Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link


TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks klient rahul ei ole?
Vasakule Paremale
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #1 TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #2 TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #3 TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #4 TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #5 TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #6 TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kkkkertuke Õppematerjali autor

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

32
rtf
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja
9
docx
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
4
docx
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
8
docx
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja
4
doc
Teeninduskeel kui teeninduskultuuri edasikandja
26
docx
Teenindusorganisatsiooni analüüs
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
10
doc
Siseklient ja teeninduskeel





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun