Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel - sarnased materjalid

pagar, organisatsioon, pagarit, turg, arengustrateegia, turgudel, konkurents, visioon, ettevõttele, nõudlus, indikaator, tehnoloogia, majanduskasv, missioon, organisatsioonid, vastuvõtja, etappi, alas, vedurid, pidurid, mikro, soosiv, pöörama, ettevõtetes, tegevusmahu, pagariäri, koondamise, vabu, klienditeenindaja, praktikant, pagariettevõtte
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

2.Konkurentsiulatus 3.Mastaabiefekti tugevus, konkurentide arv ja nende suhteline suurus 4.Kapitalivajadus 5.Vertikaalse integratsiooni levik harus 6.Harru sisenemise ja väljumise barjäärid 7.Tehnoloogiliste muudatuste kiirus harus 8.Konkureerivate toodete ja teenuste diferentseeritus 9.Tegevusharu keskmine rentaablus 10.Tootmisvõimsuste üle- või puudujääk Tegevusharu mõjutavate konkurentsijõudude hindamine: Michael Porteri viis konkurentsijõudu: 1. Konkurents tegevusharus konkureerivate ettevõtete vahel 2. Teiste harude ettevõtete katse lüüa tarbijaid üle asenduskaupadega 3. Uute konkurentide potentsiaalne sisenemine 4. Sisendite hankijate mõjukus ja positsioon läbirääkimistel 5. Toote ostjate mõjukus ja positsioon läbirääkimistel 1. Konkurents tegevusharus konkureerivate ettevõtete vahel Konkurentide arv, suhteline suurus ja mitmekesisus Nõudluse muutumine Väljumisbarjäärid Ettevõtte rahulolu oma positsiooniga

Juhtimine
85 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

OÜ MERILIN DESIGNS ÄRIPLAAN SISUKORD 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK 1.2 ETTEVÕTTE MISSIOON, VISIOON 1.3 EDU VÕTMEFAKTORID 1.4 FINANTSVAJADUSE JA -OLUKORRA KIRJELDUS 2.0 ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST 2.1 OMANIKUD JA JUHID 2.2 ETTEVÕTTE AJALUGU JA ÜLEVAADE TEGEVUSKOMPLEKSIST 2.3 ÜLEVAADE INVESTEERINGUTEST JA FINANTSEERIMISALLIKATEST 3.0 TOOTED JA TEENUSED 3.1 TOODETE JA TEENUSTE KIRJELDUS 3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo 4.3 PEAMISED KONKURENDID 4.4 OHUD, RISKID, VÕIMALUSED 5.0 MÜÜGI- JA TURUNDUSPLAAN 5.1 ETTEVÕTTE KONKURENTSIEELISED 5.2 TURUNDUSSTRATEEGIA 5.2.1 Ettevõtte toodete ja teenuste positsioneerimine 5.2.2 Hinnastrateegia 5.2.3 Promotsioonistrateegia 5.3 MÜÜGISTRATEEGIA 5.3.1 Müügiprognoos 5.3.2 Müügiorganisatsioon 6.0 TEOSTUSE PLAAN 6.1 PEAMISED PLAANI TEOSTUSE ETA

Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

Klienditeenindus Kõik toimingud , mis aitavad ettevõttel toodet või teenust kliendile kättesaadavaks teha. Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja ja või logistikateenuse tarnija vahel: tellimuste töötlemine, laotoimingud, veokorraldus, arveldamine, reklamatsioonide käsitlemine jne. Klienditeeninduses on teenindamise objektid materjalivoo vahendajad – tootmisettevõtted, jaotuskeskused, jaemüügiettevõtted ja tarbijad. Kliente võivad kaubanduslikult ja logistiliselt teenindada nii tootmisettevõtted kui tarneahela vahendajad. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijale, vaid ka nendele vahehelilülidele, mis asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbija vahel. Klienditeenindus lisab tootele väärtust. Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon …et saavutada kliendi rahulolu müügitellimuste täitmise või teenuse osutamise kaudu. Klienditeeninduse all mõistetakse:  Kliendile suunatud tegevuste kogumit  E

Klienditeenindus
50 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

pärusmaa. o Tarbijakeskse ettevõttekultuuri kujundamine avaldub selles, et töötajaskonna tunnetus-, mõtlemis- ja käitumisviisid hakkaksid lähtuma nii olemasolevast kui potentsiaalsest ostjaskonnast o Orienteerumine pikaajalisele kasumile tuleneb äritegevuse eesmärgist teenida püsivat kasumit ja vastandub juhusliku ning lühiajalise kasumi teenimisele. Tootmiskontseptsioon Tootmiskontseptsioon toimib sellises situatsioonis, kus turg vajab massiliselt tooteid, mida seni nende kõrge hinna tõttu ei suudetud osta. See eeldab kogu turundustegevuse taandamist efektiivselt funktsioneeriva tootmise loomisele ja selle pidevale täiustamisele. Ostustiimuliteks on madal hind ja toodete kerge kättesaadavus. Seepärast suunatakse peatähelepanu masstootmisele ja jaotuse paremale organiseerimisele. Tootekontseptsioon

Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

1.2. Turunduse ajalugu Turundusilminguid võib leida juba 19. sajandist. Esimene reklaamiasutus loodi Inglismaal 1800. aastal ja USAs 1840. aastal (tegevusvaldkonnaks oli seejuures kuulutuste, plakatite, vaateakende jms kujundamine). Turunduse tegelikuks sünniajaks loetakse 20. sajandi algust ja sünnikohaks USAd, kus ettevõtetes hakati looma vastavaid osakondi ning õppeasutustes viidi sisse turunduskursused. Turundustegevus muutus ettevõtete jaoks oluliseks siis, kui müüjakeskne turg hakkas asenduma ostjakeskse turuga. 1950ndad ja 1960ndad aastad olid masstoodangu ja massturunduse kõrgaeg. 1970ndatel aastatel oli võtmesõnaks turu segmentimine ning 1980ndatel aastatel laienes nišiturundus. 1.3. Turunduse juhtimisfilosoofiad Turunduse juhtimine (marketing management) sisaldab nende programmide analüüsi, planeerimist, rakendamist ja kontrolli, mis on suunatud sihttarbijatega kasulike

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

vastavalt mõju iseloomule näitama sellest tulenevaid järeldusi/abinõusid. 16 Toote/teenuse elutsükli kirjeldamine võiks olla ühine ülesanne, et saada adekvaatsem tulemus. Siin tuleb analüüsida, kas turustatav-arendatav toode on elujõuline ja millised on toote elutsükli faasi iseloomustavatest teguritest järeldatavad tegevusstrateegiad erinevatel turgudel. Toote/teenuse elutsükli saab esitada tabelina, kus ühel teljel on turismistoode ja teisel teljel sihtturud koos ajalise raamiga. Toote elutsükli faasist tulenevad olulisemad järeldused tuleb eraldi välja tuua. Kui pakette on palju, on võimalik neid ühtse grupina (nt turismitootena iseloomustada). Olukorras, kus erinevate pakettide ja turgude lõikes on erisusi vähe (nt hiline

Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Ettevõtluse alused

e. Millised on edasised arenguplaanid? 18. Äriidee ja ärivõimalus. Viimase neli olulist omadust. · Ärivõimaluse omadused a. Atraktiivne b. Õigeaegne c. Kestev d. Seotud toote või teenusega, mis pakub ostjale või lõppkasutajale lisaväärtust 19. Võimaluse aken (window of opportunity) ­ mõiste. "Võimaluse aken" on metafoor, mis kirjeldab ajaperioodi, mille jooksul ettevõttel on reaalne siseneda uuele turule: · Kui turg uuele tootele/teenusele on tekkinud, siis aken avaneb ja uued ettevõtted sisenevad tegevusharru. · Teatud hetkeks turg küpseb ja võimaluse aken (uute sisenejate jaoks) sulgub. 20. 3 põhivõimalust ärivõimaluse leidmiseks. (Jälgi trende, ....). · Jälgi trende (poliitilisi, majanduslikke, sotsiaalseid, tehnoloogilisi) · Leia ja lahenda probleem · Täida lünk turul 21. Loovus ja innovatsioon ­ olemus ning nende erinevus.

Ettevõtluse alused
37 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

juhendada toimingute sooritamist ja seda kontrollida. Planeerimisele kulutavad kõige enam aega tippjuhid 28%, keskastme juhid 18% ja esmajuhid 15 %. 7. Millised on peamised kasvustrateegiad? Selgita nende strateegiate sisu! Kasvustrateegia on firma tegevuse laiendamiseks, kvalitatiivseks arendamiseks. x Geograafiline laienemine x Vertikaalne laienemine x Diversifikatsioon Ansoffi kasvustrateegiate maatriks x Turu hõlvamine - käibe kasvatamine vanadel turgudel vanade toodetega, kuid uue turundusstrateegiaga (reklaami suuren-damine, hinna alandamine, müügisoodustuste pakkumine jm). x Toote arendamine - uute toodete loomine vanade turgude jaoks. x Turu laiendamine - vanadele toodetele uute turgude leidmine. x Diversifikatsioon - müügimahu suurendamine uute toodetega uusi turgusid vallutades, ka mitmetel aladel tegutsemine; uued tooted rajanevad kas vanale või uuele tehnoloogiale. Strategic alliances

Strateegiline juhtimine
290 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

TURUNDUSE EKSAM 1. Ansoffi maatrix ja milles seisneb selle tähtsus. Kasvustrateegia on firma tegevuse laiendamiseks, kvalitatiivseks arendamiseks. Põhilisi strateegiaid eristatakse kahe muutuja, toote ja turu alusel. Ansoffi maatriksis on kesksel kohal turg ja toode, mis rahuldab turu vajadust. See soodustab selle mudeli rakendamist strateegilises turunduses ja juhtimises. l. Ekspansioon turule ehk turu hõlvamine -- käibe kasvatamine vanadel turgudel vanade toodetega, kuid uue turundusstrateegiaga (reklaami suurendamine, hinna alandamine, müügisoodustuste pakkumine jm). 2. Toote arendamine - uute toodete loomine vanade turgude jaoks. Tungimine uutele turgudele (või segmentidesse) võib võimaldada firmal saada ajutist konkurentsieelist ja suuremat kasumit. On loomulik, et turgu tuleb enne hoolikalt uurida ning selgitada vajadused toote järele. Risk on selle strateegia puhul märgatavalt suurem kui esimese võimaluse puhul. 3

Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

toodete arvuga Tooteseeria on liiga lühike kui kasumit saab suurendada sinna toodete lisamisega ja liiga pikk kui kasumit saab suurendada toodete eemaldamisega. Tooteseeriat saab venitada ehk ettevõttes suurendab tooteseeriat väljapoole senise tooteseeria piires. Venitada saab ülespoole, kui toodete mainet soovitakse muuta paremaks ja eksklusiivsemask. Venitamine allapoole , kui lisatakse tooteid mis on odavamad ja lihtsamad või kehvema kvaliteediga. Põhjuseks on katmata turg ja tahetakse konkurentidest ette jõuda. Võib venitada ka mõlemale poole korraga kui ettevõtte sortiment on keskel, seega lisatakse hinnalt odavammaid ja eksklusiivsemaid tooteid. Tooteseeria täiendamine, tähendab et tootesarja piires lisatakse uusi tooteid aga sihtsegment jääb samaks. Oluline on jälgida et tooteid ei tekiks liiga palju, sest see võib tarbijad segadusse ajada. Lisatavad tooted võiksid olla olemasolevatest märgatavalt erinevad. Bostoni maatriks

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Klienditeenindus ja logistika

See tähendab seda, et toodet hoitakse nii kaua riiulis kuni kliendil tekib huvi selle vastu. See võib ka viidata lubatud kättetoimetamise kuupäevadele, tellimuse korrektsele täitmisele ja võimalikult täpse arve esitamisele. Lisaks tähendab usaldusväärsus seda, et ettevõtet võib usaldada vajalike nõudmiste koheses täitmises. Aeg on seotud tellimuste järjekorraga. Kui kaua võtab aega toodete kohale toimetamine õigesse kohta. Tänapäeval kaalub üle arenenud turgudel kiiruse tegur ­ mida kiirem seda parem. Arengu turgudel on toote kliendini toimetamisel tähtsam regulaarsus kui see kui kiirelt kaup kohale jõuab. Näiteks William Wrigley Jr. Company müüb Hiinasse umbes 400 millionit nätsu igal aastal. Ettevõte tugineb tuhande-miili veoautode süsteemile, roostes kaubalaevadele, kolmerattaliste vankritele ja jalgratastele, selleks et ühendada nende vabrik Guanghogzhou's hulaga väikeste poe omanike ja tänava müüjatega terves

Logistika alused
187 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turundusplaan

Klient ostab toodet, mille kvaliteet on vastav hinnale. Turul on palju sarnaseid ja sarnase välimusega tooteid, kuid meie firma pakub tooteid mis on valmistatud vanaaegsete retseptide järgi ja milles on kasutatud täisväärtuslikke tooraineid ja huvitavaid maitseid ning välimus on tehtud tavapärasest teistsuguseks. Esialgu toodame väiksema koguse tooteid ning kui näeme, et toodetel on turgu suurendame tootmist. 2.2 Konkurents Konkurentideks on kõik ettevõtted, kes tegelevad mingil määral pagari- ja kondiitritoodete tootmisega. Saaremaa suurimateks konkurentideks on Saare Leib OÜ 45-ne töötajaga ja Karja Pagar OÜ 25-50-ne töötajaga. Nende ettevõtete eeliseks on juba pikaajaline turul olemine. Saare Leiva miinuseks on 3 Turunduse eesmärgid ja strateegiad 3.1 Eesmärgid Olla 2020-ks aastaks eesti parimate seas. Uuendada toodete valikut Värskendada toodete väljapanekut

Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Ettevõtlus alused eksami küsimused

Ärimudel Äriplaan 17) Äriidee leidmine Ärikotseptsiooni väljatöötamine Toote prototüübi valmistamine 18) Atraktiivne Õigeaegne Kestev Seotud toote või teenusega, mis pakub ostjale või lõppkasutajale lisaväärtust 19) Võimaluste aken (window of opportunity) - On metafoor, mis kirjeldab ajaperioodi, mille jooksul ettevõttel on reaalne siseneda uuele turule:  Kui turg uuele tootele/teenusele on tekkinud, siis aken avaneb ja uued ettevõtted sisenevad tegevusharru.  Teatud hetkeks turg küpseb ja võimaluse aken (uute sisenejate jaoks) sulgub. 20) * Jälgi trende – Poliitilisi, majanduslikke, sotsiaalseid ja tehnoloogilisi. * Leia ja lahenda probleem * Täida lünk turul 21) Loovus- Sisemine, intellektuaalne ideede loomise protsess. Tulemuseks nn Leiutis (invention) – uue toote või tootmisprotsessi idee loomine.

Ettevõtlus alused
112 allalaadimist
thumbnail
20
doc

teenuse mõõdikud klienditeeninduses

See tähendab seda, et toodet hoitakse nii kaua riiulis kuni kliendil tekib huvi selle vastu. See võib ka viidata lubatud kättetoimetamise kuupäevadele, tellimuse korrektsele täitmisele ja võimalikult täpse arve esitamisele. Lisaks tähendab usaldusväärsus seda, et ettevõtet võib usaldada vajalike nõudmiste koheses täitmises. Aeg on seotud tellimuste järjekorraga. Kui kaua võtab aega toodete kohale toimetamine õigesse kohta. Tänapäeval kaalub üle arenenud turgudel kiiruse tegur – mida kiirem seda parem. Arengu turgudel on toote kliendini toimetamisel tähtsam regulaarsus kui see kui kiirelt kaup kohale jõuab. Mugavus tegeleb tellimise hõlbustamisega. Toote peale võtmine ja kohale toimetamine, müügikõnede sagedus, tehniline abi ja müügijärgne teenus. Näiteks E-poed, mis teeb kliendile ostmise eriti mugavaks ja kiireks. Sellel on ka üks miinus, et ei saa tooteid vaadata, katsuda ja

Logistika
25 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Konspekt

ettevõte oleks edukas ja maksevõimeline (määravad oluliselt ettevõtte eesmärkide formuleerimist- kui tekivad makseraskused) · hankijad- hankijale on oluline, et oleks kindlad lepingupartnerid. Lisaks hinnale huvitab hankijat kuidas tarbitakse, millises koguses. Hankijatel on võimalus dikteerida tingimusi. Nende positsioon (mõju) on tugev. · kliendid- kui konkurents on nii piisavalt tihe, et kliendil on valikuvõimalused · konkurendid- tegutsevad samas valdkonnas ja võiksid koostööd teha · riik ja ühiskond- keskkond üldiselt EESMÄRKE võib määratleda kui · tulevast seisundit, mida soovitakse saavutada · olemasolevat seisundit, mida soovitakse säilitada Ettevõttel peavad olema eesmärgid. (Arvatakse, et ettevõttel ei saa eesmärke olla, et eesmärgid on juhtidel ja omanikel.)

Sissejuhatus...
206 allalaadimist
thumbnail
58
doc

Äri planeerimine kordamisküsimused

Eestikeelne elanikkond 3 grupis: 1)15-49; 2) 50 a. ja vanemad, 3) - 15.a  Mida? Rahulolu ja lõõgastus meelelahutuse kaudu  Kuidas? Teleprogrammi kavandamine, saadete hankimine, tootmine, marketing, reklaamimüük. Konkurentidest eristumine toimub programmi baasstruktuuri kavandamise tasemel, tuumkompetentsuseks on meelelahutusootuste rahuldamine – so missioon 6 7 5. Ettevõtte missioon, visioon ja eesmärgid. Missioon ütleb, kes oleme ja mida teeme. Missioon peab olema sõnastatud ettevõtte püsiväärtustest ja kliendi vajadustest lähtuvalt, arvestama tehnoloogia üldist arengut jne. Missioon on : *ettevõtte üldine eesmärk ja olemus, mis sõnastab selle eksisteerimise põhjuse ehk ettevõtte olemasolu vajalikkuse *sõnastab ainulaadse eesmärgi(põhjuse), mis eristab ettevõtet konkurentidest *identifitseerib tema elujõu turul

Analüüsimeetodid...
136 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Turundustöö

Konkurentide tugevusi ja nõrkusi saab ära kasutada oma turundustegevuse kavandamisel. Olematu või halva keskkonnaanalüüsi tagajärgedeks on suuna puudumine, ebaadekvaatne tarbijaanalüüs, turundusfunktsiooni minetamine, tegevuse dubleerimine, võimaluse mittekasutamine, sobimatu toote allesjätmine, vale imidzi loomine, toote keelustamine, seadusest üleastumine, nõrk vastutus, piiratud kohanemine. Turunduse planeerimisetapil määratletakse ärivaldkond, visioon ja missioon, püstitatakse turunduseesmärgid, töötatakse välja turundusstrateegia ja -taktika. Turunduse lühinägelikkuseks nimetatakse valdkonna ekslikku, liiga kitsast käsitlust, lähtumist mitte tarbijavajadustest, vaid tootest. Visioon on firma pikaajaline lähteideoloogia ja elav tulevikunägemus. Põhieesmärk e missioon toob välja firma eksisteerimise mõtte. Turunduseesmärk on mõõdetav ja ajakavaga seotud ülesanne, mida firma püüab täita

Turunduse alused
305 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

Ressursid ja pingutused tuleks suunata nende klientide rahulolematuse mõistmisele ja kõrvaldamisele. Harward'i professorite Jones'i ja Sasser'i rahulolu ja lojaalsust puudutavad uuringud on näidanud, et need järeldused on valed ja täiesti ignoreerivad või ei omista vajalikku tähtsust aspektidele. Välja arvatud mõned harvad juhud, on lojaalsuse tekitamiseks ja pikaajalise majanduslikult tulusa kliendisuhte loomiseks vajalik kliendi täielik rahulolu. Mida suurema konkurentsiga turg on, seda olulisem on kliendirahulolu tase. Ettevõtte üks põhieesmärke peaks olema oma sihtrühma täieliku rahulolu saavutamine. Isegi väikese konkurentsiga turgudel on ainuke usaldusväärne meetod rahulolu ja lojaalsuse loomiseks klientidele parima pakkumine. Nimelt on olemas kaks lojaalsustüüpi: tõeline pikaajaline- ja võltslojaalsus. Võltslojaalsus tekib tänu konkurentsi piiravatele regulatsioonidele, kõrgetele ümberlülitumiskuludele,

Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

.................................................................................. 3 1. KOKKUVÕTE ........................................................................................................................... 4 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED .................................................................................................. 4 3. ÄRIIDEE .................................................................................................................................... 4 4. VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID ................................................................................. 4 4.1 Visioon ..................................................................................................................................... 4 4.2 Missioon ................................................................................................................................... 4 4.3 Slogan ......................................................................................

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

STRATEEGIA ELLUVIIMINE: inim-, finants- ja organisatsiooniliste ressursside planeerimine ning süsteemide ülesehitamine 82. Turunduse strateegiline planeerimine 83. ... on tulevikule orienteeritud järjepidev ja loogiline protsess, mille käigus püstitatakse turundus-eesmärgid ja nende saavutamise meetodid. 84. ... hõlmab järgmisi valdkondi (3C-d): 85. KLIENDID (customers) ­ kes nad on, kus, millal ja kuidas nad ostavad, mis neid motiveerib, kuidas turg on segmenteeritud jne 86. KONKURENDID (competitors) ­ kes nad on, milliseid strateegiaid nad kasutavad, mis on nende tugevused ja nõrkused, jne 87. VÕIMED (capabilities) ­ mis on ettevõtte tugevused ja nõrkused turusegmentides, kus ta tegutseb, millised investeeringud on vajalikud, kuidas oleks kõige otstarbekam kasutada olemasolevaid ressursse jne 88. Kõige olulisem väljund turunduse strateegilisel planeerimisel on

Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

funktsionaalselt seotud ja tihedalt põimunud. On jõutud ühtsele arusaamale, et efektiivset ühendust turunduse ja logistika vahel pakubki klienditeenindus. 7. Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa tarneahela toimimisele? Tarneahelate juhtimise professionaalsuse tasemest ja valitud strateegiast sõltub ettevõtte konkurentsivõime. 8. Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa ettevõtte edu saavutamisele? Tasemel klienditeenindus võib olla mingile ettevõttele oluliseks konkurentsieeliseks võistlevate firmade ees. 9. Miks käsitletakse klienditeenindust kui vahendit tarneahela juhtimisel? Klienditeenindust peetakse üheks olulisemaks vahendiks tarneahela juhtimisel. Kui klienditeenindusega suudetakse luua klientidele lisaväärtust, võib see muuta nende käitumist tarneahelas sedavõrd, et paraneb kogu ahela või selle mingi osa funktsioneerimine. 1. Mida mõeldakse tellimustsükli all ja millistest etappidest see koosneb?

Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus); D tarbekaubad - paralleelselt nii rahvusvaheline kui rahvuslik (näiteks: vaba aja rõivastus, koduelektroonika või toidukaubad, kirjastustegevus); D teenused - valdavalt rahvuslik (näiteks: solaariumid, juuksur, kosmeetika); D mitme erineva maa turgudel tegutsev firma on paremini kaitstud riigisiseste turukonjunktuuri kõikumiste eest - vähenevad äritegevuse riskid; D arenenud kodumaisel turul küpsuse saavutanud ja vananeva toote elutsüklit on võimalik pikendada, kui seda müüa mõnel vähem arenenud turul D tootmisvõimsuste parem koormatus D rahvusvahelise konkurentsi kogemus arenenud välisturul aitab ka koduturul oma turuosa kaitsta ja suurendada;

Rahvusvaheline turundus
189 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Kvaliteediprogramm

1. EESTI TURISMIETTEVÕTETE KVALITEEDIPROGRAMM 1.1 Lühitutvustus Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogramm on ettevõtete tunnusskeem, mis aitab ettevõtjal alustada firmasisese kvaliteedisüsteemi juurutamisega. See tähendab, et programmiga liitunud ettevõtjad osalsevad õppimisprotsessis, et suurendada oma ettevõtte jätkusuutlikus ning eduka arengu võimalusi, pmades seeläbi turul konkurentsieelist.1 Kvaliteedimärgisest: Märk on kujundatud kolmest elemendist, mis kõik kannavad oma sümboolset tähendust. Rukkilill rahvuslillena on otsene viide Eestile. Pööratud trapets on avatud ukse abstraktsioon, sümboliseerides külalislahkust. Valge Q tähe siluett rukkilille taustal tuleneb inglisleelsest sõnast quality ( eesti keelse kvaliteet). Programmi eesmärk on tõsta Eesti kui reisisihi konkurentsivõimet turismitoodete ja -teenuste kvaliteedi tõstmise ning valiku laiendamise kaudu. Programm sobib eeskätt väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele ning lähtub seis

Hotellimajandus
69 allalaadimist
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

Mainori Kõrgkool Kvaliteedijuhtimine Quality Management (õppematerjal) Koostanud: dotsent Katrin Kreegimäe Tartu 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................4 1. Kvaliteedi olemus............ ....................................................................................5 1.1.Toote kvaliteet..................................................................................................6 1.2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi t�

Inimeste juhtimine...
399 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Äriplaan Koostanud: Taavi Müürsepp Sisukord 1.Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline vorm: reklaamindus Registreerimisnumber Registreerimise aeg ja koht: Omanikud, nende osa kapitalist: osakapital 40000 on jaotatud võrdselt. Juhatuse liikmed: Põhikapital: Aadress: Telefonid: E-mail: Kontaktisik, tema telefon: 2. Lühikokkuvõte

Majandus
934 allalaadimist
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

planeeritavad summad? 8. Eeldatavad tulemused. 8.1.Millised on projekti elluviimisel saavutatavad tulemused, mis ajaks? II Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: Ettevõtte juriidiline vorm: Registreerimise no. Registreerimise aeg ja koht: Aadress: Telefonid: Faks: e-mail: Juhatuse liikmed: Põhikapital: Omanikud, nende osa kapitalist: Kontaktisik, tema telefon: III Põhiväärtused, missioon, visioon Sõnastage oma ettevõtte strateegilise orientatsiooni komponendid. 1. Põhiväärtused. Millistest tõekspidamistest töötajad ja omanikud oma tegevuses lähtuvad? 2. Missioon ­ sisaldab vastust kolmele küsimusele Mida pakutakse? Kellele pakutakse? Kuidas pakutakse? 3. Visioon ­ üldise pikaajalise eesmärgi kirjeldus ja tegevuste plaan selle eesmärgi saavutamiseks, olukorra kirjeldus firmas 3-5 aasta pärast.

Äriplaan
76 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

Kliendid, oma soovide ja vajadustega, valivad omale firmad, kelle tooteid ja teenuseid nad tarbivad. See ei tähenda muidugi seda, et nad jäävad kindlalt ühtedele firmadele lojaalseks. Tark tarbija valib endale toote või teenuse, millega on kulu võimalikult väike ning tulu võimalikult suur, mis on prestiizne, mugav, sobiva kujuga ­ sellise toote või teenuse, millelt saadud väärtus on võimalikult suur. 21. sajandil on konkurents muutunud väga tihedaks ning raske on välja mõelda toodet või teenust, mida keegi teine varem teinud ei ole. Ning juhul, kui tõesti suudetakse leida mingi uudne toode, tekib kohe järgi ka konkurents, sest seda toodet hakatakse järgi tegema ning tihtipeale ka odavamalt või kvaliteetsemalt. See loob tarbijale valikuvõimaluse ning konkurents ongi tekkinud. Klientideta pole käivet, käibeta pole kasumit ning kasumita pole varsti enam ettevõtet. Võib väita, et

Turundus
97 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

• vajalike teadmistega inimeste olemasolu; • realiseeritavus - võimalik on hankida vahendeid idee elluviimiseks (tööjõud, kapital, seadmed, materjalid jne). • mingil põhjusel raskesti kopeeritav. Suurimaks nõrkuseks konkurentsieelise puudumine – mõelda eristuvatele hüvedele. 9. Võimaluse aken – mõiste. Metafoor, mis kirjeldab ajaperioodi, mille jooksul ettevõttel on reaalne siseneda uuele turule: • Kui turg uuele tootele/teenusele on tekkinud, siis aken avaneb ja uued ettevõtted s isenevad tegevusharru. • Teatud hetkeks turg küpseb ja võimaluse aken (uute sisenejate jaoks) sulgub. Jälgi trende (poliitilisi, majanduslikke, sotsiaalseid, tehnoloogilisi) Leia ja lahenda probleem Täida lünk turul 10. 3 põhivõimalust ärivõimaluse leidmiseks. (Jälgi trende, ….). 1. Jälgi trende (poliitilisi, majanduslikke, sotsiaalseid, tehnoloogilisi) 2

10. klassi majandus
4 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

nimetus seisukord Tabel. Kvaliteedistandardid ja -nõuded. Kvaliteedistandardi Tagab nõude täitmist Sertifikaadi olemasolu kood Ohutusnõuded? Tabel. Tootmisvõimsus. Toode Maksimaalne Toodetavate Toodangu tootmisvõimsus (ühikute seadmete arv rahaline väärtus arv kuus) 3.koolituspäev VI Klient, turg ja konkurents. Ülesanne nr.7. Koostage oma keskmise kliendi profiil. Äriidee elluviimisel on kõige tähtsamaks teguriks teadmine, kes ostavad Teie poolt pakutavat teenust või toodet. Oma klientide põhjalik tundmine võimaldab ettevõttel olla kindel, et toode vastab kõige paremini nende vajadustele. Püüdke kirjeldada kliendigruppe üldiselt ja määratleda ka arvuliselt potentsiaalsete klientide arvu ja nende jaotust erinevates gruppides

Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

Äriidee võimalikud komponenendid mida antud äriplaani osas kirjeldada on: · ärivaldkond; · toode/teenus (lühidalt); · sihtgrupp; · idee uudsus ja erilisus; · teie ettevõtte omadused, oskused, kogemused, võimalused (eeldused) idee elluviimiseks (miks just teie ja ei keegi teine); · teie idee koht turul; · tegevuse alustamine: kus, kuidas; · mõjud keskkonnale (negatiivsete mõjude olemasolul nende kõrvaldamise sammud). 4. Visioon, missioon, eesmärgid Visioon - kuhu tahetakse välja jõuda? Visioon on võimalikult realistlik kirjeldus, millisena ettevõtja tahab oma ettevõtet tulevikus näha. Visioon määratakse vähemalt 5 aasta perspektiivis, Visioon peegeldab teatud ideaali ja ei sisalda numbreid, va aastaarv. Kõrget kvaliteeti ja kõrgel tasemel tegevust käsitlev visioon on pidevalt muutuvas maailmas suunanäitajaks ning peab olema loodud ja läbi tunnetatud võimalikult

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

kasutame nii materjalide hankimisel kui ka tehnoloogilistes küsimustes juba enda kogemusi ja asjatundlikkust.Käesoleval hetkel on firmas kokku 3 töötajat. Järgmisel aastal planeerime suurendada oma meeskonda veel 3 töötaja võrra. Kust mida tellida, otsustame vastavalt tellimusele. Kuna pakume eritellimuse töid, siis võib tekkida vajadusi, mille puhul on oluline just kiirus või kvaliteet, aga mitte hind. 1.3. Missioon, visioon ja eesmärgid Meie ettevõtte trump on kliendikesksus, firmasisene operatiivsus ning ladusus, innovaatilisus ja kvaliteet. Põhieesmärkideks on arendada oma tegevust ja tegutseda kasumlikkuse printsiibil, olla konkurentsivõimeline, pakkuda parimat teenindust klientidele ning aidata sisustada interjööri arvestades klientide erisoove. Luua juurde kolme aasta jooksul vähemalt 5 töökohta ning saavutada klientidega kauaaegsed ja usalduslikud suhted.

Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

arenguetapid: I. FINANTSPLANEERIMINE – stabiilses ja prognoositavas keskkonnas piisav vahend. II. PIKAAJALINE PLANEERIMINE – katse keskkonna muutustes ekstrapoleerida arenguid ja hinnata riske. III. STRATEEGILINE PLANEERIMINE – muutuvas keskkonnas paindlikult muutustele reageerida. IV. STRATEEGILINE JUHTIMINE – mitte ainult planeerimine, vaid ka elluviimine ja kontroll.  Visioon ja juhtimine  Selgelt määratletud strateegilised raamid

Finantsjuhtimine
195 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun