Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Tartu kliendisõbralik ettevõte ( Tartu kaubamaja ) - sarnased materjalid

parkla, bralik, kliendis, koduleht, kaubamajal, klienditeenindaja, teenindajad, ttele, liftid, kaubamajas, majajuht, imalik, maas, kampaaniad, sida, imalus, pakkida, ljel, istlus, sildid, reklaamid, iseseisevt, itma, toidupood, treial, asukohta, sissep, liikumispuudega, treppidest, poed, kauplustel, tunnet, versioon, meeldima, tlema, ligip, kontaktandmed
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Mitte lasta ennast sõimata või alandada Kõikide klientidel on järgmised vajadused ja ootused: Vajadus olla teretulnud Vajadus saada teenust/kaupa õigeaegselt Vajadus tunda end mugavalt Vajadus kindlustunde järele Vajadus olla mõistetav ja arusaadav Vajadus saada abi ja toetust Vajadus tunda end tähtsana Vajadus olla tunnustatud Vajadus olla äratuntud ja meeldejäetud Vajadus lugupidamise ja tähelepanu järele 11. Klienditeenindaja roll Klienditeenindaja on segu psühholoogist ja näitlejast. Ta on kliendi koostööpartner. Tänapäeval öeldakse ka, et klienditeenindaja on ,,kliendiarendaja". 12. Klienditeenindaja pädevused ja isikuomadused Klienditeenindaja on: pädev ja enesekindel positiivse suhtumisega aus koostööaldis loov empaatiavõimeline 5 sõbralik, viisakas kannatlik veenev hea mäluga kena välimusega puhas ja korralik kohusetundlik 13

Turismiettevõtlus
113 allalaadimist
thumbnail
32
rtf

Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja

Samuti tuleb lähtuda sellest, et vajadused ning eelistused muutuvad koos ajaga ning tuleb valmis olla kõigeks. Klientide jaoks on hea teenindaja hoolitsetud välimusega, agar aitama momentaalselt, hooliv nende vajadustest, viisakas ning asjatundlik. (Anderson 2003:17-19) 6 Kõikide eelmainitud aspektide jälgimisel ongi võimalik ettevõtte edu. Kuid need ei piirdu vaid sellega. Seda on vaja arendada pikaajaliselt ning ka teenindajad peavad selle arenguga kaasas käima. 7 2. HEA TEENINDUSKEEL Hea teeninduskeel oleneb väga paljudest teguritest. See ei olene ainult teenindajast endast, vaid ka teenindatavast keskkonnast. Olulist rolli selles keskkonnas mängib miljöö, muusika, asukoht jne. Ka see on teeninduskeele osutaja, kuid pisut kaudsemal moel. Teenindaja rollis väljenduvad need tunnused teisiti. Klienditeenindus saab alguse suhtlemisest

Teenindus
46 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

Ära minek Teenindus- protsess Joonis 3. Järjekorrasüsteemi skeem. (Fitzsimmons, 1998, lk 329) Teenindusfirmad saavad kliente külastajate hulgast. Nende saabumise kiirus sõltub saabumisprotsessist, mille puhul on oluline, et mõistetakse täielikult teenuse nõudluse ajalist ja ruumilist jaotust. Kui teenindajad pole hõivatud, asuvad nad otsekohe klienti teenindama, vastasel korral asub klient järjekorda. Selles etapis võivad kliendid tõrkuda, kui nad näevad pikka või aeglaselt edenevat järjekorda ning otsida teenust mujalt. Järjekordade konfiguratsioon hõlmab järjekordade arvu, asukohta, ruuminõudeid ja mõju kliendi käitumisele. Mõned kliendid võivad pärast järjekorda asumist leida, et viivitus on talumatu ja otsustada lahkuda. Kui teenindaja vabaneb, valitakse järjekorrast

Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
14
docx

EESTI TEENINDUSE HINNANG

paarikümne aasta tagusega ning selles valguses võib küll ainult rõõmu tunda, kui kiiresti on teeninduskeskkond ja teenindamine paremuse poole arenenud. Samas tulles tagasi kusagilt mujalt, kas või näiteks Soomest, tekib aeg-ajalt nukrus, et Eesti teeninduses ikka veel nii palju ükskõikseid ja morni näoga teenindajaid on. (Vilk, 2011; Sekretär.ee) Müüdi, et eestlane poleks teenindajatüüpi ja seetõttu ei saagi loota, et ta suudaks hästi teenindada, on Eesti tublid teenindajad ise ammu kummutanud. Eestlane võib olla maailma parim teenindaja, kuid selleks, et ta seda olla sooviks, peab ta eelkõige ise mõistma, millist kasu toob talle endale see, kui ta hästi teenindab. Tabel 1. Eesti parimad teenindajad 2012 aastal. (Autori koostatud). Koht Nimi Ametikoht I Kristiina Timosina AS Swedbank, kõnekeskuse spetsialist

Restoraniteenindus
13 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Kassa klienditeenidaja alustas kliendiga esimesena suhtlust, usaldas klienti ning tema käitumise põhjal oli näha, et tal on suur potentsiaal heaks klienditeenindajaks saada, kui organisatsioonis pöörataks rohkem tähelepanu teeninduskultuuri arendamisele. Selle külastuse ajal juhtus ka intsident, kus väikeses pakendis kleeps läks kassalindi vahele. Teenindaja muutus väga lõbusaks ja asus probleemi lahendama, ta ei hakanud klienti süüdistama, vaid võttis vastutuse pigem enda peale. Klienditeenindaja valdas ka teeninduskeelt. 30.september ­ kassateenindaja oli teine isik. Ta küll alustas esimesena suhtlust, ent ta oli liialt vaikne, mis ei ole samuti hea. Tema puhul jäi tunne, et klient on tema jaoks indiviid, mitte isikus, ta lähtus iseenda mugavusest olles äärmiselt aeglane, sellest võib järeldada, et tegemist oli mitteteenindusliku mõttelaadiga. Samas oli alles pool tööpäeva läbi ja selline käitumine ei ole aktsepteeritav. 12

Teenindus
87 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Eestis tegutsevad kaubandusketid

· 2007 Tallinna Kaubamaja kontsern omandas 100% osaluse KIA Auto ASis · 2008 Tallinna Kaubamaja kontsern omandas 100% osaluse Suurtüki NK ASis ja SIA Suurtukis. · 2009 läbis uuenduskuuri Ilumaailm ja Noortemaailm. 19. märtsil avati esimene I.L.U. iluketi kauplus Pärnus. 20. märtsil avati Tallinnas Naiste Kingamaailm 6.2. Partnerkaart Partnerkaart on personaalne kliendikaart mis annab kõikidelt kaupadelt soodustust 5% Tallinna Kaubamajas, Tartu Kaubamajas, ABC Kinga kauplustes ning Suurtüki Naha-ja Kingaärides. Kõikides Selverites on Partnerkaardi omanikul võimalik koguda boonuspunkte, mille alusel saab osaleda loosimistes. 6.3. Jurdiidiline aadress Gonsiori 2, 10143 Tallinn Tel: 667 3100 www.kaubamaja.ee 7. PRISMA Pea kõik toiduained, mida Prismades müüakse, on pärit Eestist. Hankijate valikul peetakse oluliseks mõlemapoolset usaldusväärsust, efektiivsust ja pikka koostööd

Müügiõpetus ja...
65 allalaadimist
thumbnail
226
doc

Portugali põhjalik referaat

Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................

Geograafia
41 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Käidi WC-s ja suitsetamas tööriietes. Kui ka räägiti telefoniga töö ajal. 3.2. Varustatus vajalike seadmetega & Müügisaali, lao- ja abiruumide paigutuse skeem Kopli Õpperestoran Kuuma-ja külma toidu marniidid, lett ja lauad einestamiseks olid õpperestoranis. Leti taga oli piisavalt ruumi küll, aga kui kokkad käisid mitmekesi marniitide juures süüa panemas või ettekandjad e. teenindajad käisid vett võtmas kannudega kui ka jääd toomas ja kausse võtmas suppide jaoks. Lauad olid üksteisest meeldivalt kaugemal, mitte kõik ei olnud kõrvuti. Kliendid said liikuda korralikult leti juurest lauani ilma takistusteta. Ja kandikutega oli ka lihtne liikuda leti juures ja ka kerge vaevaga sööki panna kandikul olevale taldrikule. Teenindajatel oli lihtne liikuda laudade juures ja hõlpsasti laudu korrastama.

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Turismiosakond Kertu Mölder AÜSR1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2015 SISSEJUHATUS Teenindus on väga lai valdkond, kus enamik inimesi tänapäeval töötavad. Tähtsal kohal on klienditeenindus ning kliendid. Igaüks meist on mingil määral klienditeenindaja. Seminaritöö eesmärk on välja tuua sisekliendi viisid ja võimalused teeninduseks ning analüüsida enda kogemust seoses teenindamisega. Uurimisülesanded:  selgitada välja klienditeeninduse viisid ja võimalused;  leida seoseid seoses õpituga ja reaalse eluga;  analüüsida klienditeenindust;  anda ülevaade enda kogemusest seoses teenindusega. Uurimisülesannete lahendamiseks töötasin läbi kolm teenindus raamatut .Materjali

Teenindus
60 allalaadimist
thumbnail
8
doc

KLIENDITEENINDUSEALUSED

Kõik nad vaatasid nii tõsiselt ja kui maksma tahtsin minna, siis vaatasid umbes selliste nägude,et mida sa jälle tahad ja mis tekitas ebameeldivust ja ei tekitanud tunnet,et tahaks sinna uuesti minna. Teise külastuse aeg kui käisin, siis läksin hommiku poole, oli teine vahetus tööl ja rahvast oli rohkem, töömehed ostsid endale süüa ja palju inimesi oli hommiku kohta üldse. Aga teeninuds oli palju meeldivam ning teenindajad naeratasid ja tekkis tahtimine minna uuesti sinna, aga esimese kogemuse põhjal enam sinna minna ei tahaks , 5 3 PÕHJAKESKUSE RIMI KÜLASTUS UURIMISTÖÖ AJAL Külastan seda poodi kõige rohkem, sest mulle meeldib see kaubavalik sealt ja saan kõik asjad ühest kohast , ei pea minema otsima, kusgilt mujalt vaid sealt. Rimis käisin ostsin

Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
64
odt

Projekt "kohvik"

plaan 3. Koosolek(-ud) Meeskonnaga arutelu Koosoleku kestus 2 h Vastavalt vajadusele (remonditegevuste jaotamises) 3. Reklaam Kohalikud väljaanded Reklaamile: Nt. reklaam kohalikus 2 x kuus ( 2 x 16 €) reklaamlehes Koduleht ja 2 x kuus turismivoldikud Parimate ideede valikud tulenesid projekti probleemist – kohvikule kuuluvast väiksest müügipinnast. Kohvikupinna laienemist sai vaid suurendada remonditava kohviku eessruumi/saali arvelt. Remonditud ruumidele ja toidu tehnoloogilisele ketile (s.t tooraine teekond kliendini) tuli esitada plaan, mis annab ülevaate toidu käitlemisest tervik protsessist alates köögist kuni kliendini

Projektimeetodid/...
122 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Infosüsteemide eksamiküsimused ja vastused

1. Mis on äriprotsess ja mis on äriprotsesside optimeerimise eesmärk organisatsioonis? Äriprotsess-seotud tegevuste kogum, mille tulemusena saavutatakse organisatsioonile, organisatsiooni äripartneritele ja/või klientidele kasulik teenus või toode. Äriprotsesside optimeerimisega on võimalik saavutada: Klientide rahulolu, kulude vähendamine, lühem aeg tulemuse saavutamiseks, parem kvaliteet, eristumine konkurentidest, kõrgem personaalne produktiivsus. 2. Mis on ja kuidas seostuvad andmeelement, informatsioon ja teadmus? Andmeelement - väikseim tähendust omav infoüksus. Informatsioon - selliselt organiseeritud andmed, et andmed omavad tähendust. Teadmus - selliselt organiseeritud ja töödeldud andmed ja/või informatsioon, et andmetest on võimalik teha järeldusi, neist õppida ja teadmisi laiendada. Seostumine: informatsioon koosneb andmeelementidest ja teadmus informatsioonist. 3. Mis on IT arhitektuur? IT arhitektuur on terviklik kirjeldus ettevõtte är

Dokumendihaldus
63 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES

1.1. Nõmme pubi iseloomustus ja külastused Esmalt uurisin pubi Interneti kodulehekülge, et saada sellest kohast aimu ning minu pettumuseks puudus koduleheküljelt pubi tutvustus ning pildid. Kuna Nõmme Pubi kuulus kunagi Vana Villemi Kõrtsiketi hulka, millel on hea maine, otsustasin siiski uurimist jätkata. Esimest korda otsustasin pubi külastada koos kolme sõbrannaga teisipäeva õhtupoolikul. Pubisse sisenedes jäi kohast väga hubane mulje ning koheselt tervitas meid rõõmsameelne klienditeenindaja. Kuna tegu on pubiga, siis lauda meid ei juhatatud, vaid valisime ise endale koha, pärast mida tõi teenindaja meile menüüd lauda. Minu imestuseks teenindaja ei küsinud koheselt, mis me juua soovime, vaid lahkus koheselt laua juurest. Pärast menüü üsna pikaajalist uurimist jäime teenindajat ootama, kellele tellimus esitada, kuid paistis, et võimegi ootama jääda. Kuna kliente oli pubis üsna palju otsustasime leti äärde minna ning oma soovid edastatada letiteenindajale.

Teenindusfilosoofia
154 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

4 P kontseptsioon on saanud viimastel aastatel ka kriitikat, eriti Euroopas. Kuna see töötati välja 20.saj. keskpaiku USA suurte turgude järgi, on selle põhimõtted rohkem tootjale kui tarbijale suunatud ja toetuvad massturundusele. Tänapäeva tarbijakesksus selles hästi ei kajastu. On koostatud ka uusi meetmestiku mudeleid:  7 P mudel: 1. Toode (product). 2. Hind (price). 3. Turustus (place). 4. Toetus (promotion). 5. Personal (personnel) – teenindajad, nende oskused, koolitus. 6. Protsess (process) – teenuse pakkumine kliendile. 7. Tõendus (physical evidence) – teenuse paremaks muutmine, rikastamine. 2.2.6 Turundusstrateegia Turundusstrateegia on vahendite süsteem (toode, hind, toetus, turustus jm vajalikud miksi osad), mille abil püütakse saavutada turunduse eesmärke. McDonald`s tagas edu alljärgneva strateegiaga:  keskenduti üldtuntud hamburgerite valmistamisele;

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Müügikorraldus – Teenindus-ja müügioskuste süvendamine

informatsioone, mis peavad olema esitatavad dokumendis inspektsiooni kontrolli käigus.AS Pere Leiko ­ 2 enesekontrolliplaan ülevaatlikult (Lisa 4) 3.1Tarbijakaitseseadusest tulenevate nõuete täitmine AS Pere müügipunktides Tarbijakaitseseadus on kehtestatud tarbija õiguste kaitsmiseks. AS Pere poolt on täidetud tarbijakaise poolt kehtestatud nõuded, mis eeldab, et tarbijale pakkutakse kvaliteetset teenust ja ohutut kaupa. Teenindajad pakuvad vajalikku teavet ostetavate kaupade kohta, kui klient seda soovib. Kliendil on õigus abi saada, kui tema õiguseid on rikutud, mis eeldab, et klient pöördub meie poole oma murega ning püütakse seda lahenda kõikvõimalikes piiretes, et tarbija jääks lõppkokkuvõttes rahule. Kliendile on nähtav tarbijakaitseseadusest tulenev hinna avaldumine, mis väljendub ­ iga kauba ees on vastav hinnasilt, mis avaldub 10 sendi tapsuselt. Kuna kaubad on

Müügiõpetus ja...
180 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Etikett kui vananenud nähtus tänapäeva ühiskonnas

peaks tegema avalikult. Ema võib ennast täiesti vabalt ja hästi tunda, kuid teda ümbritsevad inimesed mitte. Suuresti on etiketi järgimine muutunud ka näiteks restoranis einestades. Järjest enam pean tõdema, et teenindajate üldine viisakus ja etiketiteadlikkus on täiesti kadumas. Väga vähe on alles jäänud selliseid kohti, kus reaalselt tervitatakse kliente uksel ning juhatatakse nad lauda. Veel vähem teavad teenindajad, et menüüde jagamisel peaks alustama vanemast naisest, siis noorem naine ja siis loogiliselt võttes lasteni välja. Sageli pole eraldi ka joogi- ega veinikaarte, vaid on kõik koos ühes suures kompaktses menüüs. Olen üpriski kindel, et üle poole kelneritest ega klienditeenindajatest ei teagi, mida tähendab sõna aperatiiv ja miks seda pakutakse. Seega kogu klienditeeninduse protsess on üles ehitatud tegevustejadale, kus teenindatakse klient – serveeritakse

Klienditeenindus
12 allalaadimist
thumbnail
5
docx

SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED.

teenindusmõttelaadile ja ­kultuurile tuginev töökorraldus tagab nii sise- kui ka välisklientide hea teenindamise ja rahulolu. Tänapäeval teenindamine eksisteerib igas ametis ja töös, iga inimene on igapäevaselt nii klient kui ka teenindaja ning neid rolle tuleb väärikalt täita. Teenindamisest sõltub nii ettevõtte äriedu, riigi või organisatsiooni maine kui ka kõikide inimeste elukvaliteet. Kliente teenindaval töötajal on mitmeid tööülesandeid ja vastutusi, näiteks peavad teenindajad olema ettevalmistunud klientide teenindamiseks ning olema võimelised välja selgitama kliendi vajadused ja soovid. Seejärel tuleb olla suuteline ka klienti nõustama, kasusid tutvustama ja loomulikult veenma klienti ka antud toodet/teenust kasutama. Selle võib järgneda kliendi poolt kaebusi, küsimusi ja probleeme, millele peab teenindaja olema valmis lahendusi leidma. Kõikide nende tööülesannete täitmise eelduseks on teenindusmõttelaad ja sellele vastav käitumine

Teenindusfilosoofia
204 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

· Seadusandluse muutus · Tarbijakaitse tugevnemine 9. ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE Juuksurisalong Liilia pakub juusuriteenust, kus töötab esialgselt 2 juuksurit Triinu Taavel ja Kätlin Kool, mõlemad oleme FIEd. Asume Valga kesklinnas aadressil Vabaduse 23 teisel korrusel. Sissepääs on maja tagant, kus on ka tasuta parkla. Pakume teenuseid meestele, naistele ja lastele. Pakutavad teenused: juukselõikused; juuste värvmine, blondeerimine, triibutamine; keemiline lokk; soengute tegemine; juustepikenduste paigaldamine; juuste sirgestamine. Tulevikus on võimalik lisada teostatavate tööde nimekirja täiendavaid töid juustelõikuste ja hooldusega kaasnevate teenuste osutamisel. See kasvab välja nõudlusest ja pakkumisest turul

Juuksur
670 allalaadimist
thumbnail
26
doc

”Toidupoe klienditeenindaja töökoht”

EESTI MAAÜLIKOOL Tartu Tehnikakolledž Ainetöö ”Toidupoe klienditeenindaja töökoht” õppeaines „Ergonoomika ja tootedisain“ TE.0892 Biotehniliste süsteemide eriala Üliõpilane: “…..“................. 2014. a .............................. Mailis Zirk Juhendaja: “…..” ................. 2014. a ...............................Oliver Sada Tartu 2014 SISUKORD SISUKORD................................................

Ergonoomika
20 allalaadimist
thumbnail
16
ppt

TOIDUPOE KLIENDITEENINDAJA TÖÖKOHT

KLIENDITEENINDAJA TÖÖKOHT Mailis Zirk biotehnilised süsteemid III aines “Ergonoomika ja tootedisain” (TE.0892) Tartu 2014 1. Klienditeenindus Teenindus - teenuste pakkumine, kus kliendi rahulolu tagatakse teenindajapoolse positiivse suhtumise, viisakuse ja teenindusvalmiduse kaudu. Klienditeenindajad - müüjad, kes töötavad hulgi- ja jaemüügiga tegelevates kaubandusettevõtetes. 2 2. Klienditeenindaja ülesanded Müüja põhilised tööülesanded on: 1.kauba vastuvõtmine ja ettevalmistamine müügiks; 2.kaubaväljapanekute korrastamine ja uuendamine; 3.kauba varustamine hindadega; 4.klientide nõustamine; 5.teenindamine ja arveldamine klientidega. 3 Kassapidaja ülesanded: 1. sisestada kaup müügiprogrammi; 2. koostada kliendile arve ja arveldada kliendiga sularahas või pangakaardimaksena; 3. väljastada kliendile ostutšekk; 4

Ergonoomika
11 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõeldakse hoolikalt läbi nende

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Teele Jänes Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strate

Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

Estonian Business School Juhtimise õppetool Getri Järvsoo KOOLITUSPÕHIMÕTETE VÄLJATÖÖTAMINE JA ARENDAMINE FORTUM TERMEST AS-s Bakalaureusetöö Juhendaja Maris Zernand, MBA Tallinn 2005 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................................2 JOONISTE LOETELU..................................................................................................4 SISSEJUHATUS...........................................................................................................5 1. KIRJANDUSE ÜLEVAADE.....................................................................................7 1.1. Koolituse ja arengu põhimõisted.................................................................

Personali juhtimine ja...
18 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

6. juulil sai avatud Orava A ja O kauplus, kus viidi läbi remont ja vahetati välja kaupluse sisustus. 13. novembril paigaldasime nurgakivi uue kaubanduskeskuse jaoks. Hoone üldpind on 3500 m2 ( kahekorruseline ). Ärihoone valmib 2008. a. suvel. Ärihoonesse on planeeritud toidukauplus, kohvik, bowling ning teenindus- ja äripinnad. Üüripinda kokku ca 800 m2, millest suurim üüritava pinna suurus ca 450 m2. Ärihoone juurde on planeeritud 130- kohaline parkla. 5. detsembril toimus Saverna Konsumi avamine, mis on üks meie ühistu ilusamaid maapoode. Ülevaade Põlva Tarbijate Ühistu ajaloost 1902 - loodi Eestis tarbijate- ja majandusühistud Antslas ja Sindis. 1917 - tulid kokku seitsmeteistkümne rahvusliku kaubandusühistu esindajad ning panid aluse oma kaubanduskeskusele ­ Eesti Tarvitajate Ühistute Keskühistule (ETK), mis asutati ühiskaubanduse korraldamiseks.

Müügiõpetus ja...
215 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Turundusuuringud Meelis Zimmermann 1. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM JA TURUNDUSUURINGUD 1.1 Turunduse infosüsteem Turunduse infosüsteem (TIS) on inimeste , tehniliste vahendite ja protseduuride süsteem, mis kogub, korrastab, analüüsib ja teeb kättesaadavaks turundusotsuste langetamiseks vajaliku, õigeaegse ja täpse info. Infosüsteemi protseduuridega määratakse: - millist infot koguda, - kui sageli infot koguda, - millises vormis infot hoida, - milliseid analüüse teha korrapäraselt, - kelle ülesanne on info kogumine. Infosüsteemide protseduuride kooostamine on turundusjuhi või turunduse eest vastutava juhtkonna liikme ülesanne, kes hakkab kogutud info põhjal otsuseid langetama. Kuna info kogumisel ja kasutamisel osalevad ka teised allüksused, näiteks müük ja raamatupidamine, siis tulev infosüsteem kavand

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
299 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

13 8. Järeltegevus ( meelespidamine, tagasiside küsimine, uutest pakkumistest teavitamine). Analüüsitav ettevõte on kliendile mugavalt ja kiirelt kättesaadev. Seda seetõttu, et spordiklubi Fittest Tartu reklaame võib leida ajalehes, raadios, kaubanduskeskuses ja peamiseks informatsiooni allikaks on kindlasti internetis leiduv kodulehekülg (http://tartu.fittest.ee/est/) Teise kontakti loomisel on teenindajad väga sõbralikud, meeldivad, valmis leidma probleemidele lahendusi, olenemata sellest, kuidas teisane kontakt loodi ­ helistades, kirjutades. Klienditeenindajad on pädevad, kuna nad on täpselt teadlikud, mis ettevõttes toimub ja mida nad müüma peavad. Füüsiline keskkonda on väga mõnus, kuigi ruumid on üpriski väikesed, on seal siiski meeldiv õhkkonda, valitseb puhtus ja kord. Ka need klienditeenindajad, kes otseselt

Turism
151 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

Pärnu Ülejõe Gümnaasium OÜ Äriplaan Koostas: Triin Kolk Juhendaja: Kristi Suppi Pärnu 2012 Sisukord 1. Kokkuvõte...............................................................................................................................3 1.1. Ettevõtte põhiandmed ......................................................................................................... 3 1.2. Ettevõtte taustaandmed........................................................................................................ 3 1.3. Äriidee..................................................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 4 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus....................

Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
638 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Loengukonspekt SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 3 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................3 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 4 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................4 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................5 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................6 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid.................................................................... 6 1.6 Turunduse tegevussfäärid.........................

Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................

Turunduse alused
90 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Nimetu

klienditeenindajad, stjuuard-klienditeenindajad ja kokad. Vahetult alluvad intendandile veel kruiisiemand, krupjeed ja puusepp. 3.6 Töötajate haridused, täiendkoolitused, töögraafikud, töötajate kohustused Kapten, teki- ja masinateenistuse töötajad on saanud oma hariduse Eesti Mereakadeemiast. Reisijateteenistuse töötajad ­ stjuardessid ja klienditeenindajad on suures osas üliõpilased. On ka neid, kes on tulnud tööle klienditeenindaja töökohale otse peale keskkooli. Purser on oma ametikoha saanud täiendkoolituste läbi, eelnevalt peab olemas olema keskharidus. Kuna ise töötasin restorani osakonnas, mis kuulub reisijateteenistusse, siis ei ole ma uurinud, mis täiendkoolitusi on saanud teiste teenistuste töötajad. Restorani osakonna töötajatele korraldab firma veini- ja toidukoolitusi. Laeval täimub kord vahetuse jooksul ka esmaabi koolitus ja paadiõppus

31 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

on, kui ka millest osad söögid koosnesid. Supp toodi alti eraldi lauale välja, kuhu tõime suppinõud ja kaasavõtmiseks termokausid. Lõuna ajal läks kiireks, sest pidime nii kliente teenindama, kui ka erinevaid kohvisid tegema( latte, kakao, must kohv, kannukohev, cappuccino). Enamasti oli meil töö jaotatud. Ühel päeval olin kassas, kus teenidasin kliente ja kirjutasin tsekkide peale lauanumbreid, selle järgi teadsid teenindajad, kuhu viia mingisugune toit. Teisel päeval tegin kohvi, teed ja viisin kokkadele tsekke. Päeva lõpus oli vaikne, et eriti kliente ei käinud, kui olid siis mõned üksikud ainult. Sel ajal voltisime salvrätikuid valmis ning panime järgmiseks päevaks kohvitassid kui ka toidunõud valmis. Kui restoran suleti, võis hakata päevakassat lugema ning seejärel korrastasime oma töökoha ümbruse. Kohvikoored panime kilekotti ja koos kilekotiga külmkapi, müümata

Ainetöö
44 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun