Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Sekretäritöö Praktikaaruanne - sarnased materjalid

mendid, trafox, dokumendid, suvepäevad, töötaja, prügikas, dokumendihaldus, kirjavahetus, pidin, töökorraldus, arhiivitöö, kvalitee, majutus, vormistada, praktikat, dokumentides, piletid, sekretäritöö, riine, telefonisuhtlus, asjaajamise, loetelu, esmalt, eeskiri, alatine, olustvere, kikas, ametikoht, dokumendihalduse, viljandis, reinu
thumbnail
12
docx

SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA

Tallinn 2012 SISSEJUHATUS Dokumendihalduse praktika sooritasin firmas (firma nimi)I, kus olin praktikant sekretär- juhiabi ametikohal. Kuna tegemist on väikefirmaga, siis on sekretär-juhiabil tööülesandeid päris palju. Peamiseks tegevuseks oli klientidega suhtlemine - pakkumiste vastuvõtmine ning nende vormistamine ehk siis suhtlemine klientidega nii telefonitsi kui ka e-kirja teel, harvemal juhul ka tavaposti teel. Järgmine juhiabi vastutusvaldkond oli dokumendihaldus ning arhiiv. Kuna tegemist on projekteerimisfirmaga, siis oli vaja tegeleda päris paljud paberkandjal dokumentide, plaanide ja joonistega. Lisaks eelenevale tuli tegeleda päris paljude jooksvate ülesannetega, mida firma tegevjuht juhiabile usaldas. Minu praktika analüüsi eesmärk on tuua välja erinevad tööülesanded mida täitsin ning kogemused, mida sain praktilise töö käigus. Lisaks anda oma hinnang oma praktikale ja

Ühiskond
577 allalaadimist
thumbnail
17
doc

RAAMATUPIDAMISE PRAKTIKA ARUANNE

................................................................................ 5 5 RAAMATUPIDAMISE DOKUMENDID ...................................................................................................................

Raamatupidamine
481 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Asjaajamiskord ja dokumentide loetelu

Seal oli ära toodud täpne kirjeldus, milline peaks plank olema (lehe veerised, kujunduse põhimõtted, liigid). Samuti plankide kasutamise, hoidmise ja tellimise kord. Dokumentide vormistamise nõuded, kasutatavad elemendid olid detailselt kirjeldatud. Toodud oli ka näiteid. Arvan, et see on väga positiivne, kuna sellisel juhul tekib vähem arusaamatusi, kuidas tuleks erinevaid dokumente vormistada. Samas jätab see ka organisatsioonist korrektse mulje, kui dokumendid on ühtselt vormistatud. Dokumendiringluse jaoks oli loodud eraldi peatükk, kust sai lugeda nii asutusesisese- kui ka ka ringluse kohta. Samuti oli olemas teave dokumendiregistri kohta. Dokumentide kooskõlastamise kohta oli loodud kuus peatükki, kust võis saada teavet selle viisi, korra, kooskõlastatavate dokumentide, tähtaja kohta. Dokumentide allkirjastamise kohta sai samuti palju vajalikku informatsiooni põhimõtete, pädevuse

Dokumendihaldus
119 allalaadimist
thumbnail
11
docx

SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE

Seejärel anti mulle kaitseriided Eesti Energia Tehnoloogiatööstuse jope, kiiver ja kaitseprillid, kuna mõnel korral oli mul vaja tööpiirkonnas liikuda ja ohutustnõuetest peetakse seal rangelt kinni, samuti ei tohi võõrad isikud Tehnikatööstuse alal viibida ja riiete järgi tuntakse omad töötajad ära. Tegelesin põhiliselt telefonile vastamise, dokumentide ja tellimuslehtede koostamisega ning tööliste kaartide täitmisega. Osad dokumendid viisin vajadusel ühest majast teise ning arhiveerisin. Kõned olid asutusesisesed, seega klientidele ma vastama ei pidanud, ainult kaastöötajatele. Enamus dokumente, mida koostama pidin, olid nõudelehed, mis tuli koostada poest saadud saatelehtede järgi ning vahel oli vaja neid koostada laost võetud esemete kohta, mis omakorda nõudis veidi süvenemist ning ka õigete koguste ja hindade arvutamist. Vastavalt vajadusele jagati töölistele ka uusi töörõivaid

Amet
107 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

...................................................2 1.2. Valitud praktikaettevõtted ­ valikukriteeriumid............................................3 2. Organisatsiooni tegevuse ülevaade....................................................................3 2.1. Organisatsiooni tegevuse eesmärk. Organisatsiooni koht avalikus või erasektoris.......................................................................................................... 3 2.2. Organisatsiooni töökorraldus. Organisatsiooni ja juhtimise skeem. Organisatsiooni tööülesanded. Organisatsiooni struktuur ja struktuuriüksuste funktsioonid......................................................................................................... 4 2.3. Organisatsiooni tegevus eesmärkide saavutamisel......................................8 3 Ülevaade praktika käigust (sh eneseanalüüs).....................................................9 3.1

Juhtimine
106 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Praktika aruanne LAOHOIDJA

LH31 Praktika aruanne OÜ Tarmetec Agnes Sääsk Juhendaja: Teevi Taimalu Järvamaa 2014 SISSEJUHATUS Praktika viisin läbi OÜ Tarmeteci ettevõttes 31.10.2013-20.12.2013. Läksin sinna kuna firma on suur ja minu arvates saab sealt hea praktika kogemuse. Firma on suhteliselt suur milles töötab 2013 aasta seisuga 237 inimest. Praktikale minnes pidime lugema 3 tundi ohutusjuhendeid. Meile anti töötaja juhendamise ja väljaõppe registreerimise kaart kus pidime allkirjadega tõestama, et kõik tööohutusega seotud juhendid on loetud. Sissejuhatav ohutusjuhend töötaja tööle asumisel, töökorralduse reeglid, emaabijuhend, üldine tuleohutus juhend, müra kahjulik mõju ja selle vältimine, töökoha ja töömaa korrashoiu eeskiri, kaupade ladustamise eeskiri, kontoritöötajale, käsikäru- töölavatõstukile, laohoidjale,

Laomajandus
52 allalaadimist
thumbnail
26
docx

AS ABAKHAN FABRICS EESTI

Iga päev helistavad inimesed peakontorisse erinevate küsimustega. Üldjuhul kõned on mitmesugused. Näiteks tihti helistatakse kesklaost kaupade pärast, samuti helistavad Abakhani hankijad ebaõnnestunud tasumise pärast või teistest kauplustest juhatajad annavad teada kaupade puudumise kohta jne. Kuna olen praktikant ja ei ole ettevõtte kõikide tegevustega nii üksikasjalikult kursis, siis ei oska inimeste probleeme kohe lahendada. Seetõttu pidin viisakalt inimesi ära kuulama ja otsustama, kellele on vaja kõne edasi suunata, kes tegeleb selle küsimuse või probleemiga. 1.4. Posti ja meilide sorteerimine ja edastamine Minu igapäevaseks kohustuseks oli posti ja meilide sorteerimine ja edastamine. Peakontoris on 2 postkasti, üks asub kaupluse 1 korrusel, kus on sisse- ja väljapääs ehk ukse sees on tehtud ava. Teine postkast on paigutatud seina peale, kus asub kaupluse tagauks

Majandus
108 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktikaaruanne laomajanduse aines

valmistoodang välismaale eksportimiseks. Praktika programmis on ette nähtud, et saaksin ülevaate ettevõttest, tutvuksin töökeskkonnaga, parandaksin nii kutseoskusi kui ka isikuomadusi. Kõige peamine, et kinnistaksin koolis õpitut ja saaksin seda praktiliselt järgi proovida. Minu eesmärk oli ettevõttes hästi töötada ja näidata, et olen kools veelgi arenenud ja saanud uusi teadmisi. Kuna oli juures uus ladu pidin ka selle lao süsteemi selgeks saama võimalikult kiiresti. 3 2.ÜLDANDMED PRATIKA ETTEVÕTTE KOHTA Soya Foods Baltic OÜ on Eesti kapitalile kuuluv sojapiimatoodete valmistaja. Ettevõte asub Järvamaal Kareda vallas Peetri alevikus vanas söökla hoones, mida äsja renoveeriti. Tootmiskompleks vastab kõigile toidukäitlusele esitatud nõuetele. Firma asub Peetri Põhikooli ja Peetri lasteaia naabruses veidi eemal on ka suur

Laomajandus
251 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Tutvumispraktika aruanne

............................................. 5 3.Turundus ................................................................................................................................ 5 3.1.Ettevõtte tarnijad ja kliendid ............................................................................................ 5 4.Personalitöö..............................................................................................................................6 4.1.Personalitöös kasutatavad dokumendid........................................................................... 6 4.2.Väljaõppe ja täiendõppe võimalused................................................................................ 7 5.Raamatupidamise töökorraldus ja tööjaotus............................................................................ 7 6.Raamatupidamisdokumentide koostamine ja säilitamine........................................................ 8 7.Raamatupidamise sise-eeskirjad........................

Raamatupidamine
551 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Praktikaaruanne - ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI TALLINNA KOLLEDZ Majandusarvestus Cäty Gilden PRAKTIKAARUANNE Juhendaja: Ilona Gilden Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitus Minu eesmärgiks praktika sooritamisel oli täpsema ülevaate saamine raamatupidaja igapäevasest tööst ning selleks vajaminevate teadmiste ja oskuste ulatusest. Õpikutes ja loengutes on küll räägitud, millega raamatupidaja tegeleb kuid mida see endast täpsemalt kujutab? Seega soovisin praktika käigus enda jaoks lahti mõtestada, millest täpsemalt koosneb raamatupidaja igapäeva töö: milliseid programme kasutatakse, milliseid lepinguid sõlmitakse, milliseid dokumente vormistatakse, kuidas toimub raamatupidaja suhtlemine töötajate ja juhtkonnaga, milline dokumentatsioon on vajalik ning millised on peamised allikad informatsiooni saamiseks. Valitud p

Majandusarvestus
1065 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Arhiivinduse kordamisküsimused ja vastused

1. kinnine arhiiv ürikute ja privileegide originaalide jaoks (nt ürikute arhiiv); 2. uuemate (alates 16. saj) riigi- ja fiskaaldokumentide arhiiv (aktide arhiiv); 3. registratuur ­ jooksva asjaajamise arhiiv. Epohhiloovaks meheks Karl Bernhard Friedrich Zinkernagel (Handbuch für angehende Archivare und Registratoren Noerdlingen, 1800). Z arendas pertinentsiprintsiibi täiuslikkuseni. Temale tuginesid saksa arhiivid ja arhivaarid (sh Tallinna Linnaarhiiv). Zinkernageli kohaselt tuli dokumendid jagada 5 pealiigiks: 1. valitseja ja tema perekonnaliikmete isiklikud dokumendid; 2. maaasjad; 3. riigiasjad; 4. kiriku­ ja usuasjad; 5. välisasjad; Need tuli omakorda jagada alaliikideks, peatükkideks, paragrahvideks. Prantsuse revolutsiooni mõju ja tagajärjed arhiivinduse süsteemi väljakujunemisel. Suured mõjutused olid tingitud Suurest Prantsuse revolutsioonist, mis tähistab uut epohhi arhiivinduses ning tõi kaasa kaasaegse arhiivindussüsteemi tekke. Revolutsiooni ajal ­ ka

Ajalugu
136 allalaadimist
thumbnail
29
docx

Raamatupidamise aruanne

Praktika eesmärgiks on mõista ettevõtte sise- ja väliskeskkonna mõju ettevõtte majandustegevusele ning tulla toime väikese ja keskmise suurusega majandusüksuse majandussündmuste kajastamisega arvestusregistrites ning nendega kaasnevate maksude ja maksete arvestamise ning deklareerimisega. Praktika on läbi viidud Valga linnas osaühingus Tinevex, mis pakub lähiümbruses olevatele ettevõttetele raamatupidamisteenust. Minu juhendajaks oli Eveli Vaarend, kes on firmas ainukene töötaja. Lisaks ettenähtud praktikale oli mul võimalus näha ka kohtumisi klientidega ja konsulteerimist teise raamatupidajaga. Firma Tinevex on asutatud aastal 2009. Aruanne koosneb neljast põhipeatükkist. Esimeses peatükis räägin üldiselt ja lähemalt ettevõtte ärikeskkonnast, teises ning kolmandas peatükkis kirjeldan majandussündmuste dokumenteerimist ning töötasuarvestus. Viimases peatükis on maksed ja deklaratsioonid. Lisaks on ka kokkuvõtte ja lisad.

Raamatupidamine
193 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Autotehniku praktikaaruanne

4.4Autoklaaside vahetus Algul oli sellega raskusi , kuid pärast harjusin ära. 4.5Plekitööd Sellega tulin väga hästi toime. 4.6Kerevenitus Töö oli raske. 4.7Keretööd Sellega tulin väga hästi toime.Raskusi ei tekkinud. 5. PRAKTIKAJUHENDAJA Minu praktika juhendajaks määrati autoremondi töökoja meister. Minu praktika juhendaja oli väga töökas ja tark. Temalt võis alati abi küsida. Enamasti sai ta mind alati aidata, kuid tihti peale oli tal endal ka nii palju tööd, et pidin ise hakkama saama.Ta abistas väga palju mind. Ta oli väga tark ja oskas hästi seletada ning temalt õppisin ma väga palju, kui mul vähegi vaba aega oli. 6 6. TÖÖKESKKOND, TÖÖTERVISHOID, TÖÖOHUTUS 6.1 Sissejuhatus üldisesse ohutusjuhendisse Üldise ohutusjuhendiga peavad tutvuma kõik töötajad, sõltumata nende erialast ja kvalifikatsioonist. Ohutusjuhendi eesmärgiks on anda töötajatele üldteadmisi

Autoõpetus
153 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Arhiivinduse alused

ARHIIVINDUSE ALUSED KORDAMINE JA EKSAMIPILETID 2012/13 KEVAD PÕHIMÕISTED Arhiivindus, arhiivihaldus Arhiiv Kollektsioon Arhiivimoodustaja Dokument Arhivaal Säilik Sari TEEMAD Arhiivinduse arengulugu Dokumendi elukaar: dokumendihaldus, arhiivihaldus, asjaajamise korraldamine Liigitamine: dokumentide liigitusskeem, arhiiviskeem Korrastamine: provenientsprintsiip, pertinentsprintsiip Kirjeldamine: kirjelduselement, kirjeldustasand Teatmestu: arhiivi ülevaade, nimistu, arhivaalide loetelu Hindamine: teabeväärtus, tõestusväärtus Hävitamine Avalikku arhiivi üleandmine Arhiivinduslikud printsiibid Dokumendid luuakse alati kindlatel põhjustel, nad on eelkõige jälg neid loonud asutuse tegevusest. Arhiivi korrastamisel

Arhiivindus
99 allalaadimist
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

...........................15 Sissejuhatus 2 Valisin ettevõtte praktika kohaks Ojako puhke- ja koolituskeskuse. Valisin selle ettvõtte, kuna seda soovitas mu sugulane Styna ja klassiõde Indra kes olid seal eelmine aasta. See tundus huvitav , sest seal on erinevaid üritusi (pulmad, suvepäevad, koolitused, sünnipäevad, jne..) ja asukoht oli väga ilus. Minu eesmärk praktikale minnes oli arendada oma oskuseid teenindamises, suhtlemises ja paljudes teistes valdkondades. Tahtsin saada uusi kogemusi maaturismi valdkonnas kuna eelmine aasta tegin oma praktikat hotellis kus oli koguaeg rutiinne töö. 1.Ettevõte 1.1.Ettevõtte üldtutvustus Ettevõtte nimi: Ojako puhke- ja koolituskeskus

Turism
42 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Praktika aruanne - raamatupidamine

............................................................................... 3 2.2 Ettevõtte konkurendid.......................................................................................... 3 3. Personalitöö................................................................................................................4 3.1 Kaardi instrueerimine...........................................................................................4 4. Raamatupidamise töökorraldus.................................................................................. 4 5. Raamatupidamisdokumendid.....................................................................................5 5.1 Raamatupidamisedokumentide koostamine.........................................................5 5.2 Raamatupidamisdokumentide säilitamine............................................................6 6. Raamatupidamise sise-eeskirjad...........................................................

Raamatupidamine
855 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Praktika aruanne - Kulud-tulud ja omakapital Balsnack I H AS-2

Algdokumente peab raamatupidamiskohustuslane säilitama seitse aastat ja pikaajaliste kohustuste või õigustega seotud äridokumente tuleb säilitada seitse aastat pärast kehtimistähtaja möödumist. Raamatupidamise sise-eeskirja tuleb säilitada seitse aastat pärast selle muutmist või asendamist. Töölepingut, isikukaarti ning välja võtmata tööraamatut säilitatakse 50 aastat, arvates töölepingu lõpetamisest. Tegevuse lõpetamisel annab tööandja nimetatud dokumendid üle arhiiviasutusele. Ettevõtte või selle organisatsiooniliselt iseseisva osa üleminekul annab tööandja dokumendid üle enda õigusjärglasele. Aruandeperioodi raamatupidamise dokumentide hoidmise eest vastutab raamatupidaja. Ettevõte kasutab oma arhiiviruumi, mis asub raamatupidamisega samal korrusel. Seal hoitakse seitsme aasta arhiveeritud dokumente. Eelmiste perioodide raamatupidamisdokumentide säilitamise eest vastutab tegevjuht.

Majandus
123 allalaadimist
thumbnail
152
pdf

Rahvusarhiivi juhised

1.1 Eesmärk ja sihtrühm 6 1.2 Ülesehitus 6 1.3 Märkused, ettepanekud ja versioonid 7 1.4 Rahvusarhiivi soovituslikud juhised 7 2 Juhise normatiivne keskkond 8 3 Terminid ja määratlused 9 4 Dokumendihalduse korraldus 12 4.1 Dokumendihaldus 12 4.2 Dokumendi elukäik 14 4.3 Dokumendihalduse normatiivne keskkond 16 4.3.1 Üldist 16 4.3.2 Seadused 16 4.3.3 Vabariigi Valitsuse määrused 17 4.3.4 Ministri määrused ja käskkirjad 17 4.3

Rahvusarhiivi juhised
10 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Ettevõttepraktika aruanne väikese ehitusfirma näitel

.......23 11.4. ETTEVÕTTEPRAKTIKA LEHT........................................................................24 Ettevõttepraktika aruanne 1. SISSEJUHATUS Minu ettevõttepraktika kohaks oli OÜ ... Oma ettevõttepraktika kohaks valisin ..., kuna seal töötamine objektijuhina annab mitmekülgseid juhtimisalaseid kogemusi ning võimaluse ülikoolis õpitut praktilises elus rakendada. Omandasin kogemusi töötajate motiveerimisel ja distsiplineerimisel. Pidin objektil tööde kulgemise korraldama töötervishoiunõuetele ja ohutusjuhenditele vastavalt. Selleks tuli töötajaid instrueerida, anda neile välja töökaitsevahendid ning jälgida nende kasutamist. Töötajate värbamisel tuleb lähtuda töölepinguseadusest või võlaõigusseadusest. Vahel oli vaja mõne erimeelsuse lahendamiseks vaadata seaduste tekste. Näiteks TLS paragrahv 20 nõuab töö tegemise koha märkimist töölepingus omavalitsuse täpsusega. Töötajate värbamisel on

Ettevõtte praktika aruanne
670 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Praktikaaruanne. Raamatupidamine

algdokumentidele kande numbrid, mille järgi kronoloogilises järjestuses dokumendid mapi vahele köitsin. RAAMATUPIDAMISE PROGRAMM Ettevõte kasutab raamatupidamisprogrammi Standard Books, millega teeb tööd raamatupidaja. Standard Books on lihtsa ülesehitusega. Standard Books sobib kasutada väikesetele ja keskmisete suurusega ettevõttetele raamatupidamise korraldamiseks. Põhiaknast avanevad moodulid, registrid, seadistused, aruanded, dokumendid ja funktsioonid. Saab ka luua otseteid, et ei peaks igakord moodlulit vahetama ja registritest sobivat kohta otsima, vaid enamkasutatavad funktsioonid endale kiiresti kättesaadavateks teha (vt Sele x). Sele x Raamatupidamise programmi Standard Books põhiaken. Ettevõtted need ikoonid on liikumiseks erinevate ettevõtete ja moodulite vahel. Samuti asub seal graafiline ressursiplaneerija. Funktsioonid saad ise määrata, mille kohta aruanded koostatakse, valida aruande väljundi (võid

Raamatupidamine
156 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

Päev algas kell 6.00 hommikul. Kõigepealt tuli kokku korjata kõik eelmise kampaania sildid. Siis oli vaja välja printida uue kampaania reklaam, et need müügisaali kampaanias oleva toote juurde paigutada. Samuti tuli välja printida ja lõikuda riiulitesse minevad sildid ning need erinevate osakondade töötajatele jagada, kes siis paigutasid need toodete juurde. Tööd oli palju ning aeg läks väga kiiresti. Päeva poole, kui suuremad reklaamid olid paigutatud, pidin minema saali skänneriga kontrollima, kas osakondade töötajad on ikka hinnasildid ära vahetanud. Kui nad seda polnud teinud, pidin kõik väiksed hinnasildid taas välja printima ja ise riiulitele paigutama. Nädalas korra tuli kontrollida üle kas riiulitel asetsevatel toodetel on olemas viidad, mis olid määratud kindlatele kaupadele. Viitadeks olid näiteks: ’’revolutsioon’’, ’’eesti parim hind’’, ’’kampaania’’ jne.

Kaubandus
48 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne ehk praktikandi tegevus firmas

otseselt kuus tippjuhti : pearaamatupidaja, personalijuht, tootmisdirektor, tehnikadirektor, arendusdirektor ja kontrolliala juhataja. Tippjuhtide ülesandeks on oma valdkondade töö korraldamine. Ettevõtte juhtimistasandil ja struktuur on üksikasjalikult esitatud joonisel 2.2 3.3.Töökaitsealaste küsimuste lahendamine Tööohutus nõuetega tutvumine oli esimesene asi pärast töölepingu sõlmimist millega ma pidin tutvuma. Pärast tutvumist toimus ka väikene suuline eksam, mis sai edukalt läbitud. Pärast seda toimus tööriiete kätte saamine, mille hulka kuulus ka ohutusnõudena kiiver. Suurem osa tööriistu samuti mis saime olid elektrilised,st lubatud pingega 1000V. Firma sees on kirjeldatud tööohutus nõudeid vastava dokumendiga nimega ,,Tuleohutuse, töötervishoiu ja tööohutuse kord". See kord käsitleb tuleohutus-,töötervishoiu- ja tööohutuse alase töö organiseerimist firmas

Praktika aruanne
1017 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ettevõtte praktikaaruanne

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool Praktikaaruanne Haanjamehe talu 1.mai -25.juuni Merle Roio Olustvere 2010 Sisukord Sisukord....................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus ............................................................................................................................... 3 1.Ettevõte..................................................................................................................................... 3 1.1 Ettevõtte üldtutvustus.......................................................................................................... 3 1.2 Ettevõtte struktuur.................................................................................................................. 4 1.3Töötingimused, sisekorra eeskirjad, teenindusstandardid.....................

Maaturism
445 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktika

........9 1.3.4 Ettevõtte palgasüsteem...............................................................................................................................10 1.3.5 Ettevõtte personali koolitus........................................................................................................................10 1.4 ETTEVÕTTE RAAMATUPIDAMISE KORRALDUS....................................................................................................10 1.4.1 Töökorraldus raamatupidamises...............................................................................................................10 1.5 ÜLEVAADE UUEST TEHNOLOOGIAST...................................................................................................................11 2. ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST..................................................................................................................11 SISSEJUHATUS Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitus

Äritegevuse alused
456 allalaadimist
thumbnail
28
docx

DIPLOMIEELNE PRAKTIKA MIKMAK TRADE OÜ PÕHJAL

igal tegevusaastal. Ettevõte alustas tegevust aastal 2010. Ettevõtet juhivad kaks juhatuse liiget, kellest üks tegeleb rohkem administratiivse poolega ja teine hooajaliste töötajate (korjajate) leidmisega ja istanduse korrashoiuks vajalike hooldusvahendie soetamisega ning istanduse laienemiseks uute taimede hankimisega. Uute klientide ja turgude leidmine on mõlema juhatuse liikme ülesanne. Istanduse korrashoiu eest vastutab üks töölepinguga töötaja. 4 2 ETTEVÕTTE RAAMATUPIDAMISE KORRALDUS Ettevõtte raamatupidamist korraldab ja haldab OÜ Rimester. Rimester on raamatupidamise teenust osutav firma, mis asub Tartus. Kogu Rimesteri tööd koordineerib raamatupidaja Riina Gross. Raamatupidamise lihtsustamiseks kasutab ettevõte raamatupidamise programmi Merit Aktiva. Majandustehingud dokumenteeritakse ning kirjendatakse raamatupidamisregistrites mõistliku

Majandus
145 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

selgitada välja klientide soove, osata toime tulla erisuguste klientidega. Et päevast päeva suhelda eri vanuses, eri haridustasemega, eri soovide ja tujudega inimestega, on vaja head teeninduspsühholoogia tundmist. Koolituse saanud töötajail on lihtsam saada hakkama hea teenindamisega ja vältida läbipõlemist. Olulised on head suhted tööandja ja töötajate vahel. Emotsionaalne pinge on seotud ka klienditeenindaja tööalaste teadmiste hulgaga. Väheste teadmistega töötaja tunneb end pidevalt ebakindlana. Klienditeenindaja peab olema kliente teenindades pidevalt jalul, puudub istumisvõimalus. Nii saavad suure koormuse osaliseks jalad ja selg. Ohuks on töö erinevatel tasapindadel, võib kergesti libastuda või kukkuda. Seetõttu on vajalikud tööks sobivad jalanõud. Seisva töö puhul on vaja tagada töötajale puhkamisvõimalus. Tööpäeva jooksul on vaja anda jalgadele ja seljale puhkamise võimalus: istuda ja pikutada.

ostu-müügi juhtimine
59 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika

Juhendaja: Alina Orlova Tartu 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus 2. Ettevõte lühiiseloomustus. 3. Praktika korraldus 4. Tööhügieen ja tööohutus ettevõttes. 5. Toateenija ametikirjeldus/analüüs praktikal 6. Uued teadmised ja oskused ­ eneseanalüüs 7. Kokkuvõte Sissejuhatus Olles Tartu Kutsehariduskeskuse Hotelliteeninduse eriala õppilaseks , mina pidin sooritada teeninduspraktikat majutusettevõttes ajavahemikul 18.12.2012-01.01.2013 ja mõned päevad jaanuari kuus, mille eesmärgiks oli säilitada teadmisi, mis olid saanud kooli tundide jooksul ja omandada uusi praktilisi oskusi toateeninduse erialal. Kui igal õpilasel oli õigus iseseisvalt valida endale praktika sooritamise kohta, mina valisin selle jaoks ebatavaline koht -- AS Tallink Grupp, kruiisilaev "Baltic Queen", aga ebapiisavad tunnid värbasin kooli õppehotellis. Ma valisin

Hotelliteenindus
96 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA

EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ PRAKTIKA ARUANNE PEETER LUMP INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA Juhendaja: T. Järvi Konsultant: M. Tamm Tallinn 2011 Sisukord 1 Sisukord 1 Sisukord ....................................................................................................................... 2 2 Praktikaettevõte............................................................................................................ 4 2.1 Tegevusvaldkond .................................................................................................. 4 2.2 Keskuse struktuur .................................................................................................. 4 2.3 Divisjonide Põhiülesanded ........................................................

Informaatika
165 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Reisibüroo praktikaaruanne

aastal. Ei olnud vaja enam mingit juhendamist, praktikant avas ise arvuti ja postkasti ning asus pakkumisi koostama. Igal hommikul vaatas praktikant läbi kõik saabunud pakkumised ja nagu eelmisel aastal õpitud, koostas nendest uued pakkumised, seejärel tuli pakkumised püsiklientidele laiali saata. Kõik ülesanded olid eelmisest korrast tuttavad. Praktikapäeva pikkus oli 8 tundi, seejuures ka palju kodust tööd ­ arved, pakkumised, muud dokumendid. Büroo ametlik lahtiolekuaeg on kuni 17.00. Arvan, et antud ettevõttes on väga suur roll töötajate motiveerimisel, kuna inimesed, kes seal hetkel tööl on, on seda tööd teinud juba mitu mitu aastat, tegevdirektor lausa algusaastatest peale. Uusi teadmisi ja oskusi tuli kindlasti juurde, pidev telefonile ja e-mailidele vastamine. Samuti sai maailmakaart taaskord palju selgemaks. Seni ei olnud koolis tähelepanu

Turism
20 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Praktika aruanne - raamatupidamine

.......................................................................................16 7.2. Arveldused tarnijatega, ostureskontro........................................................................... 16 7.3. Muud lühiajalised kohustused ja ettemaksete arvestus..................................................17 8.TÖÖTASUDE ARVESTUS..................................................................................................18 8.1. Palgaarvestuse korraldus ettevõttes, dokumendid, aruanded.........................................18 8.2. Puhkusetasu arvestus..................................................................................................... 19 8.3. Maksude arvestus töötasult............................................................................................20 9.PIKAAJALISTE LAENUKOHUSTUSTE ARVESTUS......................................................21 10.OMAKAPITALI ARVESTUS..................................................................

Raamatupidamine
1178 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Põhimõisted asjaajamises

Põhimõisted asjaajamises Asjaajamine- kõik tegevused, mis on seotud ettevõtte erinevate dokumentidega Dokument (,,arhiivi seadusest" võetud definitsioon) ­ mis tahes teabekandjale jäädvustatud teave, mis on loodud või saadud asutuse või isiku tegevuse käigus ning mille sisu, vorm ja struktuur on küllaldane faktide või tegevuse tõendamiseks; jäädvustatud teave. Arhiiv- kogu, kuhu viiakse dokumendid pikemaajaliseks säilitamiseks (ettevõttes neid siis enam ei vajata); arhiiv on tule- ja veekindel Arhivaal- dokument, mis kuulub säilitamisele Toimik- samaliigiliste dokumentide kogu (võivad olla määratud ajaliselt, liigi järgi, nt. töölepingud) Dokumendi tüüp- andmekandja (materjal) Dokumendi liik- avaldus, protokoll Dokumendisüsteem- dokumentide korrashoiuks loodud süsteem (toimikud) Dokumendi registreerimine- dokumendi süsteemi kandmine, kui see ettevõttesse jõuab;

Sekretäritöö
36 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Asjaajamise korraldamine

1. Mis on asjaajamine (definitsioon arhiiviseaduse järgi või vaba sõnastus)? Vaata üle ka mõisted: dokument, arhivaal, dokumendihaldus jt. · Asjaajamine ehk dokumentide haldamine on dokumendi loomine, registreerimine, edastamine, liigitamine, hoidmine, juurdepääs, liikumise jälgimine ja kasutamine nende üleandmiseni arhiivi. Sellise haldamise elutsükli edukaks läbimiseks peavad olema kehtestatud teatud reeglid, korrad, mis aitavad hallata dokumendiga teostatavaid toiminguid.

Asjaajamine
121 allalaadimist
thumbnail
58
doc

Praktika aruanne - raamatupidamine

........................................................................................................................2 Sissejuhatus....................................................................................................................................................................3 1.Ettevõtte struktuur, ajalugu ja tegevusvaldkonnad................................................................................................4 2.Tuha Talu OÜ personalitöö, raamatupidamise töökorraldus ja tööjaotus...........................................................6 3.Raamatupidamise dokumendikäive, koostamine ja säilitamine ............................................................................7 4. Rahaliste vahendite arvestus...................................................................................................................................11 4.1 Välisvaluutatehingud........................................................................................

Raamatupidamine
1922 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun