Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sulge
Add link


Teeniduskeel (0)

1 Hindamata
Punktid
Teeniduskeel #1 Teeniduskeel #2 Teeniduskeel #3 Teeniduskeel #4 Teeniduskeel #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-11-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Lisainfo

Käesoleva seminari teemaks on teenindus, kui organisatsiooni teeniduskultuuri kandja. Töö eesmärgiks on seletada lahti sõna „teeninduskeel“, tuua välja olulisi aspekte miks on teeninduskeel oluline nii organisatsioonile ja ka oma töötajate seisukohast. Tuua esile hea teeninduskeele tunnused ning teenindamisel tüüpilisemad vead. Lisaks analüüsin teeninduskeelt enda organisatsioonis ja annan sellele ka omapoolse hinnangu. Kõige lõpuks lisan juurde erinevaid ettepanekuid oma organisatsiooni teeninduskeele täiendamiseks.

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

7
odp
Teenindaja kehakeel
1
docx
Teeninduse kvaliteet
10
doc
Siseklient ja teeninduskeel
3
pdf
Klientide ootused ja vajadused-Esmamulje teeninduses-Klienditeenindaja suhtlusvahendid
2
docx
Iseteenindus
2
docx
Kes on hea klienditeenindaja
10
pdf
RADEMAR OÜ KLIENDITEENINDAJA TEENINDUSSTANDARD
2
odt
Müüja- klienditeenindaja roll kaupade käitlemises





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun