Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sulge
Add link


Klientide ootused ja vajadused, Esmamulje teeninduses, Klienditeenindaja suhtlusvahendid. (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Missugune on uks sildid koridor tuletid Millist lõhna on tunda?
  • Kuidas ma saan teid aidata?
Klientide ootused ja vajadused-Esmamulje teeninduses-Klienditeenindaja suhtlusvahendid #1 Klientide ootused ja vajadused-Esmamulje teeninduses-Klienditeenindaja suhtlusvahendid #2 Klientide ootused ja vajadused-Esmamulje teeninduses-Klienditeenindaja suhtlusvahendid #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 69 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Ketu Lepp Õppematerjali autor

Lisainfo

Materjal Klientide ootused ja vajadused, esmamulje teeninduses, klienditeenindaja suhtlusvahenditest.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
10
doc
Teenindaja suhtlusvahendid
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
133
pdf
Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1
937
pdf
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat
19
pdf
Klienditeenindus ja teeeninduskultuur
113
ppt
Klienditeenindus ja teeninduskultuur
1072
pdf
Logistika õpik





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun