Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT #1 Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT #2 Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT #3 Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT #4 Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT #5
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Pillerin Palo Õppematerjali autor
Väga põhjalikult koostatud äriplaan. Äriplaan on tehtud telefoni termokoti alusel. Teema selline, kuna pidime ise välja mõtlema toote/teenuse, millest teha endale äriplaan.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Väärtusahela juhtimine- eksami kordamisküsimused

Kui müügimees hoiab oma kliendibaasi Excelis ja pakkumisi My Documentsis siis on see ettevõtte jaoks kadunud informatsioon. Ühtse serveri lahenduse abil on võimalik dubleerimine kaotada ja saada info kontrolli alla. CRM teine eesmärk on anda kliendile võimalus suhelda firmaga kõikvõimalike suhtluskanalite kaudu (veeb, telefon, e-post) ning saada garanteeritud kvaliteediga teenust ning ühtlasi hoida kokku firma kulusid. Kõigi tegevuste integreerimine tähendab siin seda, et nt. telefoni teel antud tellimust saab jälgida veebis ja vastupidi. Vajalik selleks, et olemas olevatest klientidest maksimaalselt tulu saada ja võimalikult väikese vaevaga info koondada ja vajadusel eesmärgi päraselt seda kasutada. Milles seisneb CRM püramiidi tähtsus? Teadlik ja aktiivne kliendikogemuse juhtimine. Kliendisuhete juhtimise eesmärk on jõuda suurepärase kliendikogemuse pakkumiseni. Eesmärk on pakkuda klientidele

Logistika
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

Seega tuleb ühe võimalusena mõelda, kuidas olemasolevatelt klientidelt rohkem raha saada. Kuidas hinnata äriideed ? Äriidee olemasolu ei tähenda veel seda, et te võite hakata plaane pidama, kuidas teenitava rahaga oma äraolemist mõnusamaks teha. Kuigi lehtedest võib tihti lugeda, et oleks vaid ideid, küll siis raha leiab, siis mina väidan, et idee üksi pole midagi väärt. Väärtus tekib, kui idee on kirjutatud äriplaaniks. Kuna äriplaani kirjutamine on aega nõudev tegevus, tuleks enne seda endale selgeks teha kas sinu idee on hea või ei. Selleks tuleb vastused leida järgmistele küsimustele: 1) Kas sinu ideele on turgu? Maailmas ringleb palju huvitavaid või isegi hulle ideid mis pakuvad kliendile võimalust midagi teha. Siiski pole enamikku nendest hulludest ideedest rakendatud ettevõtluses. Põhjus on selles, et kliendid pole valmis või nõus seda teenust tarbima või toodet ostma. Idee üksi vastu ei pea

Ettevõttlus
thumbnail
11
doc

Äriplaan

Haridus- ja Teadusministeerium Võrumaa Kutsehariduskeskus Puidutöötlemise tehnoloogia õppetool Õpperühma kood PT-07 Tauri Tohvri Äriplaan Juhendaja nimi: Avar Daniel Väimela 2009 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 Kokkuvõte...................................................................................................................................3 Ettevõte....................................................................................................................................... 3 Tulevikuvisioon.......................................................................................................................... 3 Tooted....................................

Puiduõpetus
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .................

Turundus
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

informatsioon. Ühtse serveri lahenduse abil on võimalik dubleerimine kaotada ja saada info kontrolli alla.  CRM teine eesmärk on anda kliendile võimalus suhelda firmaga kõikvõimalike suhtluskanalite kaudu (veeb, telefon, fax, e-post ja tigupost) ning saada garanteeritud kvaliteediga teenust ning ühtlasi hoida kokku firma kulusid. Kõigi tegevuste integreerimine tähendab siin seda, et näit. telefoni teel antud tellimust saab jälgida veebis ja vastupidi. Integreeritud CRM tarkvara nimetatakse sageli "eestoalahendusteks". Paljud kõnekeskused kasutavad CRM-tarkvara kliendiandmete kogumiseks. Kui klient helistab, saab süsteemi kasutada selle konkreetse kliendi andmete väljaotsimiseks ja salvestamiseks. CRM tarkvara saab kasutada ka selleks, et pakkuda klientidele iseteenindusvõimalust erinevate sidekanalite kaudu. Näit. võite veebi või

Väärtusahele juhtimine
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Selgita! 6. Too näiteid Eestis elavate eestlaste ja venekeelse elanikkonna tarbijakäitumise erinevusest! Vastused 1. o keerukas ostuprotsess-auto,elamine(maja,korter) o keskmise keerukusega ostuprotsess-tehnika(telefon,telekas,arvuti jne) o rutiinne ost-söök,riided. 2. põhjalikku otsustamist-maja,korter,maa,auto pealiskaudset või harjumuslikku otsustamist-riided,söök 3.Telefoni ostmine internetist tutvusin erinevate teenuste pakujatega(tele2,elisa,emt jne.) ning tutvusin erinevate telefoni markidega,kuid otsustanud veel ei ole millise telefoni kasuks otsustan, kuigi mõned lemmikud telefonid on välja juba valitud. 4.Näiteks kui tegemist telekaga, mis ostetakse koju, siis ikka võetakse arvesse kõigi arvamusi, kuna see ostetakse kõigile ja kõigi arvamus on tähtis. Kuid selliste igapäevaste asjade ostmise jääb igaühe enda langedada. 5.Otseselt ei mõjuta, kuna ostan ikkagi selle, mis endale sobib,vajalik ning meeldib

Turundus
thumbnail
7
doc

Innovatsioon loeng 3, 5, 6

Loeng 3: Innovatsioon on üldjuhul seostatud ühe ettevõtte majandustegevuses mingi uuendusega, mis annb sellele ettevõttele konkurentsi eelise. Tema toode, teenus on parem kui konkurentidel ja tänu sellele ettevõte teenib ka rohkem raha. 1. Miks spetsialiseeruvad ettevõtted erinevates riikides erinevatesse valdkondadesse? Majandusteaduses ehk majanduspoliitikas on kaks täiesti erinevat arusaama sellest kus spetsialiseerumised või konkurentsieelised tulenevad. Ühelt poolt on meil klassikaline majandusteadus, mille idee seisneb selles, et kui me vaatame miks ettevõtte toodavad erinevaid asju erinevates piirkondades, siis on näha, et looduslik ja geograafiline keskkond soodustab ühes piirkonnas näiteks veini tootma ja teises mitte. Ja on mõistlik, et need geograafiliselt erinevate piirkondade riigid omavahel kauplevad. Ettevõtjad keskenduvad sellel mis on nende keskkonnas füüsiliselt, geograafiliselt, loodusvaraliselt olemas. Teine ja va

Innovatsioon
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Ettevõtlus. Äriga alustamine. Tähtsad on ostjad- hõlbus juurdepääs ning võimalus kaupa osta. Suurte rahvusvaheliste ettevõtetega sõltub poliitilisest olukorrast ja seadusandluse arengust. Turismiärid sõltuvad vaatamisväärtustest. Tervise-ja puhkuseärid linnast eemale, vee äärde, head transporditingimused jm. Frantsiis- kaubamärgid, nimi ja sümboolika. Selle alusel tegutseb mitmeid kette(hotelliketid, toitlustusketid, bensiinijaamas jne). Nt on Hiltoni hotelliketis tuhandeid hotelle maailmas, aga see ei tähenda, et needk õik temale kuuluks. Frantsiis annab ka õiguse midagi teha, tooa või teenindada. Nt Coca-cola, mis samastub karastusjookide tootmisega. Coca-cola varustab finantsiisivõtjaid kontsentreeritud siirupiga. Riskid: Tururisk- järsud turusituatsiooni muutused, stabiilse sise- või välisturu puudumine või äralangemine, tarbijate eelistuste muutumine või ostujõu langus, konkurendid ja teised samalaadsed tooted/ teenused, odavamad hinnad, uued mudelid

Ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun