Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Adidas vs Nike situatsiooniülesanne - sarnased materjalid

adidas, nike, adidase, uuendusi, juhtkond, hmat, kergej, arvamusi, tsid, elda, jalatsite, tagaj, ajur, helepanu, tete, turupositsiooni, tootesubam, otsustaja, tehnoloogia, itluses, ltida, tagasid, teadnud, uuendustega, riskiga, ritavad, mber, seej, liikmetele, igile, peatus, imaluse, seisukohast, turundus, ttele, uuringuid, haripunkti, heks, poodides
thumbnail
4
doc

Riho Kullassepp, Rahapesu - situatsiooniülesanne

SITUATSIOONIÜLESANNE 1. PROBLEEM · Tasandiks on organisatsioon ning probleem on Riho Kullassepal, kes on ettevõtte juht. · Probleem haarab kogu organisatsiooni, mõju on suur, kuna probleem viis ettevõtte juba teisel aastal pankrotti. Tunnus Põhjus Tagajärg -Saadav tulu oli oodatust väiksem -Riho paigutas raha valesti. -kulutused ületasid ning kulutused suured ,,Esimesel ,,kapitalimahutused nõudsid poole mitmekordselt tulud tegevusaastal jäid müük ja tema varandusest; kõrgekvaliteetne reklaamist saadav tulu oodatust paber pidi ületama konkurent nii märksa väiksemaks" ,,kuus korda trükitehniliselt kui sisuliselt; parimad nädalas ilmuva ajalehe hind oli viis spordiajakirjanikud, makstes neile krooni"

Organisatsiooniline käitumine
76 allalaadimist
thumbnail
2
doc

ADIDAS versus NIKE situatsiooni analüüs org. kultuur

ADIDAS versus NIKE Situatsiooniülesanne 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad. Tänu toodete kõrgele kvaliteedile, uuendustele ja toodete mitmekesisusele saavutas Adidas 1970-ndate keskel rahvusvahelises konkurentsis domineeriva positsiooni.

Ühiskond
12 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Situatsiooni ülesanne - Adidas vs Nike

xxxxx Adidas versus Nike situatsiooniülesanne 1. Probleem Probleem on organisatsioonil ehk firmal Adidas, mis on tulnud juhtimisveast tõenäoliselt. Turuosa langus on kestev, tõsine ja sellega tuleb tegeleda, sest see on kestnud juba ligikaudu 20a. Probleem on suur, kuna 1972 . a oli Adidasel 82% turuosast, aga juhtimisvigade tõttu langes see 20 aastaga 4%-ni. Adidase turuosa langus mõjutas teisi firmasid, andes neile võimaluse turule tulla uute toodetega ja kasvatada oma turuosa. Tunnuseks on see, et turuosa langes väga palju ja teised firmad said võimule. Adidase firma läks peaaegu pankrotti. Adidase turuosa languse põhjuseks oli ilmselt juhtimisviga ­ ei suudetud kaasa minna 1970- ndatel aastatel alanud kehakultuuribuumiga. Adidas tegi võistlussportlastele kergeid ja

Juhtimis alused ja...
137 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Situatsioonülesanne ADIDAS vs NIKE

Situatsiooniülesanne ADIDAS vs NIKE 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad. Tänu toodete kõrgele kvaliteedile, uuendustele ja toodete mitmekesisusele saavutas Adidas 1970-ndate keskel rahvusvahelises konkurentsis domineeriva positsiooni.

Juhtimine
9 allalaadimist
thumbnail
6
doc

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ADIDAS VERSUS NIKE ANALÜÜS Situatsioonülesanne Õppejõud: Mõdriku 2016 ADIDAS VERSUS NIKE ANALÜÜS Adidase turuosa vähenemist põhjustasid väga pinnapealsed ostsustused. Ilmselgelt 1970-ndatel oli otsustajaks üks isik või siis pisut enam ja kõik tehti selle järgi, mida nemad ütlesid. Adidas valmistas ainult võistlussportlastele mõeldud varustust, mis on küllaldki väike osa kogu võimlikust turust. Üks suurim viga sellel ajal oligi liiga kitsalt mõtlemine. Näha oli, et inimesed tahtsid niisama spordijalanõudega käia ja samuti ka sörkjooksu harrastada. Adidas ei teinud inimeste soovidest absoluutselt välja. Eiras potentsiaalseid uusi kliente ja turuosa. Kindlasti Adidase juhtkond või juht pisut kartis ehk oli ebakindel uuest turuosast

Juhtimis alused ja...
3 allalaadimist
thumbnail
4
doc

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusearvestuse õppetool Ä16KÕ Taimi Pent ADIDAS VERSUS NIKE Situatsiooniülesanne Õppejõud: Virve Transtok, MA Mõdriku 2017 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad

Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä14KÕ Kristi Kaaremäe ADIDAS VERSUS NIKE Analüüs Õppejõud: Virve Transtok, MA Mõdriku 2015 SITUATSIOONIÜLESANNE 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad

Ärijuhtimine
13 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

(näiteks tarbija seisab valiku ees, kuidas raha kulutada: kas osta auto, videokaamera või puhkusereis). Funktsionaalne konkurents ­ tekib sarnaseid tarbimisvajadusi rahuldavate kaupade vahel (näiteks jalgrattad, mootorrattad, autod, bussid, rongid, lennukid jne). Liigikonkurentsi korral konkureerivad omavahel ühe kauba liigid mõõdu, võimsuse, tüübi vms alusel (näiteks kohvimasinad, pesumasinad jms). Margikonkurentsis võistlevad ühe ja sama toote margid (näiteks NIKE dressid ja ADIDAS dressid). Huvigrupid (pangad, aktsionärid, ajakirjandus, tarbija- ja keskkonnakaitse, võimuorganid, lokaalsed huvigrupid). Need on jõud, kellele firma edukus on tegelikult ja potentsiaalselt tähtis ja kes mõjutavad seda. Huvigrupp võib firma tegevust soodustada või takistada. Tehakse vahet heategeva huvigrupi (näiteks annetaja), otsitava huvigrupi (firma ise taotleb huvitatust, näiteks

Turunduse alused
90 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

videokaamera või puhkusereis). Funktsionaalne konkurents ­ tekib sarnaseid tarbimisvajadusi rahuldavate kaupade vahel (näiteks jalgrattad, mootorrattad, autod, bussid, rongid, lennukid jne). Liigikonkurentsi korral konkureerivad omavahel ühe kauba liigid mõõdu, võimsuse, tüübi vms alusel (näiteks kohvimasinad, pesumasinad jms). Margikonkurentsis võistlevad ühe ja sama toote margid (näiteks NIKE dressid ja ADIDAS dressid). KONKURENTSI NELI LIIKI TARBIJATE VAJADUSED erinevad sarnased TUNNUSED LÄHEDASED VAHETUD erinevad KONKURENDID KONKURENDID

Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
4
doc

ADIDAS versus NIKE

Küsimused: 1. Kuidas põhjustas halb otsustamine Adidase turuosa vähenemist? Kas oli selles mingi osa ka ebakindlusel? Paarikümne aastaga kaotati turuliidri koht ja Adidase turuosaks jäi vaid 4 % seni 82 % asemel. See oli kõrge kukkumine ja kindlasti mingi määral tingitud ka ebakindlusest. Adidasel oli eesmärk, kuid kahjuks puudus neil vajalik informatsioon alternatiivide ja tuleviku sündmuste kohta – ei osatud ette näha rahva kasvavat spordilembust. Keskkonna muutustele ei oldud valmis nii kiirelt reageerima, kui oleks vaja olnud. Enda edus oldi arvatavasti nii kindlad, et põhirõhk suunatigi sellele, mida hästi tehti,

Kehaline kasvatus
10 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Seente eluiga ja paljunemine

LÄÄNE ­ VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ­ ja majandusarvestuse õppetool IIÄ JUHTIMINE ADIDAS VS NIKE Situatsiooniülesanne Üliõpilane: Marko Aunapuu Õppejõud: Virve Transtok Mõdriku 2009 ADIDAS versus NIKE Situatsiooniülesanne 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks

Ökoloogia
47 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

Strateegiline juhtimine Kordamisküsimused 1. Strateegia. x Strateegia on firma otsustusloogika. (Kreitner) x Strateegia kujutab endast teatud hulka hüpoteese põhjuste ja tagajärgede seoste kohta. (Kaplan, Norton) x Strateegia on org.-i eesmärkide ja ressursside ning muutuvate turundusvõimaluste ühildamine. (Kotler) x Strateegia ilma taktikata on kõige aeglasem tee võiduni. Taktika ilma strateegiata on ainult ettevalmistus alistumiseks. (Sun Tzu c. 500 BC) Leimann väidab, et strateegia kujutab endast pikaajaliste eesmärkide saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogumit, mis on organisatsiooni arengu juhtimise aluseks. Organisatsiooni strateegia hõlmab organisatsiooni kõiki olulisi funktsioone ja allüksusi ja ta peaks tagama, et organisatsioonis langetatavad otsused on omavahel kooskõlas. Strateegia kavandamine ja elluviimine on juhtimise olulised funktsioonid. Hea strateeg

Strateegiline juhtimine
289 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Väärtusahela juhtimine- eksami kordamisküsimused

müügisoodustused, müügiloteriid (mängud, autode loosimised), artiklid toodetest, avaliku tähelepanu leidmine, sponsoreerimine, jne. Identiteedi tase (Identity). Siia kuuluvad kliendid, kes on tootega juba tutvunud, kelleni on toode jõudnud. Kliendid, kes kannavad või kasutavad toodet uhkusega. Ja arvatavasti ostavad sama ettevõtja erinevaid tooteid ka edaspidi, samastub sellega, peab osaks endast (spordirõivabrändide kasutajad- kellele NIKE, kellele Adidas). Ühenduse tase (Connection). Siia kuuluvad toodetest huvitatud kliendid. Ehk siis inimesed, kes on ettevõtte toodanguga juba tutvunud, on sellest huvitatud ja soovivad enam infot uute võimaluste ja kaupade vastu. Suhtleb ettevõttega ostude vahel- järelhooldus, uued mudelid, info. Mida tihedam on suhtlus, seda tõenäolisem on, et jääb kliendiks. Samuti ka negatiivne võimalus- tekib arvamus, mida valjuhäälselt edastatakse (foorumid). Kogukondlik tase (Community)

Logistika
20 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

suhtekorraldus, vastastikune suhtlemine, müügisoodustused, müügiloteriid (mängud, autode loosimised, jne), artiklid toodetest, avaliku tähelepanu leidmine, sponsoreerimine, jne. Identiteedi tase (Identity). Siia kuuluvad kliendid, kes on tootega juba tutvunud, kelleni on toode jõudnud. Kliendid, kes kannavad või kasutavad toodet uhkusega. Ja arvatavasti ostavad sama ettevõtja erinevaid tooteid ka edaspidi, samastub sellega, peab osaks endast (N: spordirõivabrändide kasutajad- kellele NIKE, kellele Adidas). Ühenduse tase (Connection). Siia kuuluvad toodetest huvitatud kliendid. Ehk siis inimesed, kes on ettevõtte toodanguga juba tutvunud, on sellest huvitatud ja soovivad enam infot uute võimaluste ja kaupade vastu. Suhtleb ettevõttega ostude vahel- järelhooldus, uued mudelid, info. Mida tihedam on suhtlus, seda tõenäolisem on, et jääb kliendiks. Samuti ka negatiivne võimalus- tekib arvamus, mida valjuhäälselt edastatakse (foorumid). Kogukondlik tase (Community)

Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaan OÜ VolleyS

ka võrkpalluritele. Eelkõige müüaksegi võrkpallialaseid tooteid. Tooteid müüakse nii noorukitele, meestele kui ka naistele. Pood pakuks klientidele spordijalanõusid, - särke, -pükse, -sokke, põlvekaitsmeid ning võimalik on soetada endale ka oma isiklik võrkpall. Peamised firmatooted, mida pood pakkuma hakkaks on: Macron, Asics, Mikasa, McDavid, Rucanor. Firmatoodetest oleksid veel Puma, Adidas ja Nike. Eeldatavaks sihtgrupiks oleks spordihuvilised vanuses 16-40 aastat. Ettevõte asuks Viljandi linnas. Plaanis on luua kolm töökohta: kaks töötajat, juhataja. Spordipoe omanikuks oleks Krete Allik. Reklaamikanaliteks oleks kindlasti spordipoe enda isiklik kodulehekülg, kus klientidel on võimalik tutvuda toodetega. Samuti reklaamimiseks hakatakse kasutama suhtlusvõrgustikke. (nt Facebook) 1.2 Asukoht Ettevõte asuks Viljandi linnas Leola 61. Ruumi üüritasu on 3

Äriplaan
134 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Uurimistöö - riietus koolis

Koolipluus oli sinakasroheline ja pidulik pluus valge. Esimesel aastal meeldis uus vorm, eriti seelik paljudele, kuid peagi oldi sellestki tüdinenud. Koolikotina olid moes väiksed seljakotid ja rihmaga üleõlakotid. Suuremad koolilapsed käisid koolis kilekotiga. ² http://www.miksike.ee/docs/elehed/4klass/2olid/elutuba/kool.htm -7- 3. Kaubamärkide roll inimeste seas ³ Kaubamärke on mitmeid, nendest populaarsemad on Nike, Adidas, Oneill, Jack and Jones, H&M, Cropp, Puma, Vans, Armani, Only, Seppälä ja AG. Kaubamärgi peamine ülesanne on aga eristada ühe tootja kaupu teise tootja kaupadest. Kaubamärgi järgi saab hinnata ka riide kvaliteeti, mille järgi omakorda ostavad inimesed omale riideid. Tihti juhtub ette inimesi, kes ostavad ja kannavad kotte, mis maksavad 1/5 nende kuupalgast. Või mantleid, mille hinnad küünivad isegi kuni veerandini nende sissetulekutest

Uurimistöö
116 allalaadimist
thumbnail
1
doc

18-aastane – täiskasvanu või laps

Kindlasti on põhjus ka selles, et paljude töötulemus jääb alla igasuguse keskmise. Sama lugu on kasiinodega. Mängupõrgutesse ei lasta sisse nooremaid kui kahekümne ühe aastaseid. Seda seepärast, kuna nooremad ei ole veel nende kohtade külastamiseks küllalt vastutusrikkad. Riietus näitab kõige paremini inimese valmisolekut sukeldumaks vastutusrikkase eluperioodi. Paljud kannavad ikka oma moelabaseid pusasi, kuhu peale on suured kirjutatud Adidas, Nike või muu tuntud brändi nimi. Peaeesmärk on neil näidata, et nad on suutelised ostma kallimate firmade tooteid. Täiskasvanud inimene aga sellele ei mõtle. Ta riietub nõnda nagu temale kõige mugavam on ja mis jätab temast soliidse mulje, pööramata suuremad tähelepanu hinnale. Poliitika puudutab meid kõiki ja seaduse ees kohustatud peavad käima valimas. Kuid inimene, kes on saanud valimisõiguse, puudub terviklik ülevaade valitsuse tegevusest ning erakondade kavatsustest

Eesti keel
44 allalaadimist
thumbnail
18
docx

WIRTSCHAFTPLAN DES PRODUKTS “3S”

Deutsches Gymnasium Kadriorg WIRTSCHAFTPLAN DES PRODUKTS "3S" Praktische Arbeit Autoren: Rainer Paisujõe 12SM Johannes Nermann 12SM Lehrer: Michael Kirschinger Tallinn 2018 INHALTSÜBERSICHT EINLEITUNG........................................................................................................... 2 1. PRODUKTVORSTELLUNG..................................................................................... 4 1.3. Break Even Point.......................................................................................... 9 2.1. Werbebudget / Zeitplan..............................................................................11 2.2. Werbemittel................................................

Saksa keel
3 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Adidas

•Adidas has a branded range of male and female geodorants, perfumes, aftershave and lotions. About company •Number of employees- 53 731 •The company's clothing and shoe designs typically feature three paralleel bars and the same motif is incorporated into Adidas's current official logo •It is the largest sportwear manufacturer in Europe and the second biggest in the world •"Adidas is all in" is the current global marketing strategy slogan for Adidas. Adidas Competitors •Nike •Puma •Converse Adidas Subsidiaries •Reebok •Runtastic •TaylorMade- Adidas •Ashworth Position and responsibilities •I would like work a Designer • Be responsible for the design of clothing and footwear •Thinking of new ideas

Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

Globaliseerumine

1. Mis on globaliseerumise põhjuseks? Miks rahvusvahelised ettevõtted paigutavad oma tootmist ülemaailmselt? Rahvusvaheliste turgude suurenemine, uute tehnoloogiate kasutuselevõtt, transpordi ja telekommunikatsiooni kiire areng, info kiire liikumine, uus rahvusvaheline tööjaotus. Et muutuda populaarseks võimalikult paljude inimeste seas ja nii suuremat kasumit teenida. 2. Too näiteid, milles seisneb globaliseerumine (igaühele leida vähemalt 2 näidet): Majanduse valdkonnas-kapitalivood liiguvad üle maailma rahvusvaheliste organisatsioonide nagu WTO ja OPEC teke, kiiresti kasvab rahvusvaheline kaubandus Kultuuri valdkonnas-kasvanud immigratsioon, rahvustoitude (pitsa, india köök) ülemaailmne levik, Haridus- ja teadusalase koostöö tihenemine Poliitikas-riikide suveräänsuse ning riigipiiride tähtsuse vähenemine - EL, kasvanud riikide koostöö Keskkonnakaitse valdkonnas-RV-d konventsioonid, lepingud (Kyoto protokoll), 3

Geograafia
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kaubamärgid ja mida nad toodavad

Kaubamärgid 1. Adidas ­ Toodab suurem osa meestele tooteid (1263 toodet), naiste tooteid (694) ning laste tooteid (151). Põhirõhk tootmisel on spordijalatsitel, jooksmiseks, ujumiseks, võimlemiseks, sees kandmiseks ja väljas kandmiseks. Sortiment on potased, toa sussid, baleriinikingad, tennised, vabaaja jalatsid, saapad.

Laomajandus
27 allalaadimist
thumbnail
320
doc

Majanduspoliitika

Sissejuhatus Majanduspoliitika loengukonspekti käesolev variant on pärit 2015. aasta kevadest. Selle alusel lugesin ma õppeainet TTP0010 “Majanduspoliitika” TTÜ majandusteaduskonna bakalaureuse õppekava üliõpilastele 2015/2016. õppeaasta sügissemestri teisel poolel. Kahtlemata muutub Eesti majanduslik ja sotsiaalne olukord väga kiiresti ning seetõttu peab paratamatult muutuma ka majanduspoliitika loengukursus. Kuid käesolev loengukonspekt on loodetavasti siiski õppematerjalina kasutatav ka lähiaastatel. Peaaegu kõik, mis loengukonspektis kirjas, on varem juba kusagil öeldud. Õppematerjali puhul ei tohiks see aga olla puudus – tekst püüab edasi anda olemasolevaid teadmisi. See loengukonspekt ei pretendeeri õppematerjalina mitte mingil juhul teaduslikule uudsusele ja selles on vähe viiteid. Loengukonspekti koostamisel on kasutatud paljusid erineva struktuuri ja kontseptsiooniga majanduspoliitika õpikuid, majanduspoliitika-alaseid raamat

Akadeemiline kirjutamine
55 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade, mida kodutöö peab sisaldama

see sobib. 19.Täitmata nissid olemasolevate ettevõtete toodete/teenuste vahel. 20.(paku ise, millel veel võiks äriidee tugineda) Äriidee kontseptsioon ­ Tossude kauplus Pakutava toote või teenuse kirjeldus Kauplus tegeleb tossude müümisega. Praegu on tossud väga populaarsed ning paljud inimesed omavad rohkem kui 1 paar tossuid. Kaupluses oleks võimalik osta tossuid suure brändide hulgast, mis praegu Eestis esitamata. Näiteks Saucony, Hypebeast, Nike Jordan. Brändideks ongi siis Nike, Adidas, New Balance, Reebok, Asics, Vans, Converse, Saucony, Hypebeast. Võimalik oleks osta ka tossuid limiteeritudest kollektsioonidest. Põhimõtte on selles, et pakkuda lai valikut tarbjatele. Kavandatav sihtturg Enamasti noored, aga muidugi sihituruks tuleb pidama kõiki inimesi, kellel on soov osta endale tossud. Müügis on nii meeste, naiste kui ka laste tossud. Praegu on tossud eriti populaarsed noorte hulgas ning neid kannakse kas suvel, kui ka

Ettevõtlus alused
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

1990-2000 mood konspekt

Mood 1990-2000 Selle kümnendi moe koodsõnaks oli individuaalsus. See käis pikkuse, stiili, pükste ja kleitide kohta ­ kandja valida oli mitte ainult mida kanda, vaid ka kuidas ja millega. Kümnendi keskpaik tuli välja ka uue suunaga ­ narko look. Kondised näod, aukus silmad, nahk läbipaistev. Moevalik oli 1990ndatel äärmiselt suur, laenati palju eelnevatelt kümnenditelt. Inimesed olid kogu aeg kursis moemaailma tegelaste ja nende toimetamistega. *90ndate alguses hakati võtma eeskuju supermodellidelt ja kõrgmoelt. Alguses võis näha jätku 80ndate stiilile. Neoon värvid, särk püksis stiil, suured kampsunid, t-särgid, pusad, nukukleidid ja mantlid koos võlts karusnahaga. Teksad ja teksajakid muutusid tumedamaks võrreldes 80ndatega. Naised hakkasid rohkem kandma liibuvaid teksaseid, mille juurde käisid kaboi saapad,säärised, pearätt. *Üheksakümnendate keskel tulid tagasi moodi 60 lõpus ja 70 algul olnud hippie stiil. Võeti uuesti kasutusele maani kleidid, k

Kultuuriajalugu
28 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Annelinna Prisma Signe Vois Ülevaade tööst Kaupade grupeerimine Kaupade väljapaneku meetodid Hinnasildid ja sooduspakkumised Riiulirääkijad Kaubakoodid Kaupade grupeerimine Prismas on selged väljapanekud. Kaubamärgi põhimõttel: Aura(mahlad), Prisma oma tooted(Rainbow), Alkoholid(Viru Valge), Leiva-ja saiatooted(Leibur) Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada. Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided(Adidas, Nike) Kaupade väljapaneku meetodid Ladumine: kohvi, suhkur, makaronid Vertikaalne: mahlad Horisontaalne: toiduõlid Mahul põhinev: igasugused joogid, supid, moosid. Inspireeriv: erinevad riided, nõud, sokolaadid, kommid. Hinnasildid ja sooduspakkumised Prismas pole pidevalt sooduspakkumisi nagu teistes poodides, kuna neil on igas kategoorias turu parima hinnatasemega tooted. Lühiajalised allahindlused väga kulukad, sest need nõuavad lisatööd. Kulud maksab aga kinni ostja, tasudes kõrgemat hinda. Riiulirääkijad A4 for

Kaupluse müügitöö...
38 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Interbrand

Interbrand, a division of Omnicom, is a brand consultancy, specializing in areas such as brand strategy, brand analytics, brand valuation, corporate design, digital brand management, packaging design and naming. Interbrand method of the brand's assesment is based on a summation of the three groups of indicators: financial performance, achieved through the sale of branded products or services; the role of brand in the purchase decision; the contribution of the brand in the future profits of the company, namely the loyalty of customers. In order to qualify for a place in the ranking of the top 100 global brands of Interbrand, the company must meet certain requirements. In particular, the company's brand must be recognizable outside of its base of consumer audience, the financial and market documentation for each brand must be in the public domain. In addition, Interbrand emphasizes on global brands - to get into the rating, the company has at least one third of the sales of the goods u

Business english
2 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Hip-Hop Mode (ettekanne)

ihren Namen zu versilbern. Dazu gehören Russell Simmons (Phat Farm), Damon Dash, Wu- Tang Clan (Wu Wear), Method Man (Johnny Blaze) und Jay-Z (Rocawear) sowie OutKast (OutKast Clothing), 50 Cent (G Unit Clothing) in zusammenarbeit mit Ecko und P. Diddy (Sean John). Wichtige Marken, die nicht direkt von Hip-Hoppern kommen, sind und waren Willie Esco, Ecko, Songs of Freedom, Karl Kani, Sir Benni Miles, Southpole, Nike, New Era, Joker Brand, Timberland, 96 North, Mecca, pellepelle, Coogi, ArtistikWorld, K1X usw. 1. Baggy Pants Mit Baggy Pants (baggy engl.: sackartig, ausgebeult) oder häufig auch Saggy Pants (saggy engl.: absinkend, herunter hängend) werden besonders weite Hosen bezeichnet, deren Bund meist weit unterhalb der Hüfte getragen wird. 2. Hoodie Ein hoodie (oder hoody), kurz für das "hooded Sweatshirt", ist ein schweres Kleidungsstück des oberen Körpers mit einer Kapuze

Saksa keel
10 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Ettevõtlus. Äriga alustamine. Tähtsad on ostjad- hõlbus juurdepääs ning võimalus kaupa osta. Suurte rahvusvaheliste ettevõtetega sõltub poliitilisest olukorrast ja seadusandluse arengust. Turismiärid sõltuvad vaatamisväärtustest. Tervise-ja puhkuseärid linnast eemale, vee äärde, head transporditingimused jm. Frantsiis- kaubamärgid, nimi ja sümboolika. Selle alusel tegutseb mitmeid kette(hotelliketid, toitlustusketid, bensiinijaamas jne). Nt on Hiltoni hotelliketis tuhandeid hotelle maailmas, aga see ei tähenda, et needk õik temale kuuluks. Frantsiis annab ka õiguse midagi teha, tooa või teenindada. Nt Coca-cola, mis samastub karastusjookide tootmisega. Coca-cola varustab finantsiisivõtjaid kontsentreeritud siirupiga. Riskid: Tururisk- järsud turusituatsiooni muutused, stabiilse sise- või välisturu puudumine või äralangemine, tarbijate eelistuste muutumine või ostujõu langus, konkurendid ja teised samalaadsed tooted/ teenused, odavamad hinnad, uued mudelid

Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Firma Nike iseloomustus

Firma Nike iseloomustus 1) Nike firma asutasid 1964. aastal Oregoni ülikooli sportlane Philip Knight ja tema treener Bill Bowerman. Firmale pandi esialgselt nimeks Blue Ribbon Sports (BRS) ning firma tegeles Jaapani jalanõufirma Onitsuka Tiger’i toodete edasmüügiga.1971. aastal lõpetas BRS koostöö Onitsuka Tigeriga ning hakkas iseseisvalt Nike nime all jalanõusid tootma. Nimi Nike on võetud kreeka mütoloogiast, nimelt on Nike Vana-Kreeka võidujumalanna. 2) Esialgu tootis firma vaid spordijalanõusid, peamiselt kergejõustikujalanõusid, kuid hiljem lisandusid ka kõikvõimalikud spordiriided ja –varustus. 3) Nike on muutunud rahvusvaheliseks, et laieneda uutele turgudele ja leida oma toodetele uusi tarbijaid. Sel moel suurendab tootmismahust tulenevalt firma oma mastaabisäästu. Firma saab tootearendusele ja turundusele rohkem raha kulutada ning nii konkurentsivõimet suurendada.

Maailma majandus- ja...
10 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Sissejuhatus majandusse XI osa - Konkurents

Sissejuhatus majandusse XI osa Konkurents Viimsi Kool 10ml 2018 Konkurentsiamet http://www.konkurentsiamet.ee/?lang=ee https://www.riigiteataja.ee/akt/13316160?leiaKehtiv Konkurents ettevõtluses · Konkurentsi mõiste ja olemus · Konkurentsivormid ja nende tunnused · Täieliku konkurentsi positiivsed ja negatiivsed omadused · Monopoli positiivsed ja negatiivsed omadused · Kõlvatu konkurents · Patent, kasulik mudel, tööstusdisainilahendus, kaubamärk Konkurents ettevõtluses Konkurents (competition) on ettevõtete (müüjate) võitlus tarbijate (ostjate) pärast. Ka tarbijad (ostjad) võitlevad ettevõtete (müüjate) pärast! Konkurents ettevõtluses Konkurentsi iseloomustamisel ja liigitamisel lähtutakse turu (struktuuri) neljast olulisest tunnusest: · ettevõtete arv · ettevõtete poolt pakutava kauba või teenuse eripära · uute ettevõtete võimalused turule sisenemiseks Ettevõtete võime mõjutada hindu üla

Konkurents
3 allalaadimist
thumbnail
4
docx

JUHTIMINE KONTROLLTÖÖ NR 1

Kasutusel näiteks politseis ja sõjaväes, kus käsud täidetakse viivitamatult. 34. Selgitage demokraatliku juhtimisstiiliga juhi käitumist. Sõnastage eluline näide. Juht loob usaldusliku õhkkonna, vastastikuse respekti ja pühendumise. Demokraatlik juhtimisstiil ei välista juhi ainuotsustamist. Võtab teadmiseks alluvate arvamused, delegeerib otsustamisõiguse allapoole, annab käske, kuid võtab arvesse ka alluvate arvamusi. Peab oluliseks teada saada alluvate arvamust. Juht peab ennast rohkem nagu kohtunikuks alluvate vahel, kellel on otsustamisõigus. Õigused on laiali jagatud. Juht usaldab oma alluvaid. 35. Selgitage passiivse (mittevahele segava) juhtimisstiiliga juhi käitumist. Sõnastage eluline näide. Töötajatel on lubatud lasta oma ideid ja loovust rakendada oma konkreetses valdkonnas. Juht on rohkem mentori kui juhi rollis. 36

Ärijuhtimine
4 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

2.Kujutismärgid 3.Kombineeritud sõna ja kujutismärk 4.ruumilised kaubamärgid (veepudelid) 5.Kollektiivmärgid - kasutab suurem kollektiiv nt. tunnustatud eesti maitse Uued kaubamärgid: helimärk, lõhnamärk, liikuv märk Registreerimata kaubamärk ei anna kasutajale mingeid eriõigusi. Registreerida saab kaubamärki nii tootena kui ka teenusena. Sarnased kaubamärgid nt. Pere ja Tere. Lidl ja Säästumarket. Elisa ja Elion. Deel ja Dell. Rannamõisa ja Ranna. Armani ja adidas. Bentley ja crysleri.Promt ja Google drive. Ford ja carrier. Bauhouse ja bauhof. Batman ja valensia. Gucci ja Chanel. Guess ja Gucci. Maxfator ja Manhetton. Soomlased registreerisid soomes kaubamärki Tere. Küsimused: Kaubamärgi registreerimine ettevõtjale on kasulik, et keegi ei kasutaks seda kaubamärki enam. Kaubamärgiomaniku ainuõiguseks on ainult temal kasutada kaubamärgi nime, õigus kasutada teistel kasutada sama kaubamärki, õigus mahamüüa.

Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Riigieksami materjal

Lõuna riigid: ülejäänud 39. Rahvusvaheliste firmade (RVE) osa kaasaegses maailmamajanduses; näited rahvusvahelistest firmadest 20 · RVE-del on juurdepääs loodusvaradele · Omatakse kaasaegseid tehnoloogiaid · Juurdepääs turgudele · Võimalus mõjutada poliitilist situatsiooni · Töötoodang on odavam Näiteks: Coca-Cola, Satoil, Adidas, Skype, Microsoft, McDonalds, Rimi, Nokia, Samsung, Fazer jne 40. Majndusorganisatsioonid · WTO ­ World Trade Organisation (Maailma kaubandusorganisatsioon) 1. Riikidevahelise kaubanduse lihtsustamiseks. 2. Eesmärk on elavdada rahvusvahelist kaubandust 3. Liikmeid üle 140 riigi · IMF e. Maailmapank ­ Rahvyusvaheline Valuutafond 1. Püüab vältida ülemäärajärske, maailmamajandust ohustuvaid valuutakursside

Geograafia
1231 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun