Mis on reklaam ? Esimene loogiline samm sellele k�simusele vastuse leidmiseks oleks avada m�ni turundus�pik ja lugeda: * Turunduse eesm�rk on tarbija vajaduste ja soovide rahuldamine toodete ja teenustega. * Reklaam on osa ettev�tte turunduskommunikatsioonist. * Turunduskommunikatsioon on ettev�tte suhtlus olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijatega. Lisaks reklaamile kuulub selle m�iste alla palju tegevusi alates suhtekorraldusest kuni telepoeni. Reklaam on massimeedias tasu eest edastatav kommunikatsioon ettev�tte, organisatsiooni v�i �ksikisiku ideede, kaupade v�i teenuste kohta eesm�rgiga veenda v�i m�jutada v�ljavalitud auditooriumi ostuk�itumist ja/v�i m�ttemalle. Lisaks majandusteadlastele huvituvad reklaamist sotsiaal- ja humanitaarteadlased. Kui me k�siksime reklaami m��ratlust viimaste k�est, saaksime v�ib-olla selliseid vastuseid nagu j�rgnevas loetelus. Semiootik v�iks � elda , et
Kõik kommentaarid