Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Turundus internetis - sarnased materjalid

internet, reklaam, turundus, klient, lähenemine, maastik, reklaamid, kodulehe, kuluga, otsingusse, moodus, asukohta, kasutajalt, blogid, obama, viimine, veeda, telekat, raadiot, toonud, funktsionaalsus, tuues, reklaamist, valede, äärel, suvaline, olemasolul, huviga, ilmuvad, reklaamiga, tarkvara, liikumisi, valikuid, küsib, pakkumised, eeliseks
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis tavaliselt mõjutatud on offline reklaamile kulutada.

Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

.................................................. 5 Võrdle Veeb 1.0 ja Veeb 2.0-i. Mis on peamised erinevused? .................................................................. 5 Mis on Veeb 3.0? ............................................................................................................................................. 6 Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? ....................................................................................... 6 Millised on kodulehe loomise erinevad etapid(tööd) kuni kodulehe avamiseni Internetis? ................... 6 Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk? ........................................................................... 6 Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid? ...................................... 7 Mis on kasutajasõbralikkus (usability) ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida? .........................................

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaam Internetis

Reklaam internetis Aitame paljudel ettevõtetel saavutada paremaid tulemusi reklaamikampaaniate korraldamisel. Meie reklaamikandjaks on internet. Seda hästi lihtsal põhjusel - Reklaam internetis on efektiivne ja odav. Üha tähtsamaks muutub võimalikult odavate, samas efektiivsete kampaaniate läbiviimine. Tähtis on oma sihtrühma võimalikult täpne tabamine neile meelepärasel moel. Pole ju mõtet raisata reklaamiraha miljoni inimeseni jõudmiseks, kui vajaminev osa sellest on võibolla vaid mõni protsent. Internet on see, mille abil on võimalik oluliselt odavamalt kampaania läbi viia,

Meedia
77 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Interneti turundus Referaat turundusest Juhendaja: dots. Ann Vihalem Tallinn 2004 Sissejuhatus Interneti kasutamine on tänapäeval saanud täiesti igapäevaseks toiminguks, seda nii tööl kui kodus. Läbi interneti saavad inimesed üle kogu maailma teineteisega suhelda, reaalsed kaugused teineteisest ei ole enam takistavad tegurid. Virtuaalse

Turundus
279 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

mis on ettevõttele ühtlasi nii turundus- kui suhtluskanal. Kasutatakse ka mitmeid teisi sotsiaalmeedia vorme nagu Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube jt. Hea ja efektiivne veebileht Milline on hea ja efektiivne koduleht? Ettevõtte veebileht on paljudele klientidele esimeseks kokkupuuteks firmaga - ehk koduleht on firma visiitkaart ja oluline müügikanal. Usaldusväärsus, informatiivsus, hea disain, lihtne kasutussõbralikkus - need on kasutajate usalduse võitmisel esmatähtsad kodulehe elemendid ning on eelduseks internetis edu saavutamiseks. Kasutajad annavad esmase hinnangu veebilehele esimese 15-20 sekundiga ning langetavad seejärel otsuse, kas tutvuda lähemalt kodulehega või mitte. Välja võib tuua kaks põhilist kriteeriumit, millele veebileht peab vastama: Koduleht peab pakkuma kasutajatele usaldusväärset ja väärtuslikku informatsiooni - kui kasutaja ei leia enda jaoks väärtusliku informatsiooni või

Kliendisuhete juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

 Vii organisatsiooni funktsionaalsed üksused kooskõlla  Kommunikatsiooni sõnumid on üksteisega kooskõlas ITK suurendab sünergiat (ITK kasulikkus)  Sõnumid lähtuvad ühtsest loovstrateegiast  Sõnumid on järjepidevad (võimendavad infot regulaarselt)  Tõhusam meediakasutus  Turundustegevus on täpsemalt suunatud  Organisatsioon toimib ühtsemalt  Kulutõhusus  Tööprotsessid on tõhusamad  Klient saab kvaliteetsemat ja ühtsemat teenust Integratsioon eeldab laiemat vaadet:  Sõnumitele (mitte ainult klassikalised kommunikatsiooni sõnumid; nt kas jalas on tossud või kingad). Sõnumiteks on reklaam, pressiteade, otsepostituskiri, fb postitus).  Sihtrühmadele (mitte ainult kliendid)  Vahenditele (mitte ainult kommunikatsioonivahendid; mitte ainult pressiteade, reklaamid, vaid ka toode ise) Mis on brändisõnumid

Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

..................................... 17 Müügi prognoosimine....................................................................................... 17 Turunduse eelarve.............................................................................................17 Turunduse riskianalüüs....................................................................................18 Lisa 1. Pressiteade............................................................................................. 19 Lisa 2. Kodulehe analüüs..................................................................................20 2 Kokkuvõte Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides. Leiame, et meie toode on väga innovaatiline

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Turundus
45 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Innovatsioon turunduses - Uuemad suunad turunduses

,,Rohkem kui viiendikul elanikkonnast puudub igasugune tähendus mõistele 'innovatsioon'," ütles innovatsiooni semantilise uuringu läbi viinud Tartu ülikooli õppejõud ja innovatsiooniaasta uuringute juht Aune Past 18. veebruaril 2009. (http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/eesti-inimene-mis-loom-see-innovatsioon-on.d? id=21276689) Innovatsioon on võime loovalt mõelda ning erinevalt tegutseda, seda kasulikul ja efektiivsel viisil. (Alar Karis, Tartu Ülikooli rektor) Mis on turundus? Turundus ei ole kauba kaelamäärimine, vaid kunst teha kliendid enda jaoks paremaks. Turunduse juhtimine on kunst ja teadus valida sihtturge, otsida ja hoida kliente. See on klientide kavatamine läbi loovuse ja suhtluse. (Kotler 2003:8-9) Turundus on paljude osategevuste kogum. Turunduse põhifunktsioonideks on keskkonna analüüsimine, turunduse uurimine, tarbijate määratlemine, toote ja brändi arendamine,

Turunduse alused
83 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

....................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2. Facebooki postitused.................................................................................................................9 2.3. Facebooki reklaamid...............................................................................................................11 KOKKUVÕTE..........................................................................................................................12 VIIDATUD ALLIKAD.............................................................................................................14 SISSEJUHATUS Kommunikatsiooni ja infotehnoloogia ulatusliku arengu ning laialdase kasutamisega

Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Kaasaegne turundus 2012/2013 Referaat Koostaja: Juhendaja: Aet Kull Viljandi 2013 Mis on üldse turundus? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärgiks on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja (või nad arvavad, et on vaja), aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

Integreeritud turunduskommunikatsioon võimaldab ettevõttel kasutada kommunikatsiooniks määratud ressursse tulemuslikult, efektiivselt ning säästlikult (Semenik 2002: 2, Eagle 1999: 23). Planeeritakse ja viiakse ellu kommunikatsioonistrateegiat, mitte reklaami, üritusi või sooduspakkumisi. On selge, et üksteisest sõltumatute ja erinevate osakondade ning alltöövõtjate poolt korraldatud kampaaniate korraldamise asemel võimaldab ühtne lähenemine kommunikatsioonile raha kokku hoida (Eagle 1999: 4). Integreeritud turunduskommunikatsiooni eelis on ressursside säästmine ning selle kaudu ka konkurentsieelise saavutamine (Pettegrew 2000-2001: 1). · KLIENDIKESKSUS: väärtust luuakse ennekõike kliendi jaoks ja ettevõtte tegevusi planeeritakse lähtudes kliendist, mitte tootest. Seepärast on tagasiside turult ja sidusrühmadelt väga oluline (Eagle 1999: 5) ning iga integreeritud

Majandus
58 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes

Siia kõik see enda ja õppejõu info Kärdla 2008 SISUKORD 1. Sissejuhatus 2. Turunduse mõiste ja tänapäeva määratlus antud töö kontekstis 2.1. Mõiste muutumine läbi ajaloo 3. Eduka ettevõtte käitumismallide suunad nn turundusgurude ja arvamusliidrite soovitusel 3.1. Mark Earlsi karja-turundus meetod (Herd-like marketing) 3.2. Seth Godini hõimude kaudu ja aevastajate abil toimiv turundus (tribes and spreading ideas) 3.3. Aune Pasti imagoühiskond 4. Uuenenud turundusvõtete rakendamise väljundid ettevõtetele 4.1. Ühisturundus 4.2. Internetiturunduse laiaulatuslikud võimalused (sotsiaalsed võrgustikud) 4.3. Üritusturundus 5. Turunduse roll ja võimalused käesoleval säästuajal 6. Kokkuvõte 7. Kasutatud kirjandus SISSEJUHATUS

Ettevõtlus
294 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs

Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Turundus TALLINNA ÜLIKOOLI BALTI FILMI - JA MEEDIAKOOLI TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI ANALÜÜS Referaat Koostanud: Maris Orumaa Madis Mõtus Jarmo Liivak Anastassija Ignatjeva

Turunduse alused
33 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus

Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strateegia....................................................................9 2

Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa

Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

turunduse alused kordamisküsimused. Eleriin juur VE-15 1. Kordamisküsimused 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 3. Kas politsei, haigla, kirik, hotell ja teater saavad oma tegevuses kasutada turundusprintsiipe? 4. Too konkreetseid näiteid erinevate turundusfilosoofiate rakendamise kohta! 5. Kas sotsiaalse turunduse kontseptsiooni see osa, mis puudutab ühiskonna üldisemate vajaduste arvestamist, on jäänud vaid unistuseks või

Turundus
32 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

oluline enne uurida, millised lisad tarbijatele kõige enam meeldiksid. Väärtuslikud lisad annavad võimaluse kõrgemat hinda küsida, ning need on väärtuslikumad ka tarbija jaoks · Stiil ja disain ­ stiilne toode mida on kerge ja mugav kasutada Oluline on tarbijale jagada informatsiooni kuidas, kus toodet tuleks kasutada, see tagab, et inimesed saaksid sellest maksimaalset väärtust. Näiteks kummiliimiga peeglit seinale paigutanud klient on kindlasti maruvihane ja tootega mitte rahul Pakend ja märgistus Pakend on eelkõige mõeldud toodeete kaitsmiseks väliste vigastuste eest. Samuti ka toote kooshoidmine. Üha rohkem on aga pakendil ka kaunistav funktsioon. Ka suurus on oluline sest see piiritleb tarbija tarbimise kogust. Näiteks suure pakendi puhul ei muretse ostja selle otsa saamise peale ja seega tarbib seda tihedamini. Samuti on odavamad tarne ja müügikulud ja seega võimalik pakkuda madalamat hinda.

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

................................................................................................. 15 7.Turundustegevus ettevõttes.................................................................................. 17 8.Müügitoetus........................................................................................................... 19 9.Hinnakujundus....................................................................................................... 23 1. Turunduse olemus 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? Müük ehk turustus on turunduse osa. Turundus algab enne müüki ning ettevõtte turundusstrateegia kujundamine ning eesmärkide seadmine loob alustalad heale müügile. 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? „Klient“ on individuaalne tarbija ehk konkreetsete vajaduste ja soovidega isik. Tarbija on üldine mõiste mis hõlmab endas kõiki kliente. 3

Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tarbimisahel on ahel, mille tulemusena turustaja jälgib kliendi käitumist turustuskanali valikul. Kuskohast hangitakse toode, kuidas seda kasutatakse, mismoodi see hävitatakse jms Transportida saab: Maantee, õhu, raudtee, vee, toru, interneti, robotite ja droonide kaudu Turustuskanalite liigid • Jaemüük (võib minna ka kaupluse suuruste tasemelegi, hüpermarket, supermarket, säästukauplus, apteek, tankla, turg jne) • Hulgimüük • Internet (konkreetne portaal) • Mobiili kaudu • Otseturundus Otseturundus on turundusmeetodite süsteem, mille eesmärgiks on teenida ettevõttele kasumit müües tooteid võimalikele ja olemasolevatele klientidele tõhusa isikliku suhtlusega. Otseturunduses võidakse kasutada vajadusel ka vahendajaid. Otseturundus võimaldab: Keskenduda kasumlikele klientidele; Luua eeliseid konkurentide ees; Kujundada klientidega

Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

müügi edendamise jaoks reklaami vajavad. Senised kogemused näitavad, et klientidest siin piirkonnas puudust ei ole, hoopis majanduse jahenedes on nõudlus reklaami järgi tublisti tõusnud. Reklaami tellijaid võib liigitada kaheks: nimelt väikefirmad, kes tellivad omale reklaami väikeses koguses ja suurfirmad, jaekaubandusettevõtted, kes tarbivad uuenevat reklaami päevast päeva. Väga suured mahud on välimeedia valdkonnas, kus reklaam vahetub väga kiiresti ja klientide leidmine sellest valdkonnast on ettevõtte suureks prioriteediks. Suurklientidega teeb ettevõte püsilepingud, millele vastavalt pakub ettevõte klientidele kiiret, soodsat ja paindlikku teenindust. Suurklientide olemasolu soodustab ettevõtte arengu kiirust, sest püsiva teenindusega teenitud tulu plaanitakse koheselt investeerida ettevõttesse. See kõik tähendab muidugi seda, et ettevõte peab pakkuma usaldusväärset ja kvaliteetset teenust. 4

Majandus
936 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO

Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

logistikateenuste integreeritud juhtimises. Nõuded loodussäästlikusele. IT ja teenindus said võtmesõnadeks. Turule orienteeritus. Täpsus ja usaldus, et tegevus vastab kliendiga kokkulepitule. Tarnetäpsus (on-time delivery) – mõõdetakse tegeliku ja planeeritud tarneaja kokkulangemist. Kliendi jaoks on kõige tähtsam tarneajast kinnipidamine, kuna see võimaldab kliendil paremini planeerida ja teostada oma tegevusi. Klient tahab professionaalset ning tema jaoks mugavat teenust. Kliendi jaoks avaldub see praegu e- arvetes, Interneti vahendusel saadetise jälgimise, tellimuste esitamise, päringute saatmise, laovarude jälgimise süsteemis, paljudes maades elektroonilises tollimises. Hakati sisse ostma ka muid teenuseid kui ainult transport nt laoteenus. 2. Väärtusahela keskne arenguetapp logistikas Väärtusahel (Value Chain) kirjeldab lisaväärtuse teket tarneahelas

Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON

Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON

Majandusõpetus
39 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused

Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. · Konversioonne turundus ­ mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. · Stimuleeriv turundus ­ turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. · Arenev turundus ­ nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. · Re-turundus ­ nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. · Sünkroturundus ­ nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. · Säilitav turundus ­ turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust. · De-turundus ­ nõudlus on ülemäära kõrge, ülesanne vähendada.

Turunduse alused
11 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun