Hinnakujundusmeetodid - Kuludele baseeruv meetod- on lihtsaim hinnakujunduse vorm -Nõudlusele baseeruv meetod-lähtutakse lõpphinnast,millekaudu tuletatakse, millised võivad olla tootmiskulud -Konkurentsile baseeruv meetod- nt kui meie toode on konkurendi tootest kõrgema kvaliteediga, saame küsida ka kõrgemat hinda.
Hinnakujundus on kriitiline tegur konkurentsitingimuste kujundamisel ja konkurentsieeliste loomisel või nende kaotamisel. Hinnakujundus on otsustav tegur, millel on otsene mõju ettevõtte kasumlikkusele ja rentaablusele.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.