Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida nimetatakse eestvedamiseks?
  • Millised on juhi ja liidri erinevused?
  • Mis tagab juhi kui liidri edu eestvedamisel?
  • Millised on edukate liidrite peamised isiksuseomadused?
  • Millised on karismaatilise liidri isiksuseomadused?
  • Mida nimetatakse coachinguks?
  • Millised on tulemusliku coachi eeldused?
  • Mida nimetatakse kontrollimiseks?
  • Miks on kontrollimine kui juhtimistegevus vajalik organisatsioonile?
  • Millised on kontrolli erinevad liigid?
  • Millised seosed on kontrollimise ja planeerimise vahel?
  • Mida nimetatakse otsustamiseks?
  • Millised on otsusele esitatavad põhinõuded?
  • Mida nimetatakse mõjuvõimuks?
  • Mida nimetatakse delegeerimiseks?
  • Millistel juhtudel on vaja delegeerida?
  • Millistel juhtudel ei saa delegeerida?
  • Mida nimetatakse koordineerimiseks?
  • Mida nimetatakse personalijuhtimiseks?
  • Millised on personalijuhtimise olulised eesmärgid?
  • Millised on personalijuhtimise valdkonnad?
  • Mida nimetatakse töö analüüsiks?
  • Mida nimetatakse personali värbamiseks?
  • Millised on orgni välised personali värbamise võimalused ja meetodid?
  • Millised on orgni sisesed personali värbamise võimalused ja meetodid?
  • Mida nimetatakse personali valikuks?
  • Millised on personali valiku meetodid?
  • Milliseid inimesi on vaja muudatuste läbiviimiseks?

Lõik failist

Vasakule Paremale
JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #1 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #2 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #3 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #4 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #5 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #6 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #7 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #8 JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-12-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Ragnarpruuns Õppematerjali autor
Juhtimise 2. KT küsimused ja vastused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
9
docx

JUHTIMISE II KONTROLLTÖÖ

5. Selgitage infoga seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage näide. Infoga seotud rollid: info vastuvõtja roll; info jagaja roll; kõneleja roll. 6. Selgitage otsustamisega seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage näide. Otsustamisega seotud rollid: ettevõtja roll; ressursside jagaja roll; arusaamatuste lahendaja roll; läbirääkija roll 7. Selgitage McKinsey 7S teooria olemust ja rakendamise põhimõtet. See teooria võtab kokku iga organisatsiooni juhtimise 7 põhilist aspekti, millega iga juht igapäevaselt tegeleb. Mudel on visuaalselt kuusnurkne. Tipud, alates ülevalt paremast, liikudes kellaosuti suunas: 1. struktuur; 2.süsteemid; 3. stiil; 4.töötajad; 5. oskused; 6. strateegia. Kuusnurga keskel on nn 7. jagatud väärtused. Kuusnurga ülemine osa (1.2.6.) on nn hard S'd ehk jäigad S'd. Need on 3 põhilist aspekti, millega tegeleb manager tüüpi juht. Ülejäänud 3 tippu (3.4.5.) ning ka 7. on nn 4 soft S'i.

Juhtimine
thumbnail
26
docx

Juhtimise 2. kt kordamisküsimused-vastuse d

 2. Infoga seotud rollid  • Info vastuvõtja roll  • Info jagaja roll  • Kõneleja roll 6. Selgitage otsustamisega seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage näide.  3. Otsustamisega seotud rollid  • Ettevõtja roll  • Ressursside jagaja roll  • Arusaamatuste lahendaja roll  • Läbirääkija roll 7. Selgitage McKinsey 7S teooria olemust ja rakendamise põhimõtet.  Teooria võtab kokku iga organistastiooni juhtimise 7 põhilist aspekti, millega iga juht igapäevaselt tegeleb. Mudeli visuaalne kujund on kuusnurk, mille tipudeks on (alustades ülevalt paremale kellaosuti suunas): 1.struktuur, 2. süsteemid, 3.stiil, 4. töötajad (staff ), 5. oskused (skills), 6. strateegia. Kuusnurga keskel on nn 7. jagatud väärtused (shared values). Kuusnurga ülemine osa (strateegia, struktuur, süsteemid ) on nn hard S´d ehk jäigad S´d need on 3 põhilist aspekti, millega tegeleb manager tüüpi juht

Juhtimine
thumbnail
20
docx

Juhtimise KT 2

Sõnastage näide. ● Info vastuvõtja roll ● Info jagaja roll ● Kõneleja roll 6. Selgitage otsustamisega seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage näide. ● Ettevõtja roll • ● Ressursside jagaja roll • ● Arusaamatuste lahendaja roll • ● Läbirääkija roll 7. Selgitage McKinsey 7S teooria olemust ja rakendamise põhimõtet. Teooria võtab kokku iga organistastiooni juhtimise 7 põhilist aspekti, millega iga juht igapäevaselt tegeleb. Mudeli visuaalne kujund on kuusnurk, mille tipudeks on (alustades ülevalt paremale kellaosuti suunas): 1.struktuur, 2. süsteemid, 3.stiil, 4. töötajad (staff ), 5. oskused (skills), 6. strateegia. Kuusnurga keskel on nn 7. jagatud väärtused (shared values). Kuusnurga ülemine osa (strateegia, struktuur, süsteemid ) on nn hard S´d ehk jäigad S´d need on 3 põhilist aspekti, millega tegeleb manager tüüpi juht

Juhtimine
thumbnail
20
docx

Juhtimise teine kontrolltöö

õnnitlemises juubelite puhul ja teistes ametlikes tähelepanuavaldustes. · Juhtija-eestvedaja roll Juht loob vajalikud tingimused töötamiseks. Tingimuste all mõeldakse nii keskkonda, vahendeid kui sisekliimat. Eestvedamise tegevustena võib juhtija roll avalduda tunnustamises, kriitika andmises, edutamises jne · Sidepidaja Sellele rollile iseloomulikud tegevused on näiteks osalemine konverentsidel, ühingutes jne. Organisatsiooni siseste kontaktide juhtimise eesmärgiks on teabe jagamine ja saamine aga ka ülesannete andmine ja organisatsiooni kui terviksüsteemi pidev parendamine. Tegevustena võib sidepidaja roll avalduda näiteks kirjavahetuses kolleegidega, koosolekute läbiviimises jne. 5. Selgitage infoga seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage näide. 2. Infoga seotud rollid · Info vastuvõtja roll Juhid jälgivad neile olulisi informatsiooniallikaid, näiteks küsitlevad alluvaid, uurivad

Juhtimine
thumbnail
24
docx

Juhtimine. Kordamisküsimused kt nr.2

otseselt peavad talle aru andma.  Juhtimisulatust mõjutab: •Organisatsioonisisesed protseduurid. •Alluvate kompetentsus. •Eesmärkide standardsus •Töö iseloom •Ekspertide, spetsialistide olemasolu 12. Mida nimetatakse juhtimistasandiks? Millised on juhtimistasandite arvu mõjutavad tegurid? Juhtimistasand-kujutab endast ühel ja samal tasandil olevate juhtimise ametikohtade kogumit. Juhtimistasandid moodustuvad tööjaotuse ja sellest tuleneva organisatsiooni sügavuti hargnemise tulemusena.  Juhtimistasandite arvu mõjutavad: •Organisatsiooni suurus •Tööjaotuse sügavus •Alluvate tegevuse kooskõlastamine •Kontrollimise vajaduse määr •Juhtimisulatus 13. Millised on organisatsiooni mehhaanilise ja orgaanilise ülesehituse põhimõtted? Mehhanistlikes organisatsioonides: 1

Juhtimine
thumbnail
17
docx

Juhtimine - KT2 vastused

väliskeskkonnast vähe, võib juhil olla rohkem alluvaid. · Töö iseloom - mida komplitseeritum ja teadmisi nõudvam on protsess, seda väiksem saab olla juhtimisulatus. · Ekspertide, spetsialistide olemasolu - mida rohkem on eksperte, seda suurem saab olla juhtimisulatus. 12. Mida nimetatakse juhtimistasandiks? Millised on juhtimistasandite arvu mõjutavad tegurid? Juhtimistasand kujutab endast ühel ja samal tasandil olevate juhtimise ametikohtade kogumit. Juhtimistasandid moodustuvad tööjaotuse ja sellest tuleneva organisatsiooni sügavuti hargnemise tulemusena. Juhtimistasandite arvu mõjutavad tegurid: · Organisatsiooni suurus · Tööjaotuse sügavus · Alluvate tegevuse kooskõlastamine · Kontrollimise vajaduse määr · Juhtimisulatus 13. Kuidas on juhtimisulatuse suurus ja juhtimistasandi arv omavahel seotud? Kitsas juhtimisulatus ­ väike arv inimesi ühe juhi juhtida ja kontrollida ning palju

Juhtimine
thumbnail
14
docx

JUHTIMISE KT2 KORDAMISKÜSIMUSED VASTUSTEGA

Arusaamatuste lahendaja roll- juhid lahendavad probleeme, mis ei allu tavapärastele lahendusviisidele. Klientide maksujõuetus, lepingute rikkujad jne. Läbirääkija roll- juht sõlmid lepinguid, püüab saaavutada firmale paremaid tingimusi, peab künelusi valitsusorganite ja ametiühingutega, klientide ja hankijatega. 7. Selgitage McKinsey 7S teooria olemust ja rakendamise pohimotet. Teooria võtab kokku iga organisatsiooni juhtimise 7 põhilist aspekti, millega iga juht igapäevaselt tegeleb. Kuusnurga ülemine osa(strateegia, struktuur, süsteemid) on hard S'id ehk 3 põhilist aspekti, millega tegeleb manager tüüpi juht. Kuusnurga alumina osa(oskused,personal, stiil) ja jagatud väärtused on soft S'id. Iga tipu juurest väljuvad jooned, mis seovad selle konkreetse aspekti teistega. 8. Millised on edukate liidrite peamised isiksuseomadused?

Juhtimine
thumbnail
12
docx

II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS

juhtimisulatus, kuna juht ei pea pöörama tähelepanu kitsalt erialastele küsimustele Eristatakse pikka ja lamedat struktuuri ning kitsast ja laia juhtimisulatust. Mida laiem on juhtimisulatus, seda vähem on ettevõttes juhtimistasandeid ja vastupidi. 12. Mida nimetatakse juhtimistasandiks? Millised on juhtimistasandite arvu mõjutavad tegurid? Juhtimistasand - on ühel ja samal tasandil olevate juhtimise ametikohtade kogum. Juhtimistasandid moodustuvad tööjaotuse ja sellest tuleneva organisatsiooni sügavuti hargnemise tulemusena Juhtimistasandite arvu mõjutavad: 1. Organisatsiooni suurus 2. Tööjaotuse sügavus 3. Alluvate tegevuse kooskõlastamine 4. Kontrollimise vajaduse määr 5. Juhtimisulatus 13. Kuidas on juhtimisulatuse suurus ja juhtimistasandi arv omavahel seotud?

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun