide, kui ka avalikke teenuseid osutavate era- ja kolmanda sektori organisatsioonide juhtimine o NPM- tulemuspõhine juhtimine. Ärisektori põhimõtted võeti üle. o Strateegiline planeerimine  Eesmärkide ja prioriteetide sõnastamine  Tegevuskava eesmärkide saavutamiseks o Personali juhtimine  Töö analüüs  Personali arendamine o Tulemusjuhtimine ja auditeerimine. Väliskeskkonnaga arvestamine  Võrgustikjuhtimine  Suhtekorraldus  Avalik valitsemine (public governance)-otsuste elluviimine kaasamise teel o Reaktsioon NPM-ile ehk eesmärkidele ja mõõdikutele

Riik ja valitsemine
57 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turunduse alused

ostjad ja kasutajad on tihti erinevad isikud, ostuotsuse langetamisel ei arvesta ostjad alati kasutajate vajadustega ostuotsuste mõjugrupid: ostajad (varustajad) kasutajad mõjutajad väravavahid otsustajad organisatsioonitarbija ostuprotsessi mõjutajad: keskkond - nõudlus, tulevikuväljavaated, tehnoloogilised muutused, poliitiline areng ja konkurents organisatsioon - eesmärgid, tegutsemisviis, protseduurid ja protsessid, organisatsiooni struktuur ning tehnoloogia, mida kasutatakse suhted - huvid, staatus, empaatia ja veenvus isik - hoiakud, väärtused, kultuur, vanus, haridus, sissetulek, amet ja riskivalmidus MESSID, NÄITUSED JA SÜNDMUSTURUNDUS oskamatu messiturundus: kõikidest turundusvõtetest kõige halvemini oskavad väikeettevõtted planeerida

Turunduse alused
7 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Avaliku juhtimise konspekt

Samas kui valitsemine väärtustab pehmet tulemust - kvalitatiivse mõõdiku näol. Avalik haldus pöörab tähelepanu ainsana vaid sisendile. 2. Mis on avalikud teenused, miks on neid raske selgepiiriliselt eristada erasektori kommertsteenustest? Avalikke teenuseid pakutakse avaliku sektori poolt, finantseeritakse eelarvest. Avalikud teenused on teenused, mis on poliitiliselt olulised. 3. Iseloomustage avaliku sektori tegevuskeskkonda ja võrrelge seda erasektori tegevuskeskkonnaga. Avalik organisatsioon on väliskeskonnale palju avatum kui erasektori oma. Avaliku organisatsiooni tegevuskeskkond on keerulisem ja konfliktsem. Eraettevõtted määratlevad ise oma kliendigrupi, kuid avaliku teenuse puhul peab olema kõigile tagatud võrdne kohtlemine. 4. Mida tähendab vastutuse hajumine ja miks seda avaliku sektoris esineb rohkem kui erasektoris? Erinevad sidusrühmad soovivad mõjutada avaliku organisatsiooni juhti otsustamisel, kuna formaalselt on kõik kodanikud avaliku organisatsiooni omanikud

Sotsiaalteadused
39 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

3 Passiivsed: ettevõtte eesmärgid Aktiivsed: tarbijate vajadused. Tootmiskonseptsioon: Kaup peab olema tarbijate jaoks odav ja kättesaadav. Ettevõte: efektiivne toomine, madalad kulud, massturundus. Tootekonseptsioon: toode, tarbija hindab kvaliteeti, tulemust, innovaatilisust. Kõrgtehnoloogia. Müügikonseptsioon: Agressiivne müügitegevus ja reklaam. Kasutatakse tihti siis kui turundatakse toodet mida ei tarbita nii aktiivselt. Eesmärk müüa seda mida toodetakse mitte seda, mida tarbijad tahaksid osta. Turunduskonseptsioon: Tarbijate vajadused. Õigete toodete tootmine tarbijatele. Ettevõtte sihid ja eesmärgid-----pakkumine---- tarbija soovid ja vajadused. / Ühiskonna heaolu Sotsiaalse turunduse kontseptsioon

Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Juhtimine - eksamiks kordamisküsimused

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2015 1. Organisatsioon - kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. 2. Juhtimise kui protsess on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist

Juhtimine
64 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

juhtimises, turunduses ja mujal). Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. EASi eesmärk on toetada uute turismitoodete/-pakettide arendamist ja jagada ettevõtja riske uutele turgudele sisenemisel. Kooskõlas ettevõtte kui terviku äriplaani ja strateegiaga (n-ö korporatiivse tasandi strateegiaga) võib organisatsioon koostada ka projekti äriplaani, mis kirjeldab konkreetselt piiritletava ettevõtmise eesmärke, tegevusi ja finantsprognoose. Projektiks võib olla näiteks uue turismitoote arendamine. Niisamuti võib üldise turundusstrateegia kõrval välja töötada turundusplaani konkreetse turismitoote või -paketi tarvis või uuele sihtsegmendile. 2 Juhendmaterjali eesmärgid ja sisu

Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

tahet ja vastastikku mõistmist o ja tema sihtgruppide vahel. Seitel. Eesmärk: harmoniseerida organisats D. Bates- 1990-ndate lõpp- ülevaade euroopa sk identiteediuuringud, eristumine ameerika sk-koolkonna siseseid ja väliseid suhteid nii, et organisats naudiks nii sihtgruppide heatahtlikkust , stabiilsust ja pikka iga. seisukohtadele. SK-ga seotud valdkonnad: turundus, reklaam, propaganda, ajakirjandus. Kasutat sarnaseid komunikats Ajalugu: 1800 e.m.a Sumeris info edastamine vaadete v tegevuste mõjutamiseks- bülletään. 17 saj. am-s tehnikaid. bülletään „new wnglandś first fruits“-avalikkuse huvi tekitam raha kogum. Athos-auditooriumi viimine emots. Seisundisse; logos- argumendid ja nendest tuletatud järeldused

Avalikud suhted
18 allalaadimist
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

tööhõive struktuur. Ettevõtlus 1. Organisatsiooni ja juhtimise mõiste Organisatsioon on kindla eesmärgi saavutamiseks organiseerunud inimrühm. Organisatsiooniks ühinenud inimeste tegevus peab olema omavahel koordineeritud, kooskõlla viidud. Organisatsiooni kuulumise otsustab inimene ise, lähtudes selle eesmärkide sobivusest tema isiklike eesmärkidega. Samuti iseloomustab organisatsiooni suhteliselt pidev koostegevus. Organisatsiooni mõistet saab määratleda järgmiselt: Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke või neid püstitada. 5 Organisatsioon on süsteem, mille allsüsteemid on inimesed, struktuur ja tehnoloogia. Organisatsioonilist käitumist mõjutab ka keskkond, milles organisatsioon töötab.

Majanduse alused
158 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

rahulolu vahetu juhiga, tööülesannetega, kohastaatusega, kolleegidega, töövahenditega, tööaja ja -kohaga, tasustamis- ja motiveerimissüsteemiga jne. Tööga rahulolu = kõrge töömotivatsioon, püsipersonal. Tööga rahulolematus = madal töömotivatsioon, personalivoolavus. 3. Juhi töö (juhtimisfunktsioonid), juhtide liigid (funktsioonide ja juhtimistasandite alusel) ja juhi erinevus spetsialistist. Juhtimisfunktsioonid: planeerimine, organiseerimine, eestvedamine, personalijuhtimine, kontrollimine ning kaasajal on lisatud veel kaks ­ kommunikatsioon ja otsustamine. Viimane kaks tegelikult sisalduvad esimeses viies paratamatult seetõttu nimetatakse neid ka seostavateks funktsioonideks. Juhtimine on laiem mõiste kui eestvedamine, sest sisuliselt sisaldub eestvedamine juhtimises. Juhtimine seisneb eesmärgi saavutamiseks vajaliku süsteemi ja struktuuri loomises ning selleks tarvilike põhimõtete ja protseduuride

Juhtimine
197 allalaadimist
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

juhatusest, töötajatest ja (organisatsiooni)kultuurist (Alas 1997:31). Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Nende kahe eristamise peamine alus on see, et makrokeskkonna mõjud jõuavad organisatsioonini ehk mõjutavad seda läbi mikrokeskkonna (vt. ka joonis 1). Mikrokeskkonna huvigrupid on: kliendid, hankijad, konkurendid, koostööpartnerid (mittetulundusühingud või ükskõik milline teine huvitatud organisatsioon k.a. mõne teise huvigrupi esindaja), regulaatorid (näit. keskkonnakaitse- ja tervishoiu-organisatsioonid, roheliste ühendused jt.) ja kreeditorid (näit. pangad, riskikapitalistid jt.). Makrokeskkonnas on huvigruppe märksa enam kui sise- ja mikrokeskkonnas seetõttu ei nimetata neid üldjuhul enam konkreetselt, vaid suurema üldistusastmega, abstraktselt: sotsiaal-kultuuriline keskkond (mõjudena on 21.saj ilmselt aktuaalne näit. elanikkonna keskmise vanuse

Juhtimine
178 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Juhtimine, juhtimisaluste eksami vastused

liikmete vajadusi. Tulemuste saavutamine viitab eesmärgipärase tegutsemise poolele, teiste inimeste kaasabi aga tegutsemise sisulisele poolele, millest tuleneb juhtimise kolm omavahel seotud ülesannet: 1. kooskõlastada tegevusi teatud valdkonnas 2. korraldada inimeste tööd 3. juhtida organisatsiooni talitlemist Juhtimise ülesannetena on kõige sagedamini välja toodud neli tegevust: planeerimine (eesmärkide püstitamine), organiseerimine (organisatsiooni kujundamine, kohustuste, õiguste määramine), eestvedamine (töötajate motiveerimine koostööks eesmärkide saavutamiseks) ja kontrollimine (standardite kehtestamine, tulemuste hindamine kehtestatud standarditele vastavalt). Juhtimine tekib seal, kus inimeste vahel esineb tööjaotus ning sellelt pinnalt tulnud võimu- ja alluvussuhted. Juhtimisele ainuomane on ülemuse-alluva vahekord. Just selle abil pannakse

Juhtimine
23 allalaadimist
thumbnail
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

• Müüja saab kasu sellest, et äriettevõtet nähakse heategevust raha ja reklaamiga toetamas. Paraneda võivad brändi maine ja müügitulemused • Tarbija saab topeltkasu, ostes toote ja toetades ühtlasi heategevust. Ta tunneb end paremini tehes head ilma lisaväljaminekuta (Thompson, Pringle. 2003). Edu on aga garanteeritud vaid juhul, kui ettevõte/bränd ja heategevus jagavad n.ö. sama „territooriumi”, mis peale ainelise ja emotsionaalse maailma laieneb ka eetika ja tõekspidamiste valdkonda. Sotsiaalseosega turundus on laiem mõiste kui süsteemitu sponseerimine või patroneerimine või üksikute sotsiaalkampaaniate toetamine. See on osa kõigi osapoolte strateegilisest turundusplaanist. Kahtlemata on kommertsettevõttele sotsiaalseosega turundussuhte loomine ja hoidmine komplitseeritud, sest kohtuvad kaks erinevat

Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

­ Kohtumine ja toote esitlemine  ­ Vastuväidete käsitlemine  3. Tehing  ­ Tehingu sõlmimine ­ müügiprotsessi eesmärk. Kui klient on ostuvalmis,  sõlmitakse tehing ja ostja saab toote omanikuks.  ­ Järelkontroll ­ müüja peab täitma lubadused, mis puudutavad toote  kättesaamist, töökindlust, sooritama soovitud teenused jmt.    ● Suhtekorraldus, avalike suhete juhtimine (public relations)  Avalikkuse (üldsuse) moodustavad firmale tema:  ­ tarbijad  ­ töötajad  ­ tarnijad  ­ aktsionärid  ­ investeerijad  ­ konkurendid  ­ valitsusametnikud jt.    Avaliku arvamuse kujundamine on pikaajaline ja sisaldab firma, tema tegevuse ning toodete  kuvandi loomist ja elluviimist ning tutvustamist levivahendites, avalike suhete korraldamist ja  teabevahetust

Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Juhtimise kordamisküsimused

organisatsiooni põhitegevusega seonduvate erialateadmiste valdamine. Suhtlusoskus: oskus motiveerida inimesi, lahendada konflikte, korraldada meeskonnatööd. Kontseptuaalsed oskused: võime luua üldkäsitlus organisatsioonist ja tema kohast ümbritsevas keskkonnas. 11. Klassikalised juhtimisteooriad. Hakkasid levima 20 saj. alguses. Tuginevad praktilistele tähelepanekutele, mille põhjal loodi juhtimise teooria alusmüür. Peamiseks huviobjektiks on ametlik organisatsioon, millele läheneti kui ,,masinale". Jagatakse kolme rühma: Teaduslik juhtimine: F. Taylor- lõi nn. teadusliku juhtimise koolkonna. Puutus tihedalt kokku juhtimise, töökorralduse ja tootmise efektiivsuse küsimustega. Raamatus The Principles of Scientific Management esitas teadusliku juhtimise neli põhiprintsiipi ( töö tuleb teaduslikult uurida, et leida parim meetod ülesandega toimetulekuks/ töötaja oskused ja

Juhtimine
84 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada

Turunduse juhtimine
97 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun