Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Äriplaani- Turuuuring - sarnased materjalid

kohvik, kohviku, kellaaeg
thumbnail
28
docx

Äriplaani vormistus

2.2. ETTEVÕTTE EESMÄRGID Lühiajalised eesmärgid (1 aasta): 1. Lahendada järjekordade probleemi ülikooli kohvikutes 2. Tutvustada TTÜ kohvikute klientidele meie teenust ning levitada seda ülikooli raames teenides klientide usaldust meie teenuse vastu. Pikaajalised eesmärgid (2-3 aastat) 1. Pakkuda uusi, paremaid teenuseid, mis põhineksid tehnoloogia arengul 2. Viia One Second Payment teenust ka väljaspoole ülikoolist. 2.3. EDU VÕTMETEGURID 1. Kiir teenindamine kohviku poolt, mis säästaks kliendi aega ning vähendaks negatiivseid muljeid tellimuse ootamisest 3 2. Lihtne ja mugav kasutamine nii kliendile kui ka kohkule 3. Suhteliselt odav 4. Innovatiivne lahendus järjekordade probleemile 5. Uuel tehnoloogial, mida planeeritakse kasutada, on suur arenguruum 6. Teenust on lihtne turule viia, kun Eesti on IT riik, ning Eesti elanikud võtavad

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Catweesi Turuuuring

Tallinna Transpordikool Turundus Jakob Kravik 3. aasta Laomajandus OÜ CATWEES Õppeaine: Turundus Õppejõud: Leeni Rajaste Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS OÜ Catwees on 2000.a. asutatud ettevõte, mis tegeleb Tallinnas, Tartus ja Pärnus Honda sõidukite müügi ja hooldusega. Omades käesoleval hetkel juba märkimisväärset turuosa Tartu ja Pärnu uute autode turul, laienes OÜ Catwees jaanuaris 2006 oma tegevusega Tallinnasse, avades Tallinnas uue autokeskuse. Catweesi autokeskustes on kaasaegsed müügisalongid uutele sõidukitele, kus eksponeeritakse parimal viisil müüdavaid Honda mudeleid. Alates 2008. aasta 1. Novembrist on ka avatud moto- osakond Tallinnas ja Tartus, kus klient leiab endale sobiva tänavasõidu mootorratta või ATV. Kogenud müügikonsultandid annavad nõu sõidukite ostmist, vahetamist j

Turundus
80 allalaadimist
thumbnail
52
docx

Betoonkivi turuuuring

Betoonkivid Tänavakivid Referaat Tartu 2014 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS............................................................................................................. 5 COLUMBIA-KIVI........................................................................................................... 6 TRI-RADIAL.............................................................................................................. 7 UNIKIVI.................................................................................................................... 7 PARKETT.................................................................................................................. 8 BALTI KIVITEHAS......................................................................................................... 9 UNIKIVI..................................................

Ehitus materjalid ja...
10 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

hinnatuim söögikoht nii kohalike kui ka turistide seas. Eesmärk on olla üks tuntumaid ja tunnustatumaid toitlustuskohti Saaremaal. Üllatada kliente pidevalt uute ja maitsvate roogadega ning saada vähemalt 150 püsiklienti. Kohvik Mahedik pakub kiirelt ning tervislikult kättesaadavat toitu. Tootevalikust leiab toite mahe- ja toortoidu austajatele. Lisaks leiab menüüst tooteid allergikutele, inimestele, kes ei talu kas gluteeni või laktoosi. Samuti on kohviku sihtturuks toitumisteadlikud inimesed, kes teevad oma igapäevaseid toiduvalikuid puhta ning vitamiinirikka toidu kasuks. Kohviku tugevused konkurentsis püsimiseks on mitmekülgne ja vitamiinirohke menüü ning kodune ja hubane atmosfäär. Üheks suureks konkurentsieeliseks on see, et ettevõte kasutab vaid mahetoorainet ning hetkel ei ole turul ühtegi teist sarnast kohvikut Saaremaal, kus pakutakse toortooteid. Üheks lisaväärtuseks on ka see, et kohvik pakub

Äriplaan
782 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Veebidisain ja digitaalgraafika Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal Kodutöö Juhendaja: Anne Roosipõld Tallinn 2018 Klienditeekond Wabaduse kohvikus SISSEJUHATUS Meie kodutöö eesmärk on välja selgitada Wabaduse kohviku klienditeekond ja hinnata seda ning tuua välja kolm kõige nõrgemat lüli, mida saaks arendada ja teha kolm ettepanekut, mida teha kohvikus paremaks. Klienditeekond on analüüsivahend ja kliendisuhete juhtimissüsteemide kujundamise vahend teenindusettevõtetes. Ta on teatud kui kvaliteedi teekond või teeninduse täiuslikkuse teekond. Klienditeekond sisaldab kogu ajaperioodi, mis algab kliendi esimesest kokkupuutest organisatsiooniga (nt. kodulehe külastamisega) ning lõppeb tema

Klienditeenindus
8 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Kinnisvara, logistika ja ettevõtluse õppetool VÄIKESE KOHVIKU SAAMISE LUGU ­ STARDIPÄEVIKU ANALÜÜS Ettevõtluse kodudöö 1 Juhendaja: dotsent Juhan Teder Tallinn 2011 Käesolev ettevõtluse esimene kodutöö on kirjutatud Kohvik Truffe stardipäeviku kohtata. Kohviku stardipäevik on valitud seetõttu, et ettevõte tegutseb edukalt tänaseni ja on omal alal kõrgelt tunnustatud nii kohvikuna, kui eduka ettevõttena. Alljärgnev analüüs on üles ehitatud märksõna põhiselt, mis tähendab, et väikeste pealkirjade taga on välja toodud olulisemad tähelepanekud ja õppetunnid, mida väikese kohviku loomise loost õppida. Analüüsis astutakse läbi ettevõtjaks saamis lugu alates ettevõtja isikuomadustest kuni

Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
136 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Äriplaan kohviku taasavamine

Kuressaare Ametikool Toitlustuse- ja majutuse õppesuund KP-42 ÄRIPLAAN Vilmar Kaal Juhendaja Anne Lember Kuressaare 2012 Sisukord Algussõna Käesoleva äriplaani sisuks on Orissaares kaubanduskeskuse hoones avatava kohviku avamiskulude planeerimine, avamis-eelsete tegevuste kirjeldus; ja pakutava menüü ja hindade analüüs. Ettevõte Ettevõte hakkab planeeritavalt tegutsema Orissaare alevis asuvas kaubanduskeskuse hoones I korrusel. Kuni 2003.a. jaanuarini tegutses samas ettevõte OÜ E-EPI, mis tegeles toitlustamisega I ja II korrusel; ettevõte lõpetas tegevuse pankroti tõttu ja maja suleti.

Majandus
206 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Muistend salapärasest kohvikust

Muistend Salapärasest Kohvikust Olete te kunagi käinud Suhkru tänava Ümbernurga kohvikus? See on kogu linna parim söögikoht, kuid selle asukohta teavad vaid vähesed äravalitud ja parem ongi. Äri siiski õitseb, vaatamata vaid umbes 100- inimeselisele klientuurile. Kõik need inimesed on püsikliendid, kes käivad seal vähemalt korra nädalas. Selle kohviku saali seina peal on juba ammu üks paberileht, mis on servadest narmendav ja näeb igatpidi vana ning kulunud välja. See ürik on kaitstud tugeva klaasiga ja sellel on ehtne Elizabeth I pitser. Kiri klaasi taga on vaevu aimatav, aga kõik nagu teaksid, mis seal kirjas seisab. Räägitakse, et selle kohviku lugu sai alguse juba vanalt Inglismaalt, kus see kohvik oli samuti üks paljudest väikestest söögikohtadest. Kord sattus sinna sööma üks kuninganna Elizabethi õuedaam ja

Eesti keel
7 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Internetikohviku äriplaan

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MAJANDUSARVESTUS Kätlin Muru Internetikohvik Äriplaan Juhendaja: Ille Kukk Pärnu 2009 Sisukord Lk. 1. Noorte internetikohviku äriplaan 3 2.1 Turg 4 2.2 SWOT analüüs 5 2.3 Tulevikuplaanid 6 2.4 Majanduskeskkond 7 2.5 Tootmisprotsess 8 2.6 Tootmistegevus 8 2.7 Internetikohviku sisseseade 9 2.8 Projekti maksumus ja finantseerimise allikad 12 2.9 Teenuse kvaliteet 13 2.10 Turustamine

Majandus
792 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Koka praktika aruanne - Ettevõttepraktika restorani ja kohviku õppeköögis

Praktika aruanne Ettevõttepraktika restorani ja kohviku õppeköögis Maria Karajeva K109 Juhendaja: Katrin Jurs Tartu Kutsehariduskeskus 2012 Sissejuhatus Eesmärk: Saada uusi teadmisi ja arendada oma praktilisi oskusi. Restorani ja kohviku õppeköögis vajalike ülesannete täitmine. Vajadusel eritellimuste ja

Kokk
155 allalaadimist
thumbnail
64
odt

Projekt "kohvik"

kasvul tegevust laiendada. Ettevõtte alustas tegevust 2008 a. aprillis. Põhiliselt pakuti vaid catering- teenust üle Eesti meelelahutuslikel üritustel ja maakonnas. Poolteise aasta tegevuse järgselt tekkis plaan tegevust laiendada. Võimalus avanes avalikus konkurentsikorras üürida ruumid kohvikupinnana, omavalitsusele kuuluvas majas „Spordihoones Virtus“. Ruumide vaatlusel kujuneb probleemiks kohviku müügisaal, mis on mahutavusega vaid 24 inimest, mis ei ole kooskõlas reaalse tarbimismahuga kliendi näol. Ruumid vajavad kapitalremonti, seega laiendatakse remonti ka kohviku eesruumile, mis esialgsel ruumide ülevõtmisel plaanis ei olnud. Koostööks renditatavatele ruumidele sõlmitakse üürileandja ja toitlustaja vaheline edasine üürileping. Eesmärgiks kohviku siseruumide ja eesruumi remondiga, on saavutada suuremad võimalused teenuseid laiemas mahus müüa.

Projektimeetodid/...
122 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Rändur restoran ja kohvik

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAAR Äriplaan Rändur restoran ja kohvik Nadezda Vassiljeva Tallinn 2012 Sissejuhatus : 1. Äriidee tutvustus lk3 1.2 Ärinimi, adress 1.3 Äriplaani esitaja andmed 2. Toode/ Teenused lk4 3. Tootmine/ Seadmed lk5-6 3.1 Tootmine 3.2 Seadmed 4. Personal lk7 5. Finantsprognosid lk8-9 5.1 Finanseerimine

Äriplaan
103 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Äriplaan

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI TALINNA KOLLEDŽ Äritegevuse alused ........ ÄRIPLAAN Juhendaja: Raul Vatsar Tallinn 2012 Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: OÜ Kohvik Wesenberg Ettevõtte juriidiline vorm: Osaühing Registreerimise aeg ja koht: 2013, Rakvere Aadress: Tallinna 27, Rakvere, 443111, Estonia Telefon: 51261302 E-mail: [email protected] Algkapital: 79095 Eur Omanikud, nende osa kapitalist: Omanike on üks ja osakapital on 2651 Eur Kontaktisik, tema telefon: ......... Ettevõtte Põhiväärtused, missioon , visioon Põhiväärtused: K...iirus O...savus H...oolivus V...õrdsus I...seseisvus K...orrektsus Missioon:

Äritegevuse alused
116 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Missugune peab olema valimisreklaam ?

tunnistamist enda erakonda parimaks, öeldes seda välja otseselt. Reklaam peab olema nii öelda muuseas. Inimesed peavad seda märkama sellel ajal, kui nad näiteks sõidavad bussis või jalutavad õues. See peab neile meelt tõstma ning tegema nende tuju paremaks. Kodanikud peavad hakkama huvi tundma reklaami vastu ning otsustama uurida selle järgi ise edasi. Näiteks: Keskerakond korraldab tihti tasuta kontserdeid, igasuguste projektide avamisi ning isegi on loonud kohviku nimega ,,Edgari kohvik " .Selline reklaam huvitab väga paljusid kodanike, kuna tavaliselt sealt saab palju tasuta kingitusi ning asju. Kuna enamus Eesti kodanikke ei ole väga rikkad, kes suudavad vaba aega veeta palju huvitavamalt(see nõuab palju raha vahel), siis tuleb palju inimesi ka kohale ning saavad nendest üritustest palju elamisi. Kui inimene on juba elamust saanud, siis talle tekib tahe saada seda veelkord ning ta otsustab hääletada just selle erakonna poolt, kes talle neid andis, et saada neid jälle

Eesti keel
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Miline peab olema valimisreklaam?

informatsiooni ning tunnistamist enda erakonda parimaks, öeldes seda välja otseselt. Reklaam peab olema nii öelda muuseas. Inimesed peavad seda märkama sellel ajal, kui nad näiteks sõidavad bussis või jalutavad õues. See peab neile meelt tõstma ning tegema nende tuju paremaks. Kodanikud peavad hakkama huvi tundma reklaami vastu ning otsustama uurida selle järgi ise edasi. Näiteks: Keskerakond korraldab tihti tasuta kontserdeid, igasuguste projektide avamisi ning isegi on loonud kohviku nimega ,,Edgari kohvik “ .Selline reklaam huvitab väga paljusid kodanike, kuna tavaliselt sealt saab palju tasuta kingitusi ning asju. Kuna enamus Eesti kodanikke ei ole väga rikkad, kes suudavad vaba aega veeta palju huvitavamalt(see nõuab palju raha vahel), siis tuleb palju inimesi ka kohale ning saavad nendest üritustest palju elamisi. Kui inimene on juba elamust saanud, siis talle tekib tahe saada seda veelkord ning ta otsustab

Ühiskond
5 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Kohviku reklaam

Mamma Koogid AVATUD! Uus kondiitriäri Maneezi tänav 2 Avatud 9.00-19.00 Asume südalinnas, Viru Keskusest vaid 300m kaugusel Avamise puhul kõik hinnad -20% Mida müüme? Kauneid tassikooke Hõrke küpsiseid Soolaseid ja magusaid kringleid Erinevaid torte Lai valik pirukaid 25 20 15 Reval cafe Mamma koogid Wayne's coffee 10 5 0 Pirukas (5tk) Tassikoogid (5tk) OOTAME TEID PEAGI KÜLLA! Teie Mamma

Reklaam
15 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
638 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Moon kohvik

Tallinna Teeninduskool :Ksenia Hodorenko :Eda Odar KK15-PV3 Tallinn 2017 · · · · · · Moon 17.04.2017 16.06.2017 · : 360 · Web- : www.restoranmoon.ee · :Võrgu 3 · :50 · -:Aleskei Voronin (a la carte) + a , . , . ( ), "" a la carte, . .

Vene keel
2 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Suhetekeskse müügi oskused

ning kuna Elisa tegi lõpuks ikkagi märgatavalt parema pakkumise (ka välismaine data kasutamine oli paketi sees ja veel suuremal määral), siis otsustasin jääda Elisasse. Sel puhul jällegi ei pidanud mina minema Teliasse rääkima, vaid nad ise ajasid kõik asjad korda ning mul lihtsalt vahetus pakett. Kokkuvõttes, nii Telia kui ka Elisa kasutasid suhetekeskse müügi oskuseid, et sooritada müük rahuldades kliendi soove. JUHTUM 2: KOHVIK PONTŠIK Müük oli alguses paljulubav – aknalt oli näha ekraan, millel jooksis sõbralik ja ahvatlev reklaam sõõrikutest. Pontšikukokk klipis naeratas ning jagas klientidele lahkelt ilusaid rasvaseid pontšikuid. Nii tuli ka minul isu just nende pontšikute järgi. Läksin siis kohvikusse, mis nägi seest välja üsna tagasihoidlik paari koristama lauaga. See polnud otseselt müüki soodustav keskkond, aga ka mitte meeletult häiriv. Jõudsin pontšikute leti juurde

Müügitöö alused
5 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Turunduse alused kontrolltöö

Kontrolltöö kordamisküsimused / Avatud Ülikool. 1. Mida nimetatakse turunduseks? Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate (ostjate) vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetus-protsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu. 2. Mida mõistame turunduses vajaduse all? Vajadus on inimese poolt tunnetatav puuduseseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilisteks (toit, rõivad, soojus, turvalisus), sotsiaalseteks (suhtlus, ühtekuuluvus) ja individuaalseteks (teadmised, eneseväljendus). 3. Mida mõistame turunduses soovi all? Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldam

Turunduse alused
213 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Ettevõtluse alused

1. Riigi kui omaniku ettevõte 2. KOVi kui omaniku (munitsipaal) ettevõte 3. Ühistu 4. Täisühing 5. Usaldusühind 6. Osaühing 7. Aktsiaselts 8. Aktsiad 9. FIE 10. Talud Omandisituatsioon: Riiklik omand: Omandisituatsiooni muutumine: 1 tulp: 2. tulp: Riiklike omandisuhete reformimine (25-30%) Lahtiriigistamine (70-75%) (75-90%) Riikliku ettevõtte iseseisvuse otsene Ettevõtte omandivormi muutmine suurendamine (peamiselt) Riiklike alluvussuhete tugevdamine (vähemas osas) Lahtiriigistamise Individuaal- ja kollektriivomand Üldrahvalik e rahva ühisomand 1. Üksikisiku omand 1. Riiklik omand 1.1 Individuaaltöötaja omand 2. Munitsipaalomand 1.2 Eraomand 3. Rahvaettevõtte omand 2. Talupereomand 3. Kollektiivi e ühistu omand 4. Töökollektiivi omand 5. Majandusühingu

Ettevõtluse alused
152 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09 KÕ Nastasja Musienko PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kliendilojaalsuse käsiraamatu kokkuvõte

süvendada teiste faaside uuestiläbimisega. Kliendikäitumise põhjuslikud tagamaad: Suhtumine firmasse, tootesse või brändi. Tarbimiskäitumine selle firma toote või brändi suhtes. Suhtumine sisaldab nii ratsionaalset kui ka emotsionaalset komponenti. Käitumine sisaldab ka käitumuskavatsuslikku lojaalsusfaasi. Inertslojaalsus ­ korduvostud kuid kiindumus puudub. A la Starbucks. Avab kohviku, lähedal olev kohvik aetakse pankrotti ja siis nad lihtsalt optimeerivad. Varjatud lojaalsuse ­ klient on väga kiindunud, kuid ei käitu selle kiindumuse kohaselt. Soovitusväärtus, suusõnal leviv reklaam Ebalojaalsus. Peamiseks küsimuseks miks ei osteta? Lojaalsuse kujunemine. Mõjufaktorite jada: kvaliteet ­ rahulolu ­ lojaalsus ­ kasumlikkus Lojaalsusest tulenevad kasud: finantsilised ja immateriaalsed. Kõige suurem probleem klientide hoidmine

Analüüsimeetodid...
34 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Klienditeenindus

ideaalselt meie ajastusega + toimis ka lisamüük . Toidu serveerimine oli üheaegne , puhas , kiire . Joogi & söögi kvaliteet oli väga hea , kuna kõik söögid & joogid , mis toodi olid äärmiselt värsked . Klienditeenindaja ei pööranud mitte ühelgi korral selga kui oli toonud toidud lauda vaid läks küljega ära . Siseilme/ kujundus oli art caffe's puhas , laudade paigaldus oli sobiv , lauad ei olnud liiga üksteise seljas .. jäeti kõrval lauaga ka vaba hingamis ruumi . Kohvik nägi välja väga maitsekas seetähendab , et laudadel olid põlevad ( lõhnata ) küünlad , vaasis olid dekoratsioonid ( lilled) , linikud , seintel oli seinamaalid , diivanid ja padjad olid laudade ääres, muusika ei olnud tüüpiline raadio muusika , ega ka mitte mingisugune POP muusika plaat , seal oli selle atmosfääriga sobiv muusika , ehk siis pisut jazz-ilik ,muusika tugevus ei olnud ei kõvasti ega ka vaikselt , ta oli piisavale volüümile keeratud

Erinevad koolitused
82 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Turundusuuringud Meelis Zimmermann 1. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM JA TURUNDUSUURINGUD 1.1 Turunduse infosüsteem Turunduse infosüsteem (TIS) on inimeste , tehniliste vahendite ja protseduuride süsteem, mis kogub, korrastab, analüüsib ja teeb kättesaadavaks turundusotsuste langetamiseks vajaliku, õigeaegse ja täpse info. Infosüsteemi protseduuridega määratakse: - millist infot koguda, - kui sageli infot koguda, - millises vormis infot hoida, - milliseid analüüse teha korrapäraselt, - kelle ülesanne on info kogumine. Infosüsteemide protseduuride kooostamine on turundusjuhi või turunduse eest vastutava juhtkonna liikme ülesanne, kes hakkab kogutud info põhjal otsuseid langetama. Kuna info kogumisel ja kasutamisel osalevad ka teised allüksused, näiteks müük ja raamatupidamine, siis tulev infosüsteem kavand

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Ainekonspekt FINANTSJUHTIMINE

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus
60 allalaadimist
thumbnail
74
doc

FINANTSJUHTIMINE

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Finantsjuhtimine
118 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Finantsjuht. konspekt

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus
186 allalaadimist
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine ....................................................................................................

Sekretäritöö
44 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

1.Turunduse definitsioon, selle olulisemad rõhud. Turunduse majandusteooriast eristavad momendid. Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, müügitoetuste ja jaotuse planeerimise ning teos- tamise protsess loomaks soodsaid vahetusi individuaalsete ja organisatsiooniliste eesmärkide saavutamiseks.Turundus jaguneb: praktiliseks tegevuseks ja teoreetiliseks käsitluseks. 2.Turunduse tuummõisted (vajadus, soov, nõudlus, toode, vahetus, tehing, turg) Vajadused- tarbed, soovid- nõudlus- tooted- vahetus- tehingud- turg 3. Turunduse arenguprotsess: põhilised kontseptsioonid (tootmiskontseptsioon, tootmiskontseptsioon, müügi-kontseptsioon, turunduskontseptsioon, ühiskondliku turunduse kontseptsioon).Tootmiskontseptsioon: tarbijad on soodsalt meelestatud nende kaupade suhtes, mis on massiliselt levinud ja odavad. Fookusesse tõuseb kulude kontroll, mille poole püüeldakse läbi tootmisprotsessi täiustamise.Tootmiskon

Turundus
504 allalaadimist
thumbnail
119
doc

20 SAJANDI KUNST

siiski kindla, sünteetilise käsitlusviisi poole ­ kõiki neid rahutuid vorme ümbritsevad tugevad, julgelt tõmmatud piirjooned. Van Goghi vormikujundus on robustne, jõuline ja nurgeline. Ka tema deformeerib loodust; loodus on talle ainult lähtekohaks uue, kunstiliselt usutava ja mõjusa realiteedi loomisel. Tema värvid on heledad, eriti armastas ta helekollast. Van Goghile kõlbas maalimiseks kõik, mida ta nägi ja mis teda ümbritses ­ maastik, inimfiguur, kohviku interjöör, pargivaade, vana tool või paar vanu saapaid. Kõike seda maalis ta ta võrdse innu ja ekstaasiga, kõiges väljendub ülimal määral haaravalt tema rahutu, tormine hing. Van Gogh pälvis kaasaegsete tunnustust niisama vähe kui Cézanne ja Gauguin. Elu ja maalimist võimaldas talle ainult venna toetus. Viimastel eluaastatel kannatas ta vaimuhaiguse hoogude all, ta lõpetas oma elu enesetapuga Auvers-sur-Oise`i vaimuhaiglas.

Kunstiajalugu
937 allalaadimist
thumbnail
103
doc

Kunstiajaloo kokkuvõte

20. SAJANDI KUNST 1. IMPRESSIONISM. NEOIMPRESSIONISM. POSTIMPRESSIONISM 2. SÜMBOLISM. JUUGEND 3. FOVISM 4. EKSPRESSIONISM JA ,,DIE BRÜCKE" 5. KUBISM 6. FUTURISM 7. ABSTRAKTSIONISM 8. DADAISM 9. SÜRREALISM 10. ,,DE STIJL" 11. KAZIMIR MALEVITS ja SUPREMATISM 12. KUNST KAHE MAAILMASÕJA VAHEL 13. ABSTRAKTNE EKSPRESSIONISM USA-s 14. INFORMALISM 15. NEODADA 16. POPKUNST 17. MAALILISEJÄRGNE ABSTRAKTSIONISM 18. OP-KUNST JA KINEETILINE KUNST 19. POSTPOP JA HÜPERREALISM 20. MINIMALISM 21. POSTMINIMAALKUNST ­ arte povera, antivorm, maakunst, protsessikunst 22. KONTSEPTUAALKUNST ­ ideekunst, kontseptualism 23. KEHAKUNST JA PERFORMANCE 24. VIDEOKUNST JA FOTOGRAAFIA 25. TRANSAVANGARDISM JA NEOEKSPESSIONISM "Ma võiks oma muusikat võrrelda valge valgusega, mis sisaldab kõiki värve. Ainult prisma võib jagada värvid ja teha nad nähtavaks; see prisma võiks olla kuulaja hing." (Arvo Pärt) IMPRESSIONISM R

Kunstiajalugu
62 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun