Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #1 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #2 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #3 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #4 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #5 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #6 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #7 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #8 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #9 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #10 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #11 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #12 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #13 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #14 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #15 Praktikaaruanne - INFOTEHNOLOOGIA SÜSTEEMIDE ARENDAMISE ÕPPEKAVA #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 165 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Anatoli13 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

Infosüsteemide (IS) valdkond (IS valdkonna spetsialisti teadmised) Infosüsteemide valdkond Tegeleb kõigega, mis on seotud inimvõimete suurendamisega infotehnoloogia abil ja see puudutab: · probleemide lahendamist · otsuste vastuvõtmist · vajalike tegevuste sooritamist · arusaamise/mõistmise loomist Täpsemalt tegeletakse probleemidega, mis on seotud infotehnoloogiliste ressursside ja teenuste soetamise, kasutamise ja juhtimisega organisatsioonis - probleemidega, mis on seotud kasutatavate infotehnoloogiliste infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks.

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

äriprotsesse (-operatsioone) ja vähendada katkestusi ning joondada strateegilisi eesmärke ja prioriteete nii vertikaalselt kui horisontaalselt üle kogu ettevõtte. On vaja sellist IT kasutust, mis aitab ettevõttes tegutsejatel ärieesmärkide rahuldamise nimel oma protsesse optimeerida. IT süsteemid on iga organisatsiooni "südameks" ning nende töövõime mõjutab organisatsiooni tegutsemist. Ettevõtete ellujäämise küsimuseks on nende süsteemide täpne ja selge töötamine. Ettevõtete eluvõime kindlustamiseks kasvavad vajadused informatsiooni ja selle juhtimise järele. See toob endaga kaasa nõudluse kasvu üha kvaliteetsemate IT-süsteemide järele. On vaja luua ja "elus hoida" suhteliselt keerulist kombinatsiooni ostetud tarkvarasüsteemidest, tehnilistest arhitektuuridest, platvormidest, vahenditest ja meetoditest. · Infosüsteemi põhifunktsioonid ettevõttes/organisatsioonis

Infoharidus
thumbnail
10
doc

Managment of IT

A2. Sisukord A.2 Infotehnoloogia juhtimine ­ Management of IT..........................................................................................................2 A.2.1 Infotehnoloogia strateegia ­ IT strategy .............................................................................................................. 2 A.2.1.1 Mõista infotehnoloogia strateegia vajadust. ­ Evaluate the need for an IT strategy. ....................................2 A.2.1.2 Kirjeldada infotehnoloogia strateegia ja äristrateegia integreerimist. ­ Describe how integrate the IT strategy with the business ..........................................................................................................................................2 A.2.1.3 Seostada infotehnoloogia strateegia äriplaaniga. ­ Relate IT strategy with business processes. ..................2 A.2.2 Erinevate organisatsiooniliste struktuuride infotehnoloogiavajadused. ­ The IT needs of different

Arvutiõpetus
thumbnail
29
pdf

EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

Investeeringute tasuvuse analüüs võrdleb alternatiivsete lahenduste tasuvust infosüsteemi terve eluea lõikes. Milline on kõige mõjuvam põhjus firmal arendada oma siseseid IT teenuseid selle asemel, et osta teenuseid turult allhanke korras? Kui teenindatav rakendus kasutab firma erakordset konfidentsiaalset infot sisaldavat andmebaasi. Milline kirjeldus vastab kõige paremini tarkvarast müügi eesmärgil keelatud koopiate tegemisele? Copyright'i rikkumine. IT süsteemide peamine eesmärk tarneahela juhtimises on võimaldada tihedamat koostööd kliendi ja tarnija vahel tarnete planeerimisel ja saatmisel. Miks on IT arendusprojektide planeerimisel tähtis hinnata projekti kõiki kulusid, eeliseid ja puudusi enne IKT lahenduse teostamise otsustamist? Kuna reeglina on organisatsioonis plaanitavate IKT projektide arv suurem, kui selleks olemasolevad ressursid, siis on kriitiline kulude ja tulude analüüsi alusel projektide prioriteetide määramine.

Infosüsteemi projekti juhtimine
thumbnail
88
pdf

Enesetestid teemadest 2-10

Küsimus 2 Tegevus "Alternatiivide võrdlemine" on seotud järgmise SLDC etapiga: Vali üks: a. Süsteemi analüüs b. Süsteemi planeerimine ja valik c. Süsteemi teostus ja kasutamine d. Süsteemi disain Küsimus 3 Systems planeerimine ja valik on seotud järgmiste tegevustega: Vali üks või enam: a. Süsteemi piirete ja mahu määramine b. Parima lahenduse soovitamine c. Dokumentatsiooni koostamine d. Nõuete kindlakstegemine e. Vajaduse identifitseerimine Küsimus 4 Infosüsteemi arendamise elutsükkel on sammude jada, mis on vajalik infosüsteemi arendamise haldamiseks. Mis on elutsükli neljas samm? Vali üks: a. Infosüsteemi väljavalimine ja planeerimine b. Infosüsteemi teostus c. Infosüsteemi kasutamine d. Infosüsteemi projekteerimine e. Infosüsteemi analüüs Küsimus 5 Süsteemi analüüs on seotud järgmiste tegevustega: Vali üks või enam: a. Vajaduse identifitseerimine b. Alternatiivsete lahenduste pakkumine c. Süsteemi piirete ja mahu määramine d

Infosüsteemide analüüs ja projekteerimine
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

mitteamorfne ja terviklik. Süsteemi iseloomustavad elemendid ehk objektid, sidemed, hierarhia ja käitumine. Sageli on süsteemi piiritlemine keeruline. · Süsteemi struktuur ja omadused peavad garanteerima süsteemi eesmärkide täitmise. · Joonised: Sisendiks on mingi ressurss, tegevuseks (süsteemis sees) mingi teisendus/protsess ja väljundiks tulemus. 3. Selgita süsteemide klassifitseerimise aluseid. · Käitumine ­ staatilised vs dünaamilised (ajas muutuvad). · Matemaatiline ­ lineaarsed vs mittelineaarsed. · Aeg ­ pidevaja vs diskreetaja süsteemid. · Parameetrid ­ statsionaarsed vs portatiivsed süsteemid. · Sisendite ja väljundite arv ­ ühemõõtmelised vs mitmemõõtmelised. 4. Mida käsitletakse mõistega mudel, too näiteid (kasuta joonist).

Majandus
thumbnail
9
pdf

Infosüsteemide eksamiküsimused ja vastused

Teadmus - selliselt organiseeritud ja töödeldud andmed ja/või informatsioon, et andmetest on võimalik teha järeldusi, neist õppida ja teadmisi laiendada. Seostumine: informatsioon koosneb andmeelementidest ja teadmus informatsioonist. 3. Mis on IT arhitektuur? IT arhitektuur on terviklik kirjeldus ettevõtte äriarhitektuurist (äriprotsessid, eesmärgid, organisatsioon), IT rakenduste arhitektuurist (infosüsteemid, andmekogud) ja tehnoloogia arhitektuurist (infrastruktuur, seadmed, võrgud jm) koos nendevaheliste seostega. 4. Mis on IT infrastruktuur? IT infrastruktuur hõlmab organisatsiooniüleseid infotehnoloogilisi ressursse: riistvara, tarkvara, võrguühendused, IT osakonna töötajad ja IT teenused organisatsioonis. 5. Too näiteid ärisurvetest, millele tänapäevased organisatsioonid reageerivad eeskätt infotehnoloogiliste vahenditega.

Dokumendihaldus
thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

SEC - Simple Event Correlator - (Risto Vaarandi poolt loodud) vabavaraline tarkvara monitooringusündmuste kui logifailide haldamiseks, mille abil on seoste leidmist võimalik automatiseerida. SQA – Software Quality Assurance- Tarkvara arenduse protsesside ja meetodite monitoorimine, et tagada kvaliteeti SOA – System Outage Analysis- ITILi meetod käideldavuse parendamiseks 4) Seleta lahti ITILi mõisted/lühendid: ITIL, PIR, RFC, CFIA, MTBSI ITIL - IT infrastructure library - infotehnoloogia haldamise tavade ja protsesside standardite kogu, mis annab üksikasjalikke kirjeldusi mitmetele olulistele IT-tavadele, põhjalikke kontrollnimekirju, ülesandeid ja menetlusi, mida on võimalik kohandada mis tahes IT-organisatsioonis. PIR - Post-implementation review - Läbivaatus, mis koostatakse muudatuse või projekti juurutamise järel RFC – Request for Change Ametliku muudatuse ettepanek CFIA – Component Failure Impact Analysis - Aitab määrata CI tõrke puhul mõju IT teenustele

Infosüsteemide ülalhoid




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun