Facebook Like
Add link


Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus (0)

3 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #1 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #2 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #3 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #4 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #5 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #6 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #7 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #8 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #9 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #10 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #11 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #12 Laste kehaline aktiivsus ja nende kehaline kasvatus #13
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 72 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KristjanHaljand Õppematerjali autor

Lisainfo

Käesolevas referaadis püüdsin välja tuua kõike kehalise kasvatusega seonduvat. Laste positiivne suhtumine kehalisse kasvatusse peaks kindlasti alguse saama kodust. Mida aktiivsemad on vanemad, seda aktiivsemad ja sporditeadlikumad on ka lapsed.
Kõik lasteaia ja koolilapsed peaksid ka vabal ajal sporti tegema. Sport sobib igale eale. Kes vanaduseski korralikult võimleb, metsajooksu teeb ning sulgpalli, võrkpalli või teisi liikumist nõudvaid mänge harrastab, on kauem terve ja töövõimeline.
Liikumis- või kehalise kasvatuse tunnis, on õpilaste võimed erinevad. Mõni laps saab suurepäraselt hakkama keeruliste võimlemisharjutustega, mõnel on jõudu kõige rohkem kätekõverdusi teha ja mõni kohe jõuab pikka aega järjest joosta. Paljud kehalised võimed on pärilikud ehk meile geenidega kaasa antud. Samas ei ole ainult andekus see, mis meie sportlikud tulemused määrab. Kõiki kehalisi võimeid on võimalik treenida.
Kehalised võimed on jõud, kiirus, vastupidavus, painduvus, tasakaal ja koordinatsioon.
Lisaks neile võimetele on kehaliste harjutuste sooritamisel ja erinevate spordialadega tegelemisel vaja ka näiteks rütmitunnet, oskust lõdvestuda, ruumitaju ja mitmeid tahteomadusi. Kehaliste võimete osakaal on spordis alati erinev. On oluline arendada kõiki kehalisi võimeid.
Tervislik toit, küllaldane uni, rohke liikumine, värske õhk ja puhas loodus rajavad aluse suurele väärtusele – lapse tervisele.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

13
doc
Kehaline aktiivsus koolis
12
doc
Laste kehaline aktiivsus
10
docx
Kehaline aktiivsus täiskasvanutel
14
doc
Tervisekasvatuse alused konspekt eksamiks
11
doc
Noored ja sport
4
pdf
Eesti kehaline kasvatus ja meie laste liikumisaktiivsus
9
doc
Tervislik eluviis ja selle mõju organismile
50
docx
Kehalise kasvatuse mõju Pärnu Koidula Gümnaasiumi G1BK1 tüdrukute enesetundele ja meeleolule





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun