Otsingule "teenindus" leiti 3135 faili

teenindus

Kasutaja: teenindus

E-mail: tiina_tamm[ät]hotmail.com
Faile: 0
TEENINDUS PROTSESS
2
pdf

TEENINDUS PROTSESS

Ettevõtte äriidee vastab järgmistele küsimustele: Kellele? – kes on ettevõtte kliendid Mida? – milliseid tooteid teenuseid ettevõte pakub Kuidas? – kuidas tooted teenused toodetakse ja kliendini viiakse. Ettevõtte teeninduskontseptsioon näitab, kuidas ettevõte kavatseb lahendada teatavat kindlat tüüpi probleeme mingil kindlal viisil. Teeninduskont...

Teenindus ja müük - Kutsekool
69 allalaadimist
Teenindus
2
doc

Teenindus

Enne kutse saatmist tuleb järele uurida kutsutava nimi, aadress ja tiitlid. Kutse kirjutatakse kolmandas isikus ja kutsuja emakeeles. Kutsele on kohustuslik kirjutada kuupäev, kellaega ja aasta milla üritus toimub. Ürituse põhjus, kutsutava nini ja toimumise koht. Kutsele võib veel lisada märke riietuse ja kutsele vastamise kohta, mitmele kutse kehtib ja vihje programmile, teenindusele ja menüüle. kutsele võib märkida ka meesterahva riietuse. Kutsele alati vastama ei pea, kui kutsel pole just vastupidist nõutud. Nõue asub kutsel all paremal nurgas. Vastamiseks peab kutsel olema telefoninumber ja e-posti aadress. Kindlasti peks kutsel olema kuupäev, millaks tuleb vastata. Kutsel olev lühend PV tähendab palun vastata, ASAP tähendab nii kiiresti vastamist kui võimalik ja regrets only teatada ainult siis, kui...

Teenindus ja müük - Kutsekool
24 allalaadimist
Teenindus ja müük
7
doc

Teenindus ja müük

TABEL…………………………………………………………………………………….3 2. 4-KÄIGULINE LÕUNASÖÖGIMENÜÜ………………………………………………4 3. LAUAKATE…………………..…..……………………………………………………....5 4. TEENINDAMINE………………………………………………………………...

Teenindus ja müük - Kutsekool
44 allalaadimist
Teenindus situatsioon analüüs
10
docx

Teenindus situatsioon analüüs

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12KÕ1 KAHE TEENINDUS SITUATSIOON ANALÜÜS Analüüs Õppejõud: MÕDRIKU 2014 1. NEGATIIVNE SITUATSIOON Alustaksin kõigepealt negatiivsest teenindusituatsioonist. Selles loos olin mina kliendi rollis ühes poes, tol hetkel olin ma koos elukaaslasega. Läksime sisseostet tegem, kui kõik vajalik oli ostetud mõtlesime läbi põigata ka soojatoidu letist. Kuna tegemist ol...

Teenindus -
27 allalaadimist
Teenindus
4
doc

Teenindus

See vajab kõrgelt haritud tööjõudu. Teenindussektori hõive kasvab koos riigi arenguga, kui suureneb spetsialiseerumine. Teenindusharud on: haridus, tervisehoid ja sotsiaalkindlustus, riigivalitsemine ja –kaitse, side- ja kommunikatsiooniteenused, kommunaalteenused,kaubandus, majutus ja toitlustus, finantsteenused, transport, ehitus, äriteenused, puhke- ja kultuuriteenused, meelelahutust...

Geograafia - Keskkool
46 allalaadimist
Tööstus ja teenindus
4
docx

Tööstus ja teenindus

Alumiiniumi- ja rauametallurgia ettevõtete paigutust mõjutavad tegurid: Metallurgiatööstuses on 4 erinevat ettappi, mis mõjutavad paigutust. 1. Kavandamine – loogiline, et kaevandamine saab toimuda vaid seal, kus maaki leidub. 2. Rikastamine, aheraine eemaldamine – toimub kaevandamispiirkondades(et ei peaks mõttetult palju maaki mujale vedama) 3. toormetalli sulatamine, sulamite valmistamine – toimub odava elektriga pii...

Geograafia - Keskkool
47 allalaadimist
Töötlev tööstus ja teenindus
2
doc

Töötlev tööstus ja teenindus

Töötlev tööstus ja teenindus 1. Nimeta vanu, uusi, ja uusimaid tööstusharsid. Vanad-rõivatööstus, veduri- ja vaguniehitus, laevaehitus ning tekstiilitööstus. Uued-autotööstus, naftakeemia, põllumajandusmasinate tootmine, kunstkiudude ja kodumasinate tootmine. Uusimad-elektroonika-, arvuti- ja kosmeetikatööstus, kosmosetehnika, telekommunikatsiooni- ja sidevahendite tootmine. 2. Võrdle fordismi ja toyotismi. 3. Iseloomusta toote elutsükli...

Geograafia - Keskkool
52 allalaadimist
Hotelli teenindus
2
rtf

Hotelli teenindus

* Vastuvõtu tingimused: lõputunnistuse keskmine hinne, vestlus. * Praktika: I kursusel 5 nädalat hotelliruumide hoolduse praktikat ja 5 nädalat toitlustusteenuste praktikat. II kursusel 10 nädalat vastuvõtutöö praktikat. * Tulemus Hotelliteenindaja saab ettevalmistuse tööks hotelli majapidamises, toitlustuses ja vastuvõtutöös. Hotelliteenindaja: koostab k...

Hotelliteenindus - Kutsekool
15 allalaadimist
Klient ja teenindus kordamisküsimused
2
doc

Klient ja teenindus kordamisküsimused

Loetle traditsioonilise toote tunnused. Materiaalsed, tootmine ja turustamine toimuvad eraldi tarbimisest, peamine väärtus toodetakse vabrikustehases, klienttarbija tavaliselt ei osale tootmisprotsessis, homogeensed e. alati ühesugused, on esemed või asjad, saab ladustada, saavad muutuda omandiks 4. Millised on teeninduse aspektid (6tk)? Protsessikeskne, mittemateriaalse tegevuste seeria, kliendi ja teenindaja (laiemalt kogu toodeteteenuste tootjate süsteemi) vahel, klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb kehtestavale isiksust arvestavale käitumismallile , Veaolukordade lahendamise paratamatusele klienditeenindaja poolt 5. Milles väljendub valikuvabadusele orienteeritus teenindaja käitumises? (min 6 aspekti)? Isiksuse tunnustamine, isiksu...

Klienditeenindus -
19 allalaadimist
Teeninduse tagasiside
5
doc

Teeninduse tagasiside

Rekkor, H.Tooman „Klienditeeninduse alused” 2006 8 TAGASISIDE SAAMINE, ANDMINE JA KASUTAMINE 8.1 Juhised paremaks tagasiside saamiseks Paljud ettevõtted on mõistnud, et tagasiside annab juhised paremaks saamiseks ja seetõttu on vajalik seda koguda. Paraku piirdutakse vaid kliendi küsitluslehtede väljatöötamisega, kasutamisega ning tulemustest regulaarse kokkuvõtte tegemisega. Pahatihti jäävad needki tulemused vaid juhtide enda teada. Edukamad teenindusettev ...

Teenindus ja müük - Kutsekool
56 allalaadimist
Lauanõud
17
ppt

Lauanõud

 Kohvitassid võivad olla kolmes suuruses: mokatass  mahuga 10cl, keskmine kohvitass 15­16cl, suur  kohvitass kuni18 cl  Teetass maht on 20­25 cl väiksematest juuakse  lahjemat piimaga kohvi ja kakaod.  Puljongitass­maht 25­40cl, selles serveeritakse  puljongit, püreesuppe ja peenemaks tükeldat...

Teenindus ja müük - Kutsekool
20 allalaadimist
Bufee laua teenindamise korraldamine
18
ppt

Bufee laua teenindamise korraldamine

 Märksõnadeks otstarbeka laomajanduse  korraldamisel suurköögis on säästlikkus ja  optimaalne varumine.  Varumisprotsessi  Vastuvõttu lattu  Ladustamise tingimusi  Ülevaadet laos olevast toorainest Toorainevarude planeerimisel ettevõttele arves...

Teenindus - Kutsekool
14 allalaadimist
Euroopa Liidu tervishoiupoliitika
14
docx

Euroopa Liidu tervishoiupoliitika

VILJANDI ÜHENDATUD KUTSEKESKOOL Euroopa Liidu tervishoiupoliitika Referaat Viljandi 2010 Euroopa Liidu tervishoiupoliitika Asutamislepingu kohaselt peavad Euroopa Liidu meetmed olema suunatud rahvatervise parandamisele, inimeste haiguste ennetamisele ning inimeste tervist ohustavate tegurite kindlaksmääramisele. Selle tulemusena on Euroopa Liidu tasandil tekkinud tervishoiualane k...

Teenindus - Kutsekool
10 allalaadimist
TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE
8
docx

TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE

Teeninduse liigid 1.1. Iseteenindus Viljandi 2010 1.2. Osaline teenindus 1.3. Täisteenindus 2. Jookide serveerimine 2.1. Iga jook maitseb ainult oma õigest klaasist hästi 2.2. Joogietikett näeb ette jookide pakkumist õigel temperatuuril, mis jällegi aitab konkreetse joogi maits...

Teenindus - Kutsekool
40 allalaadimist
Tarbijate ostukäitumine
2
docx

Tarbijate ostukäitumine

Suuliselt küsitledes sain vastus rohkem informatsiooni ja emotsioone. Suuliselt uuringut läbi viies saab küsida kliendilt põhjalikumalt ja saab ka positiivset tagasisidet. Kliendid olid restorani ning seal pakutavate toitudega rahul. 2. Turuuuringu teostamise viisid: 1. Probleemide ja eesmärkide loomine. Siinkohal tuleb tähe...

Teenindus - Kutsekool
24 allalaadimist
Eesti teeninduse areng
7
docx

Eesti teeninduse areng

Muudatused Eesti teeninduse arengus 2. Mobiilside ja internet teenusteareng Eesti teeninduses 3. Eesti Teeninduse Indeks 2008: veebiteenindus on saanud võrdseks 4. Eesti Teeninduse Indeks annab pildi ettevõtete teenindustasemest ja arengust läbi aegade 5. Eesti teeninduse areng on hea M...

Teenindus - Kutsekool
21 allalaadimist
Restorani menüü
3
docx

Restorani menüü

Menüü Eelroad Kala punases marinaadis (marineeritud hõbeheik tomatipastaga) Seeneamps sinihallitusjuustu ja peekoniga Tiigerkrevetid kuumas õlis tšilli ja küüslauguga Viinamäeteod küüslauguvõis Grillitud hanemaks murakakeedise ja karusmarja- confitiga Salatid Suitsupardisalat gril...

Teenindus ja müük - Kutsekool
22 allalaadimist
Klienditeenindus logistikafirmas
14
doc

Klienditeenindus logistikafirmas

Mõiste o Kliendikeskne teenindus saab alguse klientide vajaduste  arvestamisest. o Klienditeeninduse all mõeldakse kõikide selliste  toimingute koosmõju, mille abil teeb ettevõte kliendile  toote või teenuse kättesaadavaks. o Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult lõpptarbijale,  vaid ka nandele vahelülidele, kes asuvad logistilises ...

Teenindus ja müük - Kutsekool
152 allalaadimist
Teeninduse kvaliteet Eestis - teiste vajaduste professionaalne rahuldamine
3
doc

Teeninduse kvaliteet Eestis - teiste vajaduste professionaalne rahuldamine

Teeninduse kvaliteet Eestis Teenindus on kellegi vajaduste rahuldamine, aga kvaliteetne teenindus on teiste vajaduste professionaalne rahuldamine ületades konkreetse kliendi ootusi. Üha sagedamini räägitakse sellest, et teeninduse kvaliteet Eesti teenindusettevõtetes on halb ja muutub järjest halvemaks. Majanduslangus muudab aga kliendid valivaks ja sunnib teenindusettevõtteid rohkem pingutama ja sellega peaks kaasnema ka teeninduse kvalitee...

Teenindus ja müük - Kutsekool
217 allalaadimist
Teenindaja suhtlusvahendid
10
doc

Teenindaja suhtlusvahendid

Seetõttu on väga tähtis tunda, mõista ja osata kasutada klienditeenindaja suhtlusvahendeid ehk teenindussuhtluse vahendeid. Neid võib liigitada kaheks oluliseks suhtlusvahendite rühmaks: personaalsed suhtlusvahendid teenindussuhtluse abivahendid Personaalsete suhtlusvahendite hulka kuuluvad klienditeenindaja enda verbaalsed (suulised) ja mitteverbaalsed (kehakeel) suhtlusvahendid, aga ka personaalsed kirjaliku suhtluse...

Teenindus ja müük - Kutsekool
171 allalaadimist
T e a t a   v e a s t