Sõnu seletav sõnaraamat
Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like
Reklaam – andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent’i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.
Reklaam on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi REKLAAM kujutab endast müüjapoolset (ühesuunalist) info edastamise liiki, mis on tellitud ja finantseeritud kindlal eesmärgil.
Reklaam on üks turunduse tähtsamaid instrumente, mille eesmärgiks on teavitada läbi erinevate meediate tarbijat toodetest, rakendusdest, ideedest ja selle läbi muuta reklaami sihtgrupi suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi soovitud suunas.

Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil.
Reklaam on peibutis toomaks tarbijat kauplusesse, kuid lõpliku valiku teeb ta üldjuhul konsulteerides müüjaga näiteks ka selliste teemade osas, mida reklaamis üldse polnud mainitud-garantii, järelhooldus, remont jne.
Reklaam – info toote , teenuse või ürituse kohta , eesmärk on meelitada inimesi just seda toodet ostma , teenust kasutama ja üritusest osa võtma .

Reklaam on esialgu salongi uksel ning välisukse ülemises ääres, samuti on esimestele nädalatel reklaami näha kohalikus ajakirjanduses ning raadios.
Reklaam on eestikeelsed, välja arvatud käesoleva seaduse paragrahvides 13, 15 ja 18 sätestatud juhtudel ning rahvusvaheliste ürituste korraldamisel.
Reklaam – Reklaam on kindla isiku või organisatsiooni tellitud tasuline toodete, teenuste või organisatsioonide tutvustamine ning esiletõstmine.

Reklaam on kallis. Reklaami maksumuse määravad mitmesugused tegurid: 1) turu suurus 2) turu paiknemine tarbijate suhtes 3) reklaamitava toote liik
Reklaam on asi mille ohvriks langetakse kergesti, kuid kui hakkata mõtlema ja analüüsima selle sisu siis ei pruugi sealt midagi tarka leida.
Reklaam on lihtsalt propaganda kommertsvorm. Propaganda ei taha mitte ainult keskkonda sisse imbuda, vaid ise selleks keskkonnaks saada.

Reklaam on kõikjal. Varsti tullakse majaseintelt ja prügikastidelt tualettpaberile ,toidunõudele või kasvõi hügieenisidemetele.
Reklaam on kindla isiku või firma poolt tellitud tasuline toodete, teenuste või organisatsioonide tutvustamine ning esiletõstmine.
Reklaam on kõige tuntum, kõige nähtavam ja tavaliselt ka kõige sagedamini kasutatav turunduskommunikatsiooni vahend.

Reklaam on kõikjal. Varsti tullakse majaseintelt ja bussipaviljonidelt toidunõudele või töövahenditele.
Reklaam - on orienteeritud objektide eelistamisele ja ihaldusväärseks tegemisele, sihiks toodete müük.
Reklaam on kunsti kõrgeim vorm, aga teiselt poolt on see õudseim nähtus üldse” Pe ter Lamborn Wibon

Reklaam - selle loovad kauba tootjad või müüjad, et meelitada ostma just nende toodangut
Reklaam on olnud pikka aega turunduskommunikatsiooni üks olulisemaid koostisosi.
Reklaam on jällegi efektiivsem sel juhul, kui on kehtestatud madal hind.

Reklaam on üldiselt positiivne või negatiivne, selle määrab meedia.
Reklaam on tänapäeva ühiskonna jaoks väga tavaline osa meie elus.
Reklaam on kavas teha kohalikes ajalehtedes, ajakirjades, raadios.

Reklaam on midagi, milleta ei saa telerit vaadates hakkama.
Reklaam on läbi saanud ja ta pead keerab, et emmet näha.
Reklaam on sõnum, kuid iga teade ei ole reklaamiteade.

Reklaam on tähtis nii ettevõttele kui ühiskonnale.
Reklaam – ei liikumist ega häält ei saa lisada.
Reklaam on üks turunduse tähtsaimaid vahendeid.

Reklaam on olnud olemas juba pea 6000 aastat.
Reklaam on mõtete ja ideede turunduskanal.
Reklaam on selleks üks võimalus.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun