Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tartu kliendisõbralik ettevõte ( Tartu kaubamaja ) (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Lein - Mälestame sõpra sügavas leinas. Seisatugem vaikses leinas selle kalmu ees

Lõik failist

Tartu kutsehariduskeskus


ISESEISEVTÖÖ 1
( Tartu kliendisõbralik ettevõte )

Pipi Treial
Tep10

2011
Tartu kliendisõbralik ettevõte
Tartu kaubamaja
Minu arvates üks kliendisõbralik ettevõte Tartus on kaubamaja, kuna neil on palju erinevaid kliendisõbralikkust näitavaid tegureid.
Üks kliendisõbralikkust näitav tegur Tartu kaubamajal on koduleht . Koduleht on tähtis igale ettevõttele, kuna sealt saab igasugust vajalikku infot. Inimene saab juba tänu kodulehele teada, mis päevadel on kauplus avatud ja mis kellast mis kellani . Olemas on kontaktandmed , et vajadusel kauplusega ühendust võtta või lisainfot küsida. Koduleht annab teada, millised eripakkumised on erinevatel kauplustel ja millised poed üldselt on kaubamajas . Olemas on ka majajuht , mis näitab poodide,wc, infoleti ja muu asukohta .
Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #1 Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #2 Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #3 Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor niuniuu Õppematerjali autor
Juttu on Tartu kliendisõbralikust ettevõttest ( Tartu kaubamaja). Kuidas ja millepoolest on kliendisõbralik? Miks ei ole kleindisõbralik ? Minu isiklik arvamus ja analüüs.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
docx

Eestis tegutsevad kaubandusketid

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja Kaubanduse osakond Emmi Ojala EESTIS TEGUTSEVAD KAUBANDUSKETID Iseseisevtöö Juhendaja Sirje Mets Tartu 2010 SISSEJUHATUS Minu töö eesmärk oli uurida Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustusi ja pakutavaid teenuseid ning tooteid. Üritasin teha piisavalt lühikese, kuid vajaliku informatsiooniga kokkuvõtte. Tööd koostades kasutasin enamasti kaupluste ametlike kodulehekülgi. 1. SELVER AS Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus

Klienditeenindus
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

roheliste riiete pesu -20% 5. Kliendihaldussüsteemi välja töötamine, st millist infot salvestatakse ja kuidas ning kuidas seda infot kasutatakse? Me eeldame, et ettevõttel saab olema väga palju kliente ja et neid paremini hallata ja teenindada, on võetud kasutusele CRM tarkvarasüsteem. Ettevõtte jaoks on oluline teada kes on meie klient, mida me talle pakume ning kuidas me seda teeme. Tänu tarkvarasüsteemile saab ettevõte teada, millised kliendid on väärtuslikumad ja millistele klientidele keskenduma peaksime. Kliendihaldussüsteemis salvestatakse järgmine info: - kliendi andmed: nimi, vanus, sugu, aadress, telefon, meili aadress - kas tegemist on sularaha või lepingulise kliendiga - kas klient käib kohapeal või kasutab meie transporti - kas tegemist on püsikliendiga, säästukliendiga või juhukliendiga - ostude registreerimine: kui tihti, mis summas, millist pesu pestakse

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

Strateegiline plaan Juhendaja: Tallinn 2012 SISUKORD Ilusaim klubi Sissejuhatus Minu firma ,,Ilusaim klubi" tegeleb iluteenuste pakkumisega, pakkudes lisaks veel spordiklubi teenust ning erinevaid koolitusi. Soovi korral on võimalik ka rentida ruume, sünnipäevade või muude kokkutulekute jaoks. Minu väike ettevõte asub Harjumaal Tallinna linnas ilusas Nõmme roheluses. Hoone ümber on ka veidi maad, kus on võimalik samuti pidada soojemal ajal sünnipäevi või muid kokkutulekuid. Hoone asub metsa piiril. Alumisel korrusel asub administratsioon, ooteruum ja pood. Teisel korrusel on ilusalong, mis koosneb: kosmeetiku toast, juuksurite ruumist, küünetehnikute ruumist, massaazi toast ning solaariumi ruumist. Kolmandal korrusel on spordiklubi mis

Juhtimise alused
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

Tootevalikust leiab toite mahe- ja toortoidu austajatele. Lisaks leiab menüüst tooteid allergikutele, inimestele, kes ei talu kas gluteeni või laktoosi. Samuti on kohviku sihtturuks toitumisteadlikud inimesed, kes teevad oma igapäevaseid toiduvalikuid puhta ning vitamiinirikka toidu kasuks. Kohviku tugevused konkurentsis püsimiseks on mitmekülgne ja vitamiinirohke menüü ning kodune ja hubane atmosfäär. Üheks suureks konkurentsieeliseks on see, et ettevõte kasutab vaid mahetoorainet ning hetkel ei ole turul ühtegi teist sarnast kohvikut Saaremaal, kus pakutakse toortooteid. Üheks lisaväärtuseks on ka see, et kohvik pakub võimalust kliendil kiirelt endale sobivatest koostisainetest panna kokku tervislik salat ning see kas siis kaasa võtta või kohapeal süüa. Planeeritud stardikapitali suurus on 30 132,91 €. Investeeringu finantseerivad suures osas omanikud ise. Seadmete soetamiseks

Äriplaan
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus

Ainetöö
thumbnail
18
doc

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

Viimased aitavad mõjutada ostjaid, konkurente, turustajaid ja tarnijaid (Kotler, 2007: 5). Antud töö ülesandeks on analüüsida Tartus asuva Fittest spordiklubi hetkeseisu P. Kotleri & G. Armstrongi tootemudeli alusel ja võrrelda toodet/teenust kahe konkurendi toote/teenusega ning esitada strateegilised ettepanekud toote arendamise seisukohast valitud ettevõtte juhtidele. Lisaks uurida ka klienditeekonda kliendi osaluse ja kontaktitiheduse seisukohast. Töös on lisaks analüüsitava ettevõte tutvustusele kaks peatükki, firma teenuse analüüs P. Kotler ja G. Armstrong tootemudeli alusel ja klienditeekonna analüüs. Alapeatükkideks on teenuse analüüs, kahe konkureeriva ettevõtte lühitutvustused, tootekonseptsioonide võrdlus, klienditeekonna analüüs, hinnang ning parendusettepanekud ettevõtte juhtidele. Töö koostamisel olid abiks Tartu Fittest spordiklubi personal, kes jagas lahkelt informatsiooni ettevõtte ja pakutavate teenuste kohta

Turism
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

raamatu hinnale 35 krooni ja tellimus täidetakse kahe nädala jooksul. Tasuda tuleb tellimuse kätte saades. Võib oletada, et sellisel viisil Interneti vahendusel raamatuid ostes tasub eeskätt osta kallimaid eksemplare, sest ilmselt saab neid sellisel teel soetades soodsamalt kui poest ostes. Peale "Raamat Postiga" (www.raamatud.ee), on Eestis teisigi Interneti kaubamaju. Eesti suurim arvutikauplus "PC Kaubamaja" (www.pckaubamaja.ee) omab arvestatavat Interneti kaubamaja. Laserplaate on võimalik osta firma "Aonline" vahendusel. CDROM'e ja CD plaate pakub "Beesting". Samu kaupu, mida pakub "Anttila" postimüügikataloog, saab osta ka Interneti vahendusel. Toidu ja tarbekaupu on võimalik osta firmast "Interneti kaubamaja". OÜ Krisostomusele kuuluva virtuaalse raamatukaupluse www.kriso.ee turundusdirektori Martin Laiapea sõnul suureneb nende klientide arv pidevalt. Inimesed otsivad internetileheküljelt neile huvipakkuva trükise ja esitavad tellimuse

Turundus




Kommentaarid (1)

marrjaliisa profiilipilt
Marja-Liisa Illaste: Oli väga asjalik. :)
21:41 12-02-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun