Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Teeninduse liigid toitlustuses - sarnased materjalid

iseteenindus, teenindaja, lauas, kallaste, majutusteenindus, kursus, buffet, eelkate, fursettlaud, sõrmedega, klient, teenindamine
thumbnail
8
docx

TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE

VILJANDI ÜHENDATUD KUTSEKESKOOL KOKK TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE Referaat Sisukord: 1. Teeninduse liigid 1.1. Iseteenindus Viljandi 2010 1.2. Osaline teenindus 1.3. Täisteenindus 2. Jookide serveerimine 2.1. Iga jook maitseb ainult oma õigest klaasist hästi 2.2. Joogietikett näeb ette jookide pakkumist õigel temperatuuril, mis jällegi aitab konkreetse joogi maitsel hästi esile tulla 2.3. Klaasid 2.4. Klaaside käsitlemine 2.5. Jookide garneering 2.6. Kuumade jookide serveerimine 2.7. Külmade jookide serveerimine 2.8

Teenindus
63 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Restoraniteeinduse kokkuvõte

· Laudade pühkimine · Laudlinade vahetamine Administraator- · Vastuvõtt · Lauda juhatamine 4. Serveerimisviisid Taldrikteenindus- valmisportsjonid köögis Vaagnateenindus- ringipakkumise teel (Serveerimine ,,inglise moodi,, e ettepanemine, ,,prantsuse moodi" e. pakkumine, ettevõtmine ) Teenindamine abilaualt või kärult ­ nähtaval kohal, (kala, flameerimine, garneerimine) Selveteenindus- Rootsi laud, fursettlaud (hotellis hommikusöök, laevarestoran) Koduses stiilis serveerimine(ühislaud)- vaagnatel laual Kandikteenindus- konverentsidel, toateenindus vms + kombineeritud viisid Taldriku- ja vaagnateenindus Koduses stiilis ja taldrikuteenindus Selveteenindus ja taldrikteenindus Abilaualt serveerimine ja taldrikteenindus 5. Toitude järjekord toidukaardis: a. külmad eelroad

Restoraniteenindus
141 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Toitude serveerimine

Toitude serveerimine Tuntakse järgmisi serveerimisviise Taldrikuteenindus Vaagnateenindus Koduses stiilis serveerimine Toitude serv. ühel suurel laual Teenindus abialaualt v. ühelt spets. Kärult Kandikult v. kärult Serveerimise segaviis Taldrikuteenindus Nimet. ka ameerika moodi Road pannakse köögis taldrikule Serveeritakse kliendile paremalt poolt Eelis- korraga saab teenindada palju kliente, tööjõukulu väike Nouvelle cuisine- roogade serveerimine taldrikul, millele asetatakse portselanist v. hõbedast kupliga kate Vaagnateenindus Nimet. Ka serveerimiseks prantsuse moodi Toit serveeritakse vaagnalt ringipakkumise teel Kelner pakub vasakult Klient tõstab ise endale serveerimiskahvli ja- lusikaga toitu Kliendi soovil tõstab toidu kelner Tõstmisel moodustatakse tangid- lusikas all, kahvel peal Kahvli kumerus jaab allapoole Kasutatakse peamiselt pidulikel vastuvõttudel Nõuab teenindajalt kõrget proffessionaalsust

Restoraniteenindus
81 allalaadimist
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

See võib olla hod-dogi kärust kuni väga moodsate restoranideni. Kiirtoiduettevõtetes on enamasti  tooted samalaadsed, erinevad on vaid kastmed ja lisandid;  teenindus on samalaadne, sageli on iseteenindus;  informatsioon toodete ja hindade kohta on hästi nähtav;  hinnad ei ole kõrged;  interjöör on lihtne;  teenindusliin on lihtne. Tavaliselt saab toitu valida ja selle eest tasuda iseteenindusleti juures. Mõnes kohas pakendab tellitud toidu teenindaja ja paneb selle kandikule. Klient võtab ise toidu kaasa või viib lauda kandikuga. Kasutatud nõud viib ka klient ise ära kärusse või selleks mõeldud lauale. Iga ettevõttekett arvestab kindlat kliendirühma. 6 Klientideks on tavaliselt  lapsed ja noored,  pikamaa-autojuhid,  bussijuhid,  autodega reisijad,  turistid. Tooted arvestavad klientide soove ja vajadusi.

Analüüsimeetodid...
50 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid

Ka teenindus on samalaadne, seepärast püüdlevad ettevõtted aina kiirema ja kvaliteetsema teeninduse poole ning pakuvad klientidele erinevaid pakendeid. Sageli kasutatakse kiirtoiduettevõtetes iseteenindust. Teenindusliin on lihtsalt ja kliendile arusaadavalt korraldatud, informatsioon toodete ja hindade kohta väga hästi nähtav. Tavaliselt saab pakendatud toitu valida ja selle eest tasuda iseteenindusleti juures. Või siis pakendab tellitud toidu teenindaja, paneb kandikule ja klient viib selle ise lauda või võtab kaasa. Ka kasutatud nõud või toidupakendid viib klient ise kas kärusse või selleks mõeldud lauale. Interjöör neis ettevõtetes on lihtne, hinnad ei ole tavaliselt kõrged. Suurimad kiirtoiduettevõtete ketid maailmas on McDonald´s, Hesburger, Carrols, Pizza Hut jt. Peamiselt on sellist tüüpi ettevõtete klientideks lapsed ja noored, ka pikamaa-autojuhid, bussijuhid, turistid ja autodes pikemaid vahemaid läbivad reisijad

Kokandus
98 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Toitlustuse konspekt

*krutoonid *pannkoogid kartuli või mõne muu röstitud köögiviljad *wrappid *tortillast *minipitsad-Quiche lorraine *rullid,rulaadid *korvikesed-tartaletid Rootsi laud: *buffet(Kesk-Euroopa) *hommiku,-lõuna- ja õhtusöögilaud *einestamine konverentsidel, hotellides jm. *aiapeod jm. *söömiseks eraldi lauad(ühes või mitmes ruumis) *menüüs: · külmad ja kuumad eelroad · pearoad, vaheroad ja järelroad · kuumad joogid, karastavad joogid ja alkohoolsed joogid. *rootsi lauas on samas ruumis istumine *tõsta vähem ja alusta kala valikust *kasutatud taldrik jäetakse mustade nõude lauale ja võetakse puhas taldrik. *Plussid · suurem valikuvõimalus külalistele · igaüks valib sobiva portsjoni suuruse · aja kokkuhoid söömisel ja teenindamisel *Miinused · pikemaajaliste einete puhul on raske säilitada · roogade välimust ja vajalikku temperatuuri. *Käitumine rootsi lauas · Iga roakäigu jaoks võetakse uued nõud

Toitlustusettevõtte töö...
21 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Rootsi selvelaud

Selvelauda kasutavad inimesed palju oma pidustustel. Selvelaudu on erinevaid. Rootsi laual on eelistusi ja puudusi, kasutus võimalused on erinevad ja ajalugu huvitav. Selvelaua pagutus on kõigile selvelaua tüüpidele ühtne. Tiiu Taplas 1 Selvelaud Selvelaud on tulnud selvest, mis tähendab iseteenindust. Selve selles tähenduses iseteenindus, jaekaubanduses ja toitlustuses müügi- ja teenindusvorm, mille korral kauba ostja või teenuse tarbija teenindab end ise. Selvelaud on iseteenindus laud, kus inimesed võtavad ja valivad endale sobiva toidu, mida naad söövad. (ENE 8) 1.1 Selvelauad Fursettlaud on selvelaud, millel toit on serveeritud nii, et seda saab püsti seistes süüa. Kõik toidud on valmistatud üsna väikeste suupistetena . Puuviljalaud kaetakse lühiajaliste vastuvõttude puhuks. See on otstarbekas katta siis, kui külaliste arv ei ole täpselt teada. Juustulaud võib katta mitmesuguste vähem või rohkem pidulike sündmuste puhul

Kodundus
24 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ala carte

Keskmise murdejoone, mis risti on, alla lükka mõlemalt poolt nimetissõrmed ja tõsta üles. Laudlina aseta lauale nii, et viimane ristvolt oleks üleval pool. Ja veelkord võta alt kinni ja tõsta üles. 4. Laua katmine Menüü järgi toitude serveerimisel ja à la carte teenindamisel pannakse lauale eelkate, mida siis vastavalt tellimusele kas laiendatakse või välja vahetatakse. Enne eelkatte lauale panemist kontrolli, kas laudlina on korrektselt paigaldatud ja kas toolid on korralikult. Nii tuleb katta: Salvrätikute voltimisel näidati varasemalt üles palju fantaasiat. Tänapäeval on hügieeninõuded tähtsamad ­ seepärast ka kõige lihtsamad voltimisvõtted. Sest mida vähem salvrätti katsutakse, seda parem. Mida puutumatuna ta laual on, seda parem.

Teenindus ja müük
33 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Furšettlaud

Vastuvõtt kestab 1,5 tundi , selleks vajatakse 2 teenindajat. Külastajate vastuvõtt Tervitades , naeratades , aidatakse riided seljast , juhatatakse saali. 1. Teenindajad jagavad alustuseks täiskasvanutele shampust ja lastele klouniteemalisi mahlakokteile. 2. Klientidele tutvustatakse suupisteid , külmad on laual , soojad jagatakse kandikutelt ! Kandikutelt serveerides , asetage kandik kliendi ette , tutvustage suupistet kliendile ja küsige kas ta ka seda soovib. Teenindaja ülesanded: 1. Serveerida eeljooke ja tervitusjooke 2. Hoolitsevad suupistete laua eest 3. Hoolitsevad joogilaua eest ( täidetakse jne) 4. Hoolitsetakse dessertlaua eest 5. Hoolitsevad abilaudade eest 6. Koguvad kasutatud sööginõusid ja joogiklaase 7. Viivad ära tühjaks saanud serveerimisnõud 8. Täidavad tühjaks saanud serveerimisnõusid 9. Pakuvad sooje suupisteid ja kohvi , või teisi kuumi jooke

Teenindus ja müük
68 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

· Paku abi, kuid ära käi peale · Jälgi neid hoolega ja vajadusel mine appi · Kohtle sama sõbralikult ja loomulikult nagu kõiki kliente · Hoidu küsimustest, mis pole vajalikud teenindamise seisukohalt (uudishimust) · Ära väljenda haletsust Liiga jutukas klient · Ole kannatlik · Kasuta suletud küsimusi · Tee kliendi jutust vahekokkuvõtteid · Ära tekita oma märkustega ebamugavustunnet · Vajadusel juhata kliendid teise teenindaja juurde, ära lase neil oodata Saamatu klient · Ole kannatlik ja abivalmis · Ära rõhuta kliendi abitust · Julgusta klienti tooteid tutvustades · Aita kliendil valikuid teha, kuid ära otsusta tema eest · Juhenda, näita ette, aita teha - ebamugavustunnet tekitamata ja klienti alandamata 6 Ükskõikne, passivne klient · Võta suhtlemise aktiivsus enda kanda · Püüa võita kliendi usaldus (sõbralik ja soe käitumine)

ostu-müügi juhtimine
59 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Rucola restorani külastamine

Rucola restorani külastamine 2.3. Teeninduse täpsus ja suhtumine klientidesse 6 5 4 3 Oodatav 2 Tegelik 1 0 Teenindaja Viisakus ja Küsimustele Veatu ja kiire teenindamis sõbralikkus vastamine ja teenindus oskus soovitamine Joonis 3. Teenindajate täpsus Meie laua teenindaja oli hästi viisakas ja sõbralik. Naeratas alati ja toitu lauda tuues soovis kõigile head isu ja pärast ka küsis kuidas toit maitses. Meid teenindas õpilase sildiga teenindaja ja seega ei osanud kõigile küsimustele kohevastata, et näiteks mis mingi toidu sees on

Klienditeenindus
26 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Käsitöötrühvleid on võimalik osta kaasa eksklusiivsetes karpides. Ning ei puudu ka võimalus liituda Peccadello püsiklientide meililistiga, kus hoitakse kliente kursis uute toodete, eripakkumiste ja põnevate üritusetega. 3 Cafe Peccadello külastus (1) Öeldakse, et keti tugevuse määrab selle kõige nõrgem lüli ja nii on ka teeninduses. Asutuse teeninduskvaliteedi määrab iga teenindaja personaalne panus klienditeenindusse. Esimese teenindusettevõttena külastasime Cafe Peccadellot. Kuna kohvik asub Kaubamajakas, on see ideaalseks vahepeatuseks ja puhkuseks poodide külastamisel. Cafe Peccadello on jagatud kaheks- üks osa asub teiste poodide ja külastajate jalutamise vahelises alas ja teine on eraldi sisemine kohviku osa. Sisenedes oli tunda kliendisõbralikku õhkkonda, mis väljendus hubases keskkonnas ning ühtset riietust kandvates teenindajates

Sotsiaaltöö korraldus
316 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Väljastusleti töökorraldus

(mitme taldriku puhul liigutakse toorainega ühe taldriku juurest teise juurde). Tooted võivad olla liigutataval kärul või käes hoitavates nõudes. Meeles tuleb pidada, et kuumade roogade väljastamisel tuleb võimaluse korral kasutada soojendusega lauda või soojenduslampe. Tööd võidakse teha ka selliselt, et taldrikud liiguvad ja kokad püsivad paigal. Iseteenindusliini töökorraldus Iseteenindus ehk letiteenindus on kasutusel maanteeäärsetes söögipaikades, kaubamajade odavates kohvikutes, tehase- ja ülikoolisööklates, puhkekeskustes ning tervishoiuasutustes. Seda süsteemi saab rakendada mitmel viisil ja igal viisil on oma head ja halvad küljed. Iseteeninduse variandid on: • Otselett, kus klient juhitakse väljapandud toidu juurde. Ta valib road, lükates kandikut liugteel, sedamööda kuidas järjekord edasi liigub.

Toitlustusettevõtete...
13 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Toitlustusettevõtte liigitus ja äriidee

Toitlustusasutusi liigitatakse ka pakutava söögi, üldmiljöö ning teeninduse taseme järg: • Traditsioonilised restoranid, mis pakuvad rikkalikus valikus esmaklassilisi värskelt valmistatud roogi koos hõbeteenindusega ja ka toitude lõppviimistlusega laua ääres. • Grillsaalid, kus naturaalsed grillroad ja lihtsamad toidud serveeritakse lauda külastajaile, kes otsivad vabamat õhkkonda. • Rahvuslikud restoranid, mis pakuvad segu ülalloetletust, harilikult koos lauas teenindamisega. • Baarid, mis pakuvad lihtsamat toitu sundimatus miljöös. • Iseteeninduskohvikud, -sööklad ja kiirtoidurestoranid, kus klient tõstab ise endale ette või võtab toidu letilt. (2;138-139) Toitlustusettevõtteid võib liigitada ka vastavalt Standard Industrial Classification’ile. SIC jagab toitlustusettevõtted laias laastus kaheks: • Ettevõtted, mis otseselt on seotud toidu ja joogi tootmisega, näiteks restoranid ja take-away- tüüpi ettevõtted.

Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Kokk I kvalifikatsioon

................................................................................................................ 16 4.2Köögi- ja saali tööplaan................................................................................................... 18 5. TOORAINETE TELLIMISLEHT.......................................................................................19 6. KALORSUSE ARVUTAMINE.......................................................................................... 21 7. LAUA EELKATE................................................................................................................22 2 1. KOLMEKÄIGULINE ROMANTILINE ÕHTUSÖÖK Menüü teema on ,,Ükskord Mehhikos" Menüü aluseks valisin Mehhiko köögi, kuna olen viimase paari aasta jooksul tööalaselt

Kokandus
156 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

vajadusei ja siis liiguvad kõrgemate vajaduste poole. 2 6. Konfliktid teeninduses Konfliktid teeninduses on igapäevane nähe. Klienditeenindajad peavad oskama konflikti lahendada nii, et klient lahkuks rahulolevana. Konfliktid tekivad, sest on vaja suhelda palju erinevate inimestega. See nõuab paindlikku suhtumist ja oskust tulla toime konfliktsetes olukordades. Sisekonflikt: teenindaja on konfliktis oma töö ja enda isikuga. Konflikt teenindaja ja kliendi vahel: tihti seisneb väheses või ebaadekvaatsees infovahetuses. Kui klient või teenindaja on iseloomust väga emotsionaalne on konfliktid kerged tekkima. 7. Konfliktide lahendamine teeninduses Iialgi pole võimalik ette näha konflikti kõiki põhjuseid ja lahendusvariante. Konflikti lahendused sõltuvad: teenindaja isiklikest omadustest kogemusest konkreetsest tegevusest ja olukorrast Konflikt laheneb kui teenindaja:

Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
15
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS

klienditeenindajat teenindustsoonis ka erarõivais, mis ei ole sobilik. Võimalik on tellida letist, kuid on olemas ka lauateenindus. Leti kõrval nähtaval kohal on tahvel päevapakkumistega ning eemal asus salatibaar, mis sisaldub juba toidu hinnas. Kahjuks sellest meid ei informeeritud ning me ei osanud võtta sealt salatit ning jäävett. Tasumisel ei pakutud meile ISIC-kaardi soodustust, kuid meie vanust arvestades oleks seda võinud teha. Sel päeval ei olnud meie soovitud mahla, kuid teenindaja pakkus alternatiivina muud, mis oli meile sobiv. Töötajate keelekasutus oli sõbralik ning korrektne, mis sobis klientidega suhtlemiseks. Tore oli märgata, et teenindajad olid ka üksteisele head sisekliendid. Laual olid olemas söögiriistad, mis ei olnud korralikult poleeritud, ja puudusid soola- ja pipratoosid, mida me nägime teistel laudadel. Peagi toodi meile ka lauda valik käsitsi valmistatud hõrke leibasid. Kuigi me ei tellinud päevapraadi, saabusid meie road kiiresti

Turismi -ja hotelli...
61 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Hiina köök

..............................................................................9 2.4 Menüü Inglise Keeles.............................................................................................................10 2.5 Laua eelkatte tegemine...........................................................................................................11 2.5.1 Üritusel vajaolevad söögiriistad ja esemed......................................................................11 2.6 Laua eelkate............................................................................................................................12 2.7 Teeninduskäik..........................................................................................................................13 2.8 Eelroa kalkulatsiooni- ja tehnoloogiline kaart.........................................................................14 2.9 Pearoa kalkulatsiooni- ja tehnoloogiline kaart.................................................

Toitlustusettevõtte töö...
52 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES

pettumuseks puudus koduleheküljelt pubi tutvustus ning pildid. Kuna Nõmme Pubi kuulus kunagi Vana Villemi Kõrtsiketi hulka, millel on hea maine, otsustasin siiski uurimist jätkata. Esimest korda otsustasin pubi külastada koos kolme sõbrannaga teisipäeva õhtupoolikul. Pubisse sisenedes jäi kohast väga hubane mulje ning koheselt tervitas meid rõõmsameelne klienditeenindaja. Kuna tegu on pubiga, siis lauda meid ei juhatatud, vaid valisime ise endale koha, pärast mida tõi teenindaja meile menüüd lauda. Minu imestuseks teenindaja ei küsinud koheselt, mis me juua soovime, vaid lahkus koheselt laua juurest. Pärast menüü üsna pikaajalist uurimist jäime teenindajat ootama, kellele tellimus esitada, kuid paistis, et võimegi ootama jääda. Kuna kliente oli pubis üsna palju otsustasime leti äärde minna ning oma soovid edastatada letiteenindajale. Maksime koheselt peale tellimist ka arve ära, et pärast ei peaks sellega enam tegelema

Teenindusfilosoofia
154 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1 Erinevate suhtlemisvahendite mõju suhtele Teenindaja võimalikud käitumisstiilid Teenindus mis see on? Hea teenindaja Teenindaja kõnekasutus Kliendi tüübid Sumomaadlejast klient või väljakutse Erilised kliendid Kaebustega tegelemine Eesti teeninduse head ja vead Lõpetuseks Lisaks Teenindaja välimus Põhimõisted 5sõrme meetod on üheks täpsustamise meetodiks kuulamise puhul. See meetod on seotud

Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

Inimestega töötamine käsitleb kas füüsilisi või geograafilisi muutusi. Selliste teenuste kõrge suhtlustaseme tõttu peavad töötajatel olema nii tehnilised teadmised kui ka vaimsed oskused (suhtlemisoskused). (Fitzsimmons, 1998, lk 92) Teenindusprotsessis saab eristada otsest ja kaudset kontakti ning olukorda, kus kontakt puudub. Otsene kontakt kliendiga jaguneb veel kahte kategooriasse: ei toimu otsest suhtlemist teenindaja (iseteenindus) ja kliendi suhtlemine teenindajaga. Iseteenindus on sageli ettevõtte seisukohast üsna kasulik, sest kliendid teevad vajalikul ajal vajaliku töö ise ära. (Fitzsimmons, 1998, lk 93) Teenindusprotsesside kirjeldamist personalile peab ettevõte teostama piisava põhjalikkusega, kuna see mõjutab otseselt kliendiga suhtlemise protsessi. Mida läbimõeldum ja rutiinsem on teenindusprotsess, seda rohkem jääb teenindajal aega ja energiat kliendiga suhelda. (Hakomaa, 2002)

Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

· Siis kontrollib kas on vaja tuua suitsukappi suitsu, kui jah siis läheb suitsulattu ja toob vajaminevate suitsu plokid ja täidab suitsukapi ära. Kui ei siis võtab turvavärava eest ja istub kassasse ja hakkab tööle. 3.8. Kaupluse klienditeeninduse põhimõtted(eesmärk), klientide ettepanekute arvestamine, kaebuste lahendamine Kopli Õpperestoran Klienti tervitab teenindaja esimesena ja peab silmsidet. Igasse klienti tuleb suhtuda ühtemoodi ja teenindada kõiki kliente võrdselt, sõbralikult ja lugupidavalt. Kliendile peab jääma töötajast positiivne esmamulje. Klienditeenindaja peaks välja selgitama kliendi vajadused. Pretensiooni korral tuleb klienti kuulata aktiivselt, vabandada alati (ka siis, kui teenindaja ei ole süüdi), klienditeenindaja peab koheselt pakkuma lahendusi. Kui klient ja teenindaja ei jõua

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

juhtimis- ja toitumisalased teadmised. Ülikooli lõpetamise kõrval pole juhatuse liikmetel muid kohustusi, seega on nad valmis end täielikult ettevõtte arendamisele pühenduma. Esimesel aastal ei saa omanikud kindlat palka, aga hiljem küll. Kuna juhatus võib aktiivselt osa võtta restorani igapäeva tööst, siis makstakse neile hiljem igakuist töötasu, milleks on 4€/h (bruto). Osanikud täidavad alguses abistavana ka peakoka, abikoka ja teenindaja ülesandeid. Keskmiselt töötavad omanikud kuus 160 tundi, see teeb palgafondiks 640 € kuus ja netopalgaks 515,62 € ühe juhatuse liikme kohta. Pärast ettevõtte tasuvuspunkti ületamist ning suurema kasumi teenimisel, lisanduvad ka makstavad dividendid. 6.3 Personal Mahe- ja toortoidukohviku asutamisel luuakse kokku 11 töökohta: 2 täiskohaga kokka, 1 poole kohaga kokk, 2 täiskohaga teenindajat, 2 poole kohaga teenindajat ja 1 täiskohaga nõudepesija/koristaja ja 1

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

SISUKORD 1.ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................... 3 2. ÄRIIDEE, VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID.....................................................................4 2.1. Ettevõtte visioon........................................................................................................................4 2.2. Ettevõtte missioon..................................................................................................................... 4 2.3.Ettevõtte eesmärgid.................................................................................................................... 4 1.ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS........................................................................................................5 3.1.Makrokeskkonna analüüs........................................................................................................... 5 3.2.Mikrokeskkonna analüü

Ettevõtlus
69 allalaadimist
thumbnail
19
doc

äriplaan

Kokk 1 ja kokk 2 on sellepärast kõrgem tunnitasu, et nemad on peakokad. Kokkadel ja teenindajatel on vahetustega töö. Üksnädal on üks peakokk ja temale lisaks veel kaks kokka ja üks köögiabi, teine nädal teised. Koristajaid on kaks sellepärast, et meil on kahekorruseline hoone ning neil mõlemal on oma korrus koristada. Raamatupidaja saab rohkem palka sellepärast, et ta on tööl iga päev va. pühapäev. Teenindaja peab oskama ka kassaaparaadiga töötada. Tegevus Tooraineid (põhiliselt juurviljad) ostame me kokku sealt, kus on odav ning sealt, kus on tooraine kasvatamiseks kasutatud vähe mürkaineid. Toidu tegemiseks läheb vaja peaaegu 15 kõiki juurvilju : porgand, kapas, kartul, punapeet, redis, samuti ka kurk, tomat . Neid asju,

Majandus
868 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

· Siis kontrollib kas on vaja tuua suitsukappi suitsu, kui jah siis läheb suitsulattu ja toob vajaminevate suitsu plokid ja täidab suitsukapi ära. Kui ei siis võtab turvavärava eest ja istub kassasse ja hakkab tööle. 2.7. Kaupluse klienditeeninduse põhimõtted(eesmärk), klientide ettepanekute arvestamine, kaebuste lahendamine Kopli Kohvik Klienti tervitab teenindaja esimesena ja peab silmsidet. Igasse klienti tuleb suhtuda ühtemoodi ja teenindada kõiki kliente võrdselt, sõbralikult ja lugupidavalt. Kliendile peab jääma töötajast positiivne esmamulje. Klienditeenindaja peaks välja selgitama kliendi vajadused. Pretensiooni korral tuleb klienti kuulata aktiivselt, vabandada alati (ka siis, kui teenindaja ei ole süüdi), klienditeenindaja peab koheselt pakkuma lahendusi. Kui klient ja teenindaja ei jõua

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Nordea Kontserdimaja hea teeninduse ABC

kindlasti administraatori käest. Kui piletikontrolli aparaadid ei toimi nii, nagu peaksid, anda sellest võimalikult kiiresti teada administraatorile ning antud momendil teha E-piletitele visuaalne kontroll (99% olukordadest on tegemist piletimüügioperaatori poolse ühendusveaga). Ürituse ajal Naerata!!! Kõik piletid tuleb sisse skaneerida Peale piletite kontrolli liigub iga teenindaja edasi vastavalt päevaplaanile teadete stendil riietusruumide alal. esimesed 20 minutit suunatakse hilinejaid sinna tasandile, kuhu eelnevalt kokku lepitud. Teavitada vastava tasandi saaliteenindust külaliste tulekust. Naerata!!! 20 minutit peale kontserdi algust suhtleb teenindaja Meeskonna töötajaga, kes võtab üle piletikontrolli

Ametijuhend
3 allalaadimist
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3

Kommunikatsioon
553 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

käigus täiendatakse töötajate teadmisi ja oskusi. Koolitamise eesmärgid on erinevad ja on suunatud organisatsiooni, ameti ja isiku arendamisele. Regulaarselt töötajad läbivad toiduhügieeni koolitused, täiendkoolitusi. Koolitusasutustesse välja- ja täiendõppele suunamine toimub vastavalt kehtivale korrale juhataja poolt, kes informeerib sellest töötajat. Sel aastal baaridaam käis kohvikoolitusel. HINDAMISSKAALA: 1. teenindaja passiivne; 2. tuleb osaliselt toime; on vähe aktiivne; 3. tuleb enam-vähem toime; 4. tuleb hästi toime; 5. tuleb väga hästi toime TEENINDUSSITUATSIOONI HINDAMINE (baaridam teenindab kassas klienti). HINDAMISKRITEERIUMID PUNKTID MÄRKUSED 1 Baaridaam näitas kliendi sisenedes 4 tuleb hästi toime valmisolekut teenindada

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Koka eksamiküsimused vastustega.

Kirjelda külmtöötlemismeetodid lehekülg 12-13 Selleks, et toiduaineid saaks kas toorelt süüa või kuumtöödelda, tuleb neid pesta, koorida sellist tegevust nimetatakse toiduainete külmtöötlemiseks. Külmtöötlemisel toiduainete mass enamasti väheneb. Külmutatud toiduainete sulatamine: Külmutatud liha- ja kalatoodete sulatamine. Külmutatud pooltoodete sulatamine. Mittesöödavate ja saastunud osade eraldamine: Köögiviljade sorteerimine. Köögiviljade pesemine. Köögiviljade koorimine. Lindude sulgede ja sisikonna eraldamine. Erineva toiteväärtusega osade eraldamine: Kontide eraldamine lihast. Kõõluste eraldamine lihast. Kalade fileerimine. Toiduainetele ja pooltoodetele kuju andmine: Toiduainete tükeldamine. Toodete vormimine. Võtted, mis muudavad toiduainete kvaliteeti: Vahustamine. Hakkliha valmistamine. Toiduainete või pooltoodete paneerimine. Kirjelda kuumtöötlemismeetodid lehekülg 14-19 Toiduainete kuumtöötlus põhivõtted on keetmine ja praadimi

Kokandus
256 allalaadimist
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine ....................................................................................................

Sekretäritöö
44 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Baaritöö

BAARITÖÖ Baar- väike restoran või kohvik, kus on kõrge lett ja selle äärtes pukkistmed. Baar tuleb sõnast barrier,mis tähendab barrikaadi. Kokteil- lühike segujook. Kokteil on segatud jook. Serveeritakse kokteiliklaasist (6 cl), ei ole pikendatud, alkoholivaba jooki sisaldab kokteil vähem kui alkohoolset jooki. Väike kokteiliklaas, suur kokteiliklaas ­ valik oleneb sellest, kui palju jooki retsepti järgi valmistad (loe cl kokku). Erinevus segujoogist: Segujoogis on ülekaalus alkoholivaba jook, jook on tavaliselt pikk (pikendatud alkoholivaba joogiga, näiteks vesi, soodavesi, toonik, mahlad). Ajaloost 1806 The Balance ajakiri avaldas kokteili definitsiooni: kokteil on joovastav jook, mis koosneb erinevatest alkohoolsetest jookidest ja mida segades bitterite ja teiste lisanditega saame märkimisväärse dringijoogi. 1862 ­ ilmus esimene kokteiliraamat Jerry Thomas sulest 1869 ­ toimus esimene teadaolev kokteilivõistlus. Toimus see USAs New Orleansis. Võitis Harry J

Joogiõpetus
26 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Baaritöö konspekt

Töö päevane, ei kesta ööni. Pubi, õllebaar ­ tõlkes õllerestoran, õllebaar. Õlu peab olema tähtsuselt number üks! Vähemalt 10 erinevat õllesorti, vaadiõlu ja pudeliõlu. Toidud on suunatud õlle kõrvale. Füüsiliselt raske töö, vajalik õllekannude klaaside piisav varu. Nädalalõpus elav muusika. Esteet töötama ei sobi, külalised väga erinevad, ka matsid. Sobivad tööle need, kes ise viskavad kildu, teevad nalja, saavad huumorist aru. Teenindaja ei pea ise õlut jooma, joomist laita ei tohi. Ööklubi ­ diskobaar. Miinused - Elureziim oluliselt teine, öötöö, kohutavalt vali muusika, virvendav valgustus. Plussid ­ töötamine noorte hulgas, staaride nägemine. Sobib vallalistele rohkem kui abieluinimestele, põhitöö reedel ja laupäeval. Töö kiire, aeglase mõtlemisega inimene ei sobi tööle. Toitlustamist ei ole, ainult jookide serveerimine. Kiirus! Kohvibaar ­ erinevad kohviliigid, erinevad kohvisordid, kohvioad

Klienditeenindus
61 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun