Auto hooldamine Metallik värvide puhul omab tähtsust ka pihustamis viis. Kuival udukihina pihustatud värv muutub toonilt heledamaks ja metallik effekt tuleb rohkem esile. Märgade kihtidena pihustades muutub värvi toon täidetumaks ja tumedamaks. Optimaalne pihustamine jääb nende 2 äärmuse vahepeale. Enne kattevärvi pinnale kandmist tuleb pinnad hoolikalt puhastada lihvimis jääkidest ja seejärel pesta silikooni eemaldajaga. Seejärel katta kinni värvimisele mitte kuuluvad detailid. Ühekihilise pinnavärvi pihustamiseks lisatakse talle kõvendit ja vedeldit, saadud töö segu kantakse pinnale 2 katva kihina, mille kogupaksus on 50-70mikronit. Peale teise kihi haihtumis aega kantakse pinnale veel ka 3mas nn. poolik kiht metallik efekti ühtlustamiseks. Selleks pihustatse kiht veidi kaugemalt, liigutades värvi püstolit kiiremini. Kihi paksus 15-20mikronit. Läbipaistev lakk kantakse baas värvile peale haihtumis aega, kui pind on muutunud
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Auto remont, hooldamine Ginemaatiliselt seotud pindade sissetöötamine Detailide ühtlane purunemine lubatud tolerantsi piires. Rikete liigitus Konstruktiivsed defektid Hõõrduvate detailide materjalide ebaõige valik, ginemaatiliselt seotud detailide ebõige alglõku määramine, hõõrduvatelt pindadelt soojuse halb ärajuhtimine. Tootmisalased defektid Mittekvaliteetsed või vastav materjal (mittekvaliteetsed detailid), detailide ebõige terminile töötlemine, detailide ebaõige mehaaniline töötlemine, nõrk tehniline kontroll valmis toodangu üle. Käitlemisest tulenevad defektid Mittekvaliteetsed kütte- ja määrdained, mootori hoolduse graafikust mitte kinnipidamine. Avariilise iseloomuga defektid Muttrite ebõige pingutamine. · Hammasrihma vahetus. Klapi vahede kontroll, vajadusel reguleerimine. Hammasrihma vahetusega tuleb tavaliselt vahetada ka rullikuid. · Kiil- ja soonikrihmade kontroll, vajadusel pingutus · Mootoriõli ja filtri vahetus ·
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A
ja langetamine \\\"ühe käe\\\" operatsioonina, kõrgus 3770 / 3455mmMärkusedVõimalik tellida ka pikemate sammastega. Vaata lisavarustust.AlamkategooriaKahe sambalised hüdraulilised tõstukid Garaazitõstukid Kirjeldus3,0T põrand vaba, lai versioonAlamkategoo riaKahesambalised tõstukid Käärtõstukid Käärtõtukid Neljasamba tõstuk Üheposti tõstuk Tõstukite paigutus Telfrid Talid Montaazipingid Robot Balanseerimine KirjeldusTFT monitor, eestikeelne menüü, kiirkinnitus, VPM, 3D SAPE, KPS, HSP, PAX, ASS, GEODATAMärkusedVPM - virtuaalne toesüsteem 3D SAPE - velje kauguse, läbimõõdu ja laiuse automaatne sisestamine KPS - kleepvihtide paigalduskäpp HSP- kodarataguse kaalupaigalduse funktsioon PAX - eritehnoloogia
Mootor Mootoriks nimetatakse masinat, milles muundatakse mingi energia mehhaaniliseks energiaks. Traktorimootorites toimub kütuse põlemisel tekkiva soojusenergia muundamine mehhaaniliseks energiaks ja edasi generaatoris, mille käitab mootor, elektrienergiaks. Kuna kütuse põlemine toimub mootori silindris, siis nimetatakse seda mootorit veel sisepõlemismootoriks. Sisepõlemismootoreid liigitatakse küttesegu süütamise viisi järgi: Diiselmootor survesüüde Ottomootor sädesüüde Töötsükli osade arvu järgi:
Auto välispesu Piserdada kuivale ja määrdunud autole ühtlaselt peale pigieemaldus vahendit, lase seista autol mõni minut, kuni näed, et vahend reageerib pigiplekkidega ja need hakkavad mööda auto külge alla voolama. Ärge unustage velgi piserdada. NB! Auto ei tohi olla eelnevalt päikse käes seisnud, auto kere ei tohi olla kuum! Kui pigieemaldus on mõjuma hakanud, tuleks järgmisena peale piserdada shampoonilahus nii, et auto oleks üleni vahune ( seda on võimalik teha survepesuriga või spetsiaalse pritsiga) – lasta seista mõni minut, et shampoon jõuaks mõjuma hakata. Nüüd tuleb võtta survepesur ning pesta kogu auto korralikult üle – soovitavalt liigutustega auto alt äärest pihta hakata ja liikuda üles poole. Kui auto on vahust ja porist puhtaks pestud suvepesuriga , tuleb võtta svamm ja ämber. Ämbrisse teha parajalt kange shampoonilahus. Kogu auto tule
Oluline info. 2. SEADME TURVAFUNKTSIOONID Ohutuslüliti: kasutaja peab tõstmise ja langetamise ajal pidevalt juhthoovale vajutama. Tasakaalustussüsteem: tasakaalustussüsteemi trossid tagavad selle, et tõstuki mõlemad pooled liiguvad samaaegselt. Muljumiskaitse: koormat langetades peatuvad tõstevarred automaatselt alusest 110 mm kõrgusel. Kui tõstukit langetatakse kõige alumisse asendisse, kostab helisignaal. Tõstevarte automaatlukustus: kui tõstuk on ülemises asendis, lukustuvad tõstevarred pöördumise takistamiseks automaatselt. Kaitseventiil: hüdraulikasilindritel on olemas kaitseventiilid. Need rakenduvad juhul, kui rõhk äkitselt langeb (voolukatkestus) ja väldivad koorma kiiret langemist. Rõhualandusventiil: tänu rõhualandusventiilile on hüdrauliline töörõhk max 150 bar. 3. TEHNILISED ANDMED Andmed kehtivad kasutustemperatuuril oleva seadme kohta. Tõstevõime 3000 kg Raskuse min jaotumine (ees:taga) 2:3
Kõik kommentaarid