Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #1 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #2 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #3 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #4 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #5 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #6 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #7 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #8 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #9 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #10 SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA ARUANNE #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 107 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor e4eiert Õppematerjali autor
Sekretäritöö praktika aruanne

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
doc

Praktika aruanne - Baltic Queen

Järvamaa Kutsehariduskeskus Laomajandus LM21 Oü Hansaliin M/S Baltic Queen Praktika aruanne Anneli Püvi Juhendaja: Marko Peek/ Helen Sengbusch Kaupluse juhataja 2009 2 SISUKORD 1 SISUKORD..............................................................................................................................................................3 LISA1. HINNANGULEHT....................................................................................................................................3 LISA2. PRAKTIKA LEPING..................................

Laomajandus
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool MK16KÕ Grete Rudenaite KLIENDITEENINDUSE KORRALDAMISE PRAKTIKA ETTEVÕTTES VILDE KAUBANDUS OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Liina Maasik Praktika juhendaja: Mirjam Ojavere Mõdriku 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................1 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS...........................................................2 Firma struktuur.......................................................................................2 Personali koosseisu lühitutvustus...........................................................3

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus Kopli kohvik Esimese kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õppekohvikus. Ajavahemikul 17.12.2012-01.02.2013. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki oli avatud, üks oli pool täis pakk ja teine aga veerand, siis kallasime mahla teise pakki ja viskasime tühja mahlapakki prügikasti ja panime uue asemele. Kui riiulis kohvitasse polnud, siis pidime need ise riiulile panema. Kui toodi

Ainetöö
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus Kopli õpperestoran Teise kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õpperestoranis. Ajavahemikul 31.08.2009-02.10.2009. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima ja keefiri kannud. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki oli avatud, üks oli pool täis pakk

Klienditeenindus
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09 KÕ Nastasja Musienko PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli

Personalijuhtimine
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
61
doc

Tööõiguse seminarid

korraldustele. Maakohus: Ei ole tööleping, sest T. Liivakut juhendas treener, spordiklubi ei juhtinud tema tegevust. Ringkonnakohus: Ei ole tööleping. RK: Treener ei ole eraldiseisev kolmas isik, vaid tegutseb spordiklubi huvides. Treener korraldas T. Liivaku tegevust ning seega oli viimane allutatud kontrollile, oli tööleping. 11. Õigusteaduskonnas värskelt bakalaureusekraadi omandanud A. oli Justiitsministeeriumis 6 kuud tasustatud praktikal. Tema praktika juhendajaks oli ministeeriumi osakonnajuhataja. Praktikaleping sõlmiti muuseas järgnevatel tingimustel: 1. Praktikaperioodi kestus on 01.07.2016-31.12.2016. 2. Praktikaperioodil makstakse praktikandile tasu 400 eurot kuus. 3. Praktikant töötab praktika juhendaja poolt võimaldatud bürooruumis tööpäevadel kell 09.00-17.00. 4. Praktikant on kohustatud igal esmapäeval kell 10.00 kohtuma oma praktika juhendajaga,

Tööõigus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Teenindussuhtlemine ­ kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes. Küsimus tundus üpriski ülearune, aga president küsis siiski: ,,Ja mida teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen

Teenindus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun