Põltsamaa Ühisgümnaasium
Kalade tähtkuju kirjelduse sobivus reaalsetele inimtüüpidele
Uurimistöö
Koostaja : Kaidi Türk
11.a klassi õpilane
Juhendaja : Kaja Linde
Põltsamaa 2012
Sisukord
Sisukord 1
Sissejuhatus 3
1.KALADEST ÜLDISELT 4
1.1. Kuidas kalasid ära tunda 4
1.3. KALAD naine 7
1.4. Kalade moehoroskoop 8
2.UURIMISKÜSIMUSED JA MEETOD 9
2.1. Uurimisküsimused 9
2.2. Meetod 9
3.KÜSITLUSTE TULEMUSED 10
3.1. Kas käitute põhimõtte järgi „ targem annab järele“? 10
3.2. Kas olete pikakasvuline või pigem lühike? 11
3.3.Eelistate elada pigem reaalsuses koos inimkonna pahupooltega või veerikkas, õrnas maailmas, kus kõik on ilus ja kõik tegevused-toimetused meeldivad? 12
3.4.Tundes, et elu vintsutab tugevasti, ebaõnnestumisi aina kuhjub juurde ning olukord on lootusetu: püüate hädaohust väljapääsu leida või poete illusioonide varju? 13
3.5.Keda mõistaksite kõige enam hukka? 14
3.6.Kuidas eelistate küsimustele vastata? 15
3.7.Milliseid riideid eelistate? 16
3.8.Kas unistate tihti? 17
3.9.Sõbrad, tuttavad usaldavad Teile tihti oma muresid ? 17
3.10. Soovite tihti olla omaette ja jalutada üksi? 18
KOKKUVÕTE 19
KASUTATUD KIRJANDUS 20
LISA1 21
Küsitlus 21
LISA2 24
Sissejuhatus
Valisin töö teemaks „Kalade tähtkuju kirjelduse sobivus reaalsetele inimtüüpidele“, sest mind huvitavad sodiaagimärgid ja nende arvatav mõju inimestele.
Inimesed käituvad ja riietuvad väga erinevalt. Tekkis soov välja selgitada, kas Kalade tähtkujus sündinud inimestel on sarnaseid iseloomujooni ja kas nad mõtlevad ühtemoodi.
Autor arvab , et päikesemärk mõjutab inimese olemust, käitumist ja arvamusi , kuid pole olemas 100% mingile sodiaagile vastavat inimest. Otsustasin teha uurimistöö ainult ühest sodiaagimärgist, Kaladest, sest selle tähemärgi all sündinud inimesi ümbritseb mind kõige rohkem.
Põltsamaa Ühisgümnaasiumis ei ole varem läbi viidud uurimust sarnasel teemal.
Töö meetodiks oli formaliseeritud küsitlus, mis viidi läbi autori tutvusringkonna Kalade seas. Küsitluste põhjal tehti saadud andmete analüüs.
Töö koosneb kolmest osast – esimene on teooriaosa, kus autor räägib Kaladest ja nende väidetavatest iseloomuomadustest. Teises osas kirjeldatakse meetodit ja antakse ülevaade uurimistöö valimist. Kolmandas osas analüüsitakse küsitluse tulemusi. Nimetatud osadele järgneb kokkuvõte.
Kuressaare Gümnaasium ÕPILASTE SUHTUMINE SEKSUAALVÄHEMUSTESSE Uurimistöö Kuressaare 2008 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1 1. Seksuaalne orientatsioon..................................................................................................................5 1.1 Inimeste klassifitseerimine nende seksuaalse orientatsiooni alusel..........................................5 1.1.1 Homoseksuaalsus...............................................................................................................5 1.1.2 Heteroseksuaalsus..................................................
Tallinna Mustamäe Gümnaasium Eliise Renser Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi 8., 10., ja 12. klasside õpilaste teadlikkus DisneyBoundist ja Disney Style’ist Uurimistöö Juhendaja: Kadri-Epp Teemant Tallinn 2021 1 Summary The research paper „Tallinn Mustamäe Gymnasium’s 8th, 10th and 12th grade students awareness on DisneyBound and Disney Style“ disserts the students knowledge of DisneyBound as a subtle way of showing one’s love and respect for Disney movies by dressing in a character’s colour scheme, and Disney Style as a lifestyle brand for merchandise. The aim of this research paper is to ascertain what and how much do the 8th, 10th and 12th graders of Tallinn Mustamäe Gymnasium know about the DisneyBound fashion subculture and the Disney Style lifestyle brand, as well as to determine how the students themselves have
KÜKAMETSA GÜMNAASIUM RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016 UURIMISTÖÖ KOOSTAJA: AADU KADAKAS 11. KLASS JUHENDAJA: XXX XXX Kükametsa 2018 SISUKORD SISSEJUHATUS..........................................................................................3 1. TEOREETILISI LÄHTEKOHTI.....................................................................5 1.1. Näitekunsti ajaloost................................................................................5 1.2. Rakvere Teatrist....................................................................................6 1.3. 2014 2016 aasta lavastused ja publikumagnetid.............................................8 2. ANKEETKÜSITLUSE JA INTERVJUUDE TULEMUSENA SAADUD ANDMETE ANALÜÜS.........................................................................................
Loo Keskkool Koolistressi avaldumine, põhjused ja toimetulek Loo Keskkooli gümnaasiumiõpilaste näitel Uurimistöö Autor: Liisbeth Sepp 11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 3 1. STRESS ..................................................................................................................... 4 2. KOOLISTRESS ......................................................................................................... 6 2.1. Koolistressi põhjused ...............................
AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................
Channelling Jesua Teadvuse muutumisest Pamella Cribbe 04.01.2008 Varem oleme me kirjeldanud Valgusetöölise reisi, egokeskse teadvuse juurest südamekeskse teadvuse juurde, ajaloolisi tagamaid.See osa saab tervenisti pühendatud muutuste psühholoogilistele karakteristikutele. Me jagasime selle protsessi neljaks sammuks või etapiks, mis me siinkohal ära märgime: 1. rahulolematus sellega, mida pakub egokeskne teadvus, "millegi veel" otsing: lõpu algus. 2. egokeskse teadvusega seotuse tunnetamine, enda vabastamine egoga seotud mõtetest ja emotsioonidest: lõpu keskpaik. 3. egoga seotud vanadest energiatest vabanemine, kookoni mahajätmine, uue mina tekkimine: lõpu lõpp. 4. südamekeskse sisemise teadvuse ärkamine, armastuse ja vabaduse motivatsioon, muutumise lõpuga teiste aitamine. I Etapp: Ego ei rahulda enam. Teadvuse muutumine egokesksest südamekeskseks algab sisemise tühjuse tunnetamisest. Asjad, mis huvitasid varem, või situatsioonid, mi
vastu. Kleidikesed on lihtsalt Sõnnide trump. Samas hoidu pitside-satside ja rüüside küllusest Hea väljanägemine on sõnni jaoks väga oluline. Ei suuda taluda inetust. Enda eest hoolitsemine pealaest jalatallani ja kaunistamine on esmase tähtsusega, alles peale seda võetakse käsile töö. Sõnn ja Armastus Sõnn on sensuaalne armastaja, ning talle meeldib massaaz, sensuaalne toit, parfüüm, raha ning siidised linad. Sõnni tähtkuju all sündinud on emotsionaalsed, kuid vasturääkiva iseloomuga inimesed. Võib jääda mulje, et sõnn on praktiline, maalähedane ja täielikult romantika meeleta inimene - vale puha. Sõnne juhib Veenus, väga rahumeelne ja armuküllane planeet. Sõnn võib väga kaua aru pidada, kas te vastate tema ideaalile, aga kui ta on otsustanud, et jah, siis ei jäta ta jonni enne, kui on võitnud oma armastatu südame. Sõnn oskab kurameerida, iial
Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Kaili Olgo, Triin Mokrik, Tiia Saarna, Kerttu-Kadi Vanamb KUIDAS REGULEERIDA SUHTEID KOOLI NÕUDMISTE JA ÕPILASTE SOOVIDE VAHEL? Iseseisev töö Juhendaja Külliki Vaske Tartu 2012 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................................ 2 SISSEJUHATUS.................................................................................................................... 3 1 KÜSITLUSE OLEMUS......................................................................................................... 4 2 KOOLIELU, SELLE PAREMAKS MUUTMINE.....................................................................5 3 KOOLITÖÖD, ISESEISVAD TÖÖD, NENDE ESITAMINE........................................
Kõik kommentaarid