Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kliendid" - 501 õppematerjali

thumbnail
1
docx

Mida kliendid teeninduses hindavad

Projekt Autod Kiiruselt esimesel kohal auto on "Koenigsegg Agera RS" Kirrusega 447.19 (KM/H) Kiiruselt teisel kohal olev auto on "Bugatti Veyron 16.4 Super Sport" kiirusega 415 (KM/H) Kiiruselt kolmandal kohal olev auto on "SSC Ultimate Aero TT" kiirusega 412(KM/H) Filmid Esimesel kohal olev film on "The Shawshank Redemption" vaatamistega 2,034,334 Teisel kohal olev film on ,,The Dark Knight" vaatamistega 2,002,127 Kolmandal kohal olev film on ,,Fight Club" vaatamistega 1,627,947 ...

Teenindus
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kliendid

stat.ee/artikkel-2018-06-11-moodunud-aasta-oli-turismis- rekordiline) I sihtturg II sihtturg III sihtturg Kes Mitme lapsega Turistid Tuttavad pere Vanus 20 ­ 45 aastat 20 -60 25-50 Keskmine 1500-2000 (kogu 2000 1000 sissetulek pere) (eurot/ kuus) Miks klient nõus Perereisid , Odavam kui takso meie teenust kolimine või ühistrasport, Asendusauto, kasutada? paindlik liikumises lühiajalised lähetused Enam renditud Mikrobuss Auto Ko...

Ettevõtlus
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Vana-Rooma mõisted keskkoolile

jõukad, seetõttu juhtis riiki kitsas perekondlik ring (nobiliteet), suur teed ja sillad ­ hakati rajama juba vabariigi ajal (kivist) osa riigiametnikke ja senaatoreid pärines põlvest põlve Rooma õigus ­ riik toimis seaduslikul alusel (õigusriik), seadused nobiliteediperekondadest. määrasid riigikorra ja kohtupidamise, kõik rooma kodanikud olid Klienteelsuhte tähtsus: patroon (eestkostja) ja klient (kaitsealune) seaduse kaitse all, õigus kaevata edasi, keiser oli kõrgeim toetasid teineteist vastastikku: patroon andsi kliendile maad seaduseandjam ülemkohtunik pidi andma seadusi välja riiklikest kasutada ja kaitses teda kohtus, klient saatis patrooni sõjaretkedel, huvidest lähtuvalt, seadusandlus sai alguse kaheteistküm...

Ajalugu
109 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Teenindussituatsiooni analüüs

Tänapäeva järjest kiiremas ja kaootilisemas maailmas on ähmastumas teenindaja kui sellise, nagu ka teenindus sfääri üldine mõiste. Kuna seadused muutuvad järjest keerulisemaks oma rohkuse tõttu nii teenindajatele kui ka nende klientidele, on raske tihti hinnata küsimust teenindussituatsioonist, selle hetkeseisust ja tulevikust. Kui küsida küsimust: ,,kes on siis teenindaja?`` võib kokkuvõtteks öelda et kõik ja samas mitte midagi. On teenindaja tõesti inimene, keda me kohtame kaupluste leti taga meile vorsti müümas, või juuksuris aega kinni pannes administraatori laua taga. Seaduste tegijad reeglina arvavad sedasi. Kuid kes on siis ehitaja, kellelt me tellime töö. Või siis politseinik, kes võtab oma laua taga vastu inimeste kõnesi, üritab neis korda luua ja edastab neid siis edasi, vastav...

Klienditeenindus
247 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Menetluspraktika aruanne

Sissejuhatus.............................................................................3 2. Ettevõtte üldine iseloomustus.......................................................4 3. Ettevõtte tegevusaladest täpsemalt................................................4 4. Konkurents...............................................................................5 5. Ettevõtte tarnijad ja kliendid ..........................................................5 6. Ülevaade tehtud töödest ja tegevustest...........................................6 7. Kokkuvõte.................................................................................7 2 SISSEJUHATUS Praktika peaeesmärgiks oli kinnistada ja süvendada praktilise töö kaudu üliõpilase poolt omandatud teadmisi ja uurimismeetodeid raamatupidajana...

Menetluspraktika
188 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kliendi küsitlusleht

Kohvik Lindstorm küsitlusleht Lugupeetud kliendid ! Soovime saada teilt tagasisidet meie kohviku kohta. Pakume teile parimaid teenuseid, aga sooviksime teada teie arvamust ja palume tagasisidet Lindstormile. Kõik teie ettepanekud on meile väga olulised! Seega ootame teie tagasisidet. (Oma arvamusele tõmmata joon alla) 1. Kuidas avastasite meie kohviku ? Jalutasin mööda ja nägin Sõbrad/tuttavaid soovitasid Meedias Ajakirjanduses Mingi muu:...

Klienditeenindus
41 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Klienditeeninduse head ja vead

abivalmis olema ning kliendiga samal poolel asuma. Meie ühiskonnast paralleele tõmmates leian, et Eesti klienditenindajad ei ole suures osas rõõmsad, sõbralikud, nad ei naerata igale kliendile. Mis võib olla selle põhjus? Arvan, et siinkohal tuleks vaadata üles firma juhtkonna poole, mitte ainult klienditeenindaja enda poole. Järelikult ei ole selles ettevõttes jagatud töötajatele piisavalt motivatsiooni, töötaja ei tunne ennast tööpostil hästi. Kas kliendid oma käitumise ja olekuga pürgivad selle poole, et teenindajad neid naeratusega tervitaksid? Ehk oleks kliendi kohus suhtuda positiivsemalt ja ise teenindajale naeratada?...

Klienditeenindus
60 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Eetilise konflikti lahendus - lumevaring

Eetilised printsiibid Utilitarism. Tuleks valida selline tegevus, mis põhjustaks võimalikult väikse kahju võimalikult vähestele inimestele või annaks võimalikult suurt kasu võimalikult paljudele. Kui kindlustusfirma otsustaks hüvitist mitte maksta, siis tõenäoliselt kõige suuremad kaotajad oleksid korteriomanikud. Kindlustusfirma ise võiks olla nii kaotaja kui ka võtja rollis, olenevalt, kuidas käituvad kliendid (korteriomanikud). Kui kindlustusfirma ei maksaks hüvitist, suunduksid kliendid võib-olla mõne muu firma poole ja nad n-ö kaotaksid. Kui aga maksaksid, ei kaotaks nad klienti ning võib-olla võidaksid ka mõne muu kliendi poolehoiu. Siinkohal tundub, et üldine kasu hüvitise makmisest on võib olla suurem kui selle mittemaksmine. Teleoloogiline printsiip. Kitsas egoistlik kaalutlus- kindlustusfirma peaks kindlasti...

Ärieetika
74 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Turunduskonseptsioon

" David Jobbler Turunduse kontseptsiooni keskmes on klientide soovide ja vajaduste rahuldamine. Inimese põhivajadusteks on vajadus õhu, toidu, riietuse, varjualuse, turvalisuse, kuuluvustunde ja lugupidamise järele. Need on olulised ellujäämiseks ja moodustavad iga inimese loomuliku osa, mis pole loodud ühiskonna või turustajate poolt.Seega kinnitab kontseptsioon seisukohta, et organisatsiooni tegevuse keskmes peavad olema kliendid ja et nende vajaduste rahuldamine on organisatsiooni põhiülesandeks. Nimetatud kontseptsioon haakub väga hästi kaasaegse toetatud töö teooriaga, mille järgi teenused peavad vastama tööotsijate ja töötegijate vajadustele. Kuid me ei tohi unustada, et ka tööandja on toetatud töö agentuuri oluline klient ning tööandjate vajaduste väljaselgitamine ja rahuldamine on sama oluline, kui tööotsijate ja töötegijate vajadustega arvestamine....

Turundus
16 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Müügikeskkonna analüüs

4. Kultuuriline keskkond- Põltsamaa linnas ei ole kosmeetikud pikalt tegutsenud, mis võib põhjustada olukorra, kus inimesete ( potensiaalsete klientide) teadmatuse tõttu on raske klientide käitumisnorme muuta. 5. Tehnoloogiline keskkond- Oma ettevõtte suurimaks plussiks pean kõrgekvaliteedilisi tooteid ja pidevalt areneva kosmeetikamaailmaga kursis olemist. Ettevõtte kliendid saavad kindlad olla, et tegemist on rangelt kontrollitud ja kvaliteetsete toodetega. Teenuseid pakuvad oma ala spetsialistid, kes täiendavad ennast pidevalt. 6. Looduslik keskkond- teenused, mis ettevõte pakub toob endaga kaasa ohtlikuid jäätmeid, mille sorteerimine on rangelt kohustuslik. Sellest lähtuvalt peab olema kursis jäätmekäitlus seadusega, ning seda järgima....

Kaubandus
12 allalaadimist
thumbnail
40
doc

Praktika aruanne - raamatupidamine

4 1. TUHA TALU OÜ STRUKTUUR, AJALUGU JA TEGEVUSVALDKONNAD....................................................................................6 2. TUHA TALU OÜ TURUNDUSTEGEVUS, TARNIJAD JA KLIENDID NING KONKURENDID..........................................................................................7 3. TUHA TALU OÜ PERSONALITÖÖ...............................................................8 4. TUHA TALU OÜ RAAMATUPIDAMISE TÖÖKORRALDUS JA TÖÖJAOTUS........................................................................................................... 8 5. TUHA TALU OÜ RAAMATUPIDAMISES DOKUMENDIKÄIVE, KOOSTAMINE, SÄILITAMINE...

Raamatupidamine
861 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Laua eelkate

Paigutan laua õigele kohale kontrollin et laud ei jääks kõikuma 2. Pühin laua 3. Linutan laua 4. Asetan toolid omale kohale 5. Paigutan kohataldriku 6. Asetan pearoa noa ja kahvli 7. Asetan eelroa kahvli 8. Asetan desserdi lusika 9. Lisan ka klaasid, vee jaoks 10. Asetan punaseveini klaasi 11. Valgeveini klaas, kalakõrvale 12. Dessertveini klaas, desserdi kõrvale Teenindamine 1. Kliendid saabuvad saali tervitan ning juhatan nad lauda aitan nad istuma ulatan neile menüü vasakult poolt, küsin kas soovib midagi juua, jätan ta menüüga tutvuma 2. Serveerin joogi paremalt poolt. 3. Kokk seab klientidele valmis esmalt salati, viin selle kliendile 4. Seisan kliendi seljataha ning asetan toidu kliendi ette paremalt poolt 5. Serveerin punaseveini salati kõrvale 6...

Restoraniteenindus
66 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Menüü koostamise alused! osa 1

Menüü koostamise alused Menüü koostamise üldised alused: · Milliseid toite kliendid vajavad, soovivad, ootavad. · Milliseid toite ja tooteid hakatakse valmistama ja müüma. · Milliseid tooteid asetatakse ettevõttesse valmis kujul ja milliseid pooltoodetena. · Milliseid tooteid valmistatakse ise. · Millised on põhitooted mis peavad alati müügil olema. · Milline on hinnatasu Toiduidee - äriideest tuletatud üksiasjalikum kirjeldus toiduteeninduse toimingutest. Toiduideega liitub ühe tähtsa teguriga töötajate kutse oskus. Kellele...

Menüü koostamine ja nende...
99 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Koka praktika aruanne - Ettevõttepraktika restorani ja kohviku õppeköögis

Asukoht: Kopli 1, C korpus Kontaktandmed: tel 7 361 895 Suurus (kohtade arv): 60~100 inimest saab mahutada Ajalugu: Restoran valmis 2009 aastal koos uue Ühiselamu ja hotelliga. Tegevusalad: Toitlustamine, catering, eritellimused. Kasutatavad ressursid (hooned, ruumid, seadmed, tööjõud): Hooneks on Õppehotell ja ühiselamu, kasutatakse esimese korruse ja keldrikorruse ruume, tööjõuks on õpilased ja õpetajad. Hinnatase: toidud kaalutakse 1 kg on 7 Ettevõtte kliendid : Õpperestoranis on oodatud kõik kliendid kes soovivad meil lõunatada. Pakume tellimisvõimalust ka peolaudade ja cateringidele. On võimalik tellida ka kulinaariatooteid. Tegevuse üldkirjeldus : Toitlustamine SWOT: 2 Tugevused: Tooted on kohapeal valmistatud, tooted on odavad, odav tööjõud. Nõrkused: Vähe välikliente, tööd ei jätku sest 11-ks on kõik tehtud. Ohud: Õpilased võivad varastada...

Kokk
155 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Riho Kullassepp, Rahapesu - situatsiooniülesanne

35 lk, millest kolmandik värvitrükis; miljonikroonine reklaamikampaania" -klientide vajadusi ja eelistusi ei -oodatav 70% müügitulust jäi -inimesed eelistasid ajalehekioskist uurinud/ arvestanud ja põhirõhk saamata, kuna autodega ostmist kojukandele, kuid kioskitele pandi kioskimüügile liikuvad loodetavad kliendid ei pani Kullassepp põhilise rõhu ostnud ajakirja, mistõttu tuli ,,isikliku autoga liikuvad inimesed ei teha lisainvesteeringud soovinud ajalehti osta mitte kojukandmiseks ,,kojukanne kioskist, vaid nad eelistasid nõudis lisainvesteeringuid" kojukannet"...

Organisatsiooniline käitumine
76 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Kliendirahuloluuuring

Klient võib olla eraisik või äriühing. Iga ettevõtte edukus sõltub sellest, kui hästi suudavad tema tooted või teenused rahuldada praeguste ja tulevaste klientide vajadusi. Märksõna on siin kliendikesksus. See ei ole iga hinna eest klientidele meelejärele olemine või erinevate klientide kohtlemine erineval viisil. See on mõtteviis, mille tuum on arusaam, et klient on äris kõige olulisem. Äritegevuse toetab kliendisuhete loomist, kliendid on kui partnerid, kellega tuleb olla aktiivses suhtluses . Suhtlemist kasutavad mõlemad pooled. Klient saab ettevõttelt vajaliku toote või teenuse ja võib-olla osaleb ka tootearenduses. Ettevõte omakorda võib näiteks paluda kliendilt luba kasutada tema nime turunduses. Ettevõtted peavad üritama luua võimalikult pikki kliendisuhteid, kuna uute klientide otsimine on kallis ja usalduse võitmine raske. Tegevuse üks eesmärk on luua klientide ootusi ületavat kvaliteeti...

Ainetöö
77 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Interneti kaubandus

Interneti kaubandus Laura-Liis Piigert Internetikaubandus on elektroonilise kaubanduse üks vorm, kus klient saab osta tooteid või teenuseid interneti kaudu. Kõige levinum on kliendi ja firma vaheline kubandus, kuid leidub ka firmadevahelist äri. LOGISTIKA - Kliendid leiavad soovitud toote, kui lähevad müüja veebilehele või kasutavad otsimootorite abi. Enamik müüjaid kasutab e-poodides "ostukorvi tarkvara". Selle abil saavad ostjad kiirelt ja lihtsalt soovitud kauba virtuaalsesse ostukorvi panna. Sellele järgneb "kassase minek" ­ ostu eest tasumine, ja soovitud tarnemeetodi valik. Enamik poode lubab kliendil luua endale isikliku kasutajakonto. Selleks kogutakse vajaminevat teavet kasutaja kohta, et...

Baaslogistika
11 allalaadimist
thumbnail
13
odt

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

JUHTIMISTEGEVUS 8 6.MINU PRAKTIKA 11 7.KOKKUVÕTE 12 8.KASUTATUD KIRJANDUS 14 9.TÖÖKOHA TÕEND 2 SISSEJUHATUS Otsustasin praktikat sooritada Sportlandis, kuna olen seal varem töötanud ning seekord võtsin eesmärgiks vaadata teenindajate igapäevast tööd teise pilguga. Kui võtta kliendi seisukohast, siis nii suure ettevõtte puhul näevad kliendid ainult klienditeenindaja tööd. Nagu me ka teame, siis kõik algab klienditeenindusest, millest sõltub ka ettevõtte maine. Nimelt oleme me kõik langenud halva teeninduse ohvriks kuid kuidas selline kogemus mõjub inimestele? Halva teeninduse järel langeb ettevõtte maine klientide silmis palju ning jutud selle ettevõtte halvast teenindusest liiguvad veel kiiremini. Praegust teeninduskvaliteeti ei anna võrrelda sellega, mis...

Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
28
pptx

Väljamõeldud Hotell-Järve

HOTELL JÄRVE ÄRIIDEE, PEAMINE EESMÄRK Eesmärgiks on see, et kliendid saaksid hotelli külastades meeldiva kogemuse. Et loodussõbrad saaksid tulla nautima ja uurima loodust ja erinevaid taimi/puid/lilli PEAMISED KLIENDID Meie peamised kliendid on inimesed, kellele meeldib uurida ja nautida loodust. Inimesed, kes on loodussõbralikud. TOOTED/TEENUSED Erinevad massaažid, hooldused, kaaniteraapia, lõõgastuspaketid, ujula, basseinid, restoran, kus saab nautida elavat muusikat, mullivannid, saunad, jõusaal konverentsiruumid, kus saab korraldada loenguid,majutus, erinevate taimede uurimist, putukate uurimine MEIE EELISED Meie eeliseks on asukoht ja kaunis loodus. Meie kõik kasutatavad vahendid on looduslikud....

Ettevõtlus
2 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Eetilise konflikti lahendamine

Janeli Põder RP14 Eetilise konflikti lahendamine Rimis käik lõppes mürgistusega http://tervis.postimees.ee/3071541/rimis-kaik-loppes-murgistusega Juhtumi kirjeldus Esmaspäeval 26.01.2015 lekkis Rocca al Mare Rimis külmainet, mille tõttu töötajad ja kliendid evakueeriti, üks naine pöördus mürgitusega haiglasse. Kaupluses käisid parajasti uuendustööd, mille käigus asendati vanad külmikud uutega. Rimi pressiesindaja K.Bats selgitas, et tööde käigus tekkis olukord kus sulgurkraan vedas alt ning õhku paiskus külmainet. K.Balts kinnitas, et tegemist on inimese tervisele ohutu ainega, ehkki see surub hingamiseks vajaliku õhu madalale ja võib tekitada ebamugavustunnet, ei ole see tema sõnul vastavalt tooteinfole ohtlik....

Eetika
9 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun