Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Toitlustusettevõtted (2)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida väljendab toitlustusettevõtte äriidee?
  • Miks on restoranid toitlustusteenuste turul?
  • Milliseid restorane oskate nimetada oma kodukohas või näiteks Tallinnas Tartus Pärnus jne?
  • Milliseid hotellirestorane oskate nimetada?
  • Kes on hotellirestorani kliendid?
  • Milliseid menüü sid ja teenuseid pakub hotellirestoran?
  • Milliseid spetsialiseeritud toidurestorane oskate nimetada?
  • Kes on Tallinna vanalinna restoranide kliendid?
  • Millistes restoranides on võimalik korraldada turismirühmade ettetellitud toitlustamist?
  • Mille järgi hinnatakse lõunasöögirestorani teenuse kvaliteeti?
  • Mida väljendab toitlustusettevõtte äriidee?
  • Miks on restoranid toitlustusteenuste turul?
  • Milliseid restorane oskate nimetada oma kodukohas või näiteks Tallinnas Tartus Pärnus jne?
  • Milliseid hotellirestorane oskate nimetada?
  • Kes on hotellirestorani kliendid?
  • Milliseid menüüsid ja teenuseid pakub hotellirestoran?
  • Milliseid spetsialiseeritud toidurestorane oskate nimetada?
  • Kes on Tallinna vanalinna restoranide kliendid?
  • Millistes restoranides on võimalik korraldada turismirühmade ettetellitud toitlustamist?
  • Mille järgi hinnatakse lõunasöögirestorani teenuse kvaliteeti?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Toitlustusettevõtted #1 Toitlustusettevõtted #2 Toitlustusettevõtted #3 Toitlustusettevõtted #4 Toitlustusettevõtted #5 Toitlustusettevõtted #6 Toitlustusettevõtted #7 Toitlustusettevõtted #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 22 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
Ülevaade ja kirjeldus erinevatest toitlustusettevõtetest eestis

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
doc

Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid

Lisaks on hinnad selgelt ja suurelt esile toodud, tellimine seega äärmiselt lihtne. Klient teab, et saab kõigis ühe keti ettevõtetes kindla kvaliteediga tooteid ja teenindust. Iga ettevõttekett on orienteerunud kindlatele kliendirühmadele ja tooted on nende soovidele ja vajadustele vastavad. Ettevõtete kettide kõrval on ka väga erinevate äriideedega üksikettevõtteid. 1.3. Kohvikud Kohvikud on toitlustusettevõtted, kuhu tavaliselt minnakse väikest pausi pidama ja kerget einet nautima. Sageli asuvad kohvikud muude ettevõte juures (kaubanduskeskused, bensiinijaamad, büroohooned, õppeasutused, sadamad, lennujaamad jne). Kaubanduskeskuses asuvate kohvikute klientideks on tavaliselt sisseostude tegijad ja keskuse töötajad, büroohoonetes või nende läheduses büroode töötajad ja nende kliendid, bensiinijaamades turistid, autosõitjad, noored

Kokandus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Eestis? 4. Kas kiirtoiduettevõtted pakuvad vaid ebatervislikku toitu? 5. Põhjenda oma arvamust. 6. Miks on kiirtoiduettevõtete popullaarsus viimastel aastatel aina tõusnud? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 7 1.3. Kohvikud Kohvikud on toitlustusettevõtted, kuhu minnakse puhkepausi pidama või kerget einet nautima. Kohvikud asuvad kaubanduskeskustes, bensiinijaamades, büroohoonetes, õppeasutustes, sadamates, lennujaamades jm Kohvikute kliendid:  Kaubanduskeskustes - ostjad ja keskuse enda töötajad;  büroohoonetes - büroode töötajad ja nende kliendid;  bensiinijaamades - turistid, autosõitjad, noored. Kohvikute klientide soovid:  puhkepausi pidada ja kerget einet saada,  ajalehti ja ajakirju lugeda,

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Rahvamajanduse instituut Tiina Niin KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL Magistritöö ärijuhtimise magistri kraadi taotlemiseks (Teenuste disain ja juhtimine) Juhendaja 1: lektor/teadur Diana Eerma Juhendaja 2: lektor Heli Müristaja Tartu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................3 1. Kuurordikontseptsiooni disainimise teoreetilised alused........................................6 1.1. Kuurortide ja spaade ajalooline kujunemine, liigitamine ja arengutrendid. .6 1.2. Turismisihtkoha arenduse ja turunduse põhimõtted......................................13 1.3. Teenuste disainimise alused ja trendid.............................................................21 2. Pärnu ku

Turundus
thumbnail
226
doc

Portugali põhjalik referaat

Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................

Geograafia



Meedia

Kommentaarid (2)

Heleenemarkson profiilipilt
22:13 20-02-2017
Heleenemarkson profiilipilt
22:14 20-02-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun