Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

ERIALAPRAKTIKA - sarnased materjalid

hotell, majutus, töötaja, hotellis, müügipersonal, müügipersonali, toitlustus, restoran, vastuvõtu, müügiplaan, osakonnas, müügiosakond, funktsionaalse, koostamisega, vihalem, erialapraktika, finants, perenaise, majutuse, lahendust, müüja, meetodeid, paneelmaja, saal, hotelle, konkurents, lisas, aastaaruanne, kasumiaruanne, terves, gruppe
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1

Ettevõtlus
23 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST......................................................................................................

Hotellimajandus
183 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

4) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel oma perekonna liikmete või teiste isikute majutamist ilma sellekohase reklaamita; 5) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel kuni viie isiku majutamist; 6) majutamist regulaarliinil sõitvas transpordivahendis. §18. Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. (4) Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad

Hotellimajanduse alused 1. Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p) .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus. Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub

Hotellimajandus
48 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Sigrid Piiri AÜTH2 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE HOTELL Organisatsiooniõppe praktika aruanne Juhendaja: Anneli Kompus Pärnu 2013 SISSEJUHATUS Organisatsiooniõppe praktika sooritamiseks ajavahemikul 15.07 - 09.08.2013 on valitud Tartu Kutsehariduskeskuse Hotell. Juhendajaks on TKHK Õpilaskodu- ja hotelli juhataja Anneli Kompus. Praktika eesmärgiks oli õppida tundma organisatsiooni funktsioneerimisprintsiipe ja ülesehitust, anda ülevaade Tartu Kutsehariduskeskuse tegevusvaldkondadest ning analüüsida organisatsiooni mikro- ja makrokeskkonda. Antud aruande koostamisel on lähtutud organisatsiooniõppe praktika juhendist. Töö koosneb vastavalt püstitatud ülesannetele kuuest peatükist. Neist esimeses leiab

Organisatsioonikäitumine
89 allalaadimist
thumbnail
11
docx

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS)

........... 2 1.2 Ettevõtte valiku põhjendus............................................................................2 Minu praktika eesmärgiks oli arendada reaalses töökeskkonnas koolis omandatud teadmisi ja oskusi ning võtmepädevusi ning saada terviklik ettekujutus majutusettevõtte tegevusest ja töökorraldusest. Sooritasin oma majapidamistööde praktika ettevõttes, mis kannab nime OÜ Pintmann Grupp. OÜ Pintmann Grupile kuulub kaks turismindusega tegelevat ettevõtet. Kubija hotell ­ loodusspaa ja Haanjamehe talu, kuna Haanjamehe talu oleks jäänud minu elukohast võru linnas väga kaugeks, valisin endale praktikakohaks Kubija hotell- loodusspaa, kuna eelnimetatud hotell asub minu kodakohast kõigest paar kilomeetrit kaugemal. Tundsin ka, et firma pakub mulle head väljakutset ja annab mulle võimaluse end selles valdkonnas proovile panna. Samuti arvasin, et kuna minu eelnevad kogemused turisminduse valdkonnas töötades on puudulikud, siis

Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

6. LAHKUMISETAPP 6.1. Vastuvõtupersonali tegevused külastajate hotellist lahkumisel Lahkumine on kliendi külalistsükli viimane etapp. Kliendi hotellikülastuse lõpetab tema väljaregistreerimine ja arveldamine. Hotellides on paika pandud toast välja registreerimise aeg. Tavaliselt loetakse arvestustunniks kella 12. Kui klient ei vabasta oma tuba õigeks ajaks, võib hotell tema arvele lisada tasu toa hilise vabastamise eest. Arusaamatuste vältimiseks kliendi ja hotelli vahel tuleb klienti juba sisseregistreerimisel teavitada toa vabastamisajast. Vastuvõtutöötajad on kohustatud külastajaid informeerima lisanduvatest tasudest hilisel väljaregistreerimisel. Väljaregistreerimise aeg on mõnikord reisigruppidele liiga varane. Puhkereisijad, kelle buss lahkub alles kell 16, ei pruugi soovida oma tube kell 12 vabastada. Sellistes

Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE

Tartu Kutsehariduskeskus Majutus- ja toitlustusosakond Majutusteenindus eriala ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE Juhendaja:Alina Orlova Juhendajad hotellis:Mare Vood,Külli Illing Helis Lihtsa MJ112 2013 Sissejuhatus Minu praktika kohaks oli Radisson Blu Hotel Olümpia. Praktika kohaks valisin Olümpia sellepärast,et saaks juba kogemust suures hotellis töötades. Siis on peale kooli lõpetamist kogemus olemas mõnes suures hotellis.Kontaktid praktikakohaga olid head

Ettevõtlus
33 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja ­laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5. Majutusettevõtete liigitamine omandisuhtest lähtuvalt Iseseisev majutusettevõte, konsortsium, hotellikett, frantsiis 6. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Majutusettevõttele on tema asukoht väga tähtis. Asukoht peegeldab koha kättesaadavust selle külastajale, ümbritseva keskkonna atraktiivsust ning selle

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ettevõtte praktikaaruanne

....................................................................................................... 10 5. Kokkuvõte.............................................................................................................................. 11 2 Sissejuhatus Oma ettevõttepraktika sooritasin peamiselt Haanjamehe Talus, kuid olin abis ka Kubija Hotellis. Kuna õpin maaturismi võtsin enda praktikakoha valiku eesmärgiks leida maaturismi ettevõte, mis klapiks just minu kujutlustega ehtsast maaturismist. Haanjamehe Talu asub Haanja järvede ja metsade vahel, kaugel mürast ja ülerahvastatusest, lähim pood 17km kaugusel (Võrus)- kõik, mida ma otsisin on selles ettevõttes olemas. Ettevõtte üks suurimaid plusse on Green Key omamine, mis näitab, et ettevõtte koostab oma tegevuskava lähtuvalt keskonnast ja selle vajadustest.

Maaturism
445 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

suurendada ei ole siiski veel täiel määral ära kasutatud. Euroopa ei ole enam suunanäitaja teadmiste ja andekate inimeste osas valitsevas ülemaailmses konkurentsis, samas kui kiiresti areneva majandusega riigid üha suurendavad kõrgharidusse tehtavaid investeeringuid. 2020. aastaks eeldatakse EL-s 35 % töökohtade puhul kõrghariduse olemasolu, praegu on kõrgharidus üksnes 26 % tööjõust. EL on teistest tagapool teadlaste arvu osas kogu tööjõust: ELis on 100 töötaja kohta 6 teadlast, USAs on see arv 9 ja Jaapanis 11. Teadmistepõhine majandus vajab inimesi, kellel on sobiv oskuste kombinatsioon: valdkonnaülesed pädevused, digitaalajastu oskused, loovus ja paindlikkus ning süvateadmised oma erialal. EHTE ülesandeks on püsida konkurentsivõimeline Euroopa Liidu haridustulul pakkudes jätkusuutlikult kvaliteetset haridust oma valdkonnas. Demograafilisest olukorrast tulenevalt on Eesti kõrgharidusasutused tulevikus suures osas

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

Opera keskne informatsiooni süsteem – võimaldab hotellidel jagada minutiliselt klientide profiile ja majutuse informatsiooni. Opera on huvipakkuv kuna: 1. Opera on terviklik ning hästi läbimõeldud süsteem. Integreeritud on hotelli-, müügi-, ning konverentsi operatsioonid. 2. Tänu automatiseeritud tööprotsessile on minimaalselt inimlikke eksimusi. 3. Inimtööjõule tehtavad kulutused vähenevad. 4. Tööoperatsioonide kontroll ja põhjalik ülevaade hotellis korraldatavatest üritustest. 5. Süsteemist pärineva info põhjal saab teha adekvaatseid otsuseid. 6. Opera tootja Micros Fidelio investeerib oma toodete arendusse enam kui teised maailmaturul konkureerivad ettevõtted. Seega võib olla kindel, et süsteemi arenedes, areneb ka ettevõtte süsteem. Opera tooted jagunevad: 1. Opera PM – laiapõhjaline hotellijuhtimissüsteem, mis vastab kaasaegsetele funktsionaalsetele nõudmistele hotelli eesmärgistatud majandamiseks. 2

Turismimajandus
15 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

o. toitlustusteenust või toiduvalmistamise võimalus pakkuv majutusettevõte. · Külalismaja ( quest house)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte. · Motell( motel)- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. · Hotell ( hotel)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. 6. Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt? · Iseseisev majutusettevõte · Konsortsium · Hotellikett · Frantsiis 7. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Asukoht määrab klientidele kättesaatavuse: · Maapiirkonnas asuvad ettevõtted · Linnas asuvad ettevõtted

Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

..................18 1. Eesti hotellide ja motellide tärnisüsteem Eesti hotellide tärnisüsteem on 1-st kuni 5 tärnini ja motellidel 1-st kuni 3 tärnini. Tärnide taotlemine on vabatahtlik. Majandusministri käskkirjaga 10.märtsist 2006.a. on Eestis hotellidele ja motellidele tärnide andmise õigus antud Eesti Hotellide ja Restoranide Liidule. Järkude andmisega tegeleb EHRL juhatuse poolt kinnitatud 7-liikmeline Järgukomisjon. Tärnid antakse kolmeks aastaks. Tärnide taotlemiseks peab hotell või motell vastama vastava liigi majutusettevõttele kehtestatud miinimumnõuetele ning olema kantud majandustegevuse registrisse. 1.1 Lühiülevaade nõuetest tärnihotellidele: 1. Ühene tuba min. 9 m2, kahene tuba min. 12 m2 (kehtib vähemalt 70 % numbritubadele). Kõikides numbritubades vann/dušš ja tualett. Pääs hotelli ööpäevaringselt, vastuvõtuteenindus töötab min. kell 7.00-23.00 Hommikusöök, sooja toidu tellimise võimalus. Vannitoas üks

Turism
14 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Family Pets OÜ

spetsialist 5 000 1 650 15 6 665 Kokku 17 000 4950 45 19 995 1.5. Ettevõtte tegevuse käivitamiseks vajalikud vahendid Lemmik loomade hooldusteenuse pakkumiseks piisab ca 20m 2 suurusest ruumist koos sanitaar- tehnikaga ja töökoht loomade kuivatamiseks ja pügamiseks. Hooldusteenuse osutamiseks on ruum olemas. Eraldi majas¨osas asuvas hotellis on igal loomal oma tuba, mille uksel number. Toas on põrandaküte, diivan, suur aken ja väljapääsuluuk, kust loom saab minna õue. Maja ümber on suur mängu- ja jooksuplats. Ruumid ja ehitus materjal vajalikeks ümberehitusteks olemas. Ümberehitus tööd teostadakse omajõududega. Hoolduseks vajalikud materjalid tuleb soetada otse edasimüüjalt, sest siis on hind soodsam. Esialgu plaanitakse ruume kuni kuueteistkümnele koerale ja kümnele kassile

Äriplaan
557 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Teeninduse tagasiside

Kolleegide tagasiside aitab näha, missuguse käitumisega mõjutatakse inimesi oma tööpanust andma. Samas aitab see innustada ja edendada ka meeskonnatööd, sest töötajad saavad selgeks, et mitte ainult juhi ootused pole tähtsad. Selline tagasiside võimaldab mõista sisekliendi teenindamise tähtsust ja seda parendada. Klientide tagasiside annab lisaks paljudele olulistele toodete ja teenustega seonduvatele aspektidele võimaluse näha ka seda, kuivõrd ühe töötaja (inimese) käitumine lisab organisatsioonile väärtust (või kahandab seda). Mitmelt inimeselt informatsiooni kogudes, kujuneb töötaja tööalasest käitumisest terviklik pilt, mis kirjeldab inimesi igast vaatenurgast. Kui kõikidest allikatest saadud tagasiside antakse töötajale sellisel viisil, et tal on võimalik harjutada peamisi käitumismalle ja teha plaane oma käitumise parandamiseks, siis võib selle tulemusena töötaja käitumine reaalselt ja mõõdetavalt muutuda.

Teenindus ja müük
101 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika

"Baltic Queen", aga ebapiisavad tunnid värbasin kooli õppehotellis. Ma valisin just laeva, sellepärast et olin olnud mõnedel hotellidel Eestis ja üldse euroopas, aga laeval asuvatel hotellidel ma kunagi ei olnud, seepärast see oli väga huvitav minu jaoks saada teada töökorraldusest selle tüüpi majutusettevõttes, sellest, kuidas need erinevad maal asuvatest hotellidest, millised ohutusreeglid on kohustatud, kuidas majutus, toitlustus ja töögraafik on kooraldatud laeval töötava personali jaoks, nende õigused ja kohustused. Selle kaitsmise töö eesmärgiks on teha tehtud töö analüüse, hindada sellised majutusettevõtted toateenija vaadest, anda tegevuse kirjeldust sellel erialal ja jagada minu oma vaatlust, jutustada kogemust, mis oli omandatud ja edendada ettepanekuid edasiarendamises. Ettevõte lühiiseloomustus.

Hotelliteenindus
96 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Nimetu

3.3 Tekiteenistus Tekiteenistuse juhiks on vanemtüürimees. Tekiteenistusse kuuluvad kõik tüürimehed, turvaülem, pootsman, kõik madrused ja turvamehed. 3.4 Masinateenistus Masinateenistuse juhiks on vanemmehaanik. Masinateenistusse kuuluvad kõik mehaanikud, motoristid ja elektrikud. 3.5 Reisijateteenistus Reisijateteenistuse juhiks on intendant. Reisijateteenistus jaguneb osakondadeks, mille juhid alluvad vahetult intendandile. Reisijateteenistuse osakonnad on hotell, restoran, kauplus ning ladu ja köök. Reisijateteenistuse osakondade juhtideks on vastavalt: hotellil - purser, 5 restoranil -restorani direktor, kauplusel ­ kaupluse juhataja, laol ­ laojuhataja ja köögil - peakokk. Lisaks eelnimetatutele kuuluvad reisijateteenistusse vanemstjuardessid, vanemstjuuardid, baarmannid ja baaridaamid, stjuardessid, stjuuardid, stjuardess klienditeenindajad, stjuuard-klienditeenindajad ja kokad. Vahetult alluvad intendandile veel kruiisiemand, krupjeed ja puusepp

31 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Reisibüroo praktikaaruanne

SISSEJUHATUS Praktikakohaks valis praktikant taaskord Tartus asuva reisibüroo Minimatkad. Praktikakoha valikul lähtus praktikant tulevase praktikakoha asukohast ning suhtumisest, mis tuli reisibüroo poolt. Reisibürooga ühendust võttes enam CV-d näha ei soovitud, kuna ka eelmine praktika oli positiivselt sooritatud samas kohas. Minimatakad OÜ on Tartus asuv reisibüroo, mis alustas tegutsemist juba 1992. aastal. Büroo algusaegadel tegutseti Tallinnas, Valgas ning Tartus. Reisibuumi ajab tegutses Tallinnas lausa 2 bürood, kuid tänapäeval nii palju tööd enam ei jätku ning Minimatakad OÜ on tegutsema jäänud vaid Tartus. Hetkel tegutseb büroos 3 inimest- tegevdirektor, raamatupidaja ning reklaamija. Praktikat alustades oli büroo aadressiks Küütri16/Kompanii 4, kuid praktikaperioodi viimasel nädalal vahetas büroo asukohta ning uueks asukohaks sai Rüütli 4. Uus praktikaperiood sai kokku lepitud elektronposti teel. Praktikajuhendaks oli taaskord ettevõtte tegevdirek

Turism
20 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

Iga meie tööpäev algas vähemalt pool tundi enne kontori avamist. Koosolekutel räägitakse: meie eesmärkidest ja saavutustest, panga sisestest uudistest ja innovatsioonidest, klientide tagasisidetest. Üks kord nädalas toimub peahoones juhtide üldine koosolek, kus arutatakse organisatsiooni, kui terviku jooksvaid küsimusi. Kogu seda informatsiooni peab kontorijuhataja edastama oma alluvatele. Süsteem meenutab kaudselt sõjaväge, kus iga lüli on tähtis. Iga kuu lõpus peab töötaja täitma anonüümse töörahuolu ankeedi, kus soovi korral võib pakkuda nii enda, kui ka ettevõtte tööolu. Hästi toimib teadmiste jagamine ja omavaheline abivalmidus. Panganduse valdkond on suur, hõlmates endasse mitmeid ekonöömika valdkondi. Swedbanki juhtum on veelgi keerulisem, kuna see tegeleb pealekauba ka kõikvõimalike kindlustustega. Klienditeenindajatel tuleb teada ja teostada peaaegu kõiki pangatoiminguid ja vahest mõned asjad ununevad

Juhtimine
106 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Praktikaaruanne logistikaettevõttes

1.6.Koondhinnang ettevõtte logistikatööle 10 1.6.1. Logistikatöö osa ettevõtte majanduslike eesmärkide saavutamisel Logistikatööl on väga suur osa ettevõtte majanduslike eesmärkide saavutamisel. Mitme erineva tellimuse ühendamine, sise- ja välisveo koostöö korral alltöövõtuga seotud kulude vähendamine, ühe logistiku juhtida 50 autot ja iga töötaja enda kokkuhoid aitavad kaasa ettevõtte majandusele. 1.6.2. Puudused, ebakõlad ja vastuolud logistikatöö korralduses ja logistiliste toimingute juhtimises Kliendi poolt tulevate tellimuste saatmine toimub läbi elektroonilise kirjavahetuse. Järgmise päeva tellimused saadetakse logistikule päeva jooksul mitu korda ning tellimuse andmed võivad muutuda päeva jooksul pidevalt. See tekitab olukorra, kus logistikul on väga

Praktika
130 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Praktika Aruanne, Baltic Queen Laondus

Helsingi, Tallinn-Stockholm, Helsingi ja Stockholm, Stockholm ja Riia, Turu ja Stockholm / Kapellskär. Peamistel liinidel hoitakse juhtivat turupositsiooni. Lisaks laienemisele merel on Tallinki eesmärgiks pakkuda mitmekesisemat teenindust ka maal. Tallinna kesklinnas asuvad Tallink City Hotel (332 tuba), Tallink Spa&Conference Hotel (275 tuba) ja Tallink Express Hotel (163 tuba). Kesklinnast mõnevõrra eemal on Pirita TOP SPA Hotell (267 tuba). Baltic Queen Pardalt leiab erineva hinnataseme ja menüüga söögikohad. On erinevas stiilis baare ja ajaveetmiskohti. Laeva ahtris paikneb läbi kahe korruse showbaar, kus astuvad igal õhtul üles erinevad artistid. Baltic Queenil asuvad ka rikkaliku valiku ning soodsate hindadega parfümeeriakauplus, supermarket, lastekauplus ja boutique. Lõõgastuda saab saunakompleksis ning Hera Salongis. Lapsi ootab mängutuba.

Baaslogistika
64 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

Taara kogutakse taaralattu. Samuti on A le qoc oma alused ära märgistanud, põletades sisse enda nime. 13 2.4 Tellimuste ja arvete koostamine Tax Free tellimused teevad poe töötajad eelmisel õhtul, tund aega enne poe sulgemist. Tellimused tehakse eraldi, kommipoolel ning alkoholi poolel isikute poolt, kes nende toodete eest antud hetkel vastutab. Töötaja poolt koostatud tellimus viiakse kaupluse juhatajale kes saadab arvutiga tellimuse lattu lao juhatajale. Tellimused koostatakse vastavalt tellimuspõhjale. Tellimused koostatakse programmidega Excel ja Oskar. Eelkõige koostatakse varude arv reisijate hulga järgi. Suurem osa kaupa tuleb Tallinnas, mõningaid tooteid tuleb ka Rootsi poole peal. Arved koostavad ainult juhatajad. Kas kaupluse juhataja või laojuhataja. Laos võetakse arvele eraldi taara ning õlu

Laomajandus
266 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Eestis tegutsevad kaubandusketid

odavamad. 4.1. Ajalugu AS Comarket kaupluste kett alustas tegevust 2002. a. alguses ostes 10 SPAR kaubamärgi all töötavat kauplust. 2003. aastal alustati kaupluste viimist Comarket identiteedi alla. 2009. a. jaanuarist töötab Comarket kaubamärgi all 20 kauplust, lisaks on ketiga liitunud 2 teiste kaubamärkide all töötavat kauplust. Ühes kuus külastab keti kauplusi 1 400 000 klienti. AS Comarket on 100% Eesti kapitalil põhinev ettevõte, kus töötab hetkel 370 töötaja 4.2. Comarketi mission Rahuldada klientide vajadusi toidu- ja esmatarbekaupade ostmise ning lisateenuste saamise osas pakkudes neile parima hinna ja kvaliteedi suhtega värsket ja vajalikku toidu- ning esmatarbekaupa klientidele sobivas piirkonnas. Nad ei sea piiranguid, kuid arvestavad, et nende klientideks on eelkõige kaupluse asukohas paikneva elurajooni elanikud. 4.3. Kauplused Kauplused paiknevad elurajoonides, milles on vähemalt 3 000 elanikku. Kauplused on väikesed

Müügiõpetus ja...
65 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Tarkvarauuring

osas. Oluliselt väheneb hotellitöötajate töömaht seoses pideva minibaaride kontrolli ärajäämisega. Bartech automaatseid minibaare kasutatakse enam kui 30 riigis üle maailma. Süsteemi on kvaliteetseks, täpseks ja vajalikuks pidanud järgmised tuntud hotelliketid nagu Hilton, Marriott, Six Continents, Accor, InterContinental, Crowne Plaza, Swissotel jpt. Balti riikides on minibaarid kasutusel Radisson SAS Hotell Tallinnas ja Hotellis Viru. 21 Kasutatud materjalid: http://office.microsoft.com/et-ee/?CTT=97 http://blog.it.ee/2011/02/microsoft-lync-2010-uhendab-suhtlustooriistad-2/ http://www.ria.ee/lib/am-2001-2005/14126_3C.HTM http://www.nordestprof.ee/component/content/article/55-joomla-vabavaraline-cms- suesteem.html 22 http://blog.caotica.ee/tag/cms/ http://www.edicy.com/et http://www.okia

Arvutiõpetus
79 allalaadimist
thumbnail
13
odt

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

Tallinna Täiskasvanute Gümnaasium KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL (Praktiline töö) Autor: Riin Arro 12.a Juhendaja: Katrin Kirk-Saarmets Tallinn 2014 SISUKORD 1.SISUKORD 2 2.SISSEJUHATUS 3 3.ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS 4 4.ETTEVÕTTE STRATEEGILISED EESMÄRGID 6 5.JUHTIMISTEGEVUS 8 6.MINU PRAKTIKA 11 7.KOKKUVÕTE 12 8.KASUTATUD KIRJANDUS 14 9.TÖÖKOHA TÕEND 2 SISSEJUHATUS Otsustasin praktikat sooritada Sportlandis, kuna olen seal varem töötanud ning seekord võtsin eesmärgiks vaadata teenindajate igapäevast tööd teise pilguga. Kui võtta kliendi seisukohast, siis

Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Finantsjuhtimine turismiettevõttes kontrolltöö küsimused

Kulude jaotamise juures eristatakse otsekulusid kaudsetest kuludest. Otsekulud on kulud, mis kantakse otse kulukandjale (nt majutusosakonnas koristus). Kaudseid kulusid ei saa kanda otse kulukandjale (nt juhtkonna tasu), vaid tuleb luua süsteem. Otseste kulude eristamine on tähtis sellepärast, et luua kuluarvestuse süsteem, mis aitaks kanda osa kaudseid kulusid ettevõtte allüksustele. Näide Oletame, et hotellil on 3 müügiosakonda · Majutus. · Toitlustus. · Kasiino. Palgakulu on hästi jaotatav osakondade peale, aga mitte üldised ruumide ülalpidamiskulud. Peab looma süsteemi. Töötada tuleb välja süsteem, et kaudsed kulud osakondade peale kanda. Tabelis on välja toodud skeem, mille alusel toimub kaudsete kulude jaotamine osakondade peale. 30. Püsikulud ja muutuvkulud (sh nende käitumine) Kulude käitumise analüüsis eristatakse muutuvkulusid, püsikulusid ja segakulusid.

Finantsjuhtimine
17 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktika

1.3 Personalitöö kirjeldus 1.3.1 Ettevõtte personalitöö Lepingud on väljatöötatud OÜ Eurolukud raamatupidaja ja juhtkonna poolt. Andmed registreeritakse ja säilitatakse OÜ Eurolukud kontoris. 8 1.3.2 Töö- ja ametikirjelduste koostamise protsess ja eesmärgid Uue töölepingu sõlmimisel kasutatakse juhtkonna poolt kinnitatud töö- ja ametikohakirjelduse dokumenti, mis on igale ametikohale erinev. See kajastab töötaja ametikoha eesmärki ning tööülessandeid, milleks müügisekretär-juhiabi puhul on: a) faksi ja posti teel saabuva dokumentatsiooni üleandmise ning arhiveerimise eest; b) telefoni teel küsimuste lahendamine; c) dokumentide trükkimine ja arhiveerimine; d) lao korrashoid, tellimuste koostamine ja ostuarvete sisestamine; e) korraldab ja tegeleb firma hulgimüügiga; f) võtmete ja südamike valmistamine;

Äritegevuse alused
456 allalaadimist
thumbnail
24
docx

XXX AS müügipersonali rahuloluuuring

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL XXX XXX AS müügipersonali rahuloluuuring Uurimustöö aines "Müügitöö" Juhendaja: XXX 2016 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.UURIMISMEETOD............................................................................................

Müügitöö alused
8 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktika aruanne

lõpust, millal algdokument raamatupidamises on kajastatud. Samuti säilitatakse ka raamatupidamises teisigi dokumente nagu arveldused hankijatega ja ostjatega, aruandvate isikutega, pank ja kassa ja muid äridokumente, mis on vajalikud majandustehinkude arusaadavaks kirjeldamiseks revideerimise käigus. 9 2.5. Tööohutus ja töötervishoid ettevõttes Kontoris vastutab töötaja ise enda eest, ta peab jälgima, et tema poolt töö tegemisel ei oleks tagajärgi, mis teda ja teisi samas ruumis viibijaid ohustaks. Koridoris on olemas kaart, millel on märgitud teekond, kus asuvad varu väljapääsud, tulekustutid ja kõik muud ohukorral tarvis minevate asjade asukohad. Kontori ruumide eest vastutab ettevõte, kellelt ruumi renditakse. 2.6 Majandusarvestus ettevõttes Majandusarvestuse eest vastutab pearaamatupidaja. Kus raamatupidamiseseadus sätestab

Praktika
998 allalaadimist
thumbnail
39
docx

Juhtimispraktika

Delegeerimine toob kaasa töötajate oskuste arenemise võimaluse ning parandab sotsiaalset kliimat organisatsioonis. Delegeermine ei tähenda ebameeldivate või raskete ülesannete teiste kaela lükkamist. Kui aga nii tehakse, siis selline käitumine vähendab töötajate ja meeskonna motivatsiooni, usaldust ja juhi autoriteeti. Kui juht delegeerib töötajale mingi ülesande, siis ta ka annab automaatselt sellele töötajale otsustamisõiguse ning nii näitab juht ka usaldust oma töötaja vastu. Juhtidel on võimu ja võimalust teha valikuid ja vabastada töötajaid range kontrolli alt julgustades neid võtma vastu oma ideede, otsuste ja tegevuste eest ja avastades ning vabastades ressursse ja võimeid, mis muidu jääksid tundmatuks nii töötajale kui organisatsioonile. Suurema otsustamisõigusega tööjõud on kõrgema moraaliga, ettevõtlikum, loovam, pühendunum, usaldavam ja osalevam. Suuremate

Juhtimine
360 allalaadimist
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõtte töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega.. 1.Üldiselomustus Paide Kultuurikeskuse kohvikusse asusid tööle neli praeguseni töötavat toitlustusala inimest, 3. jaanuaril 1994. aastal. Algselt kuulus kohvik Paide Kultuurikeskuse alla, seega olid ka töötajad kultuuritöötajate nimekirjas. Kuna kultuur ja toitlustus on oma aruandlusest nii erinevad, siis 1. aprillil 1995. aastal loodi eraldi asuv aktsiaselts ,,Treeger" kahe aktsionäriga. Seoses sellega sõlmiti rendileping Paide Kultuurikeskusega. Ettevõtte kujundati ümber Treegeri Kohviku Osaühinguks seoses 19. novembril 1996. aastal äriregistrisse kandmisega. 1.1 Õiguslik vorm. Kohvik kuulus 1994. aastani Paide Kultuurikeskuse alla. 1. aprillil 1995. aastal loodi aga uus

Strateegiline juhtimine
381 allalaadimist
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

Valisin selle ettvõtte, kuna seda soovitas mu sugulane Styna ja klassiõde Indra kes olid seal eelmine aasta. See tundus huvitav , sest seal on erinevaid üritusi (pulmad, suvepäevad, koolitused, sünnipäevad, jne..) ja asukoht oli väga ilus. Minu eesmärk praktikale minnes oli arendada oma oskuseid teenindamises, suhtlemises ja paljudes teistes valdkondades. Tahtsin saada uusi kogemusi maaturismi valdkonnas kuna eelmine aasta tegin oma praktikat hotellis kus oli koguaeg rutiinne töö. 1.Ettevõte 1.1.Ettevõtte üldtutvustus Ettevõtte nimi: Ojako puhke- ja koolituskeskus Aadress: Ojako turismitalu, Marksa küla, Audru vald, Pärnumaa Mobiil (perenaine Ly Oja): +372 508 4585 (24h) Telefon: +372 445 7444 E-post: [email protected]  Peo- ja konverentsisaalid 3

Turism
42 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun