Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Test 2013 Hind ja hinnakujundus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tähendab hinnastrateegia ja milleks on selle väljatöötamine ettevõttele vajalik?
  • Keskmiselt Kui palju peaks kaupluse läbimüük suurenema et müügitulu ei alaneks?
  • Kui palju võib läbimüük hinnatõusu tõttu väheneda et müügitulu ei alaneks?

Lõik failist

Test 2013 Hind ja hinnakujundus #1 Test 2013 Hind ja hinnakujundus #2 Test 2013 Hind ja hinnakujundus #3 Test 2013 Hind ja hinnakujundus #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristlin.kallas Õppematerjali autor
hinnd ja hinnakujundus
VASTAMATA

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

Kordamisküsimused 2011 Hinnapoliitika ja strateegia MS.0283 1. Hind, selle erinevad tähendused: tootja, tarbija, ühiskonna jaoks Laiemas käsitluses (majandusteoorias) on hind mehhanism kaupade ja teenuste jaotamiseks potentsiaalsete tarbijate vahel ning konkurentsi kindlustamiseks müüjate vahel avatud turumajanduses. Konkreetsemas lähenduses mõeldakse hinnast kui teatud kindlast rahasummast, mille peame ohverdama soovitud toote eest. K.M. Monroe: Hind on raha (või teenuste ja kaupade) kogus, mille ostja vahetab müüja poolt pakutavate kaupade ja teenuste vastu. Erinevad lähtenurgad hinna käsitlemiseks: · Hind tarbija seisukohalt · Hind tootja seisukohalt · Hind ühiskonna seisukohalt Hinna erinevad nimetused (hind, palk, õppemaks, honorar, teenustasu, rent, üür, altkäemaks jne). 2. Hinna roll majanduses: turgu korrastav ja arengut juhtiv Lühiajalised muutused: hinna "turgu korrastav funktsioon"

Hinnapoliitika ja hinnastrateegia
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

Tootekujundus Tootmismahu arendamine ja Toote hinna alandamine kulude vähendamine Turu-uuring ja kasutamine Lõpetatud toodete laovarude Müügiprognoos prognoos Müügikanalite laiendamine reguleerimine (kontroll) All-lepingute sõlmimine Logistika planeerimine Hinnapiiride määramine Paindlik hinnakujundus - tarnijate kontroll Hindade määramine Teenused tarnijatelt Väärtuse analüüs / hinna- Jaotuskanalite Promotsioon, et suurendada alandamine ratsionaliseerimine kliendi teadlikust Panuse analüüs Halduskulude Müügitoetus Siht konkreetsetele vähendamine Konkurentide positsiooni konkurentidele identifitseerimine

Majandus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess  Physical evidence - tõendus 4C mudel - keskendub tarbijale:

Turundus
thumbnail
16
doc

Loengukontspekt 1. osa mikro ja macro ökonoomika

Piirkasulikkuse teooria - pudel vett meie oludes ja kõrbes!Maksame viimase viimase meie poolt kasulikuks hinnatava ühiku hinda. TURG - hüviste ja tootmistegurite turg. Turu analüüsimisel: iseloomulikud jooned, nimetatakse ka struktuuriks. TURUSTRUKTUUR - olulised tunnusjooned: * turul osalejate arv - ostjaid ja müüjaid * kauba omadused - kaubad homogeensed või diferentseeritud (homogeensed- sarnased) * turule sisenemise ja lahkumise tingimused(kapitali hind, litsentsid. Lahkumine raske - osa kapital on raskesti maha müüa) * konkurentsi vormid - erinev konkurents tulenevalt seal osalevate firmade arvust ja toodetavast kaubast. 1. täielik konkurents - palju müüjaid ja ostjaid. üks firma ei saa mõjutada turu hinda. 2. mittetäielik konkurents: *hüviste turg (kaupade turg, teenused ja kaubad)- monopol(üks ostja), monopolistlik konkurents (konkurenst, aga tooted natukene erinevad), oligopol(turg jaotatud võimsate firmakettide

Micro_macro ökonoomika
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

*sihtsegmendi valik * toote positsioonimine turul ( toote tarbijate teadvuses teistest selgelt erineva koha kinnistamist). Turunduskompleksi kujundamine: *toote väljatöötamine ja tootekompleksi otsused *hinnapoliitika otsused ja hinna kujundamine *kauba levitamise meetodite valik *müügi toetamine. Turundusplaani elluviimine ja kontroll: *strateegia(missioon, eesmärgid, plaan) *planeerimine ( analüüs, valik, eesmärgid, toode, hind, müügi soodustus) *kontroll 6. Turuvõimaluste analüüs Ansoffi maatriksi abil (sügavam turu hõivamine, toote arendamine, turu arendamine, diversifikatsioon). Analüüsi meetod, millal strateegilisi alternatiive kaalutakse järgmises lõikes: olemasolev toode ja olemasolev turg; uus toode ja uus turg; kombinatsioonid Turg Praegune turg Uus turg ;praegune toode sügavam hõivamine turu arendamine; uus toode toote arendamine diversifikatsioon 7.Turukeskkond

Turundus
thumbnail
21
doc

Turundus

arvamusest. 2.TURUNDUSKONTSEPTSIOONID Kontseptsioon (ld conceptio)-tähendab vaatestikku, vaadete süsteemi, käsitusviisi, üldist ettekujutust. Järgnevate kontseptsioonide analüüsimiseks on kasutatud nelja pidepunkti: lähtealust, fookust, vahendeid ja eesmärki. 1. TOOTMISKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3

Turundus
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

arvamusest. 2.TURUNDUSKONTSEPTSIOONID Kontseptsioon (ld conceptio)-tähendab vaatestikku, vaadete süsteemi, käsitusviisi, üldist ettekujutust. Järgnevate kontseptsioonide analüüsimiseks on kasutatud nelja pidepunkti: lähtealust, fookust, vahendeid ja eesmärki. 1. TOOTMISKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3

Majandusõpetus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

• Finantseerimine Millele mõelda vahendaja valikul Turu katmine; Müügi prognoosimine; Kulud; Muud allikad; Kasumlikkus; Kontroll; Müügipersonali motiveeritus; Maine; Lepingute eripärad Hinnakujundamise protsess Hinnaeesmärkide põstitamine -> Sihtturu hindamine -> Nõudluse kindlaks tegemine -> Nõudluse, hinna ja kasumi suhte analüüsimine -> Konkurentsihindade uurimine -> Hinnapoliitika valimine -> Hinnameetodi leidmine -> Konkreetse hinna kehtestamine Õiglane hind tähendab tarbija isiklikku arvamust toote hinna kohta Hinnakujundamise meetodid • Kulukeskne meetod o Juurdehindlusmeetod Tootja hind = omahind+ teatud juurdehindlus 𝑝ü𝑠𝑖𝑣𝑘𝑢𝑙𝑢𝑑 o Kasumilüve meetod Tasuvuspunkt = üℎ𝑖𝑘𝑢 𝑚üü𝑔𝑖ℎ𝑖𝑛𝑑−üℎ𝑖𝑘𝑢 𝑚𝑢𝑢𝑡𝑢𝑣𝑘𝑢𝑙𝑢𝑑

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun