Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sulge
Add link


Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. (4)

1 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #1 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #2 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #3 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #4 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #5 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #6 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #7 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #8 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #9 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #10 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-12-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 306 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristinjakobson Õppematerjali autor

Lisainfo

Tartu Ülikooli Pärnu kolledž
AÜTH1















Kristin Jakobson
Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis.
Essee














Juhendaja: Dr Heli Tooman




Pärnu 2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Teeninduse mõiste ja olemus

“Teenindus on väga komplitseeritud mitmetähenduslik nähtus, ulatudes personaalsest teenindusest teenuse kui tooteni. Peaaegu iga toode võib muutuda tarbijale teenuseks, kui toote müüja teeb jõupingutusi tarbija väga detailsete nõudmiste täitmiseks. Kui selliseid jõupingutusi ei tehta, ei saa protsessi nimetada teenindamiseks. Ostetud masin või kingapaar jääb ikkagi kaubaks, kuid viis, kuidas seda müüakse ja kuidas tarbija seda kasutab, lisab talle juba teeninduse elemente.” (Tooman, H., Mae, A. 1999)

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (4)

rane profiilipilt
Nele Kaas: sisekliendi osa on kehv.
12:19 12-12-2011
caramelll profiilipilt
caramelll: Pikk aga lohisev...
16:58 19-11-2012
kristinjakobson profiilipilt
kristinjakobson: Väga hea materjal
18:39 20-12-2010


Sarnased materjalid

5
docx
SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED
14
docx
Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused
11
doc
Siseklienditeeninduse analüüs
4
doc
Klienditeeninduse kordamisküsimused
12
docx
Sisekliendi teenindamise põhimõtted
30
docx
Klienditeeninduse alused
22
docx
Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne
10
doc
Siseklient ja teeninduskeel





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun